Syön mitä haluan ja pysyn hoikkana. Haluatko kysyä jotain?
Olen 5 lapsen äiti. Ikää alle 35vuotta. En ole koskaan ollut dieetillä eläissäni. En ole laihduttanut ikinä (siis tarkoituksella). Syön mitä haluan ja syönkin paljon (joka päivä) herkkuja. Olen hoikka ja urheilullinen.
Luin kerran tekstin missä sanottiin, että jokaisen naisen unelma ei ole löytää unelmiensa miestä vaan saada syödä mitä tahansa ja pysyä silti hoikkana.
Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:48"]
hyvä kroppa mut ruma naama?
[/quote]
No eipä se kyllä ruma ole. Asteikolla 0-10 (0=rumin mahdollinen 10 kaunein mahdollinen) naamani on joku 8-8,5. Mutta onhan minulla jo ikää, nuorempana olisi ollut 9-9,5.
AP
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:39"]Voi, muistan ton. Itse olin samanlainen. Ootappa vaan kun tuut 50+. [/quote] Olen kuusikymppinen ja edelleen kuin ap. Täytyy kyllä mainita että en koskaan ole halunnut syödä sokerisia herkkuja tai rasvaisia leivonnaisia.
[/quote]
Ethän sä sitten ole kuin AP joka kertoo herkuttelevansa joka päivä.
Voittaako vain vaatimattomuus hoikkuutesi ja kauneutesi?
varmasti o löysä nahka:)
[/quote]
Ei ole, kiitos geenien vissiin. Vaikka raskauksissa on painoa tullut paljon.
AP
Haluan kysyä. Mihin katuosoitteeseen voin tulla panemaan sinua kuin elukka valtavalla elimelläni? T: Abdullah
[/quote]
Abdullah ottaa nyt jonkun muun vaan alleen.
AP
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:50"]
ootko ruma?
[/quote]
en
AP
Minäkin olin tuollainen 37 vuotta :) Aika tarkalleen. Ja olen rakastanut roskaruokaa aina, ja suklaata ja karkkia. 37-vuotiaana jätin karkin suunnilleen pois, ja nyt saatan syödä 6 pakettia nuudeleita viikossa, eikä muuta, ja paastota seuraavan viikon, ja lihon vain.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:54"]
Voittaako vain vaatimattomuus hoikkuutesi ja kauneutesi?
[/quote]
En ole vaatimaton. Mutta en mitenkään silmiin pistävän kaunis tai hoikkakaan. Sellainen normaali urheilullinen, hoikka nainen. En vaan joudu säännöstelemään syömisiäni mitenkään. Ja se on ilmeisemmin nyt sitten todella ihmeellistä.
AP
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:54"]
Oletko Päivi Räsänen?
[/quote]
En
AP
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:55"]
Minäkin olin tuollainen 37 vuotta :) Aika tarkalleen. Ja olen rakastanut roskaruokaa aina, ja suklaata ja karkkia. 37-vuotiaana jätin karkin suunnilleen pois, ja nyt saatan syödä 6 pakettia nuudeleita viikossa, eikä muuta, ja paastota seuraavan viikon, ja lihon vain.
[/quote]
Ehkä kannattaisi alkaa liikkumaan ja syödä myös jotain terveellistä?
Minä syön kyllä paljon terveellisiäkin asioita niiden herkkujen lisäksi. En minä pelkkiä herkkuja sentään syö, vaikka niitäkin paljon.
AP
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:18"]
Olen 5 lapsen äiti. Ikää alle 35vuotta. En ole koskaan ollut dieetillä eläissäni. En ole laihduttanut ikinä (siis tarkoituksella). Syön mitä haluan ja syönkin paljon (joka päivä) herkkuja. Olen hoikka ja urheilullinen.
Luin kerran tekstin missä sanottiin, että jokaisen naisen unelma ei ole löytää unelmiensa miestä vaan saada syödä mitä tahansa ja pysyä silti hoikkana.
Haluatko kysyä jotain?
[/quote]
Onko hienoa olla niin täydellinen, että piti oikein tulla tänne avautumaan moisesta?
Siis mitä ihmettä? Totta kai paljon liikkuva ihminen voi syödä herkkuja joka päivä ja olla normaalipainoinen??
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:18"]
Haluatko kysyä jotain?
[/quote]
Onko hienoa olla niin täydellinen, että piti oikein tulla tänne avautumaan moisesta?
[/quote]
En ole täydellinen, hyvin kaukana siitä. On jännä kuinka helposti pidetään täydellisenä jos täyttää tämän yhden kriteerin. Alan jopa uskomaan tuohon hölmöön sanontaan, että nainen haluaisi vain saada syödä mitä vain lihomatta. En ole itse koskaan pitänyt tätä asiaa liiemmin arvossa kunnes olen tajunnut kuinka paljon ihmetystä se aiheuttaa. Ei sitä kehtaa edes myöntää missään julkisesti. Viimeksikin eräs puolituttu totesi minun nähdessään, että "syötkö sä mitään kun oot noin hoikka?". Siihen piti vaan naureskella takaisin, mitä siinä auttaisi alkaa perustelemaan kuinka paljon oikeasti syö. Ja monesti ruokapöydässä semmoset ihmiset jotka ei ole mun kanssa aikasemmin syönyt jää istumaan haavi auki kun lappaan sitä ruokaa lautaselle...
AP
Mä olen ap samanlainen eli en mieti ollenkaan syömistäni (syön mitä haluan) ja silti pysyn hoikkana. Liikunta on ehkä yksi salaisuus hoikkuuteen. En ole mikään himoliikkuja, mutta liikun kuitenkin säännöllsesti ympäri vuoden.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:39"]Voi, muistan ton. Itse olin samanlainen. Ootappa vaan kun tuut 50+. [/quote] Olen kuusikymppinen ja edelleen kuin ap. Täytyy kyllä mainita että en koskaan ole halunnut syödä sokerisia herkkuja tai rasvaisia leivonnaisia.
[/quote]
Ethän sä sitten ole kuin AP joka kertoo herkuttelevansa joka päivä.
[/quote]
Kyllä minäkin herkuttelen. Herkutella voi muutenkin kuin sokeri-ja rasvapommeilla.
No, listaa tänne päivän syömiset ja määrät tarkasti.
Taas tällainen "syön mitä haluan"-aloitus. Et tiedä kalorimäärää, urheilet. Et siis voi syödä mitä haluat lihoamatta. Kerropa liikuntamäärä ja ruuat per päivä niin katsotaan uudestaan.
Syön mitä haluan ja lihon, ihan sama.