Syön mitä haluan ja pysyn hoikkana. Haluatko kysyä jotain?
Olen 5 lapsen äiti. Ikää alle 35vuotta. En ole koskaan ollut dieetillä eläissäni. En ole laihduttanut ikinä (siis tarkoituksella). Syön mitä haluan ja syönkin paljon (joka päivä) herkkuja. Olen hoikka ja urheilullinen.
Luin kerran tekstin missä sanottiin, että jokaisen naisen unelma ei ole löytää unelmiensa miestä vaan saada syödä mitä tahansa ja pysyä silti hoikkana.
Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (72)
Taidat olla sellainen läpipaskotyyppi eli kaikki mitä syöt ja juot valuu lävitsesi eikä jää sinuun. Eräs sukulainen samanlainen.
Olet onnekas! Ja muille: ettekö tosiaan voi uskoa, että ihmiset ovat geeneiltään erilaisia?? Jossainhan oli, että vaihtelu saattaa olla 700 kaloria päivässä samoilla syömisillä ja liikunnoilla!
Suurin osa hoikista miehista mita tiedan omaa jonkin aineenvaihduntaongelman... miksei siis naisistakin? Ehka sulla on piileva keliakia? :-P
Onhan imeytymishäiriöitä monenlaisia. Näkyvät vain harvoissa labrakokeissa, joita otetaan lähinnä gastroenterologisilla poliklinikoilla. Näin voi olla että ravinto ei imeydy eikä tuota mitään ongelmia, toisilla taas voi tulla vatsakipuja.
Tunnen yhden miehenkin joka otettiin hoitoon psykiatriselle anoreksiaepäilyn vuoksi vaikka söi kuin hevonen... pääsi pois kyllä nopeasti. On edelleen sairaalloisen laiha kieltämättä, mutta minkäs teet. Onhan näihin hoitoakin, mutta en tiedä kuinka paljon puututaan mikäli ei ole muita ongelmia kuten vatsakipuja tai vitamiinipuutoksia. Imeytymishäiriöstä siis oli lopulta kyse ja on edelleen.
Siinä ole mitään ihmeellistä, mutta selkeästi omasta mielestäsi olet joku uniikki lumihiutale, kun tulet tänne ihan asiasta kertomaan. Huono itsetunto?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:55"]
Minäkin olin tuollainen 37 vuotta :) Aika tarkalleen. Ja olen rakastanut roskaruokaa aina, ja suklaata ja karkkia. 37-vuotiaana jätin karkin suunnilleen pois, ja nyt saatan syödä 6 pakettia nuudeleita viikossa, eikä muuta, ja paastota seuraavan viikon, ja lihon vain.
[/quote]
Ehkä kannattaisi alkaa liikkumaan ja syödä myös jotain terveellistä?
Minä syön kyllä paljon terveellisiäkin asioita niiden herkkujen lisäksi. En minä pelkkiä herkkuja sentään syö, vaikka niitäkin paljon.
AP
[/quote]
No tämähän vähän kumoaa mainostamisesi että saat syödä mitä haluat. Minä kun sain oikeasti, ilman terveellistä ruokavaliota ja liikuntaa sen vajaat 40 vuotta. Joka tapauksessa en muuta asioita, teveyteni ei anna siihen myöten.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:55"]
Minäkin olin tuollainen 37 vuotta :) Aika tarkalleen. Ja olen rakastanut roskaruokaa aina, ja suklaata ja karkkia. 37-vuotiaana jätin karkin suunnilleen pois, ja nyt saatan syödä 6 pakettia nuudeleita viikossa, eikä muuta, ja paastota seuraavan viikon, ja lihon vain.
[/quote]
Ehkä kannattaisi alkaa liikkumaan ja syödä myös jotain terveellistä?
Minä syön kyllä paljon terveellisiäkin asioita niiden herkkujen lisäksi. En minä pelkkiä herkkuja sentään syö, vaikka niitäkin paljon.
AP
[/quote]
No tämähän vähän kumoaa mainostamisesi että saat syödä mitä haluat. Minä kun sain oikeasti, ilman terveellistä ruokavaliota ja liikuntaa sen vajaat 40 vuotta. Joka tapauksessa en muuta asioita, teveyteni ei anna siihen myöten.
[/quote]
No eihän kumoa. Minäkin HALUAN syödä terveellisiä asioita sekä herkkuja. Luulen että oikeasti harva ihminen lopulta haluaa syödä pelkkiä lihottavaa herkkuja. Vaikka siis ne herkut eivät lihottaisikaan.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:48"]
hyvä kroppa mut ruma naama?
[/quote]
Nii, pakkohan sitä jotain olla vikana, ettei elo olis liian mukavaa. Defenssimekanismisi on niin kulunut, mutta toimii varmaan sinulla.
(ei ap)
Kuinka paljon istuskelet päivässä?
Mikä oli lajisi kilpaurheilijana?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:45"]
Koska olet viimeksi käynyt labroissa, tarkistuttanut vaikka kolesteroliarvosi? Se, että on hoikka ei silti tarkoita että kroppa voisi hyvin! Ja noilla syömisillä ei keho kyllä ajan myötä kiitä.
[/quote]
Itseasiassa kävin juuri eräästä syystä täydessä verenkuvassa ja kaikki arvoni olivat oikein hyvät sanoi lääkäri.
AP