Olenko velvoitettu kertomaan kihlatulleni lukuisista maksullisista naisista?
Ollaan menty vähän aikaa sitten kihloihin. Kummatkaan ei olla avauduttu "seksihistoriasta" ja en haluaisi avautua.
Miksi? Koska olen harrastanut seksiä yli 20 maksullisen naisen kanssa. Myös yhden ladyboyn (testimielessä Thaimaan reissulla). Pitääkö minun kertoa asiasta vai saanko tarvittaessa valehdella (sitä vissiin moni nainen harrastaa ja sanoo alakanttiin kumppanien määrän)?
Myös kukaan nainen ei varmasti oleta, että olen maksullisia naisia käyttänyt, koskan omaan komean ulkonäön ja hyvän ammatin. Mutta maksullisten kanssa seksi on niin helppoa, voi mennä suoraan asiaan ja ei tartte jäädä.
Onko oikein jos jätän kertomatta? Jos eksytään naimisiin, niin en usko, että kihlattuni voisi pitää seksiä hääyönä mitenkään spesiaalina tietäen "likaisen" historiani.
Kommentit (341)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:44"]
Suomalaisia naisia ei ihmiskaupata, joten jos on ollut itsenäisen suomalaisen palveluntarjoajan kanssa, itselläni ei ole ongelmaa asian kanssa. Jos kyse on taas köyhemmästä maasta tullut polkuhintaan toimiva prostituoitu, pitäisi hälytyskellojen soida. En ottaisi ulkomaalaisten kanssa riskiä.
[/quote]
No johan tuo aloitusviestissään kertoi, että kansainvälisestä puuhastelusta on ollut kyse.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:38"]
Itse en henk.koht. edes ymmärrä, miksi kukaan haluaisi harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei halua tehdä sitä sun kanssasi.
[/quote]
Itse en henk.koht. ymmärrä, miksi kukaan haluaisi harrastaa seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa. Silti en ole sitä keneltäkään kieltämässä.
Jos vaimo haluaa max kerran viikossa ja aviomies haluaisi 5 kertaa, niin peli on kk-tasolla 4 - 20, eli mies on jatkuvasti, joka kuukausi, vähintään 15 panoa miinuksella. Käymällä välillä päästämässä höyryjä maksullisen luona mies pääsee balanssiin ja vaimokin on onnellinen (vaikka ei miehen seikkailuista mitään tiedäkään). Usein yksi käynti maksullisissa saattaa vastata jopa viittä normipanoa vaimon kanssa, niin nautinnollista se voi ammattilaisen kanssa olla.
Ap ei muuten ole vastannut mitään kysymyksiin tautitesteistä. Prostituoitujen kohdalla tautiriski on kuitenkin aika huomattavasti satunnaista baaripanoa korkeampi, sietämättömän rumaa tuoda tuollaisia riskejä tuleviin parisuhteisiin, jos ei ole huolehtinut itsensä testaamisesta.
Et ole, jos lopetat "harrastuksesi" nyt ollessasi varattu ja käyt testaamassa kaikki taudit. En minä ainakaan haluaisi tietää kumppanin entisistä seksiseikkailuista muutenkaan.
Pitäisikö kihlattusi kertoa käyttäneensä joskus huumeita?
Miksi, se on ollutta ja mennyttä.. Eihän se C-hepatiitti yhdynnässä niin helposti tartu. Ja vaikka tarttuisikin, niin sen kanssa pystyy elämään iha normaalisti.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:38"]
Itse en henk.koht. edes ymmärrä, miksi kukaan haluaisi harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei halua tehdä sitä sun kanssasi.
[/quote]
Itse en henk.koht. ymmärrä, miksi kukaan haluaisi harrastaa seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa. Silti en ole sitä keneltäkään kieltämässä.
[/quote]
En minäkään tuolla perusteella sitä kieltäisi, enkä kieltäisi välttämättä muillakaan perusteilla. Prostituutiokysymys on vaikea, enkä pysty muodostaa täysin yksiselitteistä kantaa siihen. Tuota lainausta ennen luettelemieni moraalisten kysymysten takia kuitenkin toivoisin ihmisten miettivän, mitä tekevät. Itse en voi kunnioittaa ihmisiä, jotka suhtautuvat noin välinpitämättömästi muihin ja pitävät ihmisiä kauppatavarana, ja puolisoltani en sellaista hyväksyisi - haluan puolison, jota voin arvostaa ja joka arvostaa muita ihmisiä.
Jos puolisoni olisi joskus harrastanut seksiä saman sukupuolen edustajan kanssa, molempien vapaasta tahdosta, se ei olisi minulle ongelma.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:53"]
Ap ei muuten ole vastannut mitään kysymyksiin tautitesteistä. Prostituoitujen kohdalla tautiriski on kuitenkin aika huomattavasti satunnaista baaripanoa korkeampi, sietämättömän rumaa tuoda tuollaisia riskejä tuleviin parisuhteisiin, jos ei ole huolehtinut itsensä testaamisesta.
[/quote]
Aikamoista roskaa levität. Prostituoidut käyttävät ehkäisyä toisin kuin baaripirkot
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:02"]
Älä kerro. Mun mies kerto ja se on vaikea pala. Ja nyt oli kyse vain yhdestä kerrasta thaimaassa. Kyllä se vaan vaikuttaa siihen miten susta jatkossa ajatellaan. Sun historiasi on omasi, olettaen ettet aio harrastustasi jatkaa löydettyäsi puolison.
[/quote]Parempi että kerrot, että naisesi voi etsiä normaalin miehen. Ihan sama miten monta seksisuhdetta/yhdenyön juttua tms on ollut, mutta maksettu seksi on kuvottavaa, säälittävää ja oksettavaa. Itse olisin jättänyt mieheni välittömästi jos olisin kuulut että on käynyt maksullisissa!!! Hyi helvetti!!
[/quote]
AV-luuska osaa asiantuntemuksella kertoa että "maksettu seksi on kuvottavaa, säälittävää ja oksettavaa". Se on hyvä että ainakin mielipiteitä riittää vaikkei mistään mitään käsitä. Vai oletko kaiken kokenut huora ja voit kertoa miten itseäsi kuvotti, säälitti ja oksetti?
Kautta linjan näiden ämmien pitäisi ottaa mallia prostituoiduista niin oppisivat miten mies tyydytetään. Varmaan voisi lähettää kasan lähiömammoja Thaimaahan opintomatkalle, kävisivät siellä kursseja ihan tavallisten perheenäitien kanssa jotta ymmärtäisivät naisen roolin perheessä ja yhteiskunnassa. Sitten erikseen huorakoulutus jossa opeteltaisiin imemiset, asennot ja huohotukset.
Baariseksin "eettisyys" vs maksulliset naurattaa. Ihme että niistä tulee poliisille epäselviä raiskausilmoituksia kun nainen ei muista maanneensa äijän kanssa.
Suurin osa maksullisista on siirtynyt baariseksistä maksulliseksi koska ovat todenneet etteivät saa baariseksistä nautintoa tai korvausta. Mies haluaa vain tyydyttää itsensä. Baariseksi on täynnä valehtelua ja rikollistakin toimintaa
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 08:42"]
Näin paljon maailmaa nähneenä voisin heittää villin veikkauksen, että maksullisissa käyminen on yleisempää, mitä naiset haluavat uskoa. Moni harmaa isukki on osoittautunut tilaisuuden tullen hyvinkin innokkaaksi kys. palveluiden käyttäjäksi.
[/quote]
Ja syystä kyllä. Sen he ovat ansainneet.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:50"]
Suomalaisia naisia ei ihmiskaupata, joten jos on ollut itsenäisen suomalaisen palveluntarjoajan kanssa, itselläni ei ole ongelmaa asian kanssa. Jos kyse on taas köyhemmästä maasta tullut polkuhintaan toimiva prostituoitu, pitäisi hälytyskellojen soida. En ottaisi ulkomaalaisten kanssa riskiä.
[/quote]
Itseään "vapaaehtoisesti" myyvät kärsivät usein mielenterveysongelmista ja heitä on saatettu käyttää seksuaalisesi hyväksi lapsena. Onko mielestäsi eettistä ostaa seksiä tällaiselta hauraalta ihmiseltä ja pahentaa hänen mielenterveysongelmiaan?
Enkä usko pätkääkään, että kukaan myisi itseään 100 %:n vapaaehtoisesti, jos itsensä myymisen vaihtoehtona olisi hyvinpalkattu ja yhteiskunnan hyväksymä työ.
[/quote]
Ööh, missä tahansa ammatissa on mt-ongelmista kärsiviä ja seksuaalisesti hyväksikäytettyjä. Leimaat tässä sekä seksityöntekijät, mt-ongelmaiset että seksuaalista hyväksikäyttöä kokeneet todella ikävästi. Olen samaa mieltä että kukaan ei myy itseään 100% vapaaehtoisesti, mutta aika harva missään muussakaan työssä kävisi ellei olisi pakko saada rahaa jostain. Ja seksityöstä saa monikymmenkertaisesti sen rahan kuin normaalista työstä. Monet suomalaiset palveluntarjoajat ovat opiskelijoita, jotka eivät tahdo käyttää suurinta osaa vapaa-ajastaan työntekoon. Ei kai kukaan tekisi siivoustyötäkään jos olisi mahdollista saada hyvinpalkattu työ...
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:08"]
[/quote]
Itseään "vapaaehtoisesti" myyvät kärsivät usein mielenterveysongelmista ja heitä on saatettu käyttää seksuaalisesi hyväksi lapsena. Onko mielestäsi eettistä ostaa seksiä tällaiselta hauraalta ihmiseltä ja pahentaa hänen mielenterveysongelmiaan?
Enkä usko pätkääkään, että kukaan myisi itseään 100 %:n vapaaehtoisesti, jos itsensä myymisen vaihtoehtona olisi hyvinpalkattu ja yhteiskunnan hyväksymä työ.
[/quote]
Ööh, missä tahansa ammatissa on mt-ongelmista kärsiviä ja seksuaalisesti hyväksikäytettyjä. Leimaat tässä sekä seksityöntekijät, mt-ongelmaiset että seksuaalista hyväksikäyttöä kokeneet todella ikävästi. Olen samaa mieltä että kukaan ei myy itseään 100% vapaaehtoisesti, mutta aika harva missään muussakaan työssä kävisi ellei olisi pakko saada rahaa jostain. Ja seksityöstä saa monikymmenkertaisesti sen rahan kuin normaalista työstä. Monet suomalaiset palveluntarjoajat ovat opiskelijoita, jotka eivät tahdo käyttää suurinta osaa vapaa-ajastaan työntekoon. Ei kai kukaan tekisi siivoustyötäkään jos olisi mahdollista saada hyvinpalkattu työ...
[/quote]
Niin ja vaikka seksityössä olisikin paljon mt-ongelmaisia, siihen saattaa olla syynä ihan se, että oikeastaan missään muussa työssä ei voi valita itse työaikaansa, työnkuvaansa, palkkaansa tai asiakkaitaan. Ja tähän ammattiin ei vaadita koulutusta. Kaikille ei vakityö sovi.
[/quote]
Itseasiassa prostituoidut vaativat ja käyttävät ehkäisyä huomattavasti huolellisemmin kuin känniset baaripokailijat.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:12"]
[/quote]
Itseasiassa prostituoidut vaativat ja käyttävät ehkäisyä huomattavasti huolellisemmin kuin känniset baaripokailijat.
[/quote]
Noh, aika monen hiv-tartunnan olen kuullut tulleen maksullisilta Virosta, Venäjältä, Thaimaasta.
Eihän Suomessa edes nuoret naiset osaa enää ottaa suihin, saatikka vanhempi sukupolvi. Esim. USA:ssa ihan jokainen alle 30-vee nainen on suuhommien suurmestari (puhun nyt kokemuksesta), mutta Suomessa osa jopa kieltäytyy kokonaan ko. toimituksesta. Ja sitten ihmetellään miksi prostituutiota ilmenee...haloo! Myös saksalaiset, tsekit ja romanialaiset naiset osaavat ns. pitää miestä hyvänä. Suomaliset naiset vaan lihovat lisää sohvalla ja hiekkalaatikon laidalla ja lukevat Vauva-lehteä....
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:08"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kysymys olikin siitä, onko eettisesi hyväksyttävää ostaa seksiä henkilöltä, joka hyvin todennäköisesti kärsii mielenterveysongelmista, ja näin ollen pahentaa hänen oloaan?
Valitettava tosi asia on, että seksityöläiset kärsivät usein mt-ongelmista ja osaa on käytetty hyväksi lapsena. En minä heitä ikävästi leimaa.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:53"]
Olen entinen seksityöntekijä, joten ymmärrän kyllä sinkkujen hyvännäköisten miesten syyn hakeutua maksullisten seuraan. Mutta kyllä silti miettisin, että haluaisinko mennä naimisiin sellaisen ihmisen kanssa, koska monet asiakkaani olivat seksiaddikteja jotka pettivät vaimojaan. Kun on kerran todennut miten helppoa maksullisten kanssa toimiminen on, siihen päätyy helposti uudestaan.
Itse en varmaan kertoisi, jos en olisi tuohonkaan mennessä kertonut. Mutta älä kerro sitä sitten myöhemminkään, äläkä käy maksullisissa suhteenne aikana. Ja jos käyt niin älä ainakaan käytä lieventävänä asianhaarana että "olen mä aiemminkin käynyt".
Niin ja olethan varmasti käynyt sp-testeissä? Siis veri- ja virtsakokeissa?
[/quote]
Oletatko, että joku haluaa sinut? Kuulostat kaksinaismoralistilta.
[/quote]
Olen naimisissa joten kaipa joku haluaa, kerroin historiastani ennen seurustelua.
[/quote]
Ja sinunko ei olisi helppo palata tekemään nopeaa rahaa?
[/quote]
Sori tuli yläpeukkua vahigossa tähän. :(
[/quote]