Nainen, miksi valehtelet miehelle seksikumppanien määrästä?
Jos olet kerta ylpeä lukuisista kumppaneista ja on normaalia olla 20 kumppania, kun 23v tullut mittariin....
Miksi ihmeessä valehtelet seurustelukumppanille, jos hän kysyy? Tai miksi et kertoisi? Eikö ylpeyden aiheesta aina kannata mainita? Vai tunnetko sisimmissäsi itsesi likaiseksi lutkatksi, joka ei kelpaa kunnon miehelle?
Onko oikein aloittaa parisuhde heti valheella?
Kommentit (78)
Onko ap saanut jonkun sukupuolitaudin vai mikä on ongelma?
Ollaan kerrottu seksikokemuksistamme.
En ollut neitsyt kun tapasin mieheni eikä hän pidä minua huorana tai jos pitäisi niin varmaan olisin siinä huono kun ilmaiseksi olen antanut. ;)
Vanhempani ovat eronneet ja ajattelin ketjua lukiessani isääni joka on 64-vuotias joka asuusenioritalossa ja naiset liehittelee häntä ja minä pidän sitä kauniina asiana että on elettyä elämää, nykyhetkeä ja tulevaisuudessakin on jotain nautintoa.
On kurja kun seksuaalisuus nähdään huoraamisena. Seksi kuuluu elämään ja itse olen harrastanut paljon irtoseksiä vain oman haluni takia, en kokemuksen tai muun takia vaan se kuuluu sinkunkin elämään.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:55"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:06"]
En ole koskaan ymmärtänyt miksi kenenkään seksikumppaneiden määrä kuuluisi kenellekään. Mitä väliä?
[/quote]
Minua kiinnostaa, koska haluan tietää, millä todennäköisyydellä saan sukupuolitaudin tai hpv:n ja kuinka paljon miehen entisiä panoja kävelee vastaan.
[/quote]
Mutta kun se kumppanien lukumäärä ei kerro sukupuolitaudin todennäköisyydestä yhtään mitään. Mitä edes teet sillä tiedolla kuka on pannut miestä? Mihin asioihin se sulla vaikuttaa?
[/quote]
Vai että lukumäärä ei vaikuta sukupuolitaudin todennäköisyyteen mitenkään? Älä nyt viitsi olla naurettava.
[/quote]
sen taudin voi saada yhdeltä ainoalta kumppanilta. älä nyt viitsi olla naurettava.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:15"] Njaa. En oo kyl valehdellu. En kyllä oo varma montako panoa oli ennen tuota nykyistä. Yli 20 nyt kuitenkin, mutta alle 30. Ikää mulla 23. [/quote] Hyvä esimerkki naisesta joka ei kykene luomaan mitään pysyvää ja jakaa itseään jokaiselle kollille tilaisuuden mukaan. Mielstäni olet säälittävä lutka! [/quote] aijaa. Pari vuotta ollut saman kanssa, eikä ole käynyt edes mielessä pettää. Muutama fuckbuddy ollut elämän aikana ja muutama poikaystävä. Yhdenillanjuttuja ei yhtään. Ihan hirvee lutka.
[/quote]
Muutama fuckbuddy ja muutama poikaystävä ja nyt pari vuotta nykyisen kanssa, ei 21 vuotiaana 20-30? Se on hieman enemmän kuin muutama! Onko lapsuutesi ollut traumaattinen, isähuolia vai mikä selittää tuollaisen huorakäyttäytymisen, jokatapauksessa haet tekemisisilläsi hyväksyntää ja saat kiitokseksi kaikkien halveksinnan päällesi. Kukaan, ei kukaan kunnioita kaltaisiasi jakorasioita.
[/quote]
Niin. Eli jos olisi parisuhteessa niin aktien määrä olisi ok? :)
Sinkullakin saa (ja pitää) olla halut ja himot.
Ei seksi ole pahasta. Mikähän trauma itselläsi on?
Mitäkö sun seksielämä kuuluu kellekään? Itsehän sä sen toit muille tietoisuuteen, mitä siitä voi odottaa kuin kuulevansa mieliteitä vai mikä oli pointtisi tuoda seksielämäsi esille?
Ja kyllä, olet WT niiden kaikkien silmissä jotka tietävt totuuden, jopa niiden panojesi silmissä. Pyörit paremmissa piireissä, uskottele itsellesi mitä haluat, mutta niin kuin sanoin, nauti seksielämästäsi äläkä loukkaannu kun joku joskus sanoo mielipiteensä sinusta, tulet varmasti sen kuulemaan moneen kertaan elämäsi aikana.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:04"]
En ole koskaan ymmärtänyt miksi kenenkään seksikumppaneiden määrä kuuluisi kenellekään. Mitä väliä?
[/quote]
Minua kiinnostaa, koska haluan tietää, millä todennäköisyydellä saan sukupuolitaudin tai hpv:n ja kuinka paljon miehen entisiä panoja kävelee vastaan.
[/quote]
Mutta kun se kumppanien lukumäärä ei kerro sukupuolitaudin todennäköisyydestä yhtään mitään. Mitä edes teet sillä tiedolla kuka on pannut miestä? Mihin asioihin se sulla vaikuttaa?
[/quote]
Vai että lukumäärä ei vaikuta sukupuolitaudin todennäköisyyteen mitenkään? Älä nyt viitsi olla naurettava.
[/quote]
sen taudin voi saada yhdeltä ainoalta kumppanilta. älä nyt viitsi olla naurettava.
[/quote]
Niin voi, mutta puhuttiin todennäköisyyksistä.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:06"]Mitäkö sun seksielämä kuuluu kellekään? Itsehän sä sen toit muille tietoisuuteen, mitä siitä voi odottaa kuin kuulevansa mieliteitä vai mikä oli pointtisi tuoda seksielämäsi esille?
Ja kyllä, olet WT niiden kaikkien silmissä jotka tietävt totuuden, jopa niiden panojesi silmissä. Pyörit paremmissa piireissä, uskottele itsellesi mitä haluat, mutta niin kuin sanoin, nauti seksielämästäsi äläkä loukkaannu kun joku joskus sanoo mielipiteensä sinusta, tulet varmasti sen kuulemaan moneen kertaan elämäsi aikana.
[/quote]
Se on hauskaa, kun joku luulee tietävänsä mitä muut ajattelee. :D kerro nyt ap mikä sua kismittää siinä, että naisillakin on halut.
Ap näköjään peukuttaa omia viestejään. :D
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:06"]
Mitäkö sun seksielämä kuuluu kellekään? Itsehän sä sen toit muille tietoisuuteen, mitä siitä voi odottaa kuin kuulevansa mieliteitä vai mikä oli pointtisi tuoda seksielämäsi esille?
[/quote]
Ja miksi ne panot tietäisivät mitään numeroita? Ei mulla ollut tapana kysellä sinkkuaikoinani, että montakos entistä sulta löytyy... Lopulta seksikumppaneiden lukumäärä on asia, jonka ei kuvittelisi kiinnostavan ketään.
Se on hauskaa, kun joku luulee tietävänsä mitä muut ajattelee. :D kerro nyt ap mikä sua kismittää siinä, että naisillakin on halut.
Älä syytä aloittajaa, olen ihan ketjun lukija. Tottakai naisillakin on halut ja seksielämä on ja kuuluu olla, eikä siinä mitään pahaa ole. Mutta se jos hieman päälle parikymppisellä on liki 30 eri kumppania, niin se määrä tekee siitä huoran/jakorasian/lutkan, etkä ymmärrä sitä tosiasiaa? Vai kerrotko ylpeillen kaikille työkavereillesi ihan ohimennen tuon, samoin kun joku kertoo lemmikistään tai muusta vastaavasta?
Se huoran maine tulee tuollaisille, jos se ei sinua haittaa, niin ole tyytyväinen tilanteeseen ja nauti.
Ja kyllä se luokitellaan ongelmakäyttäytymiseksi elämänhallinnan saralla, mutta jos et sitä usko, ok.
Avausrepla on niin ärsyttävässä muodossa, ottaa pattiin lukea. En olis edes vastannu, mutta kun vahingossa luen tän avauksen, niin samahan tuo on sit vastatakin.
Siksi, kun ylpeys käy lankeemuksen edellä. Jos lähtisin lesoilemaan ylpeänä saavutuksellani, niin kohtalo yleensä rankaisee jollain lailla. Parempi olla nöyrä ja vaatimaton, vaikka olis kuinka mitali kaulassa.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:14"]Se on hauskaa, kun joku luulee tietävänsä mitä muut ajattelee. :D kerro nyt ap mikä sua kismittää siinä, että naisillakin on halut.
Älä syytä aloittajaa, olen ihan ketjun lukija. Tottakai naisillakin on halut ja seksielämä on ja kuuluu olla, eikä siinä mitään pahaa ole. Mutta se jos hieman päälle parikymppisellä on liki 30 eri kumppania, niin se määrä tekee siitä huoran/jakorasian/lutkan, etkä ymmärrä sitä tosiasiaa? Vai kerrotko ylpeillen kaikille työkavereillesi ihan ohimennen tuon, samoin kun joku kertoo lemmikistään tai muusta vastaavasta?
Se huoran maine tulee tuollaisille, jos se ei sinua haittaa, niin ole tyytyväinen tilanteeseen ja nauti.
Ja kyllä se luokitellaan ongelmakäyttäytymiseksi elämänhallinnan saralla, mutta jos et sitä usko, ok.
[/quote]
hohhoijaa. Ensinnäkään harva tietää mun menneisyydestä yhtään mitään ja luuletko tosiaan, että entiset panokaverini tietävät toisistaan yhtään mitään? Voin toki vastata kysyessä, että monenko kanssa olen pannut, mutta ketä se kiinnostaa? Ei yhtään ketään.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:04"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin voi, mutta puhuttiin todennäköisyyksistä.
[/quote]
suojaamaton seksi altistaa taudeille, ei kumppaneiden lukumäärä. mutta toki voit luottaa todennäköisyyslaskelmiin enemmän.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:14"]Se on hauskaa, kun joku luulee tietävänsä mitä muut ajattelee. :D kerro nyt ap mikä sua kismittää siinä, että naisillakin on halut. Älä syytä aloittajaa, olen ihan ketjun lukija. Tottakai naisillakin on halut ja seksielämä on ja kuuluu olla, eikä siinä mitään pahaa ole. Mutta se jos hieman päälle parikymppisellä on liki 30 eri kumppania, niin se määrä tekee siitä huoran/jakorasian/lutkan, etkä ymmärrä sitä tosiasiaa? Vai kerrotko ylpeillen kaikille työkavereillesi ihan ohimennen tuon, samoin kun joku kertoo lemmikistään tai muusta vastaavasta? Se huoran maine tulee tuollaisille, jos se ei sinua haittaa, niin ole tyytyväinen tilanteeseen ja nauti. Ja kyllä se luokitellaan ongelmakäyttäytymiseksi elämänhallinnan saralla, mutta jos et sitä usko, ok. [/quote] hohhoijaa. Ensinnäkään harva tietää mun menneisyydestä yhtään mitään ja luuletko tosiaan, että entiset panokaverini tietävät toisistaan yhtään mitään? Voin toki vastata kysyessä, että monenko kanssa olen pannut, mutta ketä se kiinnostaa? Ei yhtään ketään.
[/quote]
Huh huh ja hoh hoijaa! No ei varmasti tiedä kun häpeät siitä kertoa!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:14"]Se on hauskaa, kun joku luulee tietävänsä mitä muut ajattelee. :D kerro nyt ap mikä sua kismittää siinä, että naisillakin on halut. Älä syytä aloittajaa, olen ihan ketjun lukija. Tottakai naisillakin on halut ja seksielämä on ja kuuluu olla, eikä siinä mitään pahaa ole. Mutta se jos hieman päälle parikymppisellä on liki 30 eri kumppania, niin se määrä tekee siitä huoran/jakorasian/lutkan, etkä ymmärrä sitä tosiasiaa? Vai kerrotko ylpeillen kaikille työkavereillesi ihan ohimennen tuon, samoin kun joku kertoo lemmikistään tai muusta vastaavasta? Se huoran maine tulee tuollaisille, jos se ei sinua haittaa, niin ole tyytyväinen tilanteeseen ja nauti. Ja kyllä se luokitellaan ongelmakäyttäytymiseksi elämänhallinnan saralla, mutta jos et sitä usko, ok. [/quote] hohhoijaa. Ensinnäkään harva tietää mun menneisyydestä yhtään mitään ja luuletko tosiaan, että entiset panokaverini tietävät toisistaan yhtään mitään? Voin toki vastata kysyessä, että monenko kanssa olen pannut, mutta ketä se kiinnostaa? Ei yhtään ketään.
[/quote]
Huh huh ja hoh hoijaa! No ei varmasti tiedä kun häpeät siitä kertoa!
[/quote]
en mä mitään häpeä. Tiedostan vain sen, ettei ketään kiinnosta monenko miehen kanssa olen pannut. Mennyt on mennyttä ja nyt on nyt.
Minun mieheni ottaa nyt kantaa siihen jos parikymppisellä naisella on se pari-kolmekymmentä seksikumppania ollut elämänsä aikana: Eihän se edes ole paljon.
Ja ottipa kantaa siihenkin kun täällä rynnätään heti huoraksi ja wt:ksi haukkumaan: Ne on vain kateellisia.
Osa ihmisistä kun sattuu ymmärtämään sen että sama oikeus sillä naisellakin on seksiä harrastaa kuin miehelläkin. Tuppaa vain olemaan niin että miehillä tuollainen luku on yläpeukku ja taputukset olalle, naiset taasen huoria.
Heitän oman miespuolisen mielipiteeni aiheeseen: oikeesti, mitä väliä kummankaan petikaverimäärällä on?
Eiku nyt siis niinku IHAN oikeesti? Kyllä mua kiinnostaisi enemmän, jos alkaisin seurustelemaan, että tyttöystäväni olisi uskollinen, ei tartuttaisi muhun sukupuolitauteja ja että meillä synkkaisi (puhutaan nyt ainoastaan seksipuolesta). Nuo on kaikki ihan saavutettavissa olevia juttuja, vaikka naisella olisi ollut sata kumppania minua ennen.
Seksi on hauskaa (viimeksi kun tarkistin) ja sitä saa harrastaa (viimeksi kun tarkistin). Jos on tyytyväinen omaan lukuunsa ja/tai kumppaniinsa, eiks se riitä? Sitä paitsi, jos on uskaltanut vähän kokeilla ennen vakiintumista, voi myös osata arvostaa kumppaniaan enemmän sen sijaan, että pyörittelisi koko ajan mielessään "voi kun mä olen ollut vaan muutaman kans, kannattaako mun nyt sitoutua tähän yhteen vai missaanko mä jotain?".
Jos suhteessa asia vaivaa toista osapuolta, niin siitä on sitten keskusteltava. Jos poika- tai tyttöystävää ahdistaa se, että sinulla on ollut "liikaa" petikavereita, siihen voi olla jokin syy, joka voidaan puhua selväksi. Mutta menneisyyttä, omaa tai puolison, ei voi muuttaa - siitä voi kylläkin päästä yli ja eteenpäin.
M28
Haluaisin saada ap:lta vastauksen, miksi toisten seksielämä vaivaa sua niin paljon?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:49"]
eikö käynyt mielessä, että nainen voi nauttia seksistä ja nainen voi yhtälailla paneskella monia niin kuin miehetkin? Ei mua kyllä kiinnosta jonkun pienimunaisen äijän kunnioitus. Riittää, että ihmiset joiden kanssa olen tekemisissä kunnioittaa mua.
Ei ne sinua kunnioita ja jos joku kunnioittaa, niin ko. tyyppi kuuluu siihen WT-porukkaan mihin tuollaiset huoratkin. Oletko oikeasti niin vitun naivi, että luulet jonkun kunnioittavan sinua jos ovat tietoisia huoraamisestasi?
Kaikki teot, jotka ovat sellaisia, että et kehtaa niitä muille kertoa tehneesi, ovat juuri niitä joiden tiedät olevan epäkunnioitettavia, totuus sattuu, mutta niin se on!
Jos epäilet, etteikö asia ole noin, käy keskustelemassa psykologin kanssa ja kuulet ammatti-ihmisen mielipiteen, sinulla on jokin/joitain ongelmia elämänhallintasi kanssa.
[/quote]
Käytkö miten säännöllisesti itse ammattilaisella päätä parantamassa?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:55"]voi kulta pieni. Mulla ei ole mitään ongelmia elämänhallinnan kanssa. Tykkään seksistä. Ei muuta. Enkä mä ole huorannutkaan koskaan. Vilkas seksielämä ei myöskään tee kenestäkään white trashia.
Voi tyttö raukka, tulet vielä huomaamaan kuinka olet ihmisten silmissä white trash, surullista. Mutta ei se ole poissa kunnollisissa piireissä liikkuvilta, jatka samaan malliin ja nauti seksistä, vielä kun jollekin kelpaat. Käy ihan uteliasuudessa juttelemassa ammattiauttajan kanssa, ei alkoholistitkaan omaa ongelmaansa tiedosta ja myönnä.
[/quote]
pakko kysyä miten kenellekään kuuluu mun seksielämä. Miehiä on ollut monia. Mitä sitten? Enkä ole kyllä mitenkään wt, vaan pyörin ns. paremmissa piireissä. Jos vaan antaisit muitten elää ja lopettaisit tuon naurettavan kitinän.