Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä seksi oikeasti tuntuu?

Vierailija
04.01.2015 |

Olen kolmekymppinen neitsyt. En nyt viitsi tässä selostaa sen enempää, miksi olen jne. jne. Se on tylsä tarina eikä tässä tärkeää.

Mutta aina välillä minulla tulee sellaisia kausia, että ajattelen seksuaalisuutta melkein pakkomielteisesti, mikä on kai ihan ymmärrettävää - en ole kuitenkaan aseksuaalinen vaan ihan vain täysin kokematon hetero. Nyt olisi taas tällainen pakkomielteinen kausi meneillään, ja silloin jostain syystä tekee mieli yrittää "kokea" seksuaalisuus ajatuksen kautta. Eroottinen fiktio on ihan naurettavaa, haluaisin ymmärtää miltä se OIKEASTI tuntuu.

Joten jos joku voisi antaa jotain faktapohjaista osviittaa siitä, miltä seksi oikeasti tuntuu näin naisen näkökulmasta, niin olisin kiitollinen. Se ruokkisi kivasti tätä pakkomiellekautta.

(Tämä ketju taatusti poistetaan tai siirretään pian, mutta ehkäpä näin yöllä modet ovat nukkumassa :))

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:56"]

Teoreettisesti asiaa voi miettiä loputtomiin, mutta käytännössä asia selviää helposti kokeilemalla. Silti teoria voi olla kiehtovaa, mutta teoriaan jättäytymällä menetät kyllä aivan liian paljon tällä saralla. Sen ihmiselämän mukavan puolen.

Luultavasti et mieti aikanaan asiaa lainkaan yhdynnän aikana, sillä kiima ajaa sinut liikkehtimään vaiston varassa ja muistikirja unohtuu jo siinä vaiheessa kun vaatteet harvenevat ja kehon lämpö tuntuu omaasi vasten.

15

[/quote]

Lataat aika massiivisia odotusarvoja ap:lle, ja tuskin ainakaan kertakokeilu tulisi tarjoamaan tuollaisia elämyksiä. Itse tosin olen mies, mutta en ole kokenut vastaavaa heittäytymistä ja tietoisen läsnäolon unohtamista. Päin vastoin, olen ollut kiusallisenkin suorittavassa tilanteessa miettien, kauanko sitä vielä kestää, tapahtuuko tässä asioita niin kuin kuuluu. Tilannetta voi hyvin kuvata panemiseksi sen lämpimän yhteyden sijaan, jota joissakin alkupään viesteissä on kuvattu. Toivon, että joskus vielä pääsen kokemaan senkin puolen.

Vierailija
2/82 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mutta täältä et oikeita vastauksia kysymyksiisi saa. Se pitää kokea itse ja sitten tiedät. Nyt vaan alat toimimaan ja jätät palstailun vähemmälle. Kyllä se siitä suttaantuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:36"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:22"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:17"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:58"]

Tunnen miehen lämmön ja tunnen kuinka sen lihakset jännittyy. Sen kädet on mun ympärillä ja se pitää kiinni lujasti. Sitä seksi on mulle ja siksi haluan seksiä.

[/quote]

Kiitos - tuo lämpö, se onkin jotain mitä yritän kuvitella, enkä osaa. Ja aina puhutaan sykkimisestä, sekin kuulostaa niin mielenkiintoiselta.

Miten voi tuntea, että toisen ihmisen lihakset jännittyy?

t: ap

[/quote]

Jykevän puoleinen kyrpä on aika iso lihas sekin, erektiossa.

t. kunhan sivusta kommentoin

[/quote]

Point taken.

[/quote]

Lihasta siitä ei kyllä löydy grammaakaan, muita kudoksia kylläkin. Kuten ketjussa aiemmin jo todettiin kokeilematta ei tule selkoa. Itse ap:n tilanteessa kokeilisin olla päällä, nainen voi itse määrätä vauhdin ja suunnan, jos vaikka sattuisi käymään kipeää yms. voi reagoida nopeammin, kuin alla ollessa.

M40
[/quote]
Päällä oleminen ei ole kovin helppoa, ellei yhtään tiedä mitä on tekemässä, ja moni kokee epämukavaksi olla niin esillä miehelle noin ensialkuun ja kokemattomana. Parempi ensimmäiselle kerralle on osaava ja hellä mies lähetyssaarnaajassa.
T: nainen 35

Vierailija
4/82 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vähän pettynyt kun se ei tuntunutkaan miltään. Se kun sen pistää sinne. Ei väristyksiä, ei mitään. Pitää lämmitellä ja klitoris... Muuten se on mulle ihan mekaaninen suoritus. Vaikka kuinka lykkii, ei niin mitään. Tarvitaan muutakin ja taitava kumppani joka välittää muustakin kuin omasta kivasta!

Vierailija
5/82 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/82 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 03:53"]

Kerrohan nyt missä, ystävä hyvä, tai muuten jää uteliaisuus vaivaamaan! Ei sillä väliä, onko täällä sopiva kertoa vai ei, koska tämä ketju ei täällä enää aamulla ole kuitenkaan :)

Minusta muuten teoreettisten mallien rakentaminen on elämän suurin huvi, en usko että osaisin sitä lopettaa vaikka rakastuisinkin :)

[/quote]

Kerron joskus toiste;-)

Teoreettiset mallit muuttuvat tarkemmiksi, kun niiden osille saa empiristä tietoa tueksi. Tarkoitin samanlaisilla juuri tuota tietynlaista asioiden pyörittelytaipumusta, enkä sillä mitään seksuaalisuuteen liittyvää. Se toki vaikuttaa myös seksuaalisuuteen kuten kaikkeen muuhunkin henkilössä, mutta ei se varsinaisesti siihen mitenkään liity.

15

Vierailija
7/82 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 03:53"]

Kerrohan nyt missä, ystävä hyvä, tai muuten jää uteliaisuus vaivaamaan! Ei sillä väliä, onko täällä sopiva kertoa vai ei, koska tämä ketju ei täällä enää aamulla ole kuitenkaan :)

Minusta muuten teoreettisten mallien rakentaminen on elämän suurin huvi, en usko että osaisin sitä lopettaa vaikka rakastuisinkin :)

[/quote]

Kerron joskus toiste;-)

Teoreettiset mallit muuttuvat tarkemmiksi, kun niiden osille saa empiristä tietoa tueksi. Tarkoitin samanlaisilla juuri tuota tietynlaista asioiden pyörittelytaipumusta, enkä sillä mitään seksuaalisuuteen liittyvää. Se toki vaikuttaa myös seksuaalisuuteen kuten kaikkeen muuhunkin henkilössä, mutta ei se varsinaisesti siihen mitenkään liity.

15

[/quote]

Asperger?

Vierailija
8/82 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aika vaikea selittää, mutta mulle ainakin seksi tuntuu todella hyvältä ja jotenkin koko vartaloa kihelmöi. Kannattaa kokeilla itse, jos siltä tuntuu. Toisen kosketus ja läheisyys on kuitenkin ihan eri juttu kuin sooloseksi.

Vierailija
9/82 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuin salilla kävisi, teet x minuuttia tietynlaisia toistoja sitten x min toisenlaisia ja sitten vielä x kolmansia. Laitteen sijassa on kuitenkin mies ja lopulta mahdollisesti saat tai sitten et.

Vierailija
10/82 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 10:10"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:36"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:22"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:17"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:06"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:58"] Tunnen miehen lämmön ja tunnen kuinka sen lihakset jännittyy. Sen kädet on mun ympärillä ja se pitää kiinni lujasti. Sitä seksi on mulle ja siksi haluan seksiä. [/quote] Kiitos - tuo lämpö, se onkin jotain mitä yritän kuvitella, enkä osaa. Ja aina puhutaan sykkimisestä, sekin kuulostaa niin mielenkiintoiselta. Miten voi tuntea, että toisen ihmisen lihakset jännittyy? t: ap [/quote] Jykevän puoleinen kyrpä on aika iso lihas sekin, erektiossa. t. kunhan sivusta kommentoin [/quote] Point taken. t: ap [/quote] Lihasta siitä ei kyllä löydy grammaakaan, muita kudoksia kylläkin. Kuten ketjussa aiemmin jo todettiin kokeilematta ei tule selkoa. Itse ap:n tilanteessa kokeilisin olla päällä, nainen voi itse määrätä vauhdin ja suunnan, jos vaikka sattuisi käymään kipeää yms. voi reagoida nopeammin, kuin alla ollessa. M40 [/quote] Päällä oleminen ei ole kovin helppoa, ellei yhtään tiedä mitä on tekemässä, ja moni kokee epämukavaksi olla niin esillä miehelle noin ensialkuun ja kokemattomana. Parempi ensimmäiselle kerralle on osaava ja hellä mies lähetyssaarnaajassa. T: nainen 35

[/quote]Ja paljon turvallisempaa miehelle. Jos nainen horjuu päällä, niin penis voi murtua. 

Vierailija
11/82 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:36"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:22"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:17"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:06"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:58"] Tunnen miehen lämmön ja tunnen kuinka sen lihakset jännittyy. Sen kädet on mun ympärillä ja se pitää kiinni lujasti. Sitä seksi on mulle ja siksi haluan seksiä. [/quote] Kiitos - tuo lämpö, se onkin jotain mitä yritän kuvitella, enkä osaa. Ja aina puhutaan sykkimisestä, sekin kuulostaa niin mielenkiintoiselta. Miten voi tuntea, että toisen ihmisen lihakset jännittyy? t: ap [/quote] Jykevän puoleinen kyrpä on aika iso lihas sekin, erektiossa. t. kunhan sivusta kommentoin [/quote] Point taken. t: ap [/quote] Lihasta siitä ei kyllä löydy grammaakaan, muita kudoksia kylläkin. Kuten ketjussa aiemmin jo todettiin kokeilematta ei tule selkoa. Itse ap:n tilanteessa kokeilisin olla päällä, nainen voi itse määrätä vauhdin ja suunnan, jos vaikka sattuisi käymään kipeää yms. voi reagoida nopeammin, kuin alla ollessa. M40 [/quote] Päällä oleminen ei ole kovin helppoa, ellei yhtään tiedä mitä on tekemässä, ja moni kokee epämukavaksi olla niin esillä miehelle noin ensialkuun ja kokemattomana. Parempi ensimmäiselle kerralle on osaava ja hellä mies lähetyssaarnaajassa. T: nainen 35

[/quote]Ja paljon turvallisempaa miehelle. Jos nainen horjuu päällä, niin penis voi murtua. 

[/quote]

Kyllähän ne rintakehät saa vastakkain, vaikka nainen päällä olisikin. Ei siitä mihinkään horjahtele. Muistuttaa lähäriä, paitsi naisella kontrolli liikkeiden ja työntöjen syvyyden/rajuuden suhteen. :)

M40

Vierailija
12/82 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 12:54"]

[/quote]

Kyllähän ne rintakehät saa vastakkain, vaikka nainen päällä olisikin. Ei siitä mihinkään horjahtele. Muistuttaa lähäriä, paitsi naisella kontrolli liikkeiden ja työntöjen syvyyden/rajuuden suhteen. :)

M40

[/quote]

"Lähäriä"? Siis onko tämä jotain, mitä lähihoitajat tekevät potilaille?

Vierailija
13/82 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 12:54"]

[/quote]

M40

[/quote]

"Lähäriä"? Siis onko tämä jotain, mitä lähihoitajat tekevät potilaille?

[/quote]

Lähäri = lähetyssaarnaaja-asento

M40

Vierailija
14/82 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 12:00"]

Kerron joskus toiste;-)

15

[/quote]

Asperger?

[/quote]

Ei, ei ole mikään mihin voisi saada diagnosin. Osaksi ihan hauskaa väkeä, osa täysin vinksahtaineita. Niin kuin kaikissa ihmisryhmissä.

15

[/quote]

Nyt mietin tässä sitten kuumeissani, mikä ihmeen ihmisryhmä voi olla kyseessä :D

Kiitos vastauksista kaikille! Päivän ihmetyksenaiheita: 1. ettei tätä ketjua ole vielä poistettu, ja 2. että penis voi murtua. Enpä tuotakaan olisi arvannut.

[/quote]

1. Miksi olisi, kun ei mene liian rivoksi. :)

2. Kyllä voi ja on kiire lääkäriin, jos meinaa saada vielä "soivan pelin" aikaiseksi.

M40

[/quote]

Noh, on tämä ketju jo kohtalaisen rivo kuitenkin, jyrkässä kulmassa sojottavine peniksineen ja kouristelevine pimppeineen ;) Aika helposti täällä nykyään poistetaan vähänkin seksiin viittaavia ketjuja... itse tein jonkin aikaa sitten vähän BDSM-aiheisen aloituksen, jossa ei ollut MITÄÄN graafista sisältöä. Vastauksissakaan en nähnyt mitään rivoa, se oli oikeastaan aika teoreettinen kysymys ja keskustelu koski enemmänkin mielikuvia ja asenteita. Kuitenkin se poistettiin hyvin nopeasti.

Joten tiedä häntä sitten. Eiköhän tämä tästä vielä katoa!

Vierailija
15/82 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
16/82 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti ja henkisesti tuntuu aivan mahtavalta. Itse rakastan yhdyntää, jota edeltää pitkä esileikki. Esileikin aikana pimppi kouristelee ja haluaa jotain sisäänsä, mutta ei kuitenkaan vielä saa. Olo on tuskallisen kiimainen. Sitten alkaa yhdyntä. Itsellä tuntuu joka puolelta vaginaa ihana tunne ja eritysesti takaosassa on sellainen kohta, että kun siihen paukuttaa, niin olen helisemässä. Seksi tuntuu luonnolliselta, nautinnolliselta, ihanalta. Miehen penis tuntuu juuri oikealta välineeltä pimppiin, itse en tykkää masturboida koska dildo ei tunnu hyvältä.

Vierailija
17/82 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 12:00"]

Kerron joskus toiste;-)

15

[/quote]

Asperger?

[/quote]

Ei, ei ole mikään mihin voisi saada diagnosin. Osaksi ihan hauskaa väkeä, osa täysin vinksahtaineita. Niin kuin kaikissa ihmisryhmissä.

15

Vierailija
18/82 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
19/82 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:22"]

Jykevän puoleinen kyrpä on aika iso lihas sekin, erektiossa.

t. kunhan sivusta kommentoin

Point taken.

Niitäkin on sitten erilaisia. Jotkut jykeviä, jotkut vänkyröitä, jotkut suoria, isommassa tai pienemmässä kulmassa ylös sojottavia, tasapaksuja ja puikulan mallisia, ohuita ja paksuja, pitkiä ja lyhyitä, tappipäisiä ja suippoja, linjassa olevia tai oikealle tai vasemmalle kallistuneita, takuujäykkiä tai hieman pehmeitä, kivuliaasti sisään meneviä tai sellaisia, joiden kohdalla joutuu esittämään sen klassisen "joko se on sisällä"-kysymyksen. Fantasioissa tietysti saa juuri sellaista kuin haluaa, tosielämässä voi kohdata jotakin aikalailla muun mallista. 

Vierailija
20/82 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän