Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lentoemännillä on pakkomielle iskeä lentokapteeni?

Vierailija
04.01.2015 |

Olen kovasti ihmetellyt tätä valitsevaa trendiä.Jopa ystäväpiirissäni on lentoemäntiä, joiden tarkoitus on iskeä lentokapteeni itselleen. Mikä tämä juttu oikein on? Ymmärrän kyllä, että usein työpaikkaromansseja tulee työpaikoilla, mutta pakkomielettä en ymmärrä.

Ei kai ne edes niin paljoa edes tienaa, vai tienaavatko? Vai mikä juttu tämä on?!

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:39"]

Tienaahan ne hyvin

[/quote]

No ei kyllä niin hyvin, että sillä perusteella kannattaisi elämänkumppani valita. Vanhan liiton jyrät vetelee kymppitonnin kuussa, mutta kilpailu sekä koko toimialalla että lentäjien keskuudessa on sitä luokkaa, että nuoremmilla nuokin palkat tulevat jäämään haaveeksi. Itsekin harkitsin alalle pyrkimistä muutamia vuosia sitten, mutta tulin siihen tulokseen, että ilmailun erityisasema on mennyt ja siitä on tullut ala muiden joukossa.

Vierailija
42/64 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lentokapteeni mies, ja onhan se komea virkapuvussa. Itse en ole lentoemäntä, vaan olen käynyt vähän enemmän koulua kuin sen 3kk. Tuon takia en ymmärräkään joidenkin finnairin lentoemäbtien nenä pystyssä touhua. Hommaan siis pääsee 3kk koulutuksella. Ja kyllä, lentoemännissä on niitä, ketkä yrittää kapteenia tai perämiestä, oli ne varattuja tai ei. Ei ole tuulesta temmattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki lentoemännissä on ihan fiksuakin porukkaa, mutta osa on aidosti aika häikäilemättömiä. Tuttavapiirissä (lentoalan) on muutaman avioliitto ajanut karille turhan tyrkkyjen ja häikemättömien lentoemäntien takia. Toki ei se mieskään siinä ihan syytön tällöin ole tilanteeseen.

Se mitä tapahtuu lomalentojen kohteissa vaihtoa odotellessa on oma lukunsa. Sanon vaan, että törkeää touhua monelta emännältä saada se kapu itselleen siellä :(.

Vierailija
44/64 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/64 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei kapteenilla olisi lentoemoa seuranaan lomakohteessa niin se olisi joku muu nainen. Miksi en siis minä ajattelee lentoemo

Vierailija
46/64 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on hienoo mennä virkapuku päällä tiskille vaatimaan että laittakaas nyt mun kullannupuille paikat ja mun mies on sitte kapuna lennolla. Ja luoda katseita tavallisiin tsekkaajiin. Uskon että se on se. Mutta tuossakin unohtuu se että asiakkaat hänenkin palkan maksaa.

Vierailija
47/64 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 04:26"]Hehe kateelliset :-)
[/quote]

No hyvä jos ukko paljon pois kotoa ja kelpaa muillekin, ni joku sitä sitte jaksaa viihdyttää, mitä siitä nyt kade tarvii olla

Vierailija
48/64 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 04:26"]

Hehe kateelliset :-)

[/quote]

ehkä vähän ;) oishan oma lentäjä kiva

Vierailija
49/64 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/64 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lentoemännillä ole mitään muuta sosiaalista elämää kuin mitä työ tuo tullesaan. Stuertit ovat taas aika harvinaisia ja usein homoseksuaaleja joten jäljelle jää lentäjät.

Vierailija
51/64 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:34"]

Minä taas olen luullut, että lentoemojen tavoitteena on pokata joku ykkösluokan matkustaja. Mutta en tosiaan tunne lentoemoja, luulen vain.

[/quote]

Lentoemäntien ja stuerttien tavoite on pokata joku varakas mies, ei liene väliä on hän lentäjä tai liikemies. Molemmathan ovat paljon poissa kotoa, mutta kullan kimallus vetää emoja puoleensa.

Vierailija
52/64 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa se vetoo kans naisiin, että tuntee turvallisuuden tunteen. Viehän tuo kapteeni ihmiset turvallisesti perille. Ja kapteenin luulis olevan huolellinen, rauhallinen ja tunnollinen. Hyvä isä ainesta....vaikkakaan ei varmaan paljoa ole kotona.

Vierailija
53/64 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
54/64 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:24"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:10"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:18"]

Mieluummin lentäjä kuin esim lääkäri tai poliisi...

[/quote]

Lääkäriltä vaaditaan sentään älyä, lentäjän työ on enemmän käytännössä opittua

[/quote]Miksen minä sitten ole törmännyt kovinkaan usein älykkääseen lääkäriin?

[/quote]

Vaikea sanoa, mutta kouluun ovat silti päässeet sisään ja uloskin, joten kyllä ovat joutuneet hallitsemaan isoja määriä haastavaa tietoa. Tunneäly ja tahdikkuus on sitten oma lukunsa, puuttuu monelta.

Vierailija
55/64 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:41"]

Kaippa se vetoo kans naisiin, että tuntee turvallisuuden tunteen. Viehän tuo kapteeni ihmiset turvallisesti perille. Ja kapteenin luulis olevan huolellinen, rauhallinen ja tunnollinen. Hyvä isä ainesta....vaikkakaan ei varmaan paljoa ole kotona.

[/quote]

Turvallinen ja kunnollinen, koska hoitaa työnsä (automaatilla menee) eikä tiputa konetta suohon? :D 

Vierailija
56/64 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:18"]

Mieluummin lentäjä kuin esim lääkäri tai poliisi...

[/quote]

Lääkäriltä vaaditaan sentään älyä, lentäjän työ on enemmän käytännössä opittua
[/quote]. kummankin työ hyvin vastuullista

Vierailija
57/64 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:29"]

Kiihottava sellainen kapteenin asu kuin myös armeijan puvut

[/quote]

Hyi, en keksi mitään vähemmän kiinnottavaa kuin armeijan puvut! Tulee mieleen armeijaikäiset hienhajuiset finninaamat.

Vierailija
58/64 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe kateelliset :-)

Vierailija
59/64 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:43"]Kyllä se on lentoementä piireissä sulka hattuun, kuka saa napattua sen kapteenin itselleen.

Käytös muuttuu heti koppavaksi sen jälkeen.
[/quote] aika säälittävää? :D

Vierailija
60/64 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi