Nainen, miksi valehtelet miehelle seksikumppanien määrästä?
Jos olet kerta ylpeä lukuisista kumppaneista ja on normaalia olla 20 kumppania, kun 23v tullut mittariin....
Miksi ihmeessä valehtelet seurustelukumppanille, jos hän kysyy? Tai miksi et kertoisi? Eikö ylpeyden aiheesta aina kannata mainita? Vai tunnetko sisimmissäsi itsesi likaiseksi lutkatksi, joka ei kelpaa kunnon miehelle?
Onko oikein aloittaa parisuhde heti valheella?
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:36"]
Jos olet kerta ylpeä lukuisista kumppaneista ja on normaalia olla 20 kumppania, kun 23v tullut mittariin....
Miksi ihmeessä valehtelet seurustelukumppanille, jos hän kysyy? Tai miksi et kertoisi? Eikö ylpeyden aiheesta aina kannata mainita? Vai tunnetko sisimmissäsi itsesi likaiseksi lutkatksi, joka ei kelpaa kunnon miehelle?
Onko oikein aloittaa parisuhde heti valheella?
[/quote] Ei ole koskaan tullut mieleen valehdella.
Mutta ei ole kyllä koskaan tullut mieleen aloittaa parisudetta niin idiootin miehen kanssa, joka moisia kyselisi.
Vastakysymys: Miksi olet huono kumppani jo suhteen alusta asti?
Olen 41-vuotias ja ehdin elämään melko vilkastakin elämää ennen kuin menin exäni kanssa naimisiin.
Eron jälkeen oli taas menovaihde päällä ja ehdin tapailemaan seksinkin merkeissä miehiä kunnes tapasin nykyisen avomieheni.
Emme ole sen suuremmin lukumääristä keskustelleet, avomies tietää että minulla on seksikumppaneita ollut enemmän kuin hänellä, mutta mitä sitten? Se on elämää. Eikä tuo tarkoita sitä että "ylpeilisin" saati häpeäisin elämääni, tuo asia ei vaan ole olennainen parisuhteemme kannalta. Se, montako seksikumppania parisuhteessamme on, taas ON olennainen asia; lähtökohta on kummallakin siinä että muita ei ole. Niin kuin ei tietääkseni olekaan.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:14"]
Se on hauskaa, kun joku luulee tietävänsä mitä muut ajattelee. :D kerro nyt ap mikä sua kismittää siinä, että naisillakin on halut.
Älä syytä aloittajaa, olen ihan ketjun lukija. Tottakai naisillakin on halut ja seksielämä on ja kuuluu olla, eikä siinä mitään pahaa ole. Mutta se jos hieman päälle parikymppisellä on liki 30 eri kumppania, niin se määrä tekee siitä huoran/jakorasian/lutkan, etkä ymmärrä sitä tosiasiaa? Vai kerrotko ylpeillen kaikille työkavereillesi ihan ohimennen tuon, samoin kun joku kertoo lemmikistään tai muusta vastaavasta?
Se huoran maine tulee tuollaisille, jos se ei sinua haittaa, niin ole tyytyväinen tilanteeseen ja nauti.
Ja kyllä se luokitellaan ongelmakäyttäytymiseksi elämänhallinnan saralla, mutta jos et sitä usko, ok.
[/quote]
Jos samanikäisellä miehellä on vastaava määrä kumppanieta, niin mikä hän sitten on? Pukki? Ehei - mahtisonni, joka nauttii muiden miesten kunnioitusta.
En ole valehdellut, mutta en ole kertonut myöskään, koska asia ei ole tullut koskaan puheeksi ja tuskin tuleekaan. Yhdessä yli 10 vuotta oltu.
Molemmat kun ollaan oltu hyvin kokemattomia yhteen mennessä niin ei ole tarvinnut valehdella :) kyllä se näkyi ensimmäisillä kerroilla!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:04"]
Miksi joillekin on niin tärkeää tietää se? Mielestäni on jotenkin epäkypsää ja asiatonta kysellä kumppanien tarkkaa lukumäärää tai yksityiskohtia entisten suhteiden seksielämästä, jne.
[/quote]
Yhtä epäkypsää on sitten kysellä miehen ammattia, työpaikkaa ja tulotasoa. Sekin nimittäin kertoo jotain ihmisestä ihan samoin kuin panojen määrä.
[/quote]
Työstä keskustelu on täysin normaalia small talkia. Tuloista kysyminen on asiatonta, aivan kuten panoista kysyminen.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:14"]Se on hauskaa, kun joku luulee tietävänsä mitä muut ajattelee. :D kerro nyt ap mikä sua kismittää siinä, että naisillakin on halut.
Älä syytä aloittajaa, olen ihan ketjun lukija. Tottakai naisillakin on halut ja seksielämä on ja kuuluu olla, eikä siinä mitään pahaa ole. Mutta se jos hieman päälle parikymppisellä on liki 30 eri kumppania, niin se määrä tekee siitä huoran/jakorasian/lutkan, etkä ymmärrä sitä tosiasiaa? Vai kerrotko ylpeillen kaikille työkavereillesi ihan ohimennen tuon, samoin kun joku kertoo lemmikistään tai muusta vastaavasta?
Se huoran maine tulee tuollaisille, jos se ei sinua haittaa, niin ole tyytyväinen tilanteeseen ja nauti.
Ja kyllä se luokitellaan ongelmakäyttäytymiseksi elämänhallinnan saralla, mutta jos et sitä usko, ok.
[/quote]
Oletko tosissasi? Sanotaan, että nainen on 23v ja aloittanut 18-vuotiaana seksin harrastamisen (monet aloittaa aiemmin, toiset myöhemmin, mutta tähän nyt tämä). Viisi vuotta = 60kk. Lähes 2000 päivää. Pelkillä yhden illan jutuilla 20 kumppania tulee täyteen vaikka harrastaisi vain neljä kertaa vuodessa (!) jonkun kanssa seksiä. Mahtuisihan tuonne sekaan helposti muutama parin kk tapailukin. Ei kuulosta huoralta minun korvaani, vaikken itse yhden illan juttuja ole ikinä harrastanutkaan (enkä haluakaan) ja mieheni on ainoani.. Kyllä minäkin kaipaan seksiä useammin kuin neljä kertaa vuodessa enkä näe syytä miksei sinkkukin voisi kaivata kunhan hoitaa homman mahdollisimman turvallisesti ja on itse asian kanssa sinut. Muilla ei pitäisi olla tuohon nokan koputtamista yhtään.
Unohdetaan naiset hetkeksi. Mitä sanot miespuolisista ystävistä kyseisessä tilanteessa jos päälle parikymppisenä 20 kumppania? Mikä on oma lukusi?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:04"]
Miksi joillekin on niin tärkeää tietää se? Mielestäni on jotenkin epäkypsää ja asiatonta kysellä kumppanien tarkkaa lukumäärää tai yksityiskohtia entisten suhteiden seksielämästä, jne.
Ymmärrän, että joskus sellaista tulee mietittyä, mutta joidenkin asioiden on parasta antaa olla. Se on sitä kumppanin ja tämän menneisyyden kunnioittamista.
N34
[/quote]
Eikö se olisi enemmän kumppanin kunnioittamista että säästää itseään hänelle eikä jakele persettä miten sattuu? Ja sitten levitetään käsiä että minkäs teet olin nuori. Mikä tekosyy se muka on? Oikeasti naiset elämä on helpompaa kun ei ole aina seurannut viettejään. Opetelkaa itsekunnioitusta.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:10"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:04"]
Ymmärrän, että joskus sellaista tulee mietittyä, mutta joidenkin asioiden on parasta antaa olla. Se on sitä kumppanin ja tämän menneisyyden kunnioittamista.
N34
[/quote]
Eikö se olisi enemmän kumppanin kunnioittamista että säästää itseään hänelle eikä jakele persettä miten sattuu? Ja sitten levitetään käsiä että minkäs teet olin nuori. Mikä tekosyy se muka on? Oikeasti naiset elämä on helpompaa kun ei ole aina seurannut viettejään. Opetelkaa itsekunnioitusta.
[/quote]
no samaa voi sanoa sitten miehillekin. Mutta nyt eletään 2010-lukua, ei 1400.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:26"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:18"] [quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:14"]Se on hauskaa, kun joku luulee tietävänsä mitä muut ajattelee. :D kerro nyt ap mikä sua kismittää siinä, että naisillakin on halut. Älä syytä aloittajaa, olen ihan ketjun lukija. Tottakai naisillakin on halut ja seksielämä on ja kuuluu olla, eikä siinä mitään pahaa ole. Mutta se jos hieman päälle parikymppisellä on liki 30 eri kumppania, niin se määrä tekee siitä huoran/jakorasian/lutkan, etkä ymmärrä sitä tosiasiaa? Vai kerrotko ylpeillen kaikille työkavereillesi ihan ohimennen tuon, samoin kun joku kertoo lemmikistään tai muusta vastaavasta? Se huoran maine tulee tuollaisille, jos se ei sinua haittaa, niin ole tyytyväinen tilanteeseen ja nauti. Ja kyllä se luokitellaan ongelmakäyttäytymiseksi elämänhallinnan saralla, mutta jos et sitä usko, ok. [/quote] hohhoijaa. Ensinnäkään harva tietää mun menneisyydestä yhtään mitään ja luuletko tosiaan, että entiset panokaverini tietävät toisistaan yhtään mitään? Voin toki vastata kysyessä, että monenko kanssa olen pannut, mutta ketä se kiinnostaa? Ei yhtään ketään. [/quote] Huh huh ja hoh hoijaa! No ei varmasti tiedä kun häpeät siitä kertoa! [/quote] en mä mitään häpeä. Tiedostan vain sen, ettei ketään kiinnosta monenko miehen kanssa olen pannut. Mennyt on mennyttä ja nyt on nyt.
[/quote]
Defenssi. Eiköhän sinullakin ole kultaseni joku raja jonka ylittänyttä naista paheksut. Kunnon ihmisillä se on vaan paljon alhaisempi kuin sinulla. Joten hoe ihmeessä itsellesi ettei ketään kiinnosta ja pidä suu supussa. Toivottavasti eivät muuta kautta tule ilmi.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:47"]
Unohdetaan naiset hetkeksi. Mitä sanot miespuolisista ystävistä kyseisessä tilanteessa jos päälle parikymppisenä 20 kumppania? Mikä on oma lukusi?
[/quote]
sellainen poika on yleensä röökiä poltteleva amis dokaajakunkku. Ns. Kunnon miehillä alkaa olla vientiä vasta reilusti yli 20-vuotiaina.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:26"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:18"] [quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:14"]Se on hauskaa, kun joku luulee tietävänsä mitä muut ajattelee. :D kerro nyt ap mikä sua kismittää siinä, että naisillakin on halut. Älä syytä aloittajaa, olen ihan ketjun lukija. Tottakai naisillakin on halut ja seksielämä on ja kuuluu olla, eikä siinä mitään pahaa ole. Mutta se jos hieman päälle parikymppisellä on liki 30 eri kumppania, niin se määrä tekee siitä huoran/jakorasian/lutkan, etkä ymmärrä sitä tosiasiaa? Vai kerrotko ylpeillen kaikille työkavereillesi ihan ohimennen tuon, samoin kun joku kertoo lemmikistään tai muusta vastaavasta? Se huoran maine tulee tuollaisille, jos se ei sinua haittaa, niin ole tyytyväinen tilanteeseen ja nauti. Ja kyllä se luokitellaan ongelmakäyttäytymiseksi elämänhallinnan saralla, mutta jos et sitä usko, ok. [/quote] hohhoijaa. Ensinnäkään harva tietää mun menneisyydestä yhtään mitään ja luuletko tosiaan, että entiset panokaverini tietävät toisistaan yhtään mitään? Voin toki vastata kysyessä, että monenko kanssa olen pannut, mutta ketä se kiinnostaa? Ei yhtään ketään. [/quote] Huh huh ja hoh hoijaa! No ei varmasti tiedä kun häpeät siitä kertoa! [/quote] en mä mitään häpeä. Tiedostan vain sen, ettei ketään kiinnosta monenko miehen kanssa olen pannut. Mennyt on mennyttä ja nyt on nyt.
[/quote]
Defenssi. Eiköhän sinullakin ole kultaseni joku raja jonka ylittänyttä naista paheksut. Kunnon ihmisillä se on vaan paljon alhaisempi kuin sinulla. Joten hoe ihmeessä itsellesi ettei ketään kiinnosta ja pidä suu supussa. Toivottavasti eivät muuta kautta tule ilmi.
[/quote]
Kunnon ihmisiä ei kiinnosta muiden ihmisten kumppaneiden määrä ja vielä vähemmän arvostelevat muita sen takia.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:16"]
Avausrepla on niin ärsyttävässä muodossa, ottaa pattiin lukea. En olis edes vastannu, mutta kun vahingossa luen tän avauksen, niin samahan tuo on sit vastatakin.
Siksi, kun ylpeys käy lankeemuksen edellä. Jos lähtisin lesoilemaan ylpeänä saavutuksellani, niin kohtalo yleensä rankaisee jollain lailla. Parempi olla nöyrä ja vaatimaton, vaikka olis kuinka mitali kaulassa.
[/quote]
Sekoitat nyt ylpeyden häpeään. Vai uskotteletko itsellesi oikeasti tuota? Vau osaisinpa minäkin syöttää itselleni samanlaista pajunköyttä. Varmasti olisi olo huoleton.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:19"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:26"] [quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:18"] [quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:14"]Se on hauskaa, kun joku luulee tietävänsä mitä muut ajattelee. :D kerro nyt ap mikä sua kismittää siinä, että naisillakin on halut. Älä syytä aloittajaa, olen ihan ketjun lukija. Tottakai naisillakin on halut ja seksielämä on ja kuuluu olla, eikä siinä mitään pahaa ole. Mutta se jos hieman päälle parikymppisellä on liki 30 eri kumppania, niin se määrä tekee siitä huoran/jakorasian/lutkan, etkä ymmärrä sitä tosiasiaa? Vai kerrotko ylpeillen kaikille työkavereillesi ihan ohimennen tuon, samoin kun joku kertoo lemmikistään tai muusta vastaavasta? Se huoran maine tulee tuollaisille, jos se ei sinua haittaa, niin ole tyytyväinen tilanteeseen ja nauti. Ja kyllä se luokitellaan ongelmakäyttäytymiseksi elämänhallinnan saralla, mutta jos et sitä usko, ok. [/quote] hohhoijaa. Ensinnäkään harva tietää mun menneisyydestä yhtään mitään ja luuletko tosiaan, että entiset panokaverini tietävät toisistaan yhtään mitään? Voin toki vastata kysyessä, että monenko kanssa olen pannut, mutta ketä se kiinnostaa? Ei yhtään ketään. [/quote] Huh huh ja hoh hoijaa! No ei varmasti tiedä kun häpeät siitä kertoa! [/quote] en mä mitään häpeä. Tiedostan vain sen, ettei ketään kiinnosta monenko miehen kanssa olen pannut. Mennyt on mennyttä ja nyt on nyt. [/quote] Defenssi. Eiköhän sinullakin ole kultaseni joku raja jonka ylittänyttä naista paheksut. Kunnon ihmisillä se on vaan paljon alhaisempi kuin sinulla. Joten hoe ihmeessä itsellesi ettei ketään kiinnosta ja pidä suu supussa. Toivottavasti eivät muuta kautta tule ilmi. [/quote] Kunnon ihmisiä ei kiinnosta muiden ihmisten kumppaneiden määrä ja vielä vähemmän arvostelevat muita sen takia.
[/quote]
Olet väärässä. Mutta ei sinua voi siitä syyttää vaan tätä aikaa jossa elämme.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:25"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:19"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:26"] [quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:18"] [quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:14"]Se on hauskaa, kun joku luulee tietävänsä mitä muut ajattelee. :D kerro nyt ap mikä sua kismittää siinä, että naisillakin on halut. Älä syytä aloittajaa, olen ihan ketjun lukija. Tottakai naisillakin on halut ja seksielämä on ja kuuluu olla, eikä siinä mitään pahaa ole. Mutta se jos hieman päälle parikymppisellä on liki 30 eri kumppania, niin se määrä tekee siitä huoran/jakorasian/lutkan, etkä ymmärrä sitä tosiasiaa? Vai kerrotko ylpeillen kaikille työkavereillesi ihan ohimennen tuon, samoin kun joku kertoo lemmikistään tai muusta vastaavasta? Se huoran maine tulee tuollaisille, jos se ei sinua haittaa, niin ole tyytyväinen tilanteeseen ja nauti. Ja kyllä se luokitellaan ongelmakäyttäytymiseksi elämänhallinnan saralla, mutta jos et sitä usko, ok. [/quote] hohhoijaa. Ensinnäkään harva tietää mun menneisyydestä yhtään mitään ja luuletko tosiaan, että entiset panokaverini tietävät toisistaan yhtään mitään? Voin toki vastata kysyessä, että monenko kanssa olen pannut, mutta ketä se kiinnostaa? Ei yhtään ketään. [/quote] Huh huh ja hoh hoijaa! No ei varmasti tiedä kun häpeät siitä kertoa! [/quote] en mä mitään häpeä. Tiedostan vain sen, ettei ketään kiinnosta monenko miehen kanssa olen pannut. Mennyt on mennyttä ja nyt on nyt. [/quote] Defenssi. Eiköhän sinullakin ole kultaseni joku raja jonka ylittänyttä naista paheksut. Kunnon ihmisillä se on vaan paljon alhaisempi kuin sinulla. Joten hoe ihmeessä itsellesi ettei ketään kiinnosta ja pidä suu supussa. Toivottavasti eivät muuta kautta tule ilmi. [/quote] Kunnon ihmisiä ei kiinnosta muiden ihmisten kumppaneiden määrä ja vielä vähemmän arvostelevat muita sen takia.
[/quote]
Olet väärässä. Mutta ei sinua voi siitä syyttää vaan tätä aikaa jossa elämme.
[/quote]
ainakin sun elämä on aika tyhjää, kun pitää arvostella muiden seksielämää.
Minulle saa valehdella kumppaneiden lukumäärästä, mutta ei parantumattomista seksitaudeista. T.mies
Mielenkiintoisia mielipiteitä. Meitä avioliittoon odottajia taitaa olla aika vähän nykyään :) Ja vastaus kysymykseen on että ihan totuuden kerroin, ja sen vuoksi koska mun mielestä kaikki mitä olen tehnyt elämäni aikana kuuluu mun miehelle, mistä muuten tietää minkälainen ihminen on kyseessä. Tehokkain tapa ennustaa tulevaa käytöstä on aiempi käytös. On muuten säälittävää että joku aikuinen ihminen valehtelee yhtään mistään asiasta, sellaisista ihmisistä kannattaa pysyä kaukana.
Mutta siis se mitä muut tekevät tämän asian suhteen on heidän oma asiansa, ja sama periaate ei taatusti toimi kaikissa suhteissa.
Ja täytyy kyllä sanoa että se kumppanien iso lukumäärä ei ole se mikä kertoo nauttiiko/haluaako seksiä. Se on arvokysymys, ja eri ihmisillä on erilaiset arvot.