Sain sossusta 200€ maksusitoumuksen kampaajalle
Olen ennenkin saanut maksusitoumuksia ulkonäön hoitoon, esim. jalkahoitoon ja ihonpuhdistukseen (kärsin aknesta). Mitä mieltä?
Kommentit (49)
Paskanmarjat. Älä valehtele tv: sossussa töissä ollut
mä sain maksusitoumuksen louis vuittoniin!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:08"]Mä sain maksusitoumuksen itselleni ja kahdelle lapselle etelänmatkaan 2 viikoksi. Mitä mieltä?
[/quote]
:DDD
En oikein usko. Mutta mikäli sait niin kiva, itse kun en saanut edes rahaa vuokraan, puhumattakaan ruuasta, vaikka todistin ettei tuloja kyseisessä kuussa ole lainkaan. :)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:08"]Mä sain maksusitoumuksen itselleni ja kahdelle lapselle etelänmatkaan 2 viikoksi. Mitä mieltä?
[/quote]
:DDD
[/quote]Ei naurata. Toisella lapsella on ihosairaus joka helpottuu auringossa. Kela kustantaa yhden matkan vuodessa, sossu lääkärintodistuksella toisen
Taidetaan käydä samassa sossussa, itse sain maksusitoumuksen omakotitaloon koska yksin on niin ahdistava asua kaksiossa...
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:12"]En oikein usko. Mutta mikäli sait niin kiva, itse kun en saanut edes rahaa vuokraan, puhumattakaan ruuasta, vaikka todistin ettei tuloja kyseisessä kuussa ole lainkaan. :)
[/quote]sossuhan ei laske tuloja noin
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:10"]
mä sain maksusitoumuksen louis vuittoniin!
[/quote]
Aika köyhää, minulle sentään kustannettiin Birkin!
Köyhät ne sossun rahoilla koreilee.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:08"]Mä sain maksusitoumuksen itselleni ja kahdelle lapselle etelänmatkaan 2 viikoksi. Mitä mieltä? [/quote] :DDD [/quote]Ei naurata. Toisella lapsella on ihosairaus joka helpottuu auringossa. Kela kustantaa yhden matkan vuodessa, sossu lääkärintodistuksella toisen
[/quote]
Ihan hauska yritys, mutta mikäli psoriin tms. ihotautiin saa matkatukea, se tulee Kelalta eikä sossusta.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:08"]
Paskanmarjat. Älä valehtele tv: sossussa töissä ollut
[/quote]
Ne ovat harkinnanvaraista tukea jotaa voi myöntää mihin tahansa. AP
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:12"]
Taidetaan käydä samassa sossussa, itse sain maksusitoumuksen omakotitaloon koska yksin on niin ahdistava asua kaksiossa...
[/quote] Sama juttu, mut ajattelin kyllä tehdä valituksen kun antoivat vaan tälläseen 150 neliön asuntoon ton sitoumuksen. Saavat antaa lisäksi vähintäin Bemarin kun ahdistaa tää sisällä olo. Mites sulla, ootko ollut tyytyväinen asuntoosi? :)
jalkahoitoon olen päässyt diabeteksen takia AP
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:08"]Mä sain maksusitoumuksen itselleni ja kahdelle lapselle etelänmatkaan 2 viikoksi. Mitä mieltä? [/quote] :DDD [/quote]Ei naurata. Toisella lapsella on ihosairaus joka helpottuu auringossa. Kela kustantaa yhden matkan vuodessa, sossu lääkärintodistuksella toisen
[/quote]
Ihan hauska yritys, mutta mikäli psoriin tms. ihotautiin saa matkatukea, se tulee Kelalta eikä sossusta.
[/quote]Niin, yksi matka tulee Kelan kustantamana ja toisen maksaa lääkärin määräyksestä sossu. Tulee halvemmaks maksaa myös toinen lapsi mukaan kuin hankkia silke 2 viikoks hoitaja.
Olen myös saanut rahaa herkkuihin, koska olen vakavasti ylipainoinen ja painoni ylläpitoon tarvitaan yli 3000 kaloria vuorokaudessa.
Mä sain maksusitoumuksen Alkoon ja yhdelle huumediilerille :)
Sqain maksusitoumuksen mennä Timbuktuun ja paluulippua ei oo.
Olishan se kiva saada jotain tukea ihonhoitoon tai edes lääkkeisiin. Tähän mennessä joutunut kustantamaan kaiken itse.
nimim. ikuisesti finninaama
Mä sain kuukauden tupakkeihin maksusitoumuksen, mä poltan ketjussa ja ahdistun ja stressaan jos joudun vähentämään. Onneksi on tuo harkinnanvarainen!
Naapurin äiti just kertoi miten osti maksusitoumuksella lastenvaunut <3 Ihana sossu!
Mä sain maksusitoumuksen itselleni ja kahdelle lapselle etelänmatkaan 2 viikoksi. Mitä mieltä?