Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tässä vaaranpaikka parisuhdemielessä?

Vierailija
08.12.2023 |

Olen tapaillut erästä naista, jolla on edellisestä suhteestaan 6-vuotias lapsi. Olen todennut, että lapsiperhearki ei sovi minulle jo työvuorojenikaan puolesta. En tee koskaan aamuvuoroa, jota suurin osa ihmistä pelkästään tekee, eli minun elämäni pyörii jo siltäkin osin ihan eri rytmeissä. Siitä huolimatta tuntuu, että tämä nainen haluaa yhä enemmän nähdä ja laittelee yhä enemmän viestejä.

Onko hän oikeasti sisäistänyt asiani, vai voiko kyseessä vain olla kaverimielessä kiva ihminen ja siksi käyttäytyy noin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla iso slaikka?

Vierailija
2/14 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet hänelle hyvä pano. Kätevää, ettet oo tunkemassa liian lähelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sä vaan paat, se on  ihastunut ja haluaa enemmän? Juu, jatka samaan malliin ja oota että räjähtää.

Vierailija
4/14 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy miten käy, niin olet ainakin tuonut asian esille. Sinä olet sitten syytön mahdolliseen lopputulemaan.

Vierailija
5/14 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle ettet ole kiinnostunut lapsiperhe elämästä. Mutta jormaa voisit uittaa hänen kaukalossaan.

Vierailija
6/14 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut on. Naiset usein luulee, että voivat sitten myöhemmin muokata miestä mieleisekseen.

Vierailija
7/14 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei etsi isää lapselle, vaan itselleen parisuhdetta. 

Vierailija
8/14 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut hänelle, että et halua parisuhdetta, vai oletko sanonut vain että et halua lapsiperhearkea? Nämähän ovat aivan eri asia, vaikkakin joissain tilanteissa voivat sisältää toisensa.

Vierailija
9/14 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja  miten luulet nuo yhdistettävän?

Vierailija
10/14 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sorry hyeenoihin, jolla ennestään pentuja.

Vierailija
11/14 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja  miten luulet nuo yhdistettävän?

No itse ainakin olen seurustellut jo kuusi vuotta. Olemme etäsuhteessa ja ei tarkoituskaan muuttaa yhteen. 

Vierailija
12/14 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu kuvio. En näe tuossa mitään vaaraa, kun kerran itse kuitenkin asetan rajat sille, kuinka usein viestittelen ja olen valmis tapaamaan. Minusta on itse asiassa vain etu, jos toinen on minua tarvitsevampi ja haluaa tavata enemmän. Tämä tietenkin edellyttää kykyä ja halua assertiivisuuteen.

Vierailija
13/14 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sanonut hänelle, että et halua parisuhdetta, vai oletko sanonut vain että et halua lapsiperhearkea? Nämähän ovat aivan eri asia, vaikkakin joissain tilanteissa voivat sisältää toisensa.

No aloituksen tapauksessahan ne ilmiselvästi sisältävät toisensa. Ei sitä edes voi ymmärtää muulla tavoin, jos ei tarkoituksella halua muka väärinymmärtää.

Vierailija
14/14 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet enää tekemisissä hänen kansaan, teillähän on ihan eri tavoitteet ja kuviot. Joudut vain yhä pahemmin hankaluuksiin ja selittelemään.

Kerrot nyt näkökantasi niin usein ja selvästi, että hänen on pakko jo ymmärtää etkä ryhdy hoivaajaksi tai kuuntelemaan "sydänsuruja". Eron tekeminen jää siis sinun tehtäväksesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä