Voiko tarjoilijaa pyytää treffeille?
Tuos tuli mieleen kun konttorirotat leffa tulee parhaillaan avalta niin siinä tuo mies mietti että ei voi tarjoilijaa pyytää treffeille? Oletteko koskaan pyytäneet tarjoilijaa treffeille?
Kommentit (16)
Voi. ja oon pyytänytkin. Ja kerran käynytkin.
Jos uskaltaa mutta vain sellaiset uskaltaa jotka ovat kokeneita panomiehiä eli suhteita ollut naisten kanssa,
En ole, mutta toissa vuonna kun vietimme firman pikkujouluja ravintolassa, meitä palveli kaunis nuori naistarjoilija. Iloisen tyttömäisesti kikatteli meidän 30-60-vuotiaiden miesten jutuille. Oliko kenties kiinnostunut jostain meistä?
Minä olen kerran elämässäni pyytänyt. Tosin hyvä ystäväni työskenteli samassa ravintolassa, eli olimme puolituttuja jo ennestään. Olin todella ihastunut, mutta treffit menivät aivan penkin alle. Vaan sainpahan mahdollisuuden, ettei asia jäänyt kaivelemaan mieltä.
Tinderissä kerran pyysin. Office space on loistava leffa.
Vierailija kirjoitti:
En ole, mutta toissa vuonna kun vietimme firman pikkujouluja ravintolassa, meitä palveli kaunis nuori naistarjoilija. Iloisen tyttömäisesti kikatteli meidän 30-60-vuotiaiden miesten jutuille. Oliko kenties kiinnostunut jostain meistä?
Kuuluu työhön. Kyllä nainen tekisi aloitteen jos aivan oikeasti olisi kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Toivoi, että annatte tippiä sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu työhön. Kyllä nainen tekisi aloitteen jos aivan oikeasti olisi kiinnostunut.
Taitaa olla työsopimuksessa kiellettyä.
Voiko mies pyytää miestarjoilijaa? Saako hepulin jos ei nappaa vai suhtautuuko ammattimaisella tyyneydellä ja vastaa vain että ei kiitos?
Suomessa ei voi koska naiset ajattelee heti että mies haluaa seksii. Ulkomailla ihan eri juttu ja voi pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todellakin kiellettyä vehdata asiakkaiden kanssa. Asiakkaille voi olla ystävällinen eikä sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Voiko mies pyytää miestarjoilijaa? Saako hepulin jos ei nappaa vai suhtautuuko ammattimaisella tyyneydellä ja vastaa vain että ei kiitos?
Riippuu ravintolasta. Jossain turkkilaisten paikassa voi tulla aika isokin hepuli.
Aikoinaan nuorena pyysin. Kyseessä oli mies ja olen itse nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todellakin kiellettyä vehdata asiakkaiden kanssa. Asiakkaille voi olla ystävällinen eikä sen enempää.
No eikä ole kiellettyä.
Ei voi pyytää koska ollaan suomessa ja naiset ajattelee että mies on ahdistelija jos lähestyy naista muutenkin. Älkää siis puhuko naisille seuraavaan 6 kk ellette tunne naista tosi hyvin.
Voi. Myös voi syödä valkoista kärpässientä.