Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä ihanaa sinulle on sanottu tai tehty?

Vierailija
01.01.2015 |

Kertokaa jokin sellainen asia(iso tai pieni) joka on joskus piristänyt päiväänne?
Eräs tuttavani sanoi tänään minulle, että jos hänellä olisi enemmän poikia, hän toivoisi, että minä menisin naimisiin hänen poikansa kanssa. Se piristi päivääni:) nyt on teidän vuoro!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:01"]Tästä on jo muutama vuosi aikaa:

Mieheni on tyyppiä 'ei puhu eikä pussaa'. Passaa minulle, kun en ole itsekään mikään lepertelijä.
Minulla on tapana viikottain pestä kylpyhuone ja käydä itse siihen perään suihkussa.
Yksi lauantai-ilta oli sitten juurikin tällainen ja kylppärissä vierähti pesusta johtuen normaalia kauempi tovi. Olin juuri kuivaamassa itseäni, kun mieheni tuli kylppäriin, otti kädestäni kiinni ja talutti minut olohuoneeseen. Koko olohuone oli täynnä palavia kynttilöitä; seinähyllyt, pöytä, lattia, niitä oli joka paikassa. Lattialle hän oli tuonut patjan ja pullollisen hierontaöljyä. Sain kokovartalohieronnan kynttilänvalossa. Tämä oli todella ihana yllätys minulle ja muistelen tuota iltaa aina suurella lämmöllä. :)
[/quote]

Eikä, vähänkö oon kateellinen:D ihanaa hemmottelua mieheltä!
AP

Vierailija
22/36 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu mies sanoi yllättäen tykkäävänsä minusta. Häkellyin niin etten osannut jutella asiasta enempää. Olisi ollut kiva tietää miten tykkää, kaverina vai enemmän :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä! Haluan inspiraatiota jotta voin tehdä itsekin jotain ihanaa jollekin :)

Vierailija
24/36 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon välitti tai ainakin oli välittävinään minusta. Se oli yksi vuoden antoisimmista kokemuksista ja tuntui paremmalta kuin muodolliset saavutukset.

Vierailija
25/36 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitäkin alapeukuttaa...

Vierailija
26/36 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:30"]Vuonna 2010 minulla oli puolisen vuotta miesystävä, joka kohteli minua kuin prinsessaa. Kun hän näki minut ensimmäisen kerran alasti, hän sanoi, että minulla on unelmien vartalo. Kerran, kun kuuntelimme musiikkia, hän nosti minut syliinsä ja alkoi tanssia ympäri huonetta minua kantaen. Kesälomallaan hän ajoi yksin autolla yli 500 kilometrin matkan tullakseen muutamaksi päiväksi luokseni. Ja hän opetti minut pitämään hyväilyistä ja kosketuksesta ja sai minut tuntemaan itseni naiseksi.

Kismett
[/quote] yyyyyyrrjööööö leeeeentäääää

Vierailija
27/36 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:33"]Tuttu mies sanoi yllättäen tykkäävänsä minusta. Häkellyin niin etten osannut jutella asiasta enempää. Olisi ollut kiva tietää miten tykkää, kaverina vai enemmän :(
[/quote]

Ensi kerralla juttelet asiat sitten läpi!:) tsemppiä!
Ps. En muuten voi ymmärtää miten joku voi alapeukuttaa teidän ihania vastauksia!?
AP

Vierailija
28/36 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:30"]Vuonna 2010 minulla oli puolisen vuotta miesystävä, joka kohteli minua kuin prinsessaa. Kun hän näki minut ensimmäisen kerran alasti, hän sanoi, että minulla on unelmien vartalo. Kerran, kun kuuntelimme musiikkia, hän nosti minut syliinsä ja alkoi tanssia ympäri huonetta minua kantaen. Kesälomallaan hän ajoi yksin autolla yli 500 kilometrin matkan tullakseen muutamaksi päiväksi luokseni. Ja hän opetti minut pitämään hyväilyistä ja kosketuksesta ja sai minut tuntemaan itseni naiseksi.

Kismett
[/quote] yyyyyyrrjööööö leeeeentäääää
[/quote]

Mikä ongelma sulla on? Muut täällä juttelee asiallisesti ja sinä tuut pilamaan muiden hyvän mielen ja alapeukutat kaikkien vastauksia?! Ihan oikeasti rauhotu:D

Vierailija
29/36 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmevuotias pojannassikkani sanoi minulle, että tykkään susta niin että ihan pyörryttää.

Vierailija
30/36 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäiselle kaikki "enkelit". Kauniit sanat, hyvä käytös. Tänäänkin joku varoitti minua huonosta kelistä, kiitos enkelille! Kaikille meille siis, jos ja kun muistetaan lähimmäistämme.

Vierailija
31/36 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/36 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kosi minua polvillaan, kuutamoisella merenrannalla talviyönä... Romanttista!

Vierailija
33/36 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mieheni, jolle olen rakas. Joka päivä sanoo jotakin ihanaa, ja hyväilee ja pussailee. Mieheni on nyt talvilomalla, ja vie aikaisin aamulla töihin (klo 7) ja hakee töistä, kun vain ensin ilmoitan monelta voi hakea töistä. Lomalla on siivonnut koko talon, tehnyt ruuat, pessyt pyykkiä ja ulkoillut lasten kanssa, käynyt kaupassa. Olen päässyt suoraan töistä siistiin kotiin, jossa lapset hoidettu hyvin, koti siivottu, herkkuruuat valmistettu, mies vieläpä päälle päätteeksi passaa "ei lomalaiselle" ruuat pöytään ja hoitaa illalla lapset... Minulla on Ihana Mies. Elämä muuten heittelehtii, ollut sairauuta ja puutetta, mutta ihanan aviomiehen olen saanut, samoin kuin lapset :)

Vierailija
34/36 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/36 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemani mies sanoi kuvitelleensa minut perheensä joulupöytään :) lämmitti mieltä

Vierailija
36/36 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain ensimmäisen lapsenlapsen ,niin silloinen miesystävä lähetti kukkia ja kortissa luki:kaikkein kauneimmalle isoäidille!