Miltä seksi oikeasti tuntuu?
Olen kolmekymppinen neitsyt. En nyt viitsi tässä selostaa sen enempää, miksi olen jne. jne. Se on tylsä tarina eikä tässä tärkeää.
Mutta aina välillä minulla tulee sellaisia kausia, että ajattelen seksuaalisuutta melkein pakkomielteisesti, mikä on kai ihan ymmärrettävää - en ole kuitenkaan aseksuaalinen vaan ihan vain täysin kokematon hetero. Nyt olisi taas tällainen pakkomielteinen kausi meneillään, ja silloin jostain syystä tekee mieli yrittää "kokea" seksuaalisuus ajatuksen kautta. Eroottinen fiktio on ihan naurettavaa, haluaisin ymmärtää miltä se OIKEASTI tuntuu.
Joten jos joku voisi antaa jotain faktapohjaista osviittaa siitä, miltä seksi oikeasti tuntuu näin naisen näkökulmasta, niin olisin kiitollinen. Se ruokkisi kivasti tätä pakkomiellekautta.
(Tämä ketju taatusti poistetaan tai siirretään pian, mutta ehkäpä näin yöllä modet ovat nukkumassa :))
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:39"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:22"]
Kokeilematta et voi tietää. Saattaisit hyvinkin päästä kontrollinkaipuustasi heti ja heittäytyä vain nussimaan kuin kiimainen kaniini. Asiaa voi lähestyä teoreettisesti ja funtsimalla, mutta mikään kuivaharjoittelussa ei voita oikeaa yhdyntää. Tietysti pitää olla tunteet mukana, irtosuhteet on minusta jotenkin tunteiden osalta vajavaisia varten. Syvästi tunteva ajatteleva henkilö ei niihin kykene vaikka kuinka panettaisi.
[/quote]
Olet varmaankin oikeassa. On se vain turhauttava ajatus, että olisi jotain, mitä ei voi pelkällä ajatuksen voimalla ymmärtää. Olen aina vähän hybristisesti uskonut, että loppujen lopuksi kaiken voi ymmärtää - ja kokea - ajattelemalla.
t: ap
[/quote]
Et voi ymmärtää suurinta osaa asioista jattelemalla. Varsinkaan niitä mihin liittyy vahvasti tunteet ja aistit. Miltä tuntuu LSD-matka? Miten neuvoisit syntymäsokeaa pohtimaan miltä tuntuu nähdä?
[/quote]
Hmm, en ole samaa mieltä - tosin ensin pitäisi määritellä "suurin osa asioista", enkä tähän kellonaikaan oikein jaksa pohtia syntyjä syviä :) Uskon, että mielikuvituksella on valtava voima. Syntymäsokeuteen ja näkemiseen en tässä osaa ottaa kantaa - olet varmasti siitä oikeassa - mutta esimerkiksi huumetrippien kaltaisia kokemuksia pystyy kokemaan ihan itsesuggestion voimin. Tiedän, koska olen kokeillut :)
Pystyn myös saamaan aikaan orgasmin itsesuggestion voimin (siis koskematta itseeni). Olisi aika jännää jos pystyisi kokemaan kokonaisvaltaista itsesuggestio-seksiä.
[/quote]
Kaltaisia voi tietenkin kokea, mutta samanlaisia asioita ei. Tämän tiedätkin, jos olet kokenut huumetripin ja sen kaltaisen tripin itsesuggestion avulla.
Mielestäni seksi on todella yliarvostettua, mutta ihan yleissivistyksen vuoksi hyvä kokea.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:54"]
Kokeilematta et voi tietää. Saattaisit hyvinkin päästä kontrollinkaipuustasi heti ja heittäytyä vain nussimaan kuin kiimainen kaniini. Asiaa voi lähestyä teoreettisesti ja funtsimalla, mutta mikään kuivaharjoittelussa ei voita oikeaa yhdyntää. Tietysti pitää olla tunteet mukana, irtosuhteet on minusta jotenkin tunteiden osalta vajavaisia varten. Syvästi tunteva ajatteleva henkilö ei niihin kykene vaikka kuinka panettaisi.
[/quote]
Olet varmaankin oikeassa. On se vain turhauttava ajatus, että olisi jotain, mitä ei voi pelkällä ajatuksen voimalla ymmärtää. Olen aina vähän hybristisesti uskonut, että loppujen lopuksi kaiken voi ymmärtää - ja kokea - ajattelemalla.
[/quote]
Et voi ymmärtää suurinta osaa asioista jattelemalla. Varsinkaan niitä mihin liittyy vahvasti tunteet ja aistit. Miltä tuntuu LSD-matka? Miten neuvoisit syntymäsokeaa pohtimaan miltä tuntuu nähdä?
[/quote]
Hmm, en ole samaa mieltä - tosin ensin pitäisi määritellä "suurin osa asioista", enkä tähän kellonaikaan oikein jaksa pohtia syntyjä syviä :) Uskon, että mielikuvituksella on valtava voima. Syntymäsokeuteen ja näkemiseen en tässä osaa ottaa kantaa - olet varmasti siitä oikeassa - mutta esimerkiksi huumetrippien kaltaisia kokemuksia pystyy kokemaan ihan itsesuggestion voimin. Tiedän, koska olen kokeillut :)
Pystyn myös saamaan aikaan orgasmin itsesuggestion voimin (siis koskematta itseeni). Olisi aika jännää jos pystyisi kokemaan kokonaisvaltaista itsesuggestio-seksiä.
[/quote]
Ap on kyllä outo, mutta samalla mielenkiintoinen persoona. En ole vastaavaan aiemmin "törmännyt". :)
M40
[/quote]
Heh, kiitos :) Outoudesta olen saanut kuullakin, mutta mielenkiintoiseksi harvemmin kehutaan.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:56"]
Luultavasti et mieti aikanaan asiaa lainkaan yhdynnän aikana, sillä kiima ajaa sinut liikkehtimään vaiston varassa ja muistikirja unohtuu jo siinä vaiheessa kun vaatteet harvenevat ja kehon lämpö tuntuu omaasi vasten.
[/quote]
Kiihoittava ajatus, sanoi enttinen mies.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:58"]
Tunnen miehen lämmön ja tunnen kuinka sen lihakset jännittyy. Sen kädet on mun ympärillä ja se pitää kiinni lujasti. Sitä seksi on mulle ja siksi haluan seksiä.
[/quote]
Kiitos - tuo lämpö, se onkin jotain mitä yritän kuvitella, enkä osaa. Ja aina puhutaan sykkimisestä, sekin kuulostaa niin mielenkiintoiselta.
Miten voi tuntea, että toisen ihmisen lihakset jännittyy?
[/quote]
Ihan off-topic, kuulostat ihan hirveen suloselta :D Semmoselta tieteilijä/filosofi -ihmiseltä
Eka kerta ei välttämättä ole sellaista kiimaa vrt kun tietää mitä on tulossa. *spoiler*
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 03:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:53"]
Tuo on muuten aika hyvä pointti, re: heittäytyminen. Siitä syystä kait olen nuoresta iästä asti tuntenut vetoa BDSM-skenaarioihin, joissa pakotetaan heittäytymään.
Jostain syystä kuvauksestasi tuli muuten mieleen mies, joka heiluttaa penistään kuin koira häntäänsä. Ei kai se ole mahdollista?
[/quote]
Erektiossa voin heiluttaa sitä ylös alas, en sivuille kuten koira. Oikeasti jännitän silloin lantiopohjan lihaksia ja penis sen vuoksi nousee pystyyn ja gravitaatio sitten hoitaa asian taas toiseen suuntaan ellen jännitä lantiopohjan lihaksia pidempään.
Naisista kai suuri osa tuntee vetoa BDSM-skenarioihin, mutta vain juuri sopivan miehen kanssa. Eli tämä dilemma "miltei raiskauksen lailla ottavasta" miehestä, joka on kuitenkin se täydellisen tuntuinen kumppani jonka juuri nainen toivookin tekevän niin.
[/quote]
Eli peniksen kanssa voi siis vaikkapa kätellä?
Itse asiassa tutkimusten valossa aika harva fantasioi mistään varsinaisesta BDSM:stä, mutta kieltämättä naissukupuoli vaikuttaa olevan valtaosin se alistuvampi sukupuoli. Ajatuksen tasolla näen kuitenkin ongelmana sen, että tuo "miltein raiskauksen lailla ottava mies" ei voi mitenkään olla minulle se täydellinen kumppani. Olenkin ratkaissut tämän fantasioideni tasolla eräänlaisella polyamorisella suhteella, jossa on se täydellinen rakkaus-mies, jonka kanssa koen olevani kuin taivaassa, ja kolmantena osapuolena on Rankaisija. Rankaisijaa en valitettavasti osaa rakastaa, joten epäilemättä hän tulee jättämään tämän suhteen jossain vaiheessa, pettyneenä ja tunnepuoleen tyytymättömänä.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 03:05"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kaltaisia voi tietenkin kokea, mutta samanlaisia asioita ei. Tämän tiedätkin, jos olet kokenut huumetripin ja sen kaltaisen tripin itsesuggestion avulla.
[/quote]
No mutta se itsesuggestio on huomattavasti miellyttävämpi kokemus. Ainoa ns. "huumetrippini" oli kuin suoraan kauhuelokuvasta.
Minun mielestäni ihmismieli on kuin ihme. Se on linna, joka muuttaa muotoaan koko ajan, ja se voi herättää vaikka kuolleet henkiin. Miksei se siis voisi kokea ajatuksen voimin ihmeellisiä asioita?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 03:09"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:54"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ap on kyllä outo, mutta samalla mielenkiintoinen persoona. En ole vastaavaan aiemmin "törmännyt". :)
M40
[/quote]
Heh, kiitos :) Outoudesta olen saanut kuullakin, mutta mielenkiintoiseksi harvemmin kehutaan.
[/quote]
Outo positiivisella tavalla. :) Mielenkiintoinen syystä, että vaikket ole seksiä harrastanut livenä, ajattelet sitä paljon ja teet mielikuvaharjoituksia seksiin liittyen. Eli kieltäytyminen ei ole kaikenkattavaa.
M40
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 03:15"]
Eka kerta ei välttämättä ole sellaista kiimaa vrt kun tietää mitä on tulossa. *spoiler*
[/quote]
Olen onneksi ratkaissut tämänkin tuon semi-kuvitteellisen Rankaisijan avulla, varautuen mitä pahimpaan kipuun.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 03:12"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:58"]
Tunnen miehen lämmön ja tunnen kuinka sen lihakset jännittyy. Sen kädet on mun ympärillä ja se pitää kiinni lujasti. Sitä seksi on mulle ja siksi haluan seksiä.
[/quote]
Kiitos - tuo lämpö, se onkin jotain mitä yritän kuvitella, enkä osaa. Ja aina puhutaan sykkimisestä, sekin kuulostaa niin mielenkiintoiselta.
Miten voi tuntea, että toisen ihmisen lihakset jännittyy?
[/quote]
Ihan off-topic, kuulostat ihan hirveen suloselta :D Semmoselta tieteilijä/filosofi -ihmiseltä
[/quote]
No nyt minä punastun!
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 03:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 03:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:53"]
Tuo on muuten aika hyvä pointti, re: heittäytyminen. Siitä syystä kait olen nuoresta iästä asti tuntenut vetoa BDSM-skenaarioihin, joissa pakotetaan heittäytymään.
Jostain syystä kuvauksestasi tuli muuten mieleen mies, joka heiluttaa penistään kuin koira häntäänsä. Ei kai se ole mahdollista?
[/quote]
Erektiossa voin heiluttaa sitä ylös alas, en sivuille kuten koira. Oikeasti jännitän silloin lantiopohjan lihaksia ja penis sen vuoksi nousee pystyyn ja gravitaatio sitten hoitaa asian taas toiseen suuntaan ellen jännitä lantiopohjan lihaksia pidempään.
Naisista kai suuri osa tuntee vetoa BDSM-skenarioihin, mutta vain juuri sopivan miehen kanssa. Eli tämä dilemma "miltei raiskauksen lailla ottavasta" miehestä, joka on kuitenkin se täydellisen tuntuinen kumppani jonka juuri nainen toivookin tekevän niin.
[/quote]
[/quote]Tuo peniksen heiluttelu on riippuvainen erektiosta ja yksilöllisistä ominaisuuksista liittyen erektion kulmaan. Useilla nuorilla miehillä erektion kulma on lähempänä pystysuuntaa kuin vaakatasoa ja kun penis asettuu siihen maksimilaajuuteen ja asentoon ja mies on seisaallaan, ei penis mahdu nytkähtämään suuremmin enää sinä asennossa ja lähinnä värähtelee paikallaan lihaksien jännittyessä. Selvintä tahdonalainen heiluttelu lantiolihaksia supistamalla tai tahattomasti on siis niillä miehillä, joilla erektion kulma on lähempänä vaakatasoa tai muutoin ylös nouseva penis on puoliksi jäykkä eikä siksi lukkiintunut joustamattomaan asentoon. Tuollaisen 'kattopeniksen' omaava mies voi silti jumppailla sitä kätevästi ylös ja alas makuuasennossa selällään, jolloin supistus nostaa penistä vatsasta ylöspäin.
Erillisiä lihaksia jännittämällä myös kiveksiä voi pomputella ylös ja alas peniksen juureen asti ja matalalle alas, vaikka tätä taitoa ei kaikilta löydy.
Itse asiassa tutkimusten valossa aika harva fantasioi mistään varsinaisesta BDSM:stä, mutta kieltämättä naissukupuoli vaikuttaa olevan valtaosin se alistuvampi sukupuoli. Ajatuksen tasolla näen kuitenkin ongelmana sen, että tuo "miltein raiskauksen lailla ottava mies" ei voi mitenkään olla minulle se täydellinen kumppani. Olenkin ratkaissut tämän fantasioideni tasolla eräänlaisella polyamorisella suhteella, jossa on se täydellinen rakkaus-mies, jonka kanssa koen olevani kuin taivaassa, ja kolmantena osapuolena on Rankaisija. Rankaisijaa en valitettavasti osaa rakastaa, joten epäilemättä hän tulee jättämään tämän suhteen jossain vaiheessa, pettyneenä ja tunnepuoleen tyytymättömänä.
[/quote]
En ehkä kättelisi peniksellä kumminkaan. Mutta jos jaksaa treenata lantiopohjan lihakset kuntoon, sillä voi ohjata painetta emättimen eri sivuille. Jos vaikka mies makaa liikkumatta, penis naisen sisällä. Yhdynnässä sillä ei ole juuri merkitystä, muilla seikoilla enemmän.
Hmm, fantasiatasoinen skenariosi ja niiden noin pitkälle funtsiminen teoreettisella tasolla on hivenen liikuttavaa ja toisaalta tunnen ison liudan vastaavalla tavalla kummallisia ihmisiä, jotka tekevät juuri näin: kehittelevät asioita mielessään todella pitkälle, teoreettisina malleina myös parisuhteen tai seksin osalta aivan siinä missä tietojärjestelmien tai globaalin maailmanvalloituksen. Melkein pitäisi kertoa missä, mutta täällä se ei ole oikein sopivaa. Ei suhdetta kannata ajatella kovin pitkälle teoreettisesti, se etenee, jos on edetäkseen kuten sattuu etenemään. Eli skaalaat fantasioita vähän harvemmiksi: hankit jostakin miehen ja hänen kanssaan sitten nusvuuttelet.
Tässä naisilla yleisessä skeanariossa "miltein raiskauksen lailla ottava mies" ei siis tietenkään tee mitään ei-toivottua, eli nainen haluaa koea, että hän ei ole päättämässä vaan hän vain alistuu ja heittäytyy vietäväksi. Nämä erityiset "rankaisijat" jne. kuten kirjoitat taas ovat sitten jo aivan selvästi BDSM:ää ja on tavallaan mielenkiintoista, että haaveilet useammista miehistä, vaikka et ole tohtinut kokeilla vielä ainuttakaan.
15
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 03:28"]
Tuo peniksen heiluttelu on riippuvainen erektiosta ja yksilöllisistä ominaisuuksista liittyen erektion kulmaan. Useilla nuorilla miehillä erektion kulma on lähempänä pystysuuntaa kuin vaakatasoa ja kun penis asettuu siihen maksimilaajuuteen ja asentoon ja mies on seisaallaan, ei penis mahdu nytkähtämään suuremmin enää sinä asennossa ja lähinnä värähtelee paikallaan lihaksien jännittyessä. Selvintä tahdonalainen heiluttelu lantiolihaksia supistamalla tai tahattomasti on siis niillä miehillä, joilla erektion kulma on lähempänä vaakatasoa tai muutoin ylös nouseva penis on puoliksi jäykkä eikä siksi lukkiintunut joustamattomaan asentoon. Tuollaisen 'kattopeniksen' omaava mies voi silti jumppailla sitä kätevästi ylös ja alas makuuasennossa selällään, jolloin supistus nostaa penistä vatsasta ylöspäin.
Erillisiä lihaksia jännittämällä myös kiveksiä voi pomputella ylös ja alas peniksen juureen asti ja matalalle alas, vaikka tätä taitoa ei kaikilta löydy.
[/quote]
Tämä on jo off-topic, mutta selvästi 45-astetta pystymmässä erektiossa oleva penis kyllä heiluu melkoisesti edelleen sekin, jos niin halutaan ja merkittävästi kun sitä paukuttaa lihaksillaan kovaa littanaa vatsaansa vasten. Se on siis mahdollista, en kyllä tiedä missä niin tekisin tai haluaisiko joku nainen sellaista nähdä. Teoria ei kohtaa käytäntöä.
15
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 03:31"]
[/quote]
En ehkä kättelisi peniksellä kumminkaan. Mutta jos jaksaa treenata lantiopohjan lihakset kuntoon, sillä voi ohjata painetta emättimen eri sivuille. Jos vaikka mies makaa liikkumatta, penis naisen sisällä. Yhdynnässä sillä ei ole juuri merkitystä, muilla seikoilla enemmän.
Hmm, fantasiatasoinen skenariosi ja niiden noin pitkälle funtsiminen teoreettisella tasolla on hivenen liikuttavaa ja toisaalta tunnen ison liudan vastaavalla tavalla kummallisia ihmisiä, jotka tekevät juuri näin: kehittelevät asioita mielessään todella pitkälle, teoreettisina malleina myös parisuhteen tai seksin osalta aivan siinä missä tietojärjestelmien tai globaalin maailmanvalloituksen. Melkein pitäisi kertoa missä, mutta täällä se ei ole oikein sopivaa. Ei suhdetta kannata ajatella kovin pitkälle teoreettisesti, se etenee, jos on edetäkseen kuten sattuu etenemään. Eli skaalaat fantasioita vähän harvemmiksi: hankit jostakin miehen ja hänen kanssaan sitten nusvuuttelet.
Tässä naisilla yleisessä skeanariossa "miltein raiskauksen lailla ottava mies" ei siis tietenkään tee mitään ei-toivottua, eli nainen haluaa koea, että hän ei ole päättämässä vaan hän vain alistuu ja heittäytyy vietäväksi. Nämä erityiset "rankaisijat" jne. kuten kirjoitat taas ovat sitten jo aivan selvästi BDSM:ää ja on tavallaan mielenkiintoista, että haaveilet useammista miehistä, vaikka et ole tohtinut kokeilla vielä ainuttakaan.
15
[/quote]
Kerrohan nyt missä, ystävä hyvä, tai muuten jää uteliaisuus vaivaamaan! Ei sillä väliä, onko täällä sopiva kertoa vai ei, koska tämä ketju ei täällä enää aamulla ole kuitenkaan :)
Minun fantasiani ovat aika moninaisia, enkä oikein osaa pidemmän päälle olla ihastunut vain yhteen mieheen kerrallaan. Siksi kai "haaveilen useammista miehistä". Kaipa se muuttuisi, jos tapaisi juuri sen oikean miehen, eikä muita fantasiahahmoja enää tarvitsisikaan. Noissa fantasioissa on tosin aika syvälle juurtunut tuo kaksijakoisuus, enkä usko, että kukaan mies voisi olla samaan aikaan se täydellinen mies ja Rankaisija. (Toki joskus olen fantasioinut myös siitä, että on useampi Rankaisija samaan aikaan, mutta yleensä se Rankaisija on yksi tietty mies.)
Minusta muuten teoreettisten mallien rakentaminen on elämän suurin huvi, en usko että osaisin sitä lopettaa vaikka rakastuisinkin :)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 11:56"]
Kerron joskus toiste;-)
Teoreettiset mallit muuttuvat tarkemmiksi, kun niiden osille saa empiristä tietoa tueksi. Tarkoitin samanlaisilla juuri tuota tietynlaista asioiden pyörittelytaipumusta, enkä sillä mitään seksuaalisuuteen liittyvää. Se toki vaikuttaa myös seksuaalisuuteen kuten kaikkeen muuhunkin henkilössä, mutta ei se varsinaisesti siihen mitenkään liity.
15
[/quote]
Asperger?
[/quote]
Ei, ei ole mikään mihin voisi saada diagnosin. Osaksi ihan hauskaa väkeä, osa täysin vinksahtaineita. Niin kuin kaikissa ihmisryhmissä.
15
[/quote]
Nyt mietin tässä sitten kuumeissani, mikä ihmeen ihmisryhmä voi olla kyseessä :D
Kiitos vastauksista kaikille! Päivän ihmetyksenaiheita: 1. ettei tätä ketjua ole vielä poistettu, ja 2. että penis voi murtua. Enpä tuotakaan olisi arvannut.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 11:56"]
Kerron joskus toiste;-)
Teoreettiset mallit muuttuvat tarkemmiksi, kun niiden osille saa empiristä tietoa tueksi. Tarkoitin samanlaisilla juuri tuota tietynlaista asioiden pyörittelytaipumusta, enkä sillä mitään seksuaalisuuteen liittyvää. Se toki vaikuttaa myös seksuaalisuuteen kuten kaikkeen muuhunkin henkilössä, mutta ei se varsinaisesti siihen mitenkään liity.
15
[/quote]
Asperger?
[/quote]
Ei, ei ole mikään mihin voisi saada diagnosin. Osaksi ihan hauskaa väkeä, osa täysin vinksahtaineita. Niin kuin kaikissa ihmisryhmissä.
15
[/quote]
Nyt mietin tässä sitten kuumeissani, mikä ihmeen ihmisryhmä voi olla kyseessä :D
Kiitos vastauksista kaikille! Päivän ihmetyksenaiheita: 1. ettei tätä ketjua ole vielä poistettu, ja 2. että penis voi murtua. Enpä tuotakaan olisi arvannut.
[/quote]
1. Miksi olisi, kun ei mene liian rivoksi. :)
2. Kyllä voi ja on kiire lääkäriin, jos meinaa saada vielä "soivan pelin" aikaiseksi.
M40
Seksi tuntuu ihanalta ja voimakkaalta minä en ensin tiennyt miltä se oikein tuntuu niin tylnsin oman käden pilluun niin sitten tiesin ja ruoesin harrastaa.
31 = 15