Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synnyttäneet. Miten pärjäätte löysän alapään kanssa?

Vierailija
04.01.2015 |

Kiinnostaisi tietää??

Kommentit (140)

Vierailija
1/140 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:50"]

Ei mulla ole 2:n alatiesynnytyksen, joista ensimmäisessä repesin jonkin verran välilihan alueelta, jälkeen yhtään löysä. Ja itse aloin saada yhdynnässä orgasmeja vasta synnytyksen jälkeen, sitä ennen pelkkä penetraatio ei tuntunut yhtään miltään, tylsältä hinkkaukselta vaan. 

Mutta vaikkei löysäksi ole mennyt niin ulkonäkö on kyllä muuttunut aika paljon. Sisemmä häpyhuulet on isontuneet ja väri on muuttunut vaaleanpunaisesta violetiksi. Emättimen aukko on aina sillä tavalla vähän auki jos on jalat vähänkään levällään, mikä on suht ruman näköistä. Ja välilihassa on repeämän + ompeleiden jäljiltä koholla olevaa arpimuodostelmaa. Rumahan se värkki nyt on entiseen pinkkiin viivapilluun verrattuna, mutta sentään toimii, eikä mieskään valita.

[/quote]

Mulla ei ulkonäkö juuri muuttunut synnytyksen jälkeen. Ainoastaan aukko on sellainen että siitä repes kaikki immenkalvon jäänteet pois, joten se on isompi kuin ennen. Se ei oo silti auki. Se tässä juuri häiritseekin. Vähän aukon sisäpuolella tuntuu sellainen tiukahko lihasrengas, rasvalla kaksi (omaa, ei siis miehen) sormea sisään ja niitä pystyy vähän liikuttelemaan sisäpuolella mutta seinämät on kiinni sormissa.

Ap

Vierailija
2/140 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/140 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kukaan käynyt alapään kiristysleikkauksessa?

Vierailija
4/140 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen nolotti, kun lähdin pyöräilemään ekaa kertaa synnytyksen jälkeen. Se fillari katosi jonnekin! Hetken aikaa ihmeteltyäni tajusin, että sinne väljään pilluunhan se upposi.

Vierailija
5/140 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän OT, mutta haluan sektion juurikin sen takia, että jäisin jostakin paitsi.

Kyllä mulla kuitenkin ihan hyvin palautunut, vaikka koko emätin repesi (ihan totta). Onneksi. Se nyt olisi vielä puuttunutkin, että alapääni ei olisi palautunut.
Välillä kuitenkin kadehdin näitä oppikirja käteen ja plumps -synnyttäjiä, joilla kuuluu vielä sweeeeep, kun alapää imeytyy takaisin ennalleen kaksi minuuttia synnytyksen jälkeen.

Vierailija
6/140 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjään kolmen yli neljä kilosen lapsen synnytyksen jälkeen. Mies tulee parissa minuutissakin, niin kai se jotakin munansa ympärillä tuntee. Huoh, miksi edes kommentoin tällaseen....

Vierailija
7/140 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän ne lestadiolaiset n. 15 - 20 lasta vuosittain pukanneet pärjää .. aina vaan mieskin on halukas, joten kyllä sen täytyy jokseenkin palautua, sittenkin? Vai onko lessusedillä tavallista suuremmat??

Vierailija
8/140 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 14:56"]

Hyvin pärjään kolmen yli neljä kilosen lapsen synnytyksen jälkeen. Mies tulee parissa minuutissakin, niin kai se jotakin munansa ympärillä tuntee. Huoh, miksi edes kommentoin tällaseen....

[/quote]

ainako se niin nopeasti tulee?

huoh, mä synnytin vaan nippanappa 3 kg painavan ja mies ei meinaa tulla jos oon märkä :(

ap

Vierailija
9/140 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin pärjään, kaks keskosta synnyttäneenä löystyin jokseenkin eikä siinä rimpuilu vastaan ole auttanut. Seksi tuntuu silti hyvältä, aina on miehetkin saanut ruikkastua, seksin määrä ei ole vähentynyt. Ainoo haitta on, että tamponi voi luiskahtaa yskiessä ulos. Näin kävi viimeksi kesällä. Nyt ei niitäkään tarvitse käyttää kun on hormonikierukka.sitten kun on vielä isovarusteinen mies niin tämäkin onkalo tuntuu täydeltä, pienimunasten kanssa masentaa, oma väljyys ja onneton muna, eli ei tule mitään.

Vierailija
10/140 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 14:56"]

[/quote]

ainako se niin nopeasti tulee?

huoh, mä synnytin vaan nippanappa 3 kg painavan ja mies ei meinaa tulla jos oon märkä :(

ap

[/quote]
Ei aina, sillon kun en ite jaksa kauaa seksiä harrastaa. Muuten osaa pidättääkkin.

Vierailija
11/140 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:05"]

Mikä on purjomarko

[/quote]

se rakkaudenvihannes tietty...

Vierailija
12/140 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:18"]

Kyllä minua masentaa kun aina kaikilla muilla on vaan tiukat pildet, mutta mulla ei kai sitten ole.

Minkälainen on tiukka? Mulla mahtuu kolme sormea :(

[/quote]

Riippuu vähän siitä, mitä tuolla tarkoitat. Jos sitä, että kolme sormea menee, ennen kuin alkaa tuntua mitään vastusta, niin ainakin mun kokemiin verrattuna löysä. Jos taas sitä, että kolme sormea menee vielä kivutta sisään ahtamalla, niin tuskin on ongelma. 

Vierailija
13/140 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:18"]

Kyllä minua masentaa kun aina kaikilla muilla on vaan tiukat pildet, mutta mulla ei kai sitten ole.

Minkälainen on tiukka? Mulla mahtuu kolme sormea :(

[/quote]

Riippuu vähän siitä, mitä tuolla tarkoitat. Jos sitä, että kolme sormea menee, ennen kuin alkaa tuntua mitään vastusta, niin ainakin mun kokemiin verrattuna löysä. Jos taas sitä, että kolme sormea menee vielä kivutta sisään ahtamalla, niin tuskin on ongelma. 
[/quote]
No niin mammat, kaikki nyt kokeilemaan montako sormea menee heittämällä.

Vierailija
14/140 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites joillain mahtuu nyrkki sinne???

Vierailija
15/140 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta synnyttänyt ja jo ekassa tuli repeamät. Kätilö pyysi lääkärin ompelemaan, joka sanoi että tuli niin monta tikkiä ettei kannata laskea. Lihakset on kunnossa joo, mutta kun se aukko on revennyt, niin eihän se kolo lihaksilla pienene. Pitäisi leikkauttaa, mutten oikein uskalla. Miehelle kelpaa eikä ole valittanut. Itseltä orkut ovat harvassa ja on jotenkin tunnoton. Että kyllä se löystyy.

Vierailija
16/140 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekologi vois varmaan arvioida onko alapää löystynyt liikaa?

Vierailija
17/140 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:50"]

Ei mulla ole 2:n alatiesynnytyksen, joista ensimmäisessä repesin jonkin verran välilihan alueelta, jälkeen yhtään löysä. Ja itse aloin saada yhdynnässä orgasmeja vasta synnytyksen jälkeen, sitä ennen pelkkä penetraatio ei tuntunut yhtään miltään, tylsältä hinkkaukselta vaan. 

Mutta vaikkei löysäksi ole mennyt niin ulkonäkö on kyllä muuttunut aika paljon. Sisemmä häpyhuulet on isontuneet ja väri on muuttunut vaaleanpunaisesta violetiksi. Emättimen aukko on aina sillä tavalla vähän auki jos on jalat vähänkään levällään, mikä on suht ruman näköistä. Ja välilihassa on repeämän + ompeleiden jäljiltä koholla olevaa arpimuodostelmaa. Rumahan se värkki nyt on entiseen pinkkiin viivapilluun verrattuna, mutta sentään toimii, eikä mieskään valita.

[/quote]

Mulla ei ulkonäkö juuri muuttunut synnytyksen jälkeen. Ainoastaan aukko on sellainen että siitä repes kaikki immenkalvon jäänteet pois, joten se on isompi kuin ennen. Se ei oo silti auki. Se tässä juuri häiritseekin. Vähän aukon sisäpuolella tuntuu sellainen tiukahko lihasrengas, rasvalla kaksi (omaa, ei siis miehen) sormea sisään ja niitä pystyy vähän liikuttelemaan sisäpuolella mutta seinämät on kiinni sormissa.

Ap

[/quote]

Ap,kauanko synnytyksestä on aikaa?

Vierailija
18/140 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähä hankalaa ku häpyhuulet raahaa maata, mutta vauvaöljy auttaa.

Vierailija
19/140 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. Mitä nyt umpisuoli välillä meinaa pullahtaa emättimestä ulos, sormilla saa takaisin survottua.

Häppärit lerpattavat miehen työntöjen tahdissa, mutta mukavasti kuulemma piiskaavat miestä parempaan suoritukseen siinä samalla.

Vierailija
20/140 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä tavalla löysän? 

t. neljä synnyttänyt ja samanlailla menee kun ennenkin