Sain sossusta 200€ maksusitoumuksen kampaajalle
Olen ennenkin saanut maksusitoumuksia ulkonäön hoitoon, esim. jalkahoitoon ja ihonpuhdistukseen (kärsin aknesta). Mitä mieltä?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:12"]
Taidetaan käydä samassa sossussa, itse sain maksusitoumuksen omakotitaloon koska yksin on niin ahdistava asua kaksiossa...
[/quote] Sama juttu, mut ajattelin kyllä tehdä valituksen kun antoivat vaan tälläseen 150 neliön asuntoon ton sitoumuksen. Saavat antaa lisäksi vähintäin Bemarin kun ahdistaa tää sisällä olo. Mites sulla, ootko ollut tyytyväinen asuntoosi? :)
[/quote]
No kyllä tämä paremman puutteessa menee, 400 neliötä ja katolla uima-allas. Ferrari odottikin jo valmiiksi tallissa.:)
Mä sain maksusitoomuksen Lontoon Victoria's Secretille ja matkat kaupan päälle. Ero tulossa ja ajattelivat että body mistit ja alusvaatteet toimisivat niinku ennaltaehkäsevänä mielenterveystyönä. Toisaalta menee myös ennaltamaksettuina tulonhankkimiskuluina kun nappaan sieltä itselle jonkun ihunan Saudi Prinssin enkä joudu enää menemään sossuun
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:08"]Mä sain maksusitoumuksen itselleni ja kahdelle lapselle etelänmatkaan 2 viikoksi. Mitä mieltä? [/quote] :DDD [/quote]Ei naurata. Toisella lapsella on ihosairaus joka helpottuu auringossa. Kela kustantaa yhden matkan vuodessa, sossu lääkärintodistuksella toisen
[/quote]
Jos tilanne on todella paha niin ootko miettinyt muuttamista jonnekin välimeren alueelle perheenne kanssa?
Mun veljellä oli lapsena tosi vaikea iho- ja keuhkoongelma. 70-luvulla meidän vaari vei häntä lämpöön kerran tai kaksi talvessa. Meidän koko perhe muutti loppujen lopuksi Espanjaan 80-luvun alussa, päätös oli tosi rankka, mutta viimeisinä talvina veljelläni ei ollut yhtään tervettä päivää ja iho rikki jatkuvasti. Homma oli tosi vaikea mun isälle joka on suomalaistakin suomalaisempi talvi-ihminen. Isä päätyi loppujen lopuksia ajamaan rekkaa kansainvälisille reiteille ruotsalaiseen firmaan. Muu perhe palasi Suomeen 90-luvulla, mutta veljeni joka lähenee jo viittäkymppiä asuu vieläkin Espanjassa.
Nykyään on kyllä parempia hoitoja ja lääkkeitä tarjolla Suomessa, mutta mun äiti sanoi että oli jokaisen vaivan arvoista kun sai 'terveen' lapsen.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:23"]
Olishan se kiva saada jotain tukea ihonhoitoon tai edes lääkkeisiin. Tähän mennessä joutunut kustantamaan kaiken itse.
nimim. ikuisesti finninaama
[/quote]
Mä en voi itse hoitaa selkäakneani koska olen sen verran suurikokoinen, että esim. yksin suihkussa käyminen on hankalaa, siksi maksusitoumus AP
Mä sain sossusta munaa. Mohamed tuli kainalossa kun lähdin sieltä kotiin.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:12"] Taidetaan käydä samassa sossussa, itse sain maksusitoumuksen omakotitaloon koska yksin on niin ahdistava asua kaksiossa... [/quote] Sama juttu, mut ajattelin kyllä tehdä valituksen kun antoivat vaan tälläseen 150 neliön asuntoon ton sitoumuksen. Saavat antaa lisäksi vähintäin Bemarin kun ahdistaa tää sisällä olo. Mites sulla, ootko ollut tyytyväinen asuntoosi? :) [/quote] No kyllä tämä paremman puutteessa menee, 400 neliötä ja katolla uima-allas. Ferrari odottikin jo valmiiksi tallissa.:)
[/quote] No ei oo totta!!!!! Nyt mä tosiaan teen sen valituksen ...meen sossuun riehuun, heittäydyn lattialle ja huudan ja potkin niin kauan että saan vähintään saman kuin sinä ja ainakin 20 000 kipurahaamielipahasta. :)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:22"]Mä sain maksusitoumuksen Alkoon ja yhdelle huumediilerille :)
[/quote]
Hieno juttu, minulle antoivat kymppitonnin maksusitoumuksen huumevelkojen maksuun.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:53"]Miksette mee töihin?
[/quote]
Miksi menisin, kun saan sossusta jopa 5000€/kk ja sen päälle maksetaan vielä asumiskulut ja etelänmatka vähintäin kerran vuodessa?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:12"]En oikein usko. Mutta mikäli sait niin kiva, itse kun en saanut edes rahaa vuokraan, puhumattakaan ruuasta, vaikka todistin ettei tuloja kyseisessä kuussa ole lainkaan. :)
[/quote]sossuhan ei laske tuloja noin
[/quote]
Kyllä se vaan laskee jos edel. kuussa on tullut sen verta että riittää sille "tulottomallekin" kuulle. Taitaa vaatia nähtäväksi 2 tai 3kk tulot ja noita voidaan siirtää 2kk eteenpäin.
Mä sai sossusta silikonit että ne niinku eheyttäis mun minäkuvaa. Niin sitten mä voisin pyrkiä johonkin ohjelmaan siis julkisuuteen koska mä tykkäisin siitä. Sit mä voisin miettii vaik jotain työjuttuja, mut aluks varmaan täytyisi sossulta pyytää meikit ja jutskat.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:12"]En oikein usko. Mutta mikäli sait niin kiva, itse kun en saanut edes rahaa vuokraan, puhumattakaan ruuasta, vaikka todistin ettei tuloja kyseisessä kuussa ole lainkaan. :) [/quote]sossuhan ei laske tuloja noin [/quote] Kyllä se vaan laskee jos edel. kuussa on tullut sen verta että riittää sille "tulottomallekin" kuulle. Taitaa vaatia nähtäväksi 2 tai 3kk tulot ja noita voidaan siirtää 2kk eteenpäin.
[/quote]
No sitähän tuo edellinen kommentoija tarkoittikin. Ei se oikeuta tt-tukeen että olet jonain kuukautena täysin tuloton, jos olet saanut edellisiltä kuukausilta normaalin palkan tms.
Mä sain vuosia sitten 3000 Euroa sohvaan, kun selitin, että lasten ja koirien kanssa laadukas materiaali on pakollinen. Samalla selityksellä on irronnut mattoa ja yhtä ja toista vähän kalliimpaa.
Nyt en ole vähään aikaan hakenut mitään, mutta suksirahat lienee pakko hakea kuopukselle. Esikoisen sukset menin myymään tyhmyyttäni. Keväällä vanhempi lapsi tarvisi taas pyörän. Siinä paras on tirauttaa itku koulukiusaamisesta ja pilkasta, niin voi onnistua saamaan jopa uuteen rahat. Tn. joudutaan tyytymään käytettyyn, mutta koulukiusaaminen on hyvä naru vetää, jos haluaa parempaa.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:19"]
Mä sain vuosia sitten 3000 Euroa sohvaan, kun selitin, että lasten ja koirien kanssa laadukas materiaali on pakollinen. Samalla selityksellä on irronnut mattoa ja yhtä ja toista vähän kalliimpaa.
Nyt en ole vähään aikaan hakenut mitään, mutta suksirahat lienee pakko hakea kuopukselle. Esikoisen sukset menin myymään tyhmyyttäni. Keväällä vanhempi lapsi tarvisi taas pyörän. Siinä paras on tirauttaa itku koulukiusaamisesta ja pilkasta, niin voi onnistua saamaan jopa uuteen rahat. Tn. joudutaan tyytymään käytettyyn, mutta koulukiusaaminen on hyvä naru vetää, jos haluaa parempaa.
[/quote]
Toivon sydämeni pohjasta, että tämä on vitsi.
Sain maksusitoumuksen rattopoikaan kun selitin, että seksin puute tekee minut 9 lapsen yh-äidin kärttyiseksi.
Mä sain maksusitoumuksen painonvartioihin.
Meinaan laihuttaa jouluna syödyt suklaat, koska pitäis käydä lähibaarista pokaamassa meitin kersoille uus isä. Lisäks pieni vauvakuume vaivais. <3
Mä sain maksusitoumuksen köyteen ja rasvaan. Vittu kun joutuu ite rasvaamaan köyden.