Oletko ikinä törmännyt mieheen, jolla on liian iso mulkku?
Niin iso, ettei seksikään enää tunnu nautinnolliselta?
Kommentit (213)
Mitä isompi mulkku sitä huonommin se vanhemmuuten toimii...sanoi eräs Lääkäri !
Olen törmännyt täyteen mulkkuun muutaman kerran!
Vierailija kirjoitti:
Henk. koht. en naisena ymmärrä ison koon hekumointia. On ollut kymmeniä kumppaneita, ja kyllä mieluisin on normikokoinen / pienehkö.
Liian ison tunnistaa siitä, että se hiertää omat paikat haavoille ja vihlaisee ikävästi kun osuu syvemmälle. Se myös aiheuttaa oksennusrefleksin suuhun otettuna. Eksällä oli tosi pitkä ja vino penis, se hakkasi aina toispuoleisesti emätintä ja kävin jäätävän kivun vuoksi jopa sairaalassa tutkimuksissa, en tajunnut heti, mistä kivut johtuivat. Kivut loppuivat kun suhde loppui.
Liian pieni taas on sellainen, ettei takaapäin nainti onnistu ollenkaan. Tai ratsastaessa lipsuu pois sisältä koko ajan. Tällaisestakin on kokemusta.
Kuitenkin valitsisin mieluummin liian pienen kuin liian ison. Kaikista paras on keskiverto, onko se nyt sitten 10-13 cm tai jotain sinne päin. Sen kokoinen tuntuu parhaalle sisällä ja painelee herkkiä kohtiani parhaiten.
Toivoisin, ettei miehet kuitenkaan liikaa miettisi näitä kokoasioita. Itse en ole ketään jättänyt liian ison tai pienen tai velton munan takia. Minulla on ollut todella hyvää seksiä myös erektio-ongelmaisen kanssa, hän osasi niin hyvin huomioida minut, vaikkei seissyt kuin aina muutama työntö kerrallaan. Seksin laatu ja tyydyttävyys on ainakin itselläni ihan muista seikoista kiinni.
N40+
Ketään ei varmaan yllätä, että nainen ei kykene ajattelemaan kuin omaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
En, olen 25 miehen kanssa ollut ja aina on kaikki mahtunut ihan hyvin. Keskikoko todella on 15-17cm. Pari pienempää ja pari isompaa tullut vastaan, max kuitenkin 20cm. Ja min 10cm. Ongelmaa ollut vain kerran kun muna oli liian pieni ja ei seissyt kunnolla, en tiiä oisko ollut mitään ongelmaa jos olis ollut kunnon seisokki ja hitusen enemmän paksuutta.
Mittaatko joka miehen lerssin vai mitä helvettiä. Oletko mies? Kenelläkään suomessa ei ole 15cm pidempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, olen 25 miehen kanssa ollut ja aina on kaikki mahtunut ihan hyvin. Keskikoko todella on 15-17cm. Pari pienempää ja pari isompaa tullut vastaan, max kuitenkin 20cm. Ja min 10cm. Ongelmaa ollut vain kerran kun muna oli liian pieni ja ei seissyt kunnolla, en tiiä oisko ollut mitään ongelmaa jos olis ollut kunnon seisokki ja hitusen enemmän paksuutta.
Mittaatko joka miehen lerssin vai mitä helvettiä. Oletko mies? Kenelläkään suomessa ei ole 15cm pidempää.
Miehenä vastaan tuohon, että saahan sitä kuvitella, ettei olevpidempää, jos se helpottaa oloa.
Aina kun eksyn baariin niin löydät minut ala-asteen metrimitan ja mauserin kanssa miesten vessan ovelta päivystämässä.
T. Kati-insinööri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Oon ottanut eri kokoisia, pientä keski ja isoa. Yks kunnon iso letku survoo kovaa kohdunsuulle ja se tuntuu ikävältä. Siks keskikoko on hyvä. Mittoja en tiedä ku en mittaile.
Kaverini kokeili joskus Oulun yöelämässä paikallista kalpeaa miestä nimeltä KJ.
Oli ollut aivan valtava, ihan eri luokkaa kuin ne 15-20cm patukat joihin hän oli aiemmin törmännyt. Ei ollut kuulemma erityisen ihana kokemus, mutta leuka oli loksahtanut kun KJ oli kaivanut patukkansa esiin. Ei ole tainnut käydä Oulussa 20 vuoteen.
Joo, puolisolla lienee tavallista isompi ainakin erektiossa (en oo nänyt ja kokenut kovin montaa eri munaa elämässäni).
Tosin itselläkin aika ahtaat paikat. Ollaan just ja just keskenämme sopivia, ja liukkaria pitäisi muistaa käyttää useammin.
Jos edellisestä kerrasta on jo vierähtänyt tovi, niin alkuun tuntuu ettei mitenkään mahdu. On semmonen vähän nolon neitsellinen olo.
Onneksi mies myös tulee ihan minuutissa, niin ei tarvitse kestää niin kauaa sitä satunnaista kipua. Toisaalta usein puoliso ehtii juri tulla kun homma alkaa kunnolla "liukumaan" ja alkaisin ehkä päästä itsekin mukaan tunnelmaan.
Lähtökohtaisesti välttelen yhdyntää juuri tuon kivun takia. Fiksuahan se ois lämmitellä ensin vaikka jollain sauvalla toki 🤔
Vierailija kirjoitti:
Joo, puolisolla lienee tavallista isompi ainakin erektiossa (en oo nänyt ja kokenut kovin montaa eri munaa elämässäni).
Tosin itselläkin aika ahtaat paikat. Ollaan just ja just keskenämme sopivia, ja liukkaria pitäisi muistaa käyttää useammin.
Jos edellisestä kerrasta on jo vierähtänyt tovi, niin alkuun tuntuu ettei mitenkään mahdu. On semmonen vähän nolon neitsellinen olo.
Onneksi mies myös tulee ihan minuutissa, niin ei tarvitse kestää niin kauaa sitä satunnaista kipua. Toisaalta usein puoliso ehtii juri tulla kun homma alkaa kunnolla "liukumaan" ja alkaisin ehkä päästä itsekin mukaan tunnelmaan.
Lähtökohtaisesti välttelen yhdyntää juuri tuon kivun takia. Fiksuahan se ois lämmitellä ensin vaikka jollain sauvalla toki 🤔
Voi ankeus mikä seksielämä. Anteeksi. Toivottavasti löydät joskus paremman, niin tiedät mitä on hyvä seksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun minä laitan penisrenkaan, niin varovainen saan olla. Varsinkin sitten se kalun ulos vetäminen kuulema vihlaisee pahiten. Voiteita pitää laittaa ja liukkaria ( kookos )
Nykyiselle naiselleni minulla on tavallaan liian iso mulkku. Naista pitää lämmitellä ensin huolella ennenkuin mahtuu sisään.
Ei kuulemma satu ja tuntuu hyvältä kuten minustakin.
Välillä kuitenkin hieman työlästä.
Kerran törmäsin mieheen joka oli täysi mulkku.