Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syön mitä haluan ja pysyn hoikkana. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
03.01.2015 |

Olen 5 lapsen äiti. Ikää alle 35vuotta. En ole koskaan ollut dieetillä eläissäni. En ole laihduttanut ikinä (siis tarkoituksella). Syön mitä haluan ja syönkin paljon (joka päivä) herkkuja. Olen hoikka ja urheilullinen. 

Luin kerran tekstin missä sanottiin, että jokaisen naisen unelma ei ole löytää unelmiensa miestä vaan saada syödä mitä tahansa ja pysyä silti hoikkana.

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon urheilee tai kuntoilet? Mitä teet työksesi, kuluttaako työ kaloreita?

Vierailija
42/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:03"]

Siis mitä ihmettä? Totta kai paljon liikkuva ihminen voi syödä herkkuja joka päivä ja olla normaalipainoinen??

[/quote]

No en nyt sanoisi. Liikkumiseni on sellaista 2-4 päivää viikossa tasolla. Aika kevyttä liikuntaa. Mutta sitä on tultu tehtyä aina!

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:49"]

Haluan kysyä. Mihin katuosoitteeseen voin tulla panemaan sinua kuin elukka valtavalla elimelläni? T: Abdullah

[/quote]

Vierailija
44/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän aloituksesi tarkoitus oli?

Vierailija
45/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:07"]

Taas tällainen "syön mitä haluan"-aloitus. Et tiedä kalorimäärää, urheilet. Et siis voi syödä mitä haluat lihoamatta. Kerropa liikuntamäärä ja ruuat per päivä niin katsotaan uudestaan.

[/quote]

En pysty listaamaan mitään kaloreita kun en ole niitä koskaan laskenut. Mutta voin nyt suurinpiirtein luetella tämän päivän ruuat esim.

1. aamupala kaksi leipää lisukkeilla+kahvia+mehua

2. Lounas, hampurilaisateria+kaakaota

3. Välissä karkkipussi, leipää muutama ja omena

4. Päivällinen 3 isoa lautasellista makaroonilaatikkoa, ketsupilla. Maitoa. Sinaappi/kurkku salaattia

5. Pitkin iltaa, chilipähkinöitä puolipussia, suklaata, banaani

Tämä nyt oli tämmöine perus päiväni. Saatan syödä enemmän tai vähemmän, ihan miten tekee mieli.

AP

Vierailija
46/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

W

Vierailija
47/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T

Vierailija
48/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:08"]

Paljon urheilee tai kuntoilet? Mitä teet työksesi, kuluttaako työ kaloreita?

[/quote]

Työni ei kuluta. Urheilen 3-4 kertaa viikossa. Mutta toisaalta olen aika levoton ihminen, saatan varmastikin ihan perus arjessa kuluttaa enemmän kuin normi ihminen. Vähintään jalat vispaa aina.

AP

Vierailija
49/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että urheilullinen tarkoittaa, että urheilet paljon? Onko siis mikään ihme, että pysyy hoikkana, jos urheilee paljon????

Vierailija
50/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:15"]

Mikä tämän aloituksesi tarkoitus oli?

[/quote]

Ei mikään sen kummempi kuin muillakaan "kysy mitä haluat" tyypeillä.

AP

Vierailija
51/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:19"]

Oletan että urheilullinen tarkoittaa, että urheilet paljon? Onko siis mikään ihme, että pysyy hoikkana, jos urheilee paljon????

[/quote]

En urheile mitenkään paljon. olen entinen kilpaurheilija, mutta nykyään ihan vain kuntourheilija. 

AP

Vierailija
52/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tajua miksi ap pysyy hoikkana vaikka syö mitä haluaa?!? Se pointti on sanoissa "syö mitä haluaa". Hänen ei siis tee edes mieli syödä sellaisia määriä, että niistä lihoaisi. Lisäksi ap kertoi liikkuvansa paljon, joten energian tarvekin on varmasti suuri.

Mutta tietenkin jos ap söisi aivan valtavasti yli oman kulutuksensa niin hän lihoaisi.

Omassa perheessäni urheilevat mies ja lapset syövät myös "mitä haluavat" mutta pysyvät silti hoikkina ja lihaksikkaina. Minä en todellakaan syö mitä vain haluan, koska minun syömis- ja herkutteluhaluni ovat valtavat ja näkyvät vyötäröllä vaikka kuinka yritän pitää syömiseni kurissa.

Vierailija
53/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:26"]

Ettekö tajua miksi ap pysyy hoikkana vaikka syö mitä haluaa?!? Se pointti on sanoissa "syö mitä haluaa". Hänen ei siis tee edes mieli syödä sellaisia määriä, että niistä lihoaisi. Lisäksi ap kertoi liikkuvansa paljon, joten energian tarvekin on varmasti suuri. Mutta tietenkin jos ap söisi aivan valtavasti yli oman kulutuksensa niin hän lihoaisi. Omassa perheessäni urheilevat mies ja lapset syövät myös "mitä haluavat" mutta pysyvät silti hoikkina ja lihaksikkaina. Minä en todellakaan syö mitä vain haluan, koska minun syömis- ja herkutteluhaluni ovat valtavat ja näkyvät vyötäröllä vaikka kuinka yritän pitää syömiseni kurissa.

[/quote]

Kyllä minä syön sellaisia määriä, että en ole nähnyt kenenkään toisen hoikan sellaisia määriä syövän. Kahvipöydässäkin kaikki hoikat ja normaalipainoiset närppii vähän jotain. Minä syön aina antaumuksella. arvasin, että joku takertuu tuohon lauseeseen ja siksi kirjoitinkin jo ensimmäiseen tekstiini, että herkuttelen päivittäin. 

Enkä nyt oikeasti liiku paljon jos urheilen 3-4 kertaa viikossa. Taidan olla vain luonnonoikku.

AP

Vierailija
54/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Kahvipöydässäkin kaikki hoikat ja normaalipainoiset närppii vähän jotain.
[/quote]

Ei mikään paras esimerkki. Monet lihavat eivät ota mitään sieltä kahvipöydästä, mutta ehtivät napostelemaan sitten illalla sohvalla ;) Ehkä sama pätee muihinkin?

Vierailija
55/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu ap. Mutta silti pitää paikkansa tuo mitä kirjoitin. Sinun ei tee mieli syödä enempää ja jos kulutuksesi on kovaa niin todennäköisesti et edes jaksaisi syödä yli kulutuksesi. Tarkoitan sitä, että 4 leivosta kahvipöydästä vielä menee mutta viidettä ei enää jaksa..
Koko muu perheeni on kaltaisiasi. Tiedän kyllä tämän asian.

Vierailija
56/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kukaan koskaan kuullut että ihmisillä on erilaisia aineenvaihduntoja???

Vierailija
57/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole luonnonoikku muuten kuin tuon haluamisen kannalta. Vai väitätkö tosissaan, että jos suhun pumpataan 15000 kcl päivässä niin painosi ei muutu?

Vierailija
58/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kysyä. Mihin katuosoitteeseen voin tulla panemaan sinua kuin elukka valtavalla elimelläni? T: Abdullah

Vierailija
59/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet viimeksi käynyt labroissa, tarkistuttanut vaikka kolesteroliarvosi? Se, että on hoikka ei silti tarkoita että kroppa voisi hyvin! Ja noilla syömisillä ei keho kyllä ajan myötä kiitä.

Vierailija
60/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 22 ja yhden lapsen äiti. Aina ollu hoikka tai jotai sinne päin. En oo ikinä laihutellu ja syöny herkkuja lihoamatta. Mut ennen joulua koin yllärin vaa'alla ku tajusin et huomaamatta painoa tullu 7kg . Eipä haittaa kuitenkaa . En oo lihava nyttekää vaan normi painoinen. :D herkuttelua en oo lopettanu tai vähentäny ainakaa viel