Ovatko kaikki naiset ailahtelevaisia?
Vai onko se vaan mun tuuria? Eikä nyt puhuta mistään teineistä, vaan viisikymppisistä.
Eilen kaikki oli hyvin, oltiin niin onnellisia ja rakastuneita kun lähdettiin kumpikin kotiinpäin. Ja tänään kuulemma on paha mieli, pikkarit päin persettä ja kaikki harmittaa. Mitä tässä välissä on tapahtunut? Nukuttiin yö kumpikin omassa kodissamme. Ei vaan voi mies ymmärtää... 🤯
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä mitä olet tehnyt. Näin 46 vuotiaana olen huomannut, että miehet haukkuvat monesti exiå mutta selviää AINA, että mies on ite tehnyt jotain väärin. En usko enään juttuja, että joku ex on hullu. Miehet ovat monesti itse niitä hulluja ja yleensäkin kognitiivisesti heikkotasoisempia ja enpatiakyvyttömimpiä.
En usko pitkiin parisuhteisiin, joissa KUMPIKIN ei olisi tehnyt väärin. Haukkuminen on on rumaa, mutta faktat on hyvä kertoa, vaikka olisivat ikäviäkin. Ex-puolisoni oli alkoholisti ja väkivaltainen, enkä ole sitä jättänyt uusille tuttavuuksille kertomatta kun ollaan suhteessa päästy vähän eteenpäin.
Eivät ole. Hormonikierrostaan huolimatta aina aikuismaisesti ja rauhallisesti käyttäytyviä on pienellä prosentilla olemassa myös.
Minullakin osunut elämän aikana ja kumppaniksi kokonaista kaksi.
Kai tuo on enemmän persoona- kuin sukupuolikysymys.
Ovatko alle 50-vuotiaat mielestäsi teinejä? 😂
Ei, hulluja ne on kaikki. Tiedän tämän koska olen kokeillut niitä kaikkia.
Ainoa yhdistävä tekijä näiden naisten välillä olet sinä.
Parempi olis että naisia ei päästettäisi polittiikkaan. Ehkä poikkeuksena jotku älykkäämmät jotka ymmärää että empatia ei kuulu polittiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Pikkarit päin persettä?
Tämä voi pilata kyllä koko päivän, ei kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkarit päin persettä?
Tämä voi pilata kyllä koko päivän, ei kiva.
🤣
Onko miehet ikinä miettineet, että ehkä toinen reagoi heidän huonoon käytökseensä. Se on meinaan ihme miten paljon miehet voi kiusata ja pahoinpidellä ja sitten kun napsahdat niin ne heti tekee itsestään uhrin ja alkaa ihmetellä mitä nyt. Se on manipulointia ja henkistä väkivaltaa.
Naiset? Hmmm, en tunne yhtäkään naista, joka olisi lyönyt nyrkillä seinään tai oveen tai heittänyt läppärin pitkin olohuonetta, mutta miehiä tunnen useammankin. Miksei tätä lasketa hormonaalisuudeksi ja ailahtelevaisuudeksi, vaikka sitähän se on? Läppäri muuten lensi jääkiekon takia ja meni rikki. Kallis keikka tuli, ailahtelevaisuuden vuoksi.
Keksiverto heteron mielialat ja elämänviisaudet on suoraan verrannollisia siihen, milloin on viimeksi saatu seksiä. Ei ne oikeasti pärjää missään muissa olosuhteissa, eikä kykene löytämään elämään muuta sisältöä kuin seksi ja kaikki mikä siihen liittyy, kuten parisuhde ja lapset.
Ovat ne sillain ailahtelevaisia että koskaan ei tiedä haluaako nainen seksiä. On saattanut aikaisemmin haluta ja sit yhtäkkiä ei halua. Eikä sitä viitsi aina kysyä. Sekin tuntuu ärsyttävän naisia. Pitäs olla vaan hiljaa...
Riippuu siitä mitä olet tehnyt. Näin 46 vuotiaana olen huomannut, että miehet haukkuvat monesti exiå mutta selviää AINA, että mies on ite tehnyt jotain väärin. En usko enään juttuja, että joku ex on hullu. Miehet ovat monesti itse niitä hulluja ja yleensäkin kognitiivisesti heikkotasoisempia ja enpatiakyvyttömimpiä.