Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin Veskusta tuli jumala?

Vierailija
04.01.2015 |

Miksi kaikki palvoo sitä?? Se tyyppi ei oo tehnyt mitään merkittävää? Laulaja ei lainkaan, näyttelijänä todellinen keskinkertaisuus! Ällöttävä tyyppi!

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina enemmän kuin sinä olet tehnyt tai tulet tekemään.

Vierailija
2/55 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasten pattien kasvattaminen kestää vuosikymmeniä eikä kaikilta onnistu sittenkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ymmärrä tätä Loirin haukkumisbuumia joka on tällä palstalla. Toisaalta täällä nyt haukutaan kaikkia. Nämä Loirin inhoajat voisi laittaa syntymävuotensa kommentteihin, veikkaan että valtaosa on 90-80-luvun nuorisoa.

Vierailija
4/55 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:49"]

Mä taas en ymmärrä tätä Loirin haukkumisbuumia joka on tällä palstalla. Toisaalta täällä nyt haukutaan kaikkia. Nämä Loirin inhoajat voisi laittaa syntymävuotensa kommentteihin, veikkaan että valtaosa on 90-80-luvun nuorisoa.

[/quote]Kuka sitä haukkunut on

Vierailija
5/55 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pitkään poissa AV:lta, ja nyt tulin katsomaan, onko avauksia Loiri-ohjelmasta... jackpot! :o)

Olen samaa mieltä ap:n kanssa, ihan käsittämätöntä, miten Loirista on yhtäkkiä leivottu palvonnan kohde. Joku spin doctor hieroo nyt käsiään tyytyväisenä.

Tehkääpä pieni ajatusleikki ja kuvitelkaa naisversio Loirista: 80-luvulla tusinakomedioissa näytellyt, seitsemänkymppinen, susiruma (entinen?) alkoholisti ja mikrofoniin pikemminkin puhuva/henkäilevä kuin laulava naistaiteilija. Legenda-ainestako?

Vierailija
6/55 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis mikä tää puhe legendasta on koko ajan? Josski manoksessa puhutaan veskusta legendana ja sitten vesku antaa totisen lausunnon että ei koe olevansa legenda. No kidding? En tiiä kanssa miksi muka on niin legendaa... Speden kanssa aikanaan perseilly ja ollu julkisuudessa, sitten vähän lauleskellu. Kuka nainen esim suomessa vastaisi tota? Joku paula koivuniemikin merkittävämpi laulaja kuin vesku eikä sitä pidetä Elävänä Legendana...

Vierailija
7/55 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:01"]

Olen ollut pitkään poissa AV:lta, ja nyt tulin katsomaan, onko avauksia Loiri-ohjelmasta... jackpot! :o)

Olen samaa mieltä ap:n kanssa, ihan käsittämätöntä, miten Loirista on yhtäkkiä leivottu palvonnan kohde. Joku spin doctor hieroo nyt käsiään tyytyväisenä.

Tehkääpä pieni ajatusleikki ja kuvitelkaa naisversio Loirista: 80-luvulla tusinakomedioissa näytellyt, seitsemänkymppinen, susiruma (entinen?) alkoholisti ja mikrofoniin pikemminkin puhuva/henkäilevä kuin laulava naistaiteilija. Legenda-ainestako?

[/quote]

Miksi pitäisi olla nainen? Mitä ajat takaa, joku tarkoitusperäkö?

Vierailija
8/55 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:50"]

[/quote]

On jo monta ketjua täällä ollut ja aina samaa Loirin arvostelua. Kirjoittajat ovat varmaan nuoria, jotka eivät ole Loirin tosi pitkää uraa pystyneet seuraamaan.

Vierailija
9/55 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:50"]

[/quote]

On jo monta ketjua täällä ollut ja aina samaa Loirin arvostelua. Kirjoittajat ovat varmaan nuoria, jotka eivät ole Loirin tosi pitkää uraa pystyneet seuraamaan.

[/quote]Minä en ole kommentoinut Loirista (tähän mennessä) juuta enkä jaata mihinkään ketjuun. Olen kuitenkin kyllästynyt kun loiria tulee ja hehkutetaan joka suunnasta ja tuutista, mielestäni liikaa ja aiheettakin, ainakin osin. Ja olen -70 syntynyt.

Vierailija
10/55 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen AP ja 70-luvulla syntynyt. Loirin ylitulkinta sen" lauluissa" on vastenmielistä. Näytteleminen todella köykäistä ja kliseistä Mulla taitaa olla myös varaa sanoa tästä kun itsekin olen teatterikorkeakoulun käynyt. Ja ei. En ole kateellinen. Ei ole tarvetta. :D

Vierailija
11/55 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En ole ehkä oikea henkilö kommentoimaan, koska en inhoa Loiria, mutta kommentoin silti. Loiri on ihan kelvollinen näyttelijä, erityisesti mainittakoon Uuno Turhapuro, joka on hieno hahmo. En silti ymmärrä, miksi hänestä on tehty tuollainen palvonnan kohde ja jumala, josta ei saisi sanoa ainuttakaan poikkipuolista sanaa. Kaipa kansalla sitten pitää aina olla joku palvonnan kohde, jota kaikkien pitää ihailla ja jota hehkutetaan lehdissä. Joulukuussa se oli Hannes Hynönen, nyt Loiri ja seuraavaksi joku muu.

Ai niin, ja olen syntynyt -85.

Vierailija
12/55 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 kommentoi hyvin. Eivät kaikki pidä Loirin tyylistä eivätkä ymmärrä juuri tätä "jumaluutta". 1970-luvulla syntynyt olen itse.

Vierailija
13/55 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen-78 syntynyt nainen. Loiri on tehnyt ihan mittavan uran suomalaisittain ja elättänyt itsensä taiteilijana. Siitä plussat hänelle. Mutta en koe hänen olevan legenda, hänen laulunsa on hönkäilyä, hänen juttunsa usein jotenkin ällöjä, eikä hänen näyttelemisensä mitään niin ihmeellistä ole ollut. Hyvä ura, muttei korokkeelle nostamista. En tajua tätä hehkutusta...

Vierailija
14/55 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:34"]Olen-78 syntynyt nainen. Loiri on tehnyt ihan mittavan uran suomalaisittain ja elättänyt itsensä taiteilijana. Siitä plussat hänelle. Mutta en koe hänen olevan legenda, hänen laulunsa on hönkäilyä, hänen juttunsa usein jotenkin ällöjä, eikä hänen näyttelemisensä mitään niin ihmeellistä ole ollut. Hyvä ura, muttei korokkeelle nostamista. En tajua tätä hehkutusta...
[/quote]Komppaan tätä.

Vierailija
15/55 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:01"]Olen ollut pitkään poissa AV:lta, ja nyt tulin katsomaan, onko avauksia Loiri-ohjelmasta... jackpot! :o)

[/quote]

Osuit asian ytimeen. Loiripalvonnassa näkyy kristallinkirkkaasti sukupuolen vaikutus arvostukseen. Mieti vielä että se suriruma alkoholisti hönkäilijänainen avautuisi kiusallisesti sukupuolielämästään lööppilehdissä harva se päivä ja olisi ilmeisesti pettänyt mennen tullen lukuisia puolisoitaan. Jee, upea nainen, upea taiteilija, henkäilisi Suomen kansa ihastuksissaan. Ei.

Vierailija
16/55 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:01"]Olen ollut pitkään poissa AV:lta, ja nyt tulin katsomaan, onko avauksia Loiri-ohjelmasta... jackpot! :o) Olen samaa mieltä ap:n kanssa, ihan käsittämätöntä, miten Loirista on yhtäkkiä leivottu palvonnan kohde. Joku spin doctor hieroo nyt käsiään tyytyväisenä. Tehkääpä pieni ajatusleikki ja kuvitelkaa naisversio Loirista: 80-luvulla tusinakomedioissa näytellyt, seitsemänkymppinen, susiruma (entinen?) alkoholisti ja mikrofoniin pikemminkin puhuva/henkäilevä kuin laulava naistaiteilija. Legenda-ainestako? [/quote] Osuit asian ytimeen. Loiripalvonnassa näkyy kristallinkirkkaasti sukupuolen vaikutus arvostukseen. Mieti vielä että se suriruma alkoholisti hönkäilijänainen avautuisi kiusallisesti sukupuolielämästään lööppilehdissä harva se päivä ja olisi ilmeisesti pettänyt mennen tullen lukuisia puolisoitaan. Jee, upea nainen, upea taiteilija, henkäilisi Suomen kansa ihastuksissaan. Ei.

[/quote]Eikä se Vesku kai isänäkään mikään malliyksilö ole ollut..

Vierailija
17/55 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun Hän edusti Suomea Euroviisuissa laululla Huilumies. Sinä päivämääränä.

Vierailija
18/55 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai Teemu Selänteestä? Hohhoijaa.

Vierailija
19/55 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media tekee jumalia ja julkkiksia. Tyhmät ihmiset, jotka eivät itse osaa ajatella, ottavat nämä totuutena ja lähtevät palvomaan.

Näyttelijöiden puolella tämä on saanut aikaan sen, että yksi nostetaan pinnalle ja kulutetaan loppuun.

Musiikin puolella tuodaan jatkuvasti mitäänsanomattomia laulajia tähtinä julkisuuteen ja kansa ostaa levyjä ja käy keikoilla.

Media tekee tätä rahasta, kansa on mukana tyhmyyttään.

Vierailija
20/55 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Syntymävuosi 1960 enkä hyväksy sitä, että Loiri sai laihdutusleikkauksen ohi jonon vieläpä niin, että ei viitsinyt laihduttaa ennen sitä. Ajatteli, että koska on Loiri, niin kyllä ne leikkaa, vaikka hän ei täytä ehtoja.

Laulaa se ei osaa, se on ihan totta.