Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia oli teidän lapsuudessanne?

Vierailija
19.01.2015 |

Kysymys kuuluukin, minkälaisia teidän lapsuudessanne olivat ne "coolit ja suositut" lapset?

Itse olin hissukka koulukiusattu nössö, joten suosituksi yms en koskaan ollut. Minun lapsuudessani se suosituimmat olivat niitä, mitkä ala-asteella vetivät tupakkaa, joivat alkoholia, harrastivat seksiä, kiroilivat, pukeutuivat "seksikkäästi", hankkivat lävistyksiä, meikkasivat jne. Yläasteella nämä taas hankkivat tatuointeja n.14-15v, kaverin kotona tehtynä netistä tilatulla koneella, jotka olivat aika kova sana. Eli siis näin av palstan sanoin, todella Wt:tä.

Itse olen nuori vielä, joten olisi hienoa kuulla hieman vanhempien muistikuvia heidän lapsuuden "koviksista ja suosituista", että onko ajat ja "ihanteet" muuttuneet.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subjektiivinen juttu, mutta tytöistä suosittuja olivat sosiaaliset ja ulospäin suuntautuneet, jotka olivat hyviä koulussa ja ulkonäöltään nättejä. Pojat samoin sosiaalisia ja urheilullisia, ulkonäöstä huolehdittu. Oli meidän aikana niitä wt-tupakka, pilottitakki, metrohousuporukkaa mutta luusereina heitä yleensä pidettiin. Tosin siedettiin että vältettiin suurimmat ongelmat heidn kanssaan. Joskus joku urheilijapoika saattoi pyörittää häirikkönuorta pihalla raiveleista jos häirikkö erehtyi ärsyttämään liiakseen. M32

itse kuuluin lähiöjunttiteinien porukkaan. Itsetuntoni oli surkea, olin onnettoman laiha, en osannut pukeutua ja olin tyylitön. olin yläasteella vielä ihan lapsi. 16-vuotiaana koin herätyksen, aloin harrastamaan liikuntaa ja syömään kunnolla. Tuli tyttöjä ja kovan jätkän maine. ;) Nykyään ihan perus perheenisi. 

Vierailija
2/4 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:39"]

Subjektiivinen juttu, mutta tytöistä suosittuja olivat sosiaaliset ja ulospäin suuntautuneet, jotka olivat hyviä koulussa ja ulkonäöltään nättejä. Pojat samoin sosiaalisia ja urheilullisia, ulkonäöstä huolehdittu. Oli meidän aikana niitä wt-tupakka, pilottitakki, metrohousuporukkaa mutta luusereina heitä yleensä pidettiin. Tosin siedettiin että vältettiin suurimmat ongelmat heidn kanssaan. Joskus joku urheilijapoika saattoi pyörittää häirikkönuorta pihalla raiveleista jos häirikkö erehtyi ärsyttämään liiakseen. M32

itse kuuluin lähiöjunttiteinien porukkaan. Itsetuntoni oli surkea, olin onnettoman laiha, en osannut pukeutua ja olin tyylitön. olin yläasteella vielä ihan lapsi. 16-vuotiaana koin herätyksen, aloin harrastamaan liikuntaa ja syömään kunnolla. Tuli tyttöjä ja kovan jätkän maine. ;) Nykyään ihan perus perheenisi. 

[/quote]

No huh, onpa ajat sitten ihan lyhyessä ajassa muuttuneet. Omassa lapsuudessani ne koulussa surkeasti pärjäävät "vittu ei kiinnosta" olivat ihannoituja. Koulussa hyvin pärjääviä, ihan nättejäkin tyttöjä kiusattiin, koska "noloa opiskella, mikset vain ryyppää, vtut koulusta". Että silleen.

No, jos seuraava sukupolvi osaisi sitten paremmin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis tässä, ikäähän minulla on 20v, unohtui mainita.

Vierailija
4/4 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:39"]

[/quote]

Subjektiivinen juttu tosiaan. Pidin niitä koulussa ns. menestyviä urheilullisia juppeja leuhkoina omanedun tavoittelijoina. Kuuluin itse rämäpäisiin tyttöihin, vedin yläasteella tupakkaa ja viinaa ja olin villi. Kouluun en panostanut ajattelemattomuuttani ja olin keskiverto. Arvostin koviksia, hiljaisia älykköpuurtajia ja muita toisinajattelijoita. Nuo keskiverrot laumaeläimet, jotka mielistelivät ja pyrkivät saamaan hyväksyntää ja suosiota lähinnä kuvottivat minua. Minun näkäkulmastani he eivät olleet suosittuja. Todennäköisesti vain itsensä mielestä ja muiden laumasielujen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän