Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä törmännyt mieheen, jolla on liian iso mulkku?

Vierailija
04.01.2015 |

Niin iso, ettei seksikään enää tunnu nautinnolliselta?

Kommentit (189)

Vierailija
161/189 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli kerran yksi mies jolla oli todella hervoton. Hän sanoikin syntymästään, että ensin kapaloitiin kolme kuukautta pelkkää heppiä ja sitten kasvoi mies kylkeen kiinni.

Vierailija
162/189 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosituhannen alussa johonkin "senssipuhelimeen" soittaessani törmäsin mukavantuntuiseen mieheen. Sovimme että antaisin hänelle A naali seksiä. Mutta kun tapasimme ja näin hänen valtavan meisselinsä en uskaltanutkaan antautua hänelle. Harmitti koska oli muuten kaikin puolin hyvä tapaus.

- m38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/189 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioissa oli aikoinaan,kun en ollut sellaista saanut.

Mieheni oli hyväksynyt ajatuksen että saisin kunnolla joskus.

Enpä muista oliko ihan mieheni bongaama,chatti aika joka tapauksessa oli.

Jännitti niin älyttömästi että kädet tärisivät kun puhelimessa sovimme tapaamisesta.

Hotelli huoneessa Hesassa se sitten tapahtui.

Kun sen näki eka kerran,oli se ihmeellistä.

Runkkailin ja imin kalua ,ja kumi päälle.

Valuin ehkä liikaakin,nuolihan se pillua mutta pakko oli pikkuhousuihin pyyhkiä liikoja limoja pois.

Yritettiin ähertää sitä sisään .mutta lyötkö mikä lötkö ,ja kumi vei lopun nautinnon.

Otettiin kumi pois,kun kaveri puhui että on tahditon ja haluaa siittää. Olihan mulla ehkäisy tietenki.

Ja pamm, kulli kasvoi vielä isommaksi .

Kun se alkoi menemään sisään,kävihän se kipeää. Tuntui että mut revitään kullilla ,mutta halut oli ihan valtavat.

Miehen silmissä paloi kiima ja kiihko,tiesin jo silloin että huomenna on pillu turvonnut kiinni.

Se oli yhtä huohotusta ja miehen mökinpä siihen asti kun mies sanoi että siittää minut.

Pillu oli ihan turta ja supisteli ,oli sellainen tunne että en ollut ihan tajuissani.

Mies makas päälläni ja hoki ettei ole tosi ei ole tosi.

Oli pakko pyytää pois päältä kun pillu lypsi vielä kullia ja epäilin että sieltä ruiskahteli vielä siemeniä..

Sain vielä uusinnan,ja silloin sitä sai vielä enemmän ,mutta paikat ottivat vastaan jo paremmin. Kaveri pyysi vielä myöhemminkin pillua ,vaan ei sitten tullut uusintaa.

Vaikka..toisaalta puhelin numero olis tallessa.

Vieläköhän tälläinen 53v kurppa kelpais.

Vierailija
164/189 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mies oli oikea kokovartalo mulkku.

Vierailija
165/189 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Seksi oli ne kymmenisen kertaa aivan tuskaa. Keskikokoinen on mun juttu.

Vierailija
166/189 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppariqueen kirjoitti:

8 ja 12 hykerryttivät, oli klikattava ylänuolta. :) Omalla miehellä on sieltä kokohaitarin yläpäästä. Kun on itsellä halut kovat se tuntuu ihanalta. Jos haluan vain päästää hänet paineista toivon aina että olisi pienempi.

Niin, ei ehkä kannattaisi harrastaa yhdyntää silloin kun oma keho ei halua.

Vierailija
167/189 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamalla tuttavalla on kaikilla huomattavasti normaalia isommat meisselit. En muista, että olisivat koskaan sanoneet, että naiminen ei olisi onnistunut. Varsinkin tämä mahtimelaisimman perään olivat naiset kuumana.

Toinen havainto oli lukioajoilta, kun eräs "huonommallakin seisokilla 25 cm" sai ajokortin, niin usein oli kyydissä sellaisia kohta kolmen kympin nurkilla olevia naisia.

Vierailija
168/189 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, ja voin vannoa että kun tähän nuoreen poikaan tutustuin baarissa oletin että ikää on 20+

oli pituutta, miehekkyyttä ym.

Se pippeli oli jotain ihan jäätävän kokoista! Yhdyntä oli tietyissä asennoissa erittäin hankalaa ja suihinkin otto oli olematonta, kun se vaan olis jatkunut ja jatkunut... Mut ei kurkku vedä sellasta letkua!!

aamulla kävikin ilmi että hän oli just täyttänyt 18 vee!

voin vannoa että joku nainen saa itsellensä hyvän miehen. ;)

Nykyään on helppoo, kun hyvän miehen kriteeri on iso mulkku 😂😂😂 saa sikailla miten haluaa, syödä eväät kaapista ja pyyhkiä mulkun verhoon. Tyttökaveri ja tuleva rouva on kaikkeen tyytyväinen. Siivoo sä, mä lähen nyt kamujen kans eka jäille ja sit baariin. Ei tartte odotella ennen aamuu kotiin 😌

Vierailija
169/189 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja mulkkuja on  aivan liikaa. Niitä niin nähty. Housuissa toki onkin pienempi sitten...

Vierailija
170/189 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambiassa oli rannalla suuri kullisia ja ihan mistä valita. Minä keski-ikää lähestyvä olin ihmeissäni, että näistäkö pitäisi valita. Ihana loma oli ja tuonne haluan vielä uudestaan.

Vierailija
171/189 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liian isoon mutta suureen. Ekan kerran, kun näin poikaystäväni alasti, ajattelin vaan, miten toi voi seistä noin kovana ja isona. Hänellä seisoo aina kun on suihkussa. Toka miete oli, miten se voi sopia muhun.

Hyvin sopi ja sopii, kun otetaan varovasti alussa. Korostetun varovasti ja pikkuhiljaa nopeutetaan. Oon niin kiihottunut hänen kanssaan pelkästä suutelusta ja alakerta niagarana, jotenka kosteus ei oo ongelma. Hänelläkin tulee tippaa kiihottuessaan.

On se komea ja atleettikropassa niin maskuliininen näky. Upea ottaa käteen ja hyväillä.

Vierailija
172/189 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ei tullut panemisesta mitään eikä mahtunut suuhun. Sen sijaan liian pieneen en ole vielä koskaan törmännyt.

n35

Vierailija
173/189 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yli 15 cm ovat aivan liian isoja. Olen saanut aina kuulla, että olen pieni alapäästäni.

Vierailija
174/189 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä hitusen keskivertoa pidempi muna ja kyllä se välillä tekee kipeää naiselleni kun menee pohjaan. 

Vierailija
175/189 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasioissa oli aikoinaan,kun en ollut sellaista saanut.

Mieheni oli hyväksynyt ajatuksen että saisin kunnolla joskus.

Enpä muista oliko ihan mieheni bongaama,chatti aika joka tapauksessa oli.

Jännitti niin älyttömästi että kädet tärisivät kun puhelimessa sovimme tapaamisesta.

Hotelli huoneessa Hesassa se sitten tapahtui.

Kun sen näki eka kerran,oli se ihmeellistä.

Runkkailin ja imin kalua ,ja kumi päälle.

Valuin ehkä liikaakin,nuolihan se pillua mutta pakko oli pikkuhousuihin pyyhkiä liikoja limoja pois.

Yritettiin ähertää sitä sisään .mutta lyötkö mikä lötkö ,ja kumi vei lopun nautinnon.

Otettiin kumi pois,kun kaveri puhui että on tahditon ja haluaa siittää. Olihan mulla ehkäisy tietenki.

Ja pamm, kulli kasvoi vielä isommaksi .

Kun se alkoi menemään sisään,kävihän se kipeää. Tuntui että mut revitään kullilla ,mutta halut oli ihan valtavat.

Miehen silmissä paloi k

Moi Tero

Vierailija
176/189 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, itseni. Kyllähän se rajoittaa asentoja ja vetojen syvyyttä ja suihinoton pituutta.

Vierailija
177/189 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka iso on liian iso?

Vierailija
178/189 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran törmäsin niin isoon mulkkuun, että miestä ei nähnyt mulkun takaa ollenkaan! Mulkku oli aina tiellä kun yritti keskustella, ei saanut katsekontaktia kuin yksisilmäiseen ja mulkulle piti ostaa omat vaatteet Miehen lisäksi.

Ennen tommosta sanottiin kokovartalokyrväksi.sittemmin sanonta menettänyt merkityksensä, kun kaikki miehet on semmosia. Terv. Vanhapiika muuan kas kuusikymmenvuotias. 

Vierailija
179/189 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran, käyn kongossa lomalla jossa miehillä on valtavia. Tullut vastaan joilla 25-30cm, mutta kerran tuli sellainen, että varmaan jotain 35-38cm, mutta eihän se pituus ole koskaan ongelma, kun ei sitä tarvi sinne kokonaan työntää, mutta tällä oli jotain puolitoista kertaa niin paksu kun mun ranne, niin jätin sitten suosiolla väliin. Se näky oli sellainen, että oli täysin luonnoton, kuin hevosella/norsulla.

N.37v

Vierailija
180/189 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole, mutta kaksi naista ovat törmänneet minuun ja olleet sitä mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi