Onko kauheeta jos koko perhe ei mahdu autoon?
nyt lapsia on kolme, vanhempia kaksi, auto viisipaikkanen ja huomasin että olen raskaana.. Onko paha tuon auton kannalta? En haluaisi vaihtaa autoa.
Mietin että minne edes menemme koko perhe yhdessä autolla.Ei tule mieleen.
Mieheni kulkee bussilla työmatkat. Minä autolla. Minä vien ja haen lapsia autolla ja minä käyn autolla kaupassa.
Kommentit (44)
Millaiset ikäerot lapsilla on? Meillä 4 sisarusta on mennyt takapenkillä tiettyyn ikään asti.
Me käydään koko perheen voimin vaikkapa lasten konserteissa tai näytelmissä, leffoissa, kylässä, mummoloissa, ihan vaan kaupoissa, uimarannoilla, Suomen lomareissuilla, vuokramökeillä, jossain etäisemmässä puistossa, metsäretkillä jne. Tehdään paljon koko perheen voimin. Lähes joka vapaapäivä käydään porukalla jossakin ja aika vähän lapset vapaapäivinä vaan pyörii kotipihalla (sitä ehtii arkenakin). Meillä nyt 3 lasta, jotka mahtuu takapenkille hyvin, mutta jos neljäs tulisi niin taatusti pitäisi ostaa tilavampi auto. Kakkosauto, jolla minä käyn töissä voi olla sellainen kauppakassiauto, johon ei kaikki mahdu, mutta toisen pitää olla tilava. Säästetään sitten jostain muusta, jotta elämä sujuu helpommin.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 10:43"]
Olisko kamnattanut miettiä jo etukäteen mihin rahkeet riittää?! Voi taivahan vallat! Siis jos ei kaikki mahdu kyytiin, niin yks kävelee?! Kyllä elämässäsi VOI tulla tilanne jossa koko porukkaa liikutellaan paikasta toiseen!
[/quote]
No kun Ap on nyt vaan huomannut olevansa raskaana. Tällaista se Av-mammojen perhesuunnittelu on.