Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kauheeta jos koko perhe ei mahdu autoon?

Vierailija
02.01.2015 |

nyt lapsia on kolme, vanhempia kaksi, auto viisipaikkanen ja huomasin että olen raskaana.. Onko paha tuon auton kannalta? En haluaisi vaihtaa autoa.
Mietin että minne edes menemme koko perhe yhdessä autolla.Ei tule mieleen.
Mieheni kulkee bussilla työmatkat. Minä autolla. Minä vien ja haen lapsia autolla ja minä käyn autolla kaupassa.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 10:26"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 10:11"]Ette käy missään ikinä koko perheellä? Oikeasti? [/quote] Missä esimerkiksi?

[/quote]

Matkat, juhlat, retket kauemmas (paikkoihin, joihin ei pääse joukkoliikenteellä / pyörillä), kyläilyt jne.

Vierailija
22/44 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä ihan uskomatonta,  mitä se haastateltu nälkälakkolaisten puhemies tuossa jutussa selittää. Että kylmä on, kun nukutaan bussissa ovet auki ja ei ole muuta tekemistä kuin tupakoida. Vieressä on lämmin rakennus, jonne majoittua, tyypit vaan kököttää bussissa. Mitäs, jos bussikuski olisi lähtiessään lukinnut ovet, sitten kai valittaisivat,  että heidät on vangittu bussiin... Mistä muuten rahat tupakkaan?

Eikö nuo tajua, että tekevät vaanhallaa omalle asialleen ja saavat pohjiismaalaisten niskavillat pystyyn? Toivottavasti Ruotsissa nyt eivät anna kiristykselle periksi,  kohta on useampia vastaavia tyyppejä vaatimassa sitä sun tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ajattelin että muijan voi jättää kotiin,mutta teillä onkin toisinpäin.

meillä ei onneksi ole kuin 1lapsi,mahdutaan kulkemaan 2ovisella coupella.

Vierailija
24/44 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on paljon 5+2  -paikkaisia autoja myynnissä, ihan peruskamaa siis. Vaikka käytetty Toyota Verso, Nissan quashqai +2 jne. En itse kyllä osaisi elää niin, ettei koko perhe mahdu mukaan. Me tosin reissataan aika paljon, mummolareissuja, perhejuhlia, kylpyläreissuja ym. Ei oikein voisi jättää yhtä perheestä aina kotiin. Toki sitten on eri, jos vanhimmat lapsista jo pian kotoa lähdössä eivätkä enää perheen kanssa matkustele mutta jos kaikki lapset vielä mukana kulkevia niin sitte kyllä vaihtaisin auton meille paremmin sopivaan.

Vierailija
25/44 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään ainakin usein vanhemmillani ja miehen vanhemmilla. On juhlia yms tapahtumaa minne mennää kaikki yhdessä. Vapaapäivinä käydään esim luontopoluilla kävelemässä, mennään Hoploppiin yms. Kyllä se aika ikävää olisi, jos pitäisi esim viedä pari lasta ensin ja hakea sitten mies ja pari lasta kotoa vielä uudestaan, meilläkin kun on tunnin matka minun vanhemmille.

Vierailija
26/44 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi jättää yhden lapsista kotiin jos vaikka mummolaan menossa. Ennen jouluakin saa ylimääräisen ohjelmanumeron kun arvotte kuka jää tällä kertaa kotiin. Sama koskee tietysti kaikkia muitakin menoja. Muu perhe lähtee matkaan ja yksi jää repimään leluaan patterin välistä. Kätevää.

Vierailija
27/44 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies lähde uimaan tai Hoploppiin, lasten tapahtumiin mukaan. Metsään lähtee mutta se on talon takana eli voi kävellä tai mennä pyörällä. Sukulaisille mennään junalla.

Vierailija
28/44 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kamnattanut miettiä jo etukäteen mihin rahkeet riittää?! Voi taivahan vallat! Siis jos ei kaikki mahdu kyytiin, niin yks kävelee?! Kyllä elämässäsi VOI tulla tilanne jossa koko porukkaa liikutellaan paikasta toiseen!

Vierailija
29/44 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin tiedän yhden perheen, jossa ei koko poppoo mahdu (ainakaan turvallisesti ja oikein 1=turvavyö) autoon. Tuntuu aika hankalalta, eivätkä siis käy yhdessä koko porukka missään tai sitten menevät niin, että kaksi lasta on samassa turvavyössä....:( ei tunnu kivalta.

Kyllä meillä ainakin on paljonkin kaikenlaista, ihan matkailuakin, mutta myös retkiä, reissuja uimarannalle, kulttuuritapahtumiin, kavereille yms. kyllä olisi aika paljon köyhempää elämä ilman niitä.

Vierailija
30/44 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota, että lapsi syntyy ensin.

Vierailija
31/44 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 10:12"]No onhan se aika epäkäytännöllistä,  jos ei mahdu. Ostakaa toinen, isompi auto koko perheen ajeluita varten ja pidätte sen nykyisen sun käytössä.
[/quote]Mitä järkeä on pitää kahta autoa jos yhdelle on vain tarve? Mieluummin vaihdatte isompaan.

Vierailija
32/44 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miun ukko halu minnekään mukaan.

Vierailija
33/44 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 10:37"]Ei mun mies lähde uimaan tai Hoploppiin, lasten tapahtumiin mukaan. Metsään lähtee mutta se on talon takana eli voi kävellä tai mennä pyörällä. Sukulaisille mennään junalla.
[/quote]Ankea mies.

Vierailija
34/44 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nähdäkseni jo se, että teillä ylipäänsä on jokin auto, on melkoista luksusta lukemattomiin muihin perheisiin verrattuna. Etteköhän pärjää...

Vierailija
35/44 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/44 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
37/44 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
38/44 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on viisi lasta ja liikutaan kahdella viiden hengen autolla jos kaikki mukana mut yleisimmin vaan yhdellä autolla kun kolme vanhinta on teinejä eikä ne enää kauheestimeidän kanssa liiku mihinkään.Silloin kun kaikki lapset oli pienempiä niin meillä oli minibussi.

Vierailija
39/44 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 11:31"]

Meillä on viisi lasta ja liikutaan kahdella viiden hengen autolla jos kaikki mukana mut yleisimmin vaan yhdellä autolla kun kolme vanhinta on teinejä eikä ne enää kauheestimeidän kanssa liiku mihinkään.Silloin kun kaikki lapset oli pienempiä niin meillä oli minibussi.

[/quote]

Niin, teillähän on se tilanne kuitenkin että koko perhe mahtuu teidän autoihin (2kpl). AP:n tilanteessa koko perhe ei tule mahtumaan autoon (1 kpl).

Vierailija
40/44 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti: "Sori nyt vaan Milla, mutta sinä saat jäädä kotiin tai kävellä perässä. Me muut lähdetään yhdessä käymään Särkänniemessä. Ollaan samalla reissulla Nokian Edenissä viikonloppu."

Milla: "Äh, joko taas. Mitä minä syön?"

Äiti: "Kyllä sinun ikäisesi osaa jo käydä kaupassa ja hankkia ruokaa. Keität vaikka kaurapuuroa kattilallisen"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi