kysy 2v8kk, 1v4kk ja 2vk tyttöjen isältä
Olen isyyslomalla ja hoitelen noita kaikkia melkeinpä yksin kotona.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:43"]
Kaduttaako kolmas lapsi? Onko huomattavasti raskaampaa kun kahden kanssa? Meillä nyt lapset 2v 3kk sekä 8kk ja eilen positiivinen raskaustesti pillereistä huolimatta. Nyt mietin aborttia:/
[/quote]
Ei kaduta. Olen tosiaan isä enkä äiti. Näin alussa haasteita, vaimo 40 kuumeessa ja käy kolmesti päivässä tk:ssa tiputuksessa (kohtutulehdus) hoidan kaikkia kolmea yksin nyt kohta viikko menty näin. Kyllä tästä selvitään. Ap
[/quote]
Sinun pitää selvitä pieni hetki, vaimosi huomattavasti pidempää. Vaimoltasi olisi ehkä kysyttävää.
[/quote]
Miksi ihmeessä isän selviytyminen kestäisi jotenkin vähemmän aikaa kuin äidin? Meillä ainakin on perheessä kaksi ihan yhtäläistä vanhempaa, jotka selviytyvät tästä arjesta yhdessä. Niin kivoista kuin kurjistakin jutuista. Toki saattaa olla niin, että toinen kokee jollain tietyllä hetkellä tilanteen raskaammaksi kuin toinen, mutta kyllä se "selviytyminen" on silti jaettua.
Tsemppiä ap arkeen niin sinulle kuin puolisollesikin!
"Hoidan kaikkia kolmea yksin", uuuuh. Todennäköisesti se on se vaimo joka niitä taas kohta parannuttuaan hoitaa yksin, miehen pitää jotenkin mainostaa että tässä mä nyt näitä lapsiani yksin hoitelen parin viikon ajan.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:43"]
Kaduttaako kolmas lapsi? Onko huomattavasti raskaampaa kun kahden kanssa? Meillä nyt lapset 2v 3kk sekä 8kk ja eilen positiivinen raskaustesti pillereistä huolimatta. Nyt mietin aborttia:/
[/quote]
Ei kaduta. Olen tosiaan isä enkä äiti. Näin alussa haasteita, vaimo 40 kuumeessa ja käy kolmesti päivässä tk:ssa tiputuksessa (kohtutulehdus) hoidan kaikkia kolmea yksin nyt kohta viikko menty näin. Kyllä tästä selvitään. Ap
[/quote]
Sinun pitää selvitä pieni hetki, vaimosi huomattavasti pidempää. Vaimoltasi olisi ehkä kysyttävää.
[/quote]
Selvitä pieni hetki? No eikai ne lapset minnekkään katoa kun vaimo paranee, oletkai jotenki vajaa jos ajattelet etten senjälkeenki lapsiani hoida? Yhdessä ne meillä hoidetaan niinku kaikki muutki asiat. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:29"]
Ou tsiisus... mietipä kun kolme tyttöä on yhtä aikaa murkkuiässä. Tuo vauvavaihe on vielä lasten leikkiä siihen verrattuna. Onnea valitsemallanne tiellä!
[/quote]Ihmeellistä tuo odotappa/mietipä kun kaikki on murkkuiässä. Ei sitä tarvitse etukäteen surra niin kuin ei mitään muutakaan asiaa. Meillä 3 tyttöä 3vuoden sisällä. Nyt jo nuorinkin 18 eikä mitään vaikeuksia missään iässä. Helpompia murrosikiä ei voisi olla. Myös sisaruksillani tyttöjä eikä kellään vaikeuksia murkkujen kanssa. Harvalla varmaan se murrosikä niin vaikea on ,että sitä pitää vanhempien pelätä jo lapsen syntymästä lähtein. On meillä vielä 15vuotias poikakin , eikä ole ovet paukkuneet senkään kanssa. Tuskin meille on nyt sattuneet ne ainoat helpot murkkuikäiset.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:25"]
Harmittaako kun kaikki on tyttöjä?
[/quote]Voiko jotakin oikeasti harmittaaTERVE LAPSI, oli sitten tyttöjö tai poikia.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:54"]
Meilläpä on neljä tyttöä!! Toivottavasti saadaan viides ja kuudeskin!!
[/quote] Otan osaa!
[/quote]Taidat vain olla kateellinen? Meilläkin on 3 tyttöä. Ihanaa...
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:54"]
Meilläpä on neljä tyttöä!! Toivottavasti saadaan viides ja kuudeskin!!
[/quote] Otan osaa!
[/quote]Taidat vain olla kateellinen? Meilläkin on 3 tyttöä. Ihanaa...
[/quote] On varmasti joo, köh! Ei kateutta. On kumpiakin.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:25"]
Harmittaako kun kaikki on tyttöjä?
[/quote]Voiko jotakin oikeasti harmittaaTERVE LAPSI, oli sitten tyttöjö tai poikia.
[/quote]
Kyllä toisia harmittaa, ainahan tällä palstalla joku ulisee miten toivoisi juuri sitä tyttöä/poikaa ja voi kamalaa jos tuleekin väärä sukupuoli ja mammat ovat sitten yhteen ääneen haukkumassa miten tytöt ovat kamalia ja pojat hirveitä ja itse ei ainakaan haluttaisi juuri sitä vastakkaista sukupuolta mitä itsellä nyt sattuu olemaan.
Mä en kestä tätä termiä "osallistuva isä". Helvetti soikoon, kai mä olen sitten "osallistuva äiti". Meillä on ainakin ollut ihan selvä peli, että tässä on tää meidän lapsi ja yhdessä hoidetaan. Kumpikaan ei mitenkään "osallistu" vaan hoitaa hommansa niin kuin kuuluukin. Ilman mitään mitaleja. Mies piti puolet vanhempainvapaasta, sama hoitovapaan kanssa.