Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi valehtelet miehelle seksikumppanien määrästä?

Vierailija
04.01.2015 |

Jos olet kerta ylpeä lukuisista kumppaneista ja on normaalia olla 20 kumppania, kun 23v tullut mittariin....

Miksi ihmeessä valehtelet seurustelukumppanille, jos hän kysyy? Tai miksi et kertoisi? Eikö ylpeyden aiheesta aina kannata mainita? Vai tunnetko sisimmissäsi itsesi likaiseksi lutkatksi, joka ei kelpaa kunnon miehelle?

Onko oikein aloittaa parisuhde heti valheella?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:04"]

Miksi joillekin on niin tärkeää tietää se? Mielestäni on jotenkin epäkypsää ja asiatonta kysellä kumppanien tarkkaa lukumäärää tai yksityiskohtia entisten suhteiden seksielämästä, jne. 

[/quote]

Yhtä epäkypsää on sitten kysellä miehen ammattia, työpaikkaa ja tulotasoa. Sekin nimittäin kertoo jotain ihmisestä ihan samoin kuin panojen määrä.

Vierailija
22/78 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa. En oo kyl valehdellu. En kyllä oo varma montako panoa oli ennen tuota nykyistä. Yli 20 nyt kuitenkin, mutta alle 30. Ikää mulla 23.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut valehdeltua. Se etten ole ylpeä lukumäärästä ei tarkoita että häpeäisin sitä, minulle entisten kumppanieni lukumäärä (19) on lähinnä yhdentekevä luku nyt, kun olen aviomieheni kanssa. Mies tietää luvun ja minä tiedän hänen lukemansa.

Kun ikää on yli 20 niin jokaisella meillä on jonkinlainen menneisyys, miksi siitä pitäisi tehdä numeroa, eikö tärkeämpää ole pelata nykyisen kumppanin kanssa samoilla pelisäännöillä?

n23

Vierailija
24/78 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:12"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:06"]

En ole koskaan ymmärtänyt miksi kenenkään seksikumppaneiden määrä kuuluisi kenellekään. Mitä väliä?

[/quote]

Minua kiinnostaa, koska haluan tietää, millä todennäköisyydellä saan sukupuolitaudin tai hpv:n ja kuinka paljon miehen entisiä panoja kävelee vastaan.

[/quote]

Mutta kun se kumppanien lukumäärä ei kerro sukupuolitaudin todennäköisyydestä yhtään mitään. Mitä edes teet sillä tiedolla kuka on pannut miestä? Mihin asioihin se sulla vaikuttaa? 

Vierailija
25/78 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt miksi kenenkään seksikumppaneiden määrä kuuluisi kenellekään. Mitä väliä?

[/quote]

Minua kiinnostaa, koska haluan tietää, millä todennäköisyydellä saan sukupuolitaudin tai hpv:n ja kuinka paljon miehen entisiä panoja kävelee vastaan.

[/quote]

Niin sitä sukupuolitautia ei voi käydä testaamassa vaan pitää mieheltä tentata että ootkos ollut 6 vai 16 kanssa... Jollet luota miehen sanaan puhtaista testituloksista niin kannattaa suosiolla vaihtaa.

Vierailija
26/78 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:15"]

Njaa. En oo kyl valehdellu. En kyllä oo varma montako panoa oli ennen tuota nykyistä. Yli 20 nyt kuitenkin, mutta alle 30. Ikää mulla 23.

[/quote]

Hyvä esimerkki naisesta joka ei kykene luomaan mitään pysyvää ja jakaa itseään jokaiselle kollille tilaisuuden mukaan. Mielstäni olet säälittävä lutka!

Vierailija
27/78 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:15"]

[/quote]

Hyvä esimerkki naisesta joka ei kykene luomaan mitään pysyvää ja jakaa itseään jokaiselle kollille tilaisuuden mukaan. Mielstäni olet säälittävä lutka!
[/quote]
aijaa. Pari vuotta ollut saman kanssa, eikä ole käynyt edes mielessä pettää. Muutama fuckbuddy ollut elämän aikana ja muutama poikaystävä. Yhdenillanjuttuja ei yhtään. Ihan hirvee lutka.

Vierailija
28/78 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää ihmiset, jotka tietävät anonyymistä netissäkirjoittelijasta tasan seksikumppanien lukumäärän ja tekevät sen perusteella syväluotaavia analyyseja toisen persoonallisuudesta. Jos kahdesta ihmisestä tiedät tasan kumppanien lukumäärän, toisella 1 ja toisella 11, niin kuinka todennäköistä on että se jolla on ollut vain yksi kumppani olisi automaattisesti parempi ihminen?

Vierailija
29/78 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:29"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:15"] Njaa. En oo kyl valehdellu. En kyllä oo varma montako panoa oli ennen tuota nykyistä. Yli 20 nyt kuitenkin, mutta alle 30. Ikää mulla 23. [/quote] Hyvä esimerkki naisesta joka ei kykene luomaan mitään pysyvää ja jakaa itseään jokaiselle kollille tilaisuuden mukaan. Mielstäni olet säälittävä lutka! [/quote] aijaa. Pari vuotta ollut saman kanssa, eikä ole käynyt edes mielessä pettää. Muutama fuckbuddy ollut elämän aikana ja muutama poikaystävä. Yhdenillanjuttuja ei yhtään. Ihan hirvee lutka.

[/quote]

Muutama fuckbuddy ja muutama poikaystävä ja nyt pari vuotta nykyisen kanssa, ei 21 vuotiaana 20-30? Se on hieman enemmän kuin muutama! Onko lapsuutesi ollut traumaattinen, isähuolia vai mikä selittää tuollaisen huorakäyttäytymisen, jokatapauksessa haet tekemisisilläsi hyväksyntää ja saat kiitokseksi kaikkien halveksinnan päällesi. Kukaan, ei kukaan kunnioita kaltaisiasi jakorasioita.

Vierailija
30/78 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luku on jotain 25-30 luokkaa, riippuen siitä mikä kaikki toiminta lasketaan ja ikää löytyy 24 v ja ihan rehellisesti olen poikaystävälle kertonut kun on kysynyt ja ihan hyvin sen otti. Tai siis en ymmärrä miksi siitä pitäisi valehdella. Hänellä suunnilleen sama luku itselläänkin.

Vierailija
31/78 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:29"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:15"] Njaa. En oo kyl valehdellu. En kyllä oo varma montako panoa oli ennen tuota nykyistä. Yli 20 nyt kuitenkin, mutta alle 30. Ikää mulla 23. [/quote] Hyvä esimerkki naisesta joka ei kykene luomaan mitään pysyvää ja jakaa itseään jokaiselle kollille tilaisuuden mukaan. Mielstäni olet säälittävä lutka! [/quote] aijaa. Pari vuotta ollut saman kanssa, eikä ole käynyt edes mielessä pettää. Muutama fuckbuddy ollut elämän aikana ja muutama poikaystävä. Yhdenillanjuttuja ei yhtään. Ihan hirvee lutka.

[/quote]

Muutama fuckbuddy ja muutama poikaystävä ja nyt pari vuotta nykyisen kanssa, ei 21 vuotiaana 20-30? Se on hieman enemmän kuin muutama! Onko lapsuutesi ollut traumaattinen, isähuolia vai mikä selittää tuollaisen huorakäyttäytymisen, jokatapauksessa haet tekemisisilläsi hyväksyntää ja saat kiitokseksi kaikkien halveksinnan päällesi. Kukaan, ei kukaan kunnioita kaltaisiasi jakorasioita.
[/quote]
eikö käynyt mielessä, että nainen voi nauttia seksistä ja nainen voi yhtälailla paneskella monia niin kuin miehetkin?
Ei mua kyllä kiinnosta jonkun pienimunaisen äijän kunnioitus. Riittää, että ihmiset joiden kanssa olen tekemisissä kunnioittaa mua.

Vierailija
32/78 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan itseäni haittaa, vaikka nainen sanoisi panneensa yli 200 miehen kanssa. Kunhan on terve ja testeissä käynyt, niin aivan se ja sama. Yleisesti parempi pitää tämmöiset asia omana tietona. Tämä menee sinne kategoriaan, jota en ikinä kysyisi kumppaniltani.
M31

Vierailija
33/78 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:33"]

[/quote]

"Muutama fuckbuddy ja muutama tyttöystävä ja nyt pari vuotta nykyisen kanssa, ei 21 vuotiaana 20-30? Se on hieman enemmän kuin muutama! Onko lapsuutesi ollut traumaattinen, äitihuolia vai mikä selittää tuollaisen huorapukkikäyttäytymisen, joka tapauksessa haet tekemisilläsi hyväksyntää ja saat kiitokseksi kaikkien halveksinnan päällesi. Kukaan, ei kukaan kunnioita kaltaisiasi jakareita."

Vierailija
34/78 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:lla on näin paha mieli? Eikö ihastus ollutkaan neitsyt?

Vierailija
35/78 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö käynyt mielessä, että nainen voi nauttia seksistä ja nainen voi yhtälailla paneskella monia niin kuin miehetkin? Ei mua kyllä kiinnosta jonkun pienimunaisen äijän kunnioitus. Riittää, että ihmiset joiden kanssa olen tekemisissä kunnioittaa mua.

Ei ne sinua kunnioita ja jos joku kunnioittaa, niin ko. tyyppi kuuluu siihen WT-porukkaan mihin tuollaiset huoratkin. Oletko oikeasti niin vitun naivi, että luulet jonkun kunnioittavan sinua jos ovat tietoisia huoraamisestasi?

Kaikki teot, jotka ovat sellaisia, että et kehtaa niitä muille kertoa tehneesi, ovat juuri niitä joiden tiedät olevan epäkunnioitettavia, totuus sattuu, mutta niin se on!

Jos epäilet, etteikö asia ole noin, käy keskustelemassa psykologin kanssa ja kuulet ammatti-ihmisen mielipiteen, sinulla on jokin/joitain ongelmia elämänhallintasi kanssa.

Vierailija
36/78 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:49"]eikö käynyt mielessä, että nainen voi nauttia seksistä ja nainen voi yhtälailla paneskella monia niin kuin miehetkin? Ei mua kyllä kiinnosta jonkun pienimunaisen äijän kunnioitus. Riittää, että ihmiset joiden kanssa olen tekemisissä kunnioittaa mua.

Ei ne sinua kunnioita ja jos joku kunnioittaa, niin ko. tyyppi kuuluu siihen WT-porukkaan mihin tuollaiset huoratkin. Oletko oikeasti niin vitun naivi, että luulet jonkun kunnioittavan sinua jos ovat tietoisia huoraamisestasi?

Kaikki teot, jotka ovat sellaisia, että et kehtaa niitä muille kertoa tehneesi, ovat juuri niitä joiden tiedät olevan epäkunnioitettavia, totuus sattuu, mutta niin se on!

Jos epäilet, etteikö asia ole noin, käy keskustelemassa psykologin kanssa ja kuulet ammatti-ihmisen mielipiteen, sinulla on jokin/joitain ongelmia elämänhallintasi kanssa.
[/quote]
voi kulta pieni. Mulla ei ole mitään ongelmia elämänhallinnan kanssa. Tykkään seksistä. Ei muuta. Enkä mä ole huorannutkaan koskaan. Vilkas seksielämä ei myöskään tee kenestäkään white trashia.

Vierailija
37/78 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:25"]

[/quote]

[/quote]

Niin sitä sukupuolitautia ei voi käydä testaamassa vaan pitää mieheltä tentata että ootkos ollut 6 vai 16 kanssa... Jollet luota miehen sanaan puhtaista testituloksista niin kannattaa suosiolla vaihtaa.

[/quote]

Niin ja kenelläkään ei koskaan ole oireetonta herpestä tai kondyloomaa?

Vierailija
38/78 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei. Mistä sun naisviha johtuu?

Vierailija
39/78 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kulta pieni. Mulla ei ole mitään ongelmia elämänhallinnan kanssa. Tykkään seksistä. Ei muuta. Enkä mä ole huorannutkaan koskaan. Vilkas seksielämä ei myöskään tee kenestäkään white trashia.

Voi tyttö raukka, tulet vielä huomaamaan kuinka olet ihmisten silmissä white trash, surullista. Mutta ei se ole poissa kunnollisissa piireissä liikkuvilta, jatka samaan malliin ja nauti seksistä, vielä kun jollekin kelpaat. Käy ihan uteliasuudessa juttelemassa ammattiauttajan kanssa, ei alkoholistitkaan omaa ongelmaansa tiedosta ja myönnä.

Vierailija
40/78 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:23"]

[/quote]

[/quote]

Mutta kun se kumppanien lukumäärä ei kerro sukupuolitaudin todennäköisyydestä yhtään mitään. Mitä edes teet sillä tiedolla kuka on pannut miestä? Mihin asioihin se sulla vaikuttaa? 

[/quote]

Vai että lukumäärä ei vaikuta sukupuolitaudin todennäköisyyteen mitenkään? Älä nyt viitsi olla naurettava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi