Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä olet lakannut asioimasta jossain tietyssä liikkeessä?

Vierailija
02.01.2015 |

Itse: minua on katsottu halveksuen kun menin paikalle, ja siihen syykin selvisi, sitten kun olin lähdössä kyseisestä paikasta pois. En ole sen jälkeen mennyt, kun eivät kerran halua minua asiakkaakseen. Olin ollut heidän asiakkaansa lapsesta asti. 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa kysyttiin kortilla maksaessa, että tulisikos tähän vielä henkilökunnalle vähän jotain ekstraa. Tippaaminen ei mielestäni kuulu Suomeen, ja jotenkin jäi tuosta epämiellyttävä fiilis. Pikku juttu sinänsä, mutta riittävä kuitenkin siihen, etten ole palannut kyseiseen ravintolaan. Vaihtoehtoja kun onneksi on riittämiin.

Vierailija
62/64 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:03"]

Miehen exä on eräässä kaupassa töissä. Ei vain kiinnosta törmätä siihen harppuun, on onneksi muitakin kauppoja.

[/quote]

Hän on siis "harppu" kun sinä taas olet varmaankin luokkaa "säkenöivä kaunotar". BUHAHAHAHAHAH!

JOS hän olisi sinua lihavampi olisit täysin varmasti tuonut sen esille, mutta nyt olit siitä hipihiljaa.... hih! :D
[/quote]

Ööööö, yritätkö olla hauska, vai? En ole säkenöivä kaunotar, ja olen kyllä kyseistä bimboa lihavampi. Meidän ja hänen välillä on vain muheva riita meneillään. Ja hän on ääliö.
-tuon harppuviestin kirjoittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:23"]

Stadium. Löysin kerran kivat colleget, mutta sovituskoppien ovissa ei ollut minkäänlaista lukkoa tai edes lappua, jonka voisi kääntää "varattu".

[/quote]

No näkeehän kopista, että se on varattu, kun sieltä näkyy jonkun jalat. Yleensä laitan myös kassin niin, että siitä näkyy, että kopissa on joku.

[/quote]

Joo mutta joku hätähousu voi vaan rynnätä sinne ajattelematta sen enempää.

[/quote]

No mulle ei ole koskaan käynyt noin eikä niitä verhojakaan saa mitenkään "lukkoon", mitä monissa paikoissa on, silti olen aina saanut sovittaa ihan rauhassa.

Vierailija
64/64 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden fysioterapeutin luoksen en palannut enää hoitojakson jälkeen kun vuodatti konkreettisesti niskaani omat murheensa niin yrityksestä kuin henkilökohtaisesta elämästä. Tunsin joskus kyynelten tipahtelevan selkääni. Olin kiltti opiskelijatyttönen tuolloin ja vasta viimeisellä käynnillä uskalsin sanoa, että minun kuuluisi olla täällä terapoitavana ja että koen käynnit raskaina.