Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä seksi oikeasti tuntuu?

Vierailija
04.01.2015 |

Olen kolmekymppinen neitsyt. En nyt viitsi tässä selostaa sen enempää, miksi olen jne. jne. Se on tylsä tarina eikä tässä tärkeää.

Mutta aina välillä minulla tulee sellaisia kausia, että ajattelen seksuaalisuutta melkein pakkomielteisesti, mikä on kai ihan ymmärrettävää - en ole kuitenkaan aseksuaalinen vaan ihan vain täysin kokematon hetero. Nyt olisi taas tällainen pakkomielteinen kausi meneillään, ja silloin jostain syystä tekee mieli yrittää "kokea" seksuaalisuus ajatuksen kautta. Eroottinen fiktio on ihan naurettavaa, haluaisin ymmärtää miltä se OIKEASTI tuntuu.

Joten jos joku voisi antaa jotain faktapohjaista osviittaa siitä, miltä seksi oikeasti tuntuu näin naisen näkökulmasta, niin olisin kiitollinen. Se ruokkisi kivasti tätä pakkomiellekautta.

(Tämä ketju taatusti poistetaan tai siirretään pian, mutta ehkäpä näin yöllä modet ovat nukkumassa :))

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi tuntuu ihanalta ja voimakkaalta minä en ensin tiennyt miltä se oikein tuntuu niin tylnsin oman käden pilluun niin sitten tiesin ja ruoesin harrastaa.

Lähes neljän vuoden odottelun jälkeen ap sai vihdoin tietää totuuden. Kiitos.

Vierailija
82/82 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun penis tulee sisään, se tuntuu kiihottavalta ja lämpimältä.

Mitä syvemmällä penis on ja mitä nopeampaa mies sitä pumppaa, sen paremmalta se tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi