Miltä seksi oikeasti tuntuu?
Olen kolmekymppinen neitsyt. En nyt viitsi tässä selostaa sen enempää, miksi olen jne. jne. Se on tylsä tarina eikä tässä tärkeää.
Mutta aina välillä minulla tulee sellaisia kausia, että ajattelen seksuaalisuutta melkein pakkomielteisesti, mikä on kai ihan ymmärrettävää - en ole kuitenkaan aseksuaalinen vaan ihan vain täysin kokematon hetero. Nyt olisi taas tällainen pakkomielteinen kausi meneillään, ja silloin jostain syystä tekee mieli yrittää "kokea" seksuaalisuus ajatuksen kautta. Eroottinen fiktio on ihan naurettavaa, haluaisin ymmärtää miltä se OIKEASTI tuntuu.
Joten jos joku voisi antaa jotain faktapohjaista osviittaa siitä, miltä seksi oikeasti tuntuu näin naisen näkökulmasta, niin olisin kiitollinen. Se ruokkisi kivasti tätä pakkomiellekautta.
(Tämä ketju taatusti poistetaan tai siirretään pian, mutta ehkäpä näin yöllä modet ovat nukkumassa :))
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:06"]
No jos ihan kliinisesti yhdyntää ajattelee, niin miehen penis sisällä tuntuu erilaiselta kuin mikään muu. Joku kylmä kova esine on ihan eri asia tai joku jellydildo. Kovalta ja pehmeältä yhtä aikaa, vähän kuin oma keho imautuisi sen munan ympärille jotenkin. Välillä kyllä sattuukin, jos miehellä on pitkä vehje ja se osuu kohdunkaulan napukkaan inhottavasti.
Oletko koskaan ajatellut pokaavasi satunnaista seksikumppania vain kokeillaaksesi, miltä se sinusta tuntuu?
[/quote]
Ei, en ole... ei ole minua varten sellainen. Monesta syystä. Jo ihan siksikin, että pelottaisi liikaa, enkä osaa haluta ketään satunnaista mieshenkilöä.
En oikeastaan tiedä, onko oikea seksi minua varten ollenkaan. Tähän ikään mennessä minulle on tullut aika omituisiakin käsityksiä ja päähänpinttymiä, voi olla ettei siitä oikeasti tulisi yhtään mitään.
Siksi yritänkin kovasti kuvitella, jotta voisin kanavoida seksuaaliset tunteeni mielikuvituksen kautta ja olla siihen tyytyväinen. Se ei kuitenkaan oikein riitä, aina jää hiukan pettynyt ja turhautunut olo.
t: ap
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:58"]
Tunnen miehen lämmön ja tunnen kuinka sen lihakset jännittyy. Sen kädet on mun ympärillä ja se pitää kiinni lujasti. Sitä seksi on mulle ja siksi haluan seksiä.
[/quote]
Kiitos - tuo lämpö, se onkin jotain mitä yritän kuvitella, enkä osaa. Ja aina puhutaan sykkimisestä, sekin kuulostaa niin mielenkiintoiselta.
Miten voi tuntea, että toisen ihmisen lihakset jännittyy?
[/quote]
Jykevän puoleinen kyrpä on aika iso lihas sekin, erektiossa.
t. kunhan sivusta kommentoin
Kokeilematta et voi tietää. Saattaisit hyvinkin päästä kontrollinkaipuustasi heti ja heittäytyä vain nussimaan kuin kiimainen kaniini. Asiaa voi lähestyä teoreettisesti ja funtsimalla, mutta mikään kuivaharjoittelussa ei voita oikeaa yhdyntää. Tietysti pitää olla tunteet mukana, irtosuhteet on minusta jotenkin tunteiden osalta vajavaisia varten. Syvästi tunteva ajatteleva henkilö ei niihin kykene vaikka kuinka panettaisi.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:17"]
Tunnen miehen lämmön ja tunnen kuinka sen lihakset jännittyy. Sen kädet on mun ympärillä ja se pitää kiinni lujasti. Sitä seksi on mulle ja siksi haluan seksiä.
[/quote]
Kiitos - tuo lämpö, se onkin jotain mitä yritän kuvitella, enkä osaa. Ja aina puhutaan sykkimisestä, sekin kuulostaa niin mielenkiintoiselta.
[/quote]
[/quote]
Point taken.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:22"]
Kokeilematta et voi tietää. Saattaisit hyvinkin päästä kontrollinkaipuustasi heti ja heittäytyä vain nussimaan kuin kiimainen kaniini. Asiaa voi lähestyä teoreettisesti ja funtsimalla, mutta mikään kuivaharjoittelussa ei voita oikeaa yhdyntää. Tietysti pitää olla tunteet mukana, irtosuhteet on minusta jotenkin tunteiden osalta vajavaisia varten. Syvästi tunteva ajatteleva henkilö ei niihin kykene vaikka kuinka panettaisi.
[/quote]
Olet varmaankin oikeassa. On se vain turhauttava ajatus, että olisi jotain, mitä ei voi pelkällä ajatuksen voimalla ymmärtää. Olen aina vähän hybristisesti uskonut, että loppujen lopuksi kaiken voi ymmärtää - ja kokea - ajattelemalla.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Point taken.
[/quote]
Lihasta siitä ei kyllä löydy grammaakaan, muita kudoksia kylläkin. Kuten ketjussa aiemmin jo todettiin kokeilematta ei tule selkoa. Itse ap:n tilanteessa kokeilisin olla päällä, nainen voi itse määrätä vauhdin ja suunnan, jos vaikka sattuisi käymään kipeää yms. voi reagoida nopeammin, kuin alla ollessa.
M40
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:26"]
[/quote]
Olet varmaankin oikeassa. On se vain turhauttava ajatus, että olisi jotain, mitä ei voi pelkällä ajatuksen voimalla ymmärtää. Olen aina vähän hybristisesti uskonut, että loppujen lopuksi kaiken voi ymmärtää - ja kokea - ajattelemalla.
[/quote]
Tuon kyvyn on ihmiselle suonut kaikista muista eläinlajeista poikkeava prefrontal cortexin kehittyminen. Muilla eläimillä ei tiettävästi ole kykyä simuloida ennalta miltä jokin tuntuu. Pystyt esimerkiksi kuvittelemaan ennalta, miltä maistuisi jos sotkisit ruokareseptiin yhden aineen lisää, esimerkiksi mausteen, tai poistaisit siitä jotakin. Se on mahdollistanut ihmisen evoluutiossa viimeisten tuhansien vuosien aikana paljon monenlaista.
Silti en usko, että kukaan seksiä kokematon voi ymmärtää seksiä täysin juuri siksi, ettei ole kokenut sitä. Erilaista seksiä voi sitten olla mahdollista miettiä ja ymmärtää, makustella kokeilematta juuri sellaista asentoa käytännössä, sitten kun on kokemusta seksistä ja muutamista asennoista. Joku käsitys anatomiasta, ja miltä tuo liitos käytännössä tuntuu ja miltä koko kokemus tuntuu.
Itse olin matkan kolmannella kymmenellä ollessani ensimmäisen kerran yhdynnässä (olen mies), ja pidemmän päälle tuntemus seksin aikana on vastannut suunnilleen sitä miten kuvittelin sen olevan. Silti siinä on monta asiaa, joita ei voi ilman omaa kokemusta käsittää. Ennalta kuvittelin, että se halu sammuisi pitkäksi ajaksi yhdestä yhdynnästä. Tai en ollut koskaan kuvitellut tilannetta, jossa haluaisin jotakuta vaikka monta kertaa päivässä. Tai miltä se tuntuisi uudelleen, unisena aamuyöllä kun kumpikin ehdottomasti haluavat olla niin lähellä kuin vain on mahdollista.
15
[/quote]
[/quote]
Et voi ymmärtää suurinta osaa asioista jattelemalla. Varsinkaan niitä mihin liittyy vahvasti tunteet ja aistit. Miltä tuntuu LSD-matka? Miten neuvoisit syntymäsokeaa pohtimaan miltä tuntuu nähdä?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:36"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Point taken.
[/quote]
Lihasta siitä ei kyllä löydy grammaakaan, muita kudoksia kylläkin. Kuten ketjussa aiemmin jo todettiin kokeilematta ei tule selkoa. Itse ap:n tilanteessa kokeilisin olla päällä, nainen voi itse määrätä vauhdin ja suunnan, jos vaikka sattuisi käymään kipeää yms. voi reagoida nopeammin, kuin alla ollessa.
M40
[/quote]
Kirjataan siihen muistikirjaan :)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:39"]
[/quote]
[/quote]
Tuon kyvyn on ihmiselle suonut kaikista muista eläinlajeista poikkeava prefrontal cortexin kehittyminen. Muilla eläimillä ei tiettävästi ole kykyä simuloida ennalta miltä jokin tuntuu. Pystyt esimerkiksi kuvittelemaan ennalta, miltä maistuisi jos sotkisit ruokareseptiin yhden aineen lisää, esimerkiksi mausteen, tai poistaisit siitä jotakin. Se on mahdollistanut ihmisen evoluutiossa viimeisten tuhansien vuosien aikana paljon monenlaista.
Silti en usko, että kukaan seksiä kokematon voi ymmärtää seksiä täysin juuri siksi, ettei ole kokenut sitä. Erilaista seksiä voi sitten olla mahdollista miettiä ja ymmärtää, makustella kokeilematta juuri sellaista asentoa käytännössä, sitten kun on kokemusta seksistä ja muutamista asennoista. Joku käsitys anatomiasta, ja miltä tuo liitos käytännössä tuntuu ja miltä koko kokemus tuntuu.
Itse olin matkan kolmannella kymmenellä ollessani ensimmäisen kerran yhdynnässä (olen mies), ja pidemmän päälle tuntemus seksin aikana on vastannut suunnilleen sitä miten kuvittelin sen olevan. Silti siinä on monta asiaa, joita ei voi ilman omaa kokemusta käsittää. Ennalta kuvittelin, että se halu sammuisi pitkäksi ajaksi yhdestä yhdynnästä. Tai en ollut koskaan kuvitellut tilannetta, jossa haluaisin jotakuta vaikka monta kertaa päivässä. Tai miltä se tuntuisi uudelleen, unisena aamuyöllä kun kumpikin ehdottomasti haluavat olla niin lähellä kuin vain on mahdollista.
15
[/quote]
Paljon ajateltavaa, kiitos! Tuo anatomia-asia ja "miltä tuo liitos käytännössä tuntuu" onkin se, joka minua kuumeisesti askarruttaa usein. Esimerkiksi juuri tänään. Kuulostaa ehkä hullunkuriselta, mutta olen usein väännellyt itseäni mitä omituisimpiin asentoihin, eikä se silti mene oikein jakeluun.
M40
[/quote]
Ei juurikaan lihasta, mutta jäykistymisen voi silti tuntea. Sen verran lihasta löytyy tyviosasta, että sitä voi heilutella ja liikutella tämän lihaksen avulla. Alkuperäisen viestin kirjoittanut tarkentakoon, mitä sitten lihasten jäykistymisellä tarkoittikaan.
Päällä ollessaan naisen kontrolli säilyy, mutta samalla naiselle heittäytyminen on vaikeampaa. Jos on taipumusta kontrolloida ja funtsia liiaksi kaikkea, voi olla parempi aluksi vain olla alla ja rentoutua. Odottaa niin kauan, että on rentoutunut.
[/quote]
[/quote]
Et voi ymmärtää suurinta osaa asioista jattelemalla. Varsinkaan niitä mihin liittyy vahvasti tunteet ja aistit. Miltä tuntuu LSD-matka? Miten neuvoisit syntymäsokeaa pohtimaan miltä tuntuu nähdä?
[/quote]
Hmm, en ole samaa mieltä - tosin ensin pitäisi määritellä "suurin osa asioista", enkä tähän kellonaikaan oikein jaksa pohtia syntyjä syviä :) Uskon, että mielikuvituksella on valtava voima. Syntymäsokeuteen ja näkemiseen en tässä osaa ottaa kantaa - olet varmasti siitä oikeassa - mutta esimerkiksi huumetrippien kaltaisia kokemuksia pystyy kokemaan ihan itsesuggestion voimin. Tiedän, koska olen kokeillut :)
Pystyn myös saamaan aikaan orgasmin itsesuggestion voimin (siis koskematta itseeni). Olisi aika jännää jos pystyisi kokemaan kokonaisvaltaista itsesuggestio-seksiä.
Se on sellaista nylkytystä ja pierunhajua. Sitten on aika jättää se sika.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:46"]
M40
[/quote]
Ei juurikaan lihasta, mutta jäykistymisen voi silti tuntea. Sen verran lihasta löytyy tyviosasta, että sitä voi heilutella ja liikutella tämän lihaksen avulla. Alkuperäisen viestin kirjoittanut tarkentakoon, mitä sitten lihasten jäykistymisellä tarkoittikaan.
Päällä ollessaan naisen kontrolli säilyy, mutta samalla naiselle heittäytyminen on vaikeampaa. Jos on taipumusta kontrolloida ja funtsia liiaksi kaikkea, voi olla parempi aluksi vain olla alla ja rentoutua. Odottaa niin kauan, että on rentoutunut.
[/quote]
Tuo on muuten aika hyvä pointti, re: heittäytyminen. Siitä syystä kait olen nuoresta iästä asti tuntenut vetoa BDSM-skenaarioihin, joissa pakotetaan heittäytymään.
Jostain syystä kuvauksestasi tuli muuten mieleen mies, joka heiluttaa penistään kuin koira häntäänsä. Ei kai se ole mahdollista?
Yliarvostettua touhua. Hyvin pärjää ilman :)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:53"]
Yliarvostettua touhua. Hyvin pärjää ilman :)
[/quote]
Suurimman osan ajasta ajattelenkin näin ;) Sitten tulee näitä kausia, kun valvon yöt pakkomielteillen.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:48"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hmm, en ole samaa mieltä - tosin ensin pitäisi määritellä "suurin osa asioista", enkä tähän kellonaikaan oikein jaksa pohtia syntyjä syviä :) Uskon, että mielikuvituksella on valtava voima. Syntymäsokeuteen ja näkemiseen en tässä osaa ottaa kantaa - olet varmasti siitä oikeassa - mutta esimerkiksi huumetrippien kaltaisia kokemuksia pystyy kokemaan ihan itsesuggestion voimin. Tiedän, koska olen kokeillut :)
Pystyn myös saamaan aikaan orgasmin itsesuggestion voimin (siis koskematta itseeni). Olisi aika jännää jos pystyisi kokemaan kokonaisvaltaista itsesuggestio-seksiä.
[/quote]
Ap on kyllä outo, mutta samalla mielenkiintoinen persoona. En ole vastaavaan aiemmin "törmännyt". :)
M40
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:42"]
Kirjataan siihen muistikirjaan :)
[/quote]
Jos saa sivusta huomautella, niin hankkiudu siitä muistikirjastasi eroon. Hanki oikea kokemus sinulle sopivan miehen kanssa.
Teoreettisella tasolla voi miettiä monia asioita, vaikkapa vaginan suuaukon sijainnin vaikutusta eri yhdyntäasentojen toimivuuteen. Mitä alempana suuaukon takareuna on, sitä korkeampi alempi testosteronipitoisuus ja päin vastoin mitä enempi etupimpsa, sitä korkeampi testosteronipitoisuus. Ja vaikutaako edelliset hormonipitoisuudet muuhun parisuhteessa tai seksissä ja kuinka paljon. Teoreettisesti asiaa voi miettiä loputtomiin, mutta käytännössä asia selviää helposti kokeilemalla. Silti teoria voi olla kiehtovaa, mutta teoriaan jättäytymällä menetät kyllä aivan liian paljon tällä saralla. Sen ihmiselämän mukavan puolen.
Luultavasti et mieti aikanaan asiaa lainkaan yhdynnän aikana, sillä kiima ajaa sinut liikkehtimään vaiston varassa ja muistikirja unohtuu jo siinä vaiheessa kun vaatteet harvenevat ja kehon lämpö tuntuu omaasi vasten.
15
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:53"]
Tuo on muuten aika hyvä pointti, re: heittäytyminen. Siitä syystä kait olen nuoresta iästä asti tuntenut vetoa BDSM-skenaarioihin, joissa pakotetaan heittäytymään.
Jostain syystä kuvauksestasi tuli muuten mieleen mies, joka heiluttaa penistään kuin koira häntäänsä. Ei kai se ole mahdollista?
[/quote]
Erektiossa voin heiluttaa sitä ylös alas, en sivuille kuten koira. Oikeasti jännitän silloin lantiopohjan lihaksia ja penis sen vuoksi nousee pystyyn ja gravitaatio sitten hoitaa asian taas toiseen suuntaan ellen jännitä lantiopohjan lihaksia pidempään.
Naisista kai suuri osa tuntee vetoa BDSM-skenarioihin, mutta vain juuri sopivan miehen kanssa. Eli tämä dilemma "miltei raiskauksen lailla ottavasta" miehestä, joka on kuitenkin se täydellisen tuntuinen kumppani jonka juuri nainen toivookin tekevän niin.
[/quote]