Miten tai mihin Elton John loukkasi lonkansa?
Kommentit (13)
Siis vitt.... Eiku, paskaaks se sulle kuuluu?!
Joku toinen yhtä oksettava hinttapuli veti sitä vähän liian rankasti tuhkaluukkuun.
KVG
Elton John, 74, kaatui – edessä lonkkaleikkaus: keikat siirtyvät
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/3e7827fe-b2b1-459e-8486-009bd53bf206
Vierailija kirjoitti:
Joku toinen yhtä oksettava hinttapuli veti sitä vähän liian rankasti tuhkaluukkuun.
Epäilemättä tämän asian ilmaisemishalu oli aloituksen tarkoitus. Kakarat jääneet kesälomalle tai palstan jälkeenjääneet vakiovajakit asialla.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa oksettava olet sinä. Elton on pitkäaikaisessa parisuhteessa ja kahden upean pojan isä. Entäs itse? Love is love. T. Viiskymmpinen heterotäti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa oksettava olet sinä. Elton on pitkäaikaisessa parisuhteessa ja kahden upean pojan isä. Entäs itse? Love is love. T. Viiskymmpinen heterotäti
Hyi helvetti!
Hinttapulit tosiaan jollekin leirille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätäsi osaat aukoa kuin paraskin sankari.
Vierailija kirjoitti:
KVG
Elton John, 74, kaatui – edessä lonkkaleikkaus: keikat siirtyvät
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/3e7827fe-b2b1-459e-8486-009bd53bf206
"kaatui" hän "kaatui" mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten hän on synnyttänyt tai hänen "kumppaninsa" on synnyttänyt noi pojat?
apinarokko