Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko velvoitettu kertomaan kihlatulleni lukuisista maksullisista naisista?

Vierailija
03.01.2015 |

Ollaan menty vähän aikaa sitten kihloihin. Kummatkaan ei olla avauduttu "seksihistoriasta" ja en haluaisi avautua.

Miksi? Koska olen harrastanut seksiä yli 20 maksullisen naisen kanssa. Myös yhden ladyboyn (testimielessä Thaimaan reissulla). Pitääkö minun kertoa asiasta vai saanko tarvittaessa valehdella (sitä vissiin moni nainen harrastaa ja sanoo alakanttiin kumppanien määrän)?

Myös kukaan nainen ei varmasti oleta, että olen maksullisia naisia käyttänyt, koskan omaan komean ulkonäön ja hyvän ammatin. Mutta maksullisten kanssa seksi on niin helppoa, voi mennä suoraan asiaan ja ei tartte jäädä.

Onko oikein jos jätän kertomatta? Jos eksytään naimisiin, niin en usko, että kihlattuni voisi pitää seksiä hääyönä mitenkään spesiaalina tietäen "likaisen" historiani.

Kommentit (341)

Vierailija
121/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 10:58"]

Kautta linjan näiden ämmien pitäisi ottaa mallia prostituoiduista niin oppisivat miten mies tyydytetään. Varmaan voisi lähettää kasan lähiömammoja Thaimaahan opintomatkalle, kävisivät siellä kursseja ihan tavallisten perheenäitien kanssa jotta ymmärtäisivät naisen roolin perheessä ja yhteiskunnassa. Sitten erikseen huorakoulutus jossa opeteltaisiin imemiset, asennot ja huohotukset.

[/quote]

Teen miehelleni heti noin kun hän maksaa siitä minulle parisataa/laaki. Siihen saakka välitän myös omasta nautinnostani, koska olen vaimo enkä huora.

Vierailija
122/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:08"]

Jos hyväksyt prostituution, sinun pitäisi hyväksyä se myös kumppaniltasi, äidiltäsi ja tyttäreltäsi.

[/quote]

Ei niitä kiinnosta. Luultavasti ostaisivat seksiä niiltäkin, ei huorissa käyvillä ole mitään moraalia.

[/quote]

Jätä olkiukot rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 11:44"]

Jos on aikuinen, seksistä pitävä, sinkkuaikoja, niin luonnollisesti kokemuksia on takana. 

[/quote]

Ei pidä paikkaansa miesten kohdalla, ellei mies ole vähintäänkin melko komea plus rohkea. Vähemmän komeat ja rohkeat jäävät vonkauskilpailussa auttamatta pistesijoille ja vähille seksikokemuksille. Vai montako kertaa olet lähtenyt baarista sen biologianopettajan tai kirjastovirkailijan oloisen miehen matkaan.

Muutek kirjoitat asiaa.

Vierailija
124/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:56"]

Olen sitä mieltä, että täällä mt-ongelmaiset hakeutuvat alalle viestissä 86 mainituista syistä, eikä niin että seksityö aiheuttaa tai pahentaa mt-ongelmia sen enempää kuin mikään muukaan työ. Tuntuu että mt-ongelmaiset invalidisoidaan ja heidän oma äänensä tukahdutetaan, jos heiltä kielletään seksityökin jonkin "yleisen moraalin" perusteella. Jos mt-ongelmaisia halutaan auttaa niin olisi järkevämpää panostaa työelämän joustavuuteen sen sijaan että aletaan rajoittaa heidän oikeuksiaan tehdä seksityötä.

[/quote]

Pyydät täällä tutkimusaineistoa, etkä kuitenkaan viitsi lukea sitä. Annas kun autan, jos englannin kielesi ei taivu. 

Tutkimuksessa todettiin, ettei siinä pystytty selvittämään, ovatko seksityöntekijöiden mt-ongelmat syy vai seuraus seksityöstä. Kuitenkin niistä kärsii todella suuri joukko. Seksityöntekijät kokivat monia negatiivisia asioita työnsä vuoksi, kuten pelkoa terveydestaan, asiakkaiden vaatimuksista, henkilökohtaisia seksiongelmia ja häpeän tunnetta. Tässä vain muutamia esimerkkejä. 

Mielestäni nämä negatiivisina koetut asiat ovat varmasti omiaan pahentamaan seksityöläisten mt-ongelmia. 

Vierailija
125/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:01"]

Luulet, että seksityöläisen psyyke eheytetään muutamalla hassulla työterveyshuollon kustantamalla terapiasessiolla? Voi luoja, miten kujalla voi ihminen olla.

Tilanne kuvastaa vain sitä, miten vanhingollista prostituutio on, olipa se sitten näennäisesti vapaaehtoista tai pakotettua. 

[/quote]

Toistan: pätevä hoitohenkilöstö osaa ohjata työntekijän alan vaihtoon, jos ammatin harjoittaminen haittaa terveyttä. Pää pois perseestä ja ajattele ilman kiihkoa!

[/quote]

Ajattelen ilman kiihkoa, ajattele sinä ilman kiimaa - silloin maailma voisi olla paljon parempi paikka monelle heikossa asemassa olevalle. 

Vierailija
126/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ihmetellyt sitä, että kun Suomessa on näitä vapaaehtoisesti itseään myyviä, jotka ovat täysissä sielun ja ruumiin voimissa, niin miksi ne ei harrasta seksiä ilmaiseksi? Jos se kerta on kivaa ja voimaannuttavaa naida useiden vieraiden miesten kanssa ja itse siitä nauttii, niin miksi siitä täytyy se maksu ottaa? Kyllähän nykyään Suomessa naisillakin on oikeus harrastaa seksiä niim paljon kuin haluaa, ei sitä varten tarvi maksulliseksi ruveta. Ois noin niinku verotuksellisesti ja muutenkin yhteiskunnan kannalta reilumpaa.

Vierailija
127/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo. Tehdäänpä ajatusleikki toisin päin: Miten itse suhtautuisit, jos kihlattusi avautuisi menneisyydestään maksullisena naisena?

Vierailija
128/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:44"]

Suomalaisia naisia ei ihmiskaupata, joten jos on ollut itsenäisen suomalaisen palveluntarjoajan kanssa, itselläni ei ole ongelmaa asian kanssa. Jos kyse on taas köyhemmästä maasta tullut polkuhintaan toimiva prostituoitu, pitäisi hälytyskellojen soida. En ottaisi ulkomaalaisten kanssa riskiä.

[/quote]

Itseään "vapaaehtoisesti" myyvät kärsivät usein mielenterveysongelmista ja heitä on saatettu käyttää seksuaalisesi hyväksi lapsena. Onko mielestäsi eettistä ostaa seksiä tällaiselta hauraalta ihmiseltä ja pahentaa hänen mielenterveysongelmiaan? 

Enkä usko pätkääkään, että kukaan myisi itseään 100 %:n vapaaehtoisesti, jos itsensä myymisen vaihtoehtona olisi hyvinpalkattu ja yhteiskunnan hyväksymä työ. 

[/quote]

Ööh, missä tahansa ammatissa on mt-ongelmista kärsiviä ja seksuaalisesti hyväksikäytettyjä. Leimaat tässä sekä seksityöntekijät, mt-ongelmaiset että seksuaalista hyväksikäyttöä kokeneet todella ikävästi. Olen samaa mieltä että kukaan ei myy itseään 100% vapaaehtoisesti, mutta aika harva missään muussakaan työssä kävisi ellei olisi pakko saada rahaa jostain. Ja seksityöstä saa monikymmenkertaisesti sen rahan kuin normaalista työstä. Monet suomalaiset palveluntarjoajat ovat opiskelijoita, jotka eivät tahdo käyttää suurinta osaa vapaa-ajastaan työntekoon. Ei kai kukaan tekisi siivoustyötäkään jos olisi mahdollista saada hyvinpalkattu työ...

[/quote]

Kysymys olikin siitä, onko eettisesi hyväksyttävää ostaa seksiä henkilöltä, joka hyvin todennäköisesti kärsii mielenterveysongelmista, ja näin ollen pahentaa hänen oloaan?

Valitettava tosi asia on, että seksityöläiset kärsivät usein mt-ongelmista ja osaa on käytetty hyväksi lapsena. En minä heitä ikävästi leimaa. 

[/quote]

Olisko sulla jotain todisteita tähän todennäköisyyteen, vai onko kyse sun omista oletuksistasi? Kumman luulet pahentavan vapaaehtoisen seksityöntekijän oloa, sen että hänen palvelujaan ostetaan ja että hänelle maksetaan siitä hyvä korvaus, vai se että hänet leimataan hulluksi joka ei kykene ymmärtämään tilannettaan? Mielenterveysongelmat eivät ole mitään jälkeenjääneisyyttä. Köyhyys pahentaa mt-ongelmia, seksityöllä ansaitulla rahalla voi hankkia esimerkiksi kunnollista ruokaa, virikkeitä tai psykiatrista kuntoutusta.

[/quote]

Osaatko käyttää Googlea? Seksityöläisten mt-ongelmia on tehty tutkimuksia, esim. The mental health of female sex workers. Rössler et al. 2010.

En ymmärrä, miksi aloit horisemaan mt-ongelmaisten jälkeenjääneisyydestä. Tällaista en ole missään viestissäni väittänyt. 

[/quote]

Yhteiskunnan ylläpitämät bordellit pitäisi laillistaa Suomessa. Asiakkaat saisi turvallista palvelua ja työntekijät työterveyshuollon. Win-win -tilanne.

[/quote]

Vinkkaamani tutkimus oli toteutettu Saksassa, jossa toimii lailliset bordellit. Tilanne siellä ei todellakaan ollut mikään win-win -tilanne.

[/quote]

Siis Sveitsissä, ei Saksassa. 

Vierailija
129/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:23"]

Luulet, että seksityöläisen psyyke eheytetään muutamalla hassulla työterveyshuollon kustantamalla terapiasessiolla? Voi luoja, miten kujalla voi ihminen olla.

Tilanne kuvastaa vain sitä, miten vanhingollista prostituutio on, olipa se sitten näennäisesti vapaaehtoista tai pakotettua. 

[/quote]

Toistan: pätevä hoitohenkilöstö osaa ohjata työntekijän alan vaihtoon, jos ammatin harjoittaminen haittaa terveyttä. Pää pois perseestä ja ajattele ilman kiihkoa!

[/quote]

Ajattelen ilman kiihkoa, ajattele sinä ilman kiimaa - silloin maailma voisi olla paljon parempi paikka monelle heikossa asemassa olevalle. 

[/quote]

Minä ajattelen realistisesti. Maailman vanhin ammatti ei poistu, vaikka av-mamma kuinka saisi itkupotkuraivareita.

Vierailija
130/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:24"]

Mä olen aina ihmetellyt sitä, että kun Suomessa on näitä vapaaehtoisesti itseään myyviä, jotka ovat täysissä sielun ja ruumiin voimissa, niin miksi ne ei harrasta seksiä ilmaiseksi? Jos se kerta on kivaa ja voimaannuttavaa naida useiden vieraiden miesten kanssa ja itse siitä nauttii, niin miksi siitä täytyy se maksu ottaa? Kyllähän nykyään Suomessa naisillakin on oikeus harrastaa seksiä niim paljon kuin haluaa, ei sitä varten tarvi maksulliseksi ruveta. Ois noin niinku verotuksellisesti ja muutenkin yhteiskunnan kannalta reilumpaa.

[/quote]

Käytkö sä töissä vapaaehtoisesti? Pidätkö työstäsi? Mikset siis tee sitä ilmaiseksi?

Vierailija
131/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 11:44"]

Jos on aikuinen, seksistä pitävä, sinkkuaikoja, niin luonnollisesti kokemuksia on takana. 

[/quote]

Ei pidä paikkaansa miesten kohdalla, ellei mies ole vähintäänkin melko komea plus rohkea. Vähemmän komeat ja rohkeat jäävät vonkauskilpailussa auttamatta pistesijoille ja vähille seksikokemuksille. Vai montako kertaa olet lähtenyt baarista sen biologianopettajan tai kirjastovirkailijan oloisen miehen matkaan.

Muutek kirjoitat asiaa.

[/quote]

Annas kun arvaan, kaikki naiset saavat halutessaan seksiä. Seksin laadulla ei tietenkään ole väliä koska naiset ajattelevat seksistä tismalleen samalla tavalla kuin kaltaisesi miehet. Ps. Mun mieheni on kirjastovirkailija.

Vierailija
132/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:56"]

Olen sitä mieltä, että täällä mt-ongelmaiset hakeutuvat alalle viestissä 86 mainituista syistä, eikä niin että seksityö aiheuttaa tai pahentaa mt-ongelmia sen enempää kuin mikään muukaan työ. Tuntuu että mt-ongelmaiset invalidisoidaan ja heidän oma äänensä tukahdutetaan, jos heiltä kielletään seksityökin jonkin "yleisen moraalin" perusteella. Jos mt-ongelmaisia halutaan auttaa niin olisi järkevämpää panostaa työelämän joustavuuteen sen sijaan että aletaan rajoittaa heidän oikeuksiaan tehdä seksityötä.

[/quote]

Pyydät täällä tutkimusaineistoa, etkä kuitenkaan viitsi lukea sitä. Annas kun autan, jos englannin kielesi ei taivu. 

Tutkimuksessa todettiin, ettei siinä pystytty selvittämään, ovatko seksityöntekijöiden mt-ongelmat syy vai seuraus seksityöstä. Kuitenkin niistä kärsii todella suuri joukko. Seksityöntekijät kokivat monia negatiivisia asioita työnsä vuoksi, kuten pelkoa terveydestaan, asiakkaiden vaatimuksista, henkilökohtaisia seksiongelmia ja häpeän tunnetta. Tässä vain muutamia esimerkkejä. 

Mielestäni nämä negatiivisina koetut asiat ovat varmasti omiaan pahentamaan seksityöläisten mt-ongelmia. 

[/quote]

Häpeän tunne voi johtua myös siitä stigmasta, jonka yhteiskunta on seksityölle langettanut... Lähinnä siitä syystä että se on naisten ja homoseksuaalien miesten ammatti marginaalisia poikkeuksia lukuunottamatta.

Vierailija
133/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on pakko tähän ketjuun osallistua. Vaikea kysymys, sillä periaatteessa entisistä seksikumppaneista ei tarvitse kertoa, mutta nuohan olivat ostettuja.

Parisuhdetta ei voi perustaa epärehellisyydelle, mutta toisaalta itse ainakin lopettaisin suhteen heti jos tietäisin miehellä olevan tuollainen historia. Kompromissi voisi olla, että kerrot ostaneesi seksiä, mutta et kerro kuinka usein, moneltako ja missä. Jos nainen hyväksyy sen, että olet joskus ostanut seksiä, vastuu siirtyy hänelle.

Miehet tietysti on paksunahkaisia otuksia, mutta ei kai heistäkään kaikki jaksa jakaa koko elämäänsä tietäen, ettei kumppani oikeasti hyväksyisi heitä, jos tietäisi. Aika karua olisi elää sellainen liitto. Siksi kompromissi.

Vierailija
134/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy testeissä mahdollisimman pian ja pyydä tyttöystävääsi käymään testeissä.

Kerro tyttöystävällesi.

Mies, joka joutuu ostamaan itselleen naisseuraa on suuri riski kumppanilleen.

Anteeksi, että nauroin ladyboy-osuudelle. 

Vierailija
135/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:18"]

Olisi kiinnostavaa nähdä jokin tutkimus siitä, ovatko kymmeniä irtosuhteita harrastaneet naiset tai miehet psyykeeltään tasapainoisia, kun sitä tunnutaan tarjoavan hyvänä harmittomana vaihtoehtona. Kuitenkin on selvää, että myös siihen elämäntyyliin liittyy paljon vilpillisyyttä, henkistä itsensä kylmettämistä jne. Jo pelkästään pimperon vonkaaminen ravintolasta edellyttää usein silkkaa valehtelua - ainakin miehen on kehuttava naista kauniiksi, ainutlaatuiseksi, ehkä väitettävä juuri hänen tekevän erityinen vaikutus, vaikka tosiasiassa asia olisi useimmiten aivan toisin.  

[/quote]

Minua tökkii yhden illan suhteissa tuo valheellisuus ja feikkaus, ja se tyhjyyden tunne, joka jää kun partneri poistuu ja on selvää, ettei ole tarkoitus koskaan enää tavata tai edes tervehtiä, jos satutaan samaan paikkaan. En ole käynyt maksullisissa, mutta jos seksillekin saataisiin joku reilun kaupan merkki, saattasin käydä, sillä halut ne on hissukallakin ja on kiduttavaa todeta, että ilmeisesti aika monen keskeiseksi toteama osa elämää valuu kokematta ohi.

Vierailija
136/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Luulen tunnistavani sinut kihlatukseni. Olen ollut hiljaa menneisyydestäni, koska en usko että kestäisit sitä. Muistatko kun suhteemme alussa kysyin, haluatko tietää kuinka monen kanssa olen ollut, niin sanoit ettei asia kiinnosta sinua. Näin katseessasi pienen säikähdyksen eleen, tiesin heti ettet puhu omistasi enkä minä kysy enää koskaan sinun jutuistasi. Älä avaa tätä verhoa. Mennään näillä.

J.

Vierailija
137/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 10:40"]

Jos vaimo haluaa max kerran viikossa ja aviomies haluaisi 5 kertaa, niin peli on kk-tasolla 4 - 20, eli mies on jatkuvasti, joka kuukausi, vähintään 15 panoa miinuksella. Käymällä välillä päästämässä höyryjä maksullisen luona mies pääsee balanssiin ja vaimokin on onnellinen (vaikka ei miehen seikkailuista mitään tiedäkään). Usein yksi käynti maksullisissa saattaa vastata jopa viittä normipanoa vaimon kanssa, niin nautinnollista se voi ammattilaisen kanssa olla. 

[/quote]

Miten sitten tehdään jos vaimo haluaa samanverran tai enemmän? 

Vierailija
138/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:23"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minä ajattelen realistisesti. Maailman vanhin ammatti ei poistu, vaikka av-mamma kuinka saisi itkupotkuraivareita.

[/quote]

Minä ajattelen, mikä on eettisesti oikein. Uskon, että seksityön tuomitseva ilmipiiri saa jotkut yksilöt luopumaan seksin ostamisesta. Suomenkin suuntana tulee varmasti olemaan seksinoston kriminalisointi, ja hyvä niin. 

Vierailija
139/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan kerro. Naiset eivät arvosta rehellisyyttä, jos todellisuus ei ole heille mieleinen. Naiset vetoavat tilaisuuden tullen vanhoihin asioihin riidan tms. tullessa. Siis jopa ennen tapaamistanne tapahtuneisiin. Varmista ettei itse ole mamupatja tms. likainen lortto.

Vierailija
140/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:32"]

Maksullisissa valitettavasti alkanut ilmetä samaa oiretta, ostan tunnin, rakastellaan 2.5 tuntia, ja käperrytään sylikkäin nukkumaan aamuun asti. No en valita ;)

Melkein kyynel vierähti poskelle liikutuksesta, kuulostaa niin romanttiselta. Miten kukaan voisi haluta rankaista näin kauniista asiasta? 

Anna valuu vaan ihan reilusti, se helpotta monesti.

Minä valutin omat kyyneleet, ollessani 15v parisuhteessa (enkä pettänyt vaimoani).

Unohdin mainita et sinkkuna nyt harrastanut kaikenlaista, sorry mut baarit ja känniääliö baaripirkot ei sytytä, ja kukkahattumekko tädit koettu.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia.

Välittäkää ja pitäkää huoli rakkaistanne. Kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi