Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä mistä mies aina suuttuu

Vierailija
02.01.2015 |

Pyysin miestä mukaani ruokakauppaan. En tee niin juuri koskaan, koska se ei yleensä ikinä suostu. Tällä kertaa suostui, mutta alkoi jotenkin ihmeellisesti kiukuttelemaan. No kauppaan päästyä oli ihan kiva tunnelma, naurettiin ja se ei enää kiukutellut yhtään.
MUTTA sitten kun mentiin autoon, se meni taas ihan hiljaiseksi, katteli vaan ikkunasta ulos ja kun yritin liikennevaloissa seistessä ottaa sitä kädestä, se ei koskenut takaisin yhtään. Sitten kysyin että mikä on ja se ei sanonut mitään. Nyt ei olla puhuttu koko päivänä enää mitään ja se meni sohvalle nukkumaan.
Olen koko päivän kelannut läpi mielessäni asioita mistä se on voinut suuttua ja ainoa juttu mikä tulee mieleen on se, kun mentiin sellaiselle kassalle mistä ei saa tupakkaa (olisin sille ostanut) ja sanoin että tosta infosta saa, mutta siinä on aika isot jonot. Sen jälkeen se mökötys nimittäin alkoi. Mutta ei kai tuosta voi oikeasti suuttua??

Mitä helvettiä? Olenko oikeasti jotenkin autisti ja huomaamattani teen tai sanon aina jotain loukkaavaa vai onko toi mies oikeasti joku oikuttekeva teinityttö?

Kohtalotovereita? Mitä pitäisi tehdä? Ei tuommoisen kanssa voi edes yrittää keskustella tästä ongelmasta, kun ne "keskustelut" päättyy aina siihen että se suuttuu niin paljon, että se olen AINA minä joka päätyy pyytämään anteeksi, vaikka en todellakaan ilmaise niitä asioita mitenkään kritisoivasti, vaan silleen että "mä toivon että voisit kertoa mulle jos sua vaivaa joku. Saatan epähuomioissani sanoa tai tehdä joskus jotain tyhmää tarkoittamatta sitä mitenkään pahalla."

Tämä on niin helvetin raskasta. Välillä tekis mieli vaan kadota johonkin ja kattoa tuleeko sille ikävä. Hyvää viikonloppua taas.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:02"]

Ihanaa että löytyy samoja asioita läpikäyviä/läpikäyneitä! Ollaan me joskus tästä mököttämisestä miehen kanssa puhuttu (nolosti tietty WhatsAppissa kun se ei tämmösistä ääneen puhu vaikka asella pakotettais) ja se sanoi että monesti se jatkaa mököttämistä, vaikka ei enää asiasta olisi vihainen, koska siitä tuntuu vaikealta käyttäytyä yhtäkkiä vaan ihan normaalisti. Ja sanoi myös että voi halutessaan pitää mykkäkoulua niin pitkään kuin mahdollista. Vielä lapsellisempaa.

[/quote]

Ei sitä kuulukkaan käyttäytyä sitten normaalisti, sen kuuluu pyytää anteeksi päälle halit ja pusut sitten asia on sovittu ja voidaan olla normaaleja.

[/quote]
Tämmösen päivän kun näkis...

Vierailija
22/69 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan oltiin menossa mun perheen tykö viikonlopuksi. Sanoin että kandee ottaa läppäri mukaan kun siellä voi olla tylsää. Jumankauta mikä show siitä lähti, kamalan tahditonta multa ehdottaa mitään noin hirveää. Joo... No tällä kertaa sentään tajusin mistä se oli suuttunut ja pyysin anteeksi. Sanoi vaan että "ookoo ei se mitään" ja oli ihan mykkänä koko 3-tuntisen automatkan ja tuijotti vaan ikkunasta ulos. Pitkää pinnaa kysyy jaksaa leikkiä kakaraa noin pitkään! Ite jaksoin penskanakin murjottaa yleensä max. tunnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnevikainen, epävakaa.

Vierailija
24/69 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte olla noiden kieroutuneiden ukkojen (=miesvauvojen) kanssa? Siksikö että uskotte kaikkien miesten olevan samanlaisia ja naisen tehtävä on alistua ja hyysätä?
Uskokaa jo mammat kunnon miehiäkin on olemassa.

Vierailija
25/69 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti?

Vierailija
26/69 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks maailman kauheimmista asioista on alati mököttävä mies. Joskus taustalla voi olla huono itsetunto, masennusta tai jotain kipuja ja vaivoja, joista mies ei viitsi kertoa. Jatkuvalla vitutuksella täytyy olla syy. Kaiva se esiin. 

Vierailija
27/69 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:41"]ikää oli? [/quote] Lähestulkoon 30

[/quote]

Yhteensä vai erikseen? 41v m

Vierailija
28/69 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako miehesi sinulta seksiä? Minä en saa koskaan ja kun muistan sen muuttuu ilo paskaksi fiilikseksi eikä kiinnosta puhua mistään.

Vierailija
29/69 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:31"]

Saako miehesi sinulta seksiä? Minä en saa koskaan ja kun muistan sen muuttuu ilo paskaksi fiilikseksi eikä kiinnosta puhua mistään.

[/quote]

No saa, ikinä en oo kieltäytynyt. Tosin ei sitä itteään kovin usein kiinnosta.

Vierailija
30/69 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse eikä pidä tuollaista sietää. Et ole tehnyt mitään väärää, ja silti syyttelet itseäsi, yrität arvailla miehen mielialoja ja hyvitellä. Hän manipuloi sinua ja käyttää valtaa ylitsesi. Jos et lopeta, se menee pahemmaksi. Tunne arvosi, älä alenna itseäsi. 

Vierailija
31/69 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/69 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:59"]Älä jää tohon. Mulla myös mies, joka hiiltyy ja kuikuttelee ihan älyttömistä asioista. Alkanut oikeastaan vasta myöhemmin, ei se nuorempana ollut tuollainen. Tyyliin, mies ostaa kaupan isoimman säilyketölkin herkkukurkkuja. Avaa sen, syö yhden, jättää sen ämpärin kokoisen tölkin keittiöön haisemaan huoneenlämpöön. Pyydän, että mies tekisi purkille jotain. Kolme päivää kuluu, mitään ei tapahdu. Lopulta koko asunto löyhkää niille kurkuille. Pyydän miestä viimeisen kerran tekemään purkille jotain. Mies alkaa kiukutella, kun mulla ei ole varastossa jotain kannellisia lasipurkkeja, joihin hän voisi laittaa ne kurkut. Kehotan menemään itse kaupasta ostamaan niitä purkkeja. Ei, kun mulla pitäisi olla sellaisia varastossa. Hän ei mitään osta. Ei tällaista jaksa. Lopulta purkki haisee tiskillä niin, että kannan sen itse roskiin. Sittenkiukutellaan, kun heitin kurkut pois. Itse en voi sietää säilykekurkkuja. [/quote] Naurahdin tälle vähän kun kuulostaa niin tutulta. Kun ostan edam-paketin, mies ottaa sen juuston muoveista pois (ja jättää muovit tietty pöydälle, ei esim. roskikseen) ja laittaa sen juustokimpaleen sellaisenaan jääkaapin hyllylle. Yleensä sitten laitan sen juuston semmoseen rasiaan taikka minigrip-pussiin ja mies alkaa tuhisemaan että "semmoset vihannespussit olis paljon käytännöllisempiä, etkö vois semmosia hankkia". AAAGGGHHHH!! Se ei myöskään osallistu mihinkään kotitöihin, ei siivoa edes jälkiään. Ajelee partaansa vessan matolle eikä putsaa niitä perkeleen karvoja vaikka olisivat siinä kolme vuotta. Vessan jaksaa sentään vetää. Sitten joskus jos se bongaa jääkaapista jonkun pilaantuneen sipulin, iskee siihen kauhea marttyyrikohtaus ja se siivoaa koko jääkaapin, sitten sanoo mulle että "kannattais vähän kattoa ettei jätä näitä tänne pilaantumaan" ja siivouksen jälkeen tietty mököttää koko päivän. Toisinaan tuntuu että elän jossain Kummeli-sketsissä.

[/quote]Meillä mies ajaa partansa jokaikinen kerta kun olen pessyt lavuaarin ja jättää partakarvat siihen just pestyyn lavuaariin.monta vuotta niitä pesin pois ja kun viimein uskalsin asiasta sanoa mies suuttui  sydänjuuriaan myöten, miten kurja ihminen olen kun tuollaisesta sanon. Puhumattakaan on selvää,että mies ei ikinä siivoa mitään. Ei koskaan. Suuttuu jos uskaltaa mokomaa edes ehdottaa. Kuitenkin minä olen se joka meillä käy töissä...

Vierailija
33/69 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just nyt olenkin taas tosi onnellinen sinkkuudestani! Ai saatana, tuli kyllä elävästi muistoja mieleen, hyi.

Vierailija
34/69 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsit, kuulostaa tutulta... Onneksi mies on jo ex. Mutta käsittämätöntä mökötystä.ja suuttumista milloin mistäkin. Ja minä arvailemaan, että mitähän olen taas tehnyt väärin. Oli äärettömän ahdistavaa ja jouduin itse aina pyytelemään ties mitä juttuja anteeksi, siis äänensävyjä, keksittyjä loukkauksia. Mielensäpahoittaja. Ei se muuttunut, meni kiertoon.

Vierailija
35/69 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitten kun on lastenteon aika..." Siis MITÄ MÄ JUST LUIN? Harkitseeko joku oikeasti tekevänsä lapsia tuollaisen kanssa?

No, iteppä itteäs vielä isompaan kuseen oot tyrkkäämässä.

Vierailija
36/69 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin se mököttävä kuin huutava ja raivoava. Paras tietenkin puhuva versio.

Vierailija
37/69 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää, ap. Katso tilannettasi ulkopuolelta. Haluatko elää sellaisessa suhteessa, jossa riita-/pattitilanteen kohdatessa haet ennemmin neuvoa av-palstalta, kuin että kohtaisit kumppanisi ja kommunikoisit hänen kanssaan? Kuulostaa tosin siltä, ettei mies keskustelisi kanssasi vaikka sinä haluisitkin. Siinä tapauksessa sanon sinulle, että ansaitset paljon parempaa. Ei ole hyvä olla suhteessa, jossa joutuu veikkaamaan toisen tunteita tai mielipahan syitä. Näytä/linkkaa miehellesi tämä keskustelu, jos ei muu auta. Jos et näytä sen takia että pelkäät hänen suuttuvan, niin pohdi, mistä se kertoo.

Vierailija
38/69 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/69 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt miehesi kotona vanhempia tapaamassa viikonlopun ajan, ei vain lounaan ajaksi. Katoppa mistä miehesi on oppinut moisen vallankäytön, mykkäkoulu on helvetinmoista vallankäyttöä. Kukaan ei sitten voi pakottaa puhumaan.

Vierailija
40/69 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niistä röökeistä johdu, sitä AHDISTAA!