käyttääkö joku oikeasti markettivaatteita?
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:54"]
Öh... Ostin Citymarketista Didriksonin parkatakin, maksoi 180€. Täysin sama tuote maksoi Intersportissa ja Partioaitassa yli 200€. Kerrotko miksi se olisi huonolaatuisempi cittarista ostettuna? Olet aika lapsellinen ja kokematon vielä.... No kyllä se elämä opettaa.
[/quote]
Aika lapsellista - miksi jonkun vaatteen ostaminen pitäisi olla jotain "hienompaa" ja "hienoa" kun saa jonkun rättikaupan muovipussin. Kyllä on hienoa !
No mutta onhan se nyt selkeästi hienompaa ostaa tuote "merkkiliikkeestä" kuin marketista! :D Saa ainakin tuotteen kannettua kotiin katu-uskottavammassa muovikassissa.
[/quote]
En enää yhtään ihmettele miksi mun 10v ei suostu käyttämään prismasta ostettuja kenkiä kun koulukaverit kiusaavat ja pilkkaavat. kusipää kiusaajakakaroilla kusipää kiusaajavanhemmat.
Miksi maksaa jostain merkistä kymmeniä- satoja euroja enemmän , jos samantyylisen vaatteen saa marketista edullisesti. Ylijäämä rahat voi säästää vaikka matkaan. Itsekin tosin muistan, että lapsena marketit olivat kauhistus, mutta ajattelu on muuttunut aikuisena, lapsia ei ehkä niin kannata tuomita. jos haluavat jotain tiettyä merkkiä joskus
Täytyypä tähän ketjuun lisätä, että venäläisten pukeutumista kovasti ihaillaan. Itse asuin ennen itä-Suomalaisessa kaupungissa, ja kyllä vaan, kauniita venäläisnaisia näki vaikka millä mitalla sikäläisen halpakaupan ja Citymarketin vaateosastoilla. Heillä oli usein myös ostoskärryissä isot kasat vaatteita.
Mulla on pari Prisman House-trikoopuseroa. Ihan hyviä ovat, paremmin kestäneet kuin Nanson uudemmat tai Espritin trikoopaidat.
Kyllä. Minä laitan vähät rahani ennemmin laadukkaaseen ruokaan, kodin remontointiin, lasten harrastuksiin ja perheen matkusteluun kuin merkkivaatteisiin.
M39
Yrityäisin joskus ostaa esim jonkun arki/työtunikan mutta yleensä en mielly niihin. Minun silmiin useat "prismavaatteet" näyttää synkiltä säkeiltä. Joskus löytyy se helmi, ja toki ostan sitte!
Mä en enää osta Prisman House merkkisiä. Ne on joka kerta osoittautuneet huonoiksi. Lee Cooperin farkut lisäksi kutistuu toisi nopeasti kun ilmeisesti elastaani katoaa tai jotakin. Prisman house merkin sukkahousutkin kutistuu pesussa. Nyt ostin ihan ylisuuret, saa nahda kutistuuko nekin kun pesen. Pakko sanoa, että ainakin prisman vaatteet on huonontuneet.
Juuri ostin citymarketista ihanat talvisaapikkaat! Vaatteita voisin ostaa myös mutta harvoin silmään osuu mitään. Sama homma kyllä merkkiliikkeissäkin. Muutaman viikon amerikan reissussa ostin kesävaatteita melkein jokaisesta walmartista johon poikettiin. Halpoja ja hauskoja :)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:46"]
Mä en enää osta Prisman House merkkisiä. Ne on joka kerta osoittautuneet huonoiksi. Lee Cooperin farkut lisäksi kutistuu toisi nopeasti kun ilmeisesti elastaani katoaa tai jotakin. Prisman house merkin sukkahousutkin kutistuu pesussa. Nyt ostin ihan ylisuuret, saa nahda kutistuuko nekin kun pesen. Pakko sanoa, että ainakin prisman vaatteet on huonontuneet.
[/quote]
Ja lisään vielä, että ostin just House merkin käsipyyhkeitä ja ne sitten kuivata yhtään! Tosi huonoja,
Minusta markettivaatteet- ja kengät ovat olleet paljon kestävämpiä kuin ne halpavaatekauppojen tuotteet. Joku H&Mn paita hajoaa kasaan puolessa vuodessa ja edesmenneen spiritstoren kengistä irtosi pohjaliimaukset muutaman kuukauden käytön jälkeen. Markettiasusteet sen sijaan ovat kestäneet vuositolkulla, eikä hintakaan usein ole mitään kovin halpaa. Ostin juuri lähemmäs 80e maksaneet talvikengät Prismasta, enkä ole vuosiin niin mukavia kenkiä käyttänyt.
Mä käytän. Mun ulkoilupuku on robbarin lasten osastolta viis vuotta sitten ostettu. Oli kivan värinen ja ihan sopiva. Moni on ihaillu juuri, kun värit on niin kivat ja sopii mulle. Aikuisten puolelta vaatteet hemmetin usein sitä beige-musta-valkoinen kaliiberia mikä ei innosta. Nytkin oon urheiluliikkeistä ettiny isommalla budjetilla pukua eikä mitään kivaa oo tullu vastaan.
Alusvaatteita, sukkia, kesäkenkiä ostan myös robin hoodista. Myös 100% puuvillainen kylpytakkini löytyi sieltä ja hintaa vaan 15€. Vaateliikkeissä myyvät melkeinpä vaan polyesterisiä joista en pidä. Lasten vaatteita ostan paljon. En enää moneen vuoteen ole täällä eteläsuomessa kuluttanut rahaa kalliisiin ulkoiluvaatteisiin, kun talvet ollu tosi leutoja. Ostankin toppahousuja lapsille robbarista useemmat ja takki esim. H&M:ltä. Voivat sitten housuja vaihdella.
Myös lidlistä ostan paljon vaatteita. Mm itselleni jumppavaatteet, neuleita, legginssejä. Lasten hansikkaita ja muita vaatteita. Mm. Varrelliset lenkkarit viime syksynä.
Oon varmaan tosi out. Tärkeintä mulle on ehjät ja siistit vaatteet. Ja että rahaa jää muuhunkin.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:57"]Aika moni maalla ja pohjoisessa tekee käytännössä kaikki ostoksensa näistä marketeista, vai millaiset shoppailumahdollisuudet AP kuvittelee että on jossain kajaanissa, kuusamolla, kuopiossa , imatralla nje lista jatkuu vaikka kuinka. Jonkin verran tulee nähtyä tuota touhua kun käy sukuloimassa.
[/quote]
Tämän kommentin kirjoittaja ei taida tietää Kuopiosta mitään!
Kuopiossa on uusi iso kauppakeskus jossa on kymmeniä muotiliikkeitä... :D Lisäksi kaupungin keskustasta löytyy kaikki tarvittava.
En ostan kaikki vaatteet kirppareilta alushousuja tulee lahjana.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:48"]
Siis näitä tokmannin riepuja ja muita?
[/quote]
Kysymys on yhtä järkevä kuin kokoomus ministerin taannoinen lausuma , Suomessa on vain vähä paritonnia ansaitsevia ihmisä .
No ei tietenkään! Nehän ovat siellä kaupassa ikään kuin somisteena. Jotkut sitten ostavat niitä vaikka koiranpetiksi tai vaikka vanhan mökkinsä eristeiksi.
Mehän tilaamme kaikki käyttövaatteemme jostain ulkomailta. Sen todistaa jo katukuva, jossa et näe koskaan ns. marketvaatteita. Niin ja kirppareilta ostamme aika paljon. Tiedätkö, mulla on herännyt karmea epäilys, että jotkut kantavat vaatteita suoraan marketista kirpparille?