Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin tapailun ja olen niiiiin surullinen :(

Vierailija
01.01.2015 |

En voinut alentua siihen enää. Periaatteessa mies ei tehnyt mitään ilkeää, mutta käy läpi prosessia johon minä en mahdu :( Tiedän etten löydä yhtä ihanaa (nettideitit on niin nähtyjä ja baareissa en käy kuin hyvon harvoin) mutta en voinut datuttaa itseäni enää enempää. Tosin lopputulos on sama nytkin: sattuu niin vietävästi ja itkettää kaikki ihanat muistot :`(

Kommentit (161)

Vierailija
81/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:57"]

Ja kyllä Mies isolla M:llä uskaltaa ottaa yhteyttä vaikka nainen olisi laittanut välit poikki.

[/quote]Näin se valitettavasti on, näitä miehenä olemisen "etuja". Sietää toistuvia pakkeja ja toipua niiden aiheuttamista pettymyksistä, koska miehen odotetaan olevan aloitteentekijä. Ja niellä oma ylpeytensä ja ottaa yhteyttä ihmiseen, joka on pistänyt välit poikki.
[/quote]

No, minulla ei ole hänen numeroaan puhelimessa mutta muualla se on ylhäällä varuiksi. Ehkä minä laitan viestiä vaikka 2 kk:den päästä. En tiedä. En olisi lopettanut juttua jos olisin saanut edea aavistuksen tunnetta siitä, että minä olen kiinnostava kaikesta surusta huolimatta.

Vierailija
82/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:05"]Alan minäkin kallistumaan sille suunnalle, että ap:n ex-deitillä on paremmat oltavat ilman diiva-ap:ta. Ap:kin pääsee tapailemaan hyviä miehiä, kun ei ole esteenä sellaista inhottavan surevaa miestä, joka ei osaa kunnolla arvostaakaan. So many boys, so little time! [/quote] Vittu että alkaa kiehumaan. KUTEN SANOIN, OLISIN OLLUT VALMIS TUKEMAAN TOISTA. MUTTA JOS LÄHDEN TAPAILEMAAN IHMISTÄ JA VASTA KÄYTÖKSEN MUUTUTTUA SAAN TIETÄÄ NOIN ISON ASIAN + MIES SANOO ETTEI KYKENE NYT MIHINKÄÄN VAKAVAAN, EI OSAA SANOA TULEVASTA MITÄÄN, HALUAA NÄHDÄ "JOKU PÄIVÄ", EI SOITA TAKAISIN, VASTAA HITAASTI TAI EI OLLENKAAN.. NIIN SIINÄ ON __LIIKAA__ KAIKKEA. MITEN JUTTU VOI EDETÄ JOS TOINEN EI TEE MITÄÄN EIKÄ VOI TIETÄÄ, ETTÄ HALUAAKO HÄN EDES TEHDÄ? MINUN OLISI PITÄNYT OTTAA RISKI, ETTÄ TAPAILEN "AINA SILLOIN TÄLLÖIN" HÄNTÄ VIELÄ PUOLEN VUODEN JÄLKEENKIN ENKÄ PÄÄDY IKINÄ TYTTÖYSTÄVÄKSI. SIINÄ SAMASSA OLISIN SKIPANNUT KAIKKI MUUT, KOSKA OLI SOPIMUS, ETTEI OLlA MUIDEN KANSSA.

[/quote]

Sieltähän tämän neidin ihanuus nyt sitten paljastui. Huh, sanattomaksi vetää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:57"]

Ja kyllä Mies isolla M:llä uskaltaa ottaa yhteyttä vaikka nainen olisi laittanut välit poikki. Joku päivä hän saattaa ymmärtää miten töykeästi on kohdellut ihmistä joka lähti juttuun totaalisdn tietämättömänä siitä, että toinen ei haluakaan nyt vakavaa, koska suree. Ja olimme sopineet että ei ole muita tässä samalla. No jos olisin jatkanut tätä epävarmaa miehen ehdoilla etenevää tapailua en olisi saanut treffailla muita. Olisin saattanut menettää jotain ihanaa ja siihen päälle tapailu olisi saattanut loppua muutaman kuukauden kuluttua ja olisin idioottina skipannut hyvät miehet, antanut itsestäni paljon ja lopulta tullut vain jätetyksi. En alennu sellaiseen, en vain alennu.

[/quote]No sellaista se elämä on, että kun yrittää jotain, voi hyviä mahdollisuuksia mennä ohi, sama se on meillä muillakin. Asian positiivinen puoli on se, että aika oli aika lyhyt, vain 1kk, siinä ajassa ei kovin montaa mahdollisuutta ehdi missata. Lusäksi kyse oli pimeästä talvikuukaudesta kun ihmiset kököttävät kotona. Ajattele, jos olisit haaskannut kesäkuukauden, jolloin on paljon ihmidiä ha miehiä liikkeellä, harmittaisi vielä enemmän ja nyt ei onneksi käynyt niin.

Vierailija
84/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän ap.ta jos mies sanoo ettei ole valmis mihinkään vakavaan se tarkoittaa yleensä sitä että mies tahtoo pitää naisen satunnaisena seksikumppanina eikä muuta, hyvä että lopetit tapailun!

Vierailija
85/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:57"]

Ja kyllä Mies isolla M:llä uskaltaa ottaa yhteyttä vaikka nainen olisi laittanut välit poikki. Joku päivä hän saattaa ymmärtää miten töykeästi on kohdellut ihmistä joka lähti juttuun totaalisdn tietämättömänä siitä, että toinen ei haluakaan nyt vakavaa, koska suree. Ja olimme sopineet että ei ole muita tässä samalla. No jos olisin jatkanut tätä epävarmaa miehen ehdoilla etenevää tapailua en olisi saanut treffailla muita. Olisin saattanut menettää jotain ihanaa ja siihen päälle tapailu olisi saattanut loppua muutaman kuukauden kuluttua ja olisin idioottina skipannut hyvät miehet, antanut itsestäni paljon ja lopulta tullut vain jätetyksi. En alennu sellaiseen, en vain alennu.

[/quote]

Sä olet karmea ihminen :(
[/quote]

Kiitos. Minunko täytyy pilata omia mahiksiani uuden tyypin takia? Minä tapaan miehen, joka on hymyilevä ja viestittelee innokkaasti. Mutta käytös muuttuu pian. Alan kysellä, että milä on. Ei suoraa vastausta. Vasta vähän myöhemmin hän valottaa koko homman minulle. Tunteet ovat ehtineet jo kehittyä ja tässä vaiheessa tajuan, että ei mies olekaan ihan niin innokas kuin antoi ymmärtää olevansa. Hän sanoo ettei kykene nyt vakavaan suhteeseen ja tulevaisuus on täysin auki. Kaiken tämän jälkeenkö minun pitäisi antaa oman elämäni lipua ohi odotellessani, että olisikohan toinem joskus valmis vai ei ehkä sittenkään? Samalla kärsien siitä, että tukeni ei ole kovin toivottua, vieasteihini ei oikein nappaa vastata, en saa soittoa takaisin, en tiedä tulevasta mitään, ja siihen päälle en saa edes tapailla muita? Kaikki tämä upouuden ihmisen takia, joka antoi luulla liikoja. Olen ihan karmea ihminen joo.

Vierailija
86/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:57"]

[/quote]No sellaista se elämä on, että kun yrittää jotain, voi hyviä mahdollisuuksia mennä ohi, sama se on meillä muillakin. Asian positiivinen puoli on se, että aika oli aika lyhyt, vain 1kk, siinä ajassa ei kovin montaa mahdollisuutta ehdi missata. Lusäksi kyse oli pimeästä talvikuukaudesta kun ihmiset kököttävät kotona. Ajattele, jos olisit haaskannut kesäkuukauden, jolloin on paljon ihmidiä ha miehiä liikkeellä, harmittaisi vielä enemmän ja nyt ei onneksi käynyt niin.
[/quote]

Mutta täällä minua kritisoidaan siitä, etten odittele loputtomiim upouutta ihmistä ja anna oman elämäni valua hukkaan. Mies olisk voinut osoittaa kiitosta tuestani ja sanoa, että haluaa tapailla minua ainakin 2 kk ja jos sen jälkeenkään ei ala elämä hymyilemään, niin saan jatkaa elämääni. Silloin olisi ollut JOTAIN tietoa. Minä en suostu mihinkään "en voi tietää tulevasta"-juttuun. Ja silti yhä edelleen olen avoin kaikelle. Ehkä tapaamme vielä joskus, en tiedä. Mutta enää en omistaudu yksipuolisesti. SILTI SUREN IHAN ÄLYTTÖMÄSTI.

Vierailija
87/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken sen surun keskellä hän OLISI VOINUT vaikka pyytää minut yöksi, olisimme voineet vain olla lähekkäin ja siinä se. Tai hän olisi voinut edes soittaa takaisin. Käyhän hän töissäkin. Ei hän täysin invalidi ole.

Vierailija
88/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkö se riehuit täällä viime yönä :D

Vierailija
90/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:27"]Säkö se riehuit täällä viime yönä :D
[/quote]

Jaa-a, meitä on moneen junaan.

Vierailija
91/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mies pitää sinua aggressiivisena ja sepitti tarinan pehmentääkseen tilannetta hieman, koska oli huolissaan siitä,mkuinka voimakas reaktio tulisi sanoista "ei kiinnosta".

Vierailija
92/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:32"]Jospa mies pitää sinua aggressiivisena ja sepitti tarinan pehmentääkseen tilannetta hieman, koska oli huolissaan siitä,mkuinka voimakas reaktio tulisi sanoista "ei kiinnosta".
[/quote]

Aika kaukaa haettua :)

Vierailija
93/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt täysin ymmärrä aloitusta. Olette tavanneet muutaman kerran joulukuussa ja mies on kaiken aikaa viestinyt käyttäytymisellään, ettei ole kovin kiinnostunut. Silti mies tuntuu olleen jotain todella merkittävää.

Jos olet surkeana, auttaa siihen aika. Toisaalta kuukauden tapailun päättymistä ei kannata kovin kauan jäädä suremaan.

Vierailija
94/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:32"]Jospa mies pitää sinua aggressiivisena ja sepitti tarinan pehmentääkseen tilannetta hieman, koska oli huolissaan siitä,mkuinka voimakas reaktio tulisi sanoista "ei kiinnosta". [/quote] Aika kaukaa haettua :)

[/quote]Ymmärrän sarkasmia :) (92)

Vierailija
95/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin lyön narsistikorttia tiskiin, mutta ap:n kohdalla on kyllä pakko. Ihan kammottavan kylmä ihminen, minäminäminä ja minun mielipaha kun ei toinen pidä yhteyttä sanelemassani tahdissa ja suree ihan väärin eikä niin kuten minä haluan. Ja vastauksista huomaa ettei sille mitenkään vaan valkene, vaikka kuinka koitetaan avata. 

Me tapailtiin elämäni rakkauden kanssa puoli vuotta ennenkuin alettiin kutsua sitä seurusteluksi. Ja me tiedettiin kyllä ensi hetkestä lähtien että kuulutaan toisillemme, mutta mies on hidasta ja harkitsevaa tyyppiä joten annoin aikaa. Alussa saatettiin soitella kerran viikossa tai jopa kahdessa, nähdä samoin koska minulla lapsia enkä halunnut heti uutta miestä heille esitellä. Kuitenkin suhde syveni kun annoin miehelle tarvitsemansa ajan. Nyt ollaan 1,5v oltu yhdessä ja yli puoli vuotta mies on ollut jo aivan umpirakastunut. Soitellaan ainakin kerran päivässä, kun lapset minulla niin nähdään kerran pari viikossa. Odotan yhteistä lasta ja välillä menee hermo miehen hitauteen koska meidän kuuluisi jo asua yhdessä mielestäni, miehelle taas kynnys on iso koska ei ole asunut samassa osoitteessa naisen (tai lasten) kanssa aiemmin ja vaatii kypsyttelyä.  

Pointtini on: et voi päättää mitä toisen kuuluu tuntea ja miten hänen tulee reagoida viesteihisi ja missä ajassa. Oletko ollenkaan valmis ihmissuhteeseen toisen ihmisen kanssa jolla on sinusta erillinen persoona ja tunne-elämä? Tuskin sinulla tunteita oli miestä kohtaan kun olet noin kylmä. Suret ilmeisesti itsesi takia, menettämääsi lämpöä ja huomiota?

Vierailija
96/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koskaan leikkinyt vaikeasti saatavaa? Jos miehet dumppaa sut aina niin voisitko olla vähän päällekäyvä? Tapailit mies 1kk ja halusit vastauksia kuinka kauan sitä kestää!? Ei kukaan kuukauden tapailun jälkeen tiedä kehittyykö suhde vai ei, ei sellaista voi kukaan luvata. Taidat nyt liiaksi vaatia miehiltä tyyliin kihlalupausta vaikka olette vasta treffi vaiheessa, höllää vähän ja katso, ole kärsivällinen, näytä tunteesi, mutta rajoita tuota päällekäymistä vähän, anna aikaa tutustumiselle eläkä kysele tulevaisuudesta ennenkuin puolivuotta tulee täyteen seurustelua. Ei millään pahalla, olin itse kaltaisesi ja löysin miehen joka oli aito, ihana, mutta etäinen, annoin aikaa tutustumiseen, enkä kertonut itsestäni kaikkea heti kuten tapanani oli, annoin miehen tutustua minuun itse sen sijaan että olisin kertonut itsestäni kaiken, en kysellyt ja odotin joskus 3 päivää että mies otti minuun yhteyttä, se oli tuskaista sinnittelyä minulle, mutta otin sen haasteena. Nyt olemme naimisissa ja meillä on perhe.

Vierailija
97/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:42"]En nyt täysin ymmärrä aloitusta. Olette tavanneet muutaman kerran joulukuussa ja mies on kaiken aikaa viestinyt käyttäytymisellään, ettei ole kovin kiinnostunut. Silti mies tuntuu olleen jotain todella merkittävää.

Jos olet surkeana, auttaa siihen aika. Toisaalta kuukauden tapailun päättymistä ei kannata kovin kauan jäädä suremaan.
[/quote]

Huoh... nimenomaan hän antoi ymmärtää KAIKKEA MUUTA KUIN ETTÄ EI KIINNOSTA. Ette te mitäön tajua, aina sama homma.

Vierailija
98/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut että ihmisen pahin pelko toteutuu, hän alkaa itse toteuttaa sitä. Sinun pelkosi on yksin jääminen ja toteutat sitä itse.

Vierailija
99/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:51"]Ootko koskaan leikkinyt vaikeasti saatavaa? Jos miehet dumppaa sut aina niin voisitko olla vähän päällekäyvä? Tapailit mies 1kk ja halusit vastauksia kuinka kauan sitä kestää!? Ei kukaan kuukauden tapailun jälkeen tiedä kehittyykö suhde vai ei, ei sellaista voi kukaan luvata. Taidat nyt liiaksi vaatia miehiltä tyyliin kihlalupausta vaikka olette vasta treffi vaiheessa, höllää vähän ja katso, ole kärsivällinen, näytä tunteesi, mutta rajoita tuota päällekäymistä vähän, anna aikaa tutustumiselle eläkä kysele tulevaisuudesta ennenkuin puolivuotta tulee täyteen seurustelua. Ei millään pahalla, olin itse kaltaisesi ja löysin miehen joka oli aito, ihana, mutta etäinen, annoin aikaa tutustumiseen, enkä kertonut itsestäni kaikkea heti kuten tapanani oli, annoin miehen tutustua minuun itse sen sijaan että olisin kertonut itsestäni kaiken, en kysellyt ja odotin joskus 3 päivää että mies otti minuun yhteyttä, se oli tuskaista sinnittelyä minulle, mutta otin sen haasteena. Nyt olemme naimisissa ja meillä on perhe.
[/quote]

Kivaa että olet tyytyväinen. Minä en kuitenkaan odottele loputtomiin. Kyllä täytyy olla samalla aaltopituudella ettei ala seurustella luullen, et kyllä se siitä. Ja sama meno vain jatkuu. Sama kuin luulisi, että alkkis raitistuu kun ihastuu tarpeeksi. Joku ehkä muuttuu, mutta harvassa ne ihmiset ovat. Ja jos minua täytyy tapailla puoli vuotta samalla pitäen ovet avoinna joka suuntaan, niin ei tarvitse vaivautua. Kyllä 3 kk on sellainen raja.

Vierailija
100/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:00"]

No jos yksi viesti klo 12.15 ja toinen viesti illalla 21.10 on tungettelevaa niin ihan miten vain. Esimerkkejä siis. Mutta välissä oli montakin tuntia. Soitin vain muutaman kerran koko tapailun aikana. Joskus "häläreitä", et saisin vastauksen viestiin. Harvoin soitin.

[/quote]Tekstarin perään häläri? Tuo on minulle ihan uutta. Onko tuollainen yleistäkin?