Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin tapailun ja olen niiiiin surullinen :(

Vierailija
01.01.2015 |

En voinut alentua siihen enää. Periaatteessa mies ei tehnyt mitään ilkeää, mutta käy läpi prosessia johon minä en mahdu :( Tiedän etten löydä yhtä ihanaa (nettideitit on niin nähtyjä ja baareissa en käy kuin hyvon harvoin) mutta en voinut datuttaa itseäni enää enempää. Tosin lopputulos on sama nytkin: sattuu niin vietävästi ja itkettää kaikki ihanat muistot :`(

Kommentit (161)

Vierailija
121/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:10"]

Että ihan hienoa että teillä joillain joku mystisyys auttaa asioita, mutta minä olen yli leikki-iästä enkä esitä jotain vaikeasti tavoiteltavaa. Niin keskenkasvuista touhua että.

[/quote]

No tarkoitin oikeastaan sitä sillä "leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa" että et olisi niin päällekäyvä ja tyrkky, olisit vaan ja eläisit elämääsi samalla tapaillen miestä, on oikein että hänkin joutuu odottamaan sinun yhteydenottasi ja kun hän huomaa ettet tekstaakkaan niin joutuu hön huomaamaan esim. Kaipaavansa sinua ja tahtovabsa nähdä, silloin hän ottaidi yhteyttä sinuun ja sinullekkin tulisi hyvä mieli kun saisit vastakaikua.  ja minä aidosti kyllä haluaisin auttaa sinua koska tunnen olleeni ihan samassa jamassa.

[/quote]

Mutta kun ei minua kaivata vaikka vastausta saisi odottaa. Se on miehille ihan ok. Olen niin helvetin turha ihminen :'( haluan kuolla.

Vierailija
122/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:18"]107 esitti hyvän kysymyksen. Ap, mikäli jatkuvasti saat muilta tietynlaisia kommentteja, kannattanee pohtia sitäkin, että heitä kannattaisikin kuunnella. [/quote] En kuuntele. kukaan ei ikinä välitä. olen aina se jolle sanotaan että "ei sitä kiinnosta." Ihan aina.

[/quote]

No nyt alkaa jo säälittää. Siis mieshän olisi halunnut olla yhteydessä kanssasi,  itsehän pistit poikki kun ei suhde edennyt sinun mielestäsi riittävän nopeasti. Ei mies torjunut sinua. Älä nyt luovuta. Noin hitaasti minulla suhteet ovat alkaneet ja lopulta mies tarttuu kiinni kuin takiainen. Sitten kun HÄN ITSE on valmis. Sinä nyt torpedoit ihan itse suhteesi. Pidä kerran viikossa tms yhteyttä mieheen muuten vain. Ole kiinnostunut mitä hänelle kuuluu. Mies kyllä pyytää tapaamista kun on valmis. Voitte tapailla, mutta voit toki sanoa että jos ette seurustele eikä mies lupaa mitään niin silloin ei mitään sopimuksia ettei tavata muita tehdä. Kuulostaa että sulla on aika heikot sosiaaliset taidot eikä ole tarkoitus loukata vaan auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:18"]107 esitti hyvän kysymyksen. Ap, mikäli jatkuvasti saat muilta tietynlaisia kommentteja, kannattanee pohtia sitäkin, että heitä kannattaisikin kuunnella. [/quote] En kuuntele. kukaan ei ikinä välitä. olen aina se jolle sanotaan että "ei sitä kiinnosta." Ihan aina.

[/quote]

No nyt alkaa jo säälittää. Siis mieshän olisi halunnut olla yhteydessä kanssasi,  itsehän pistit poikki kun ei suhde edennyt sinun mielestäsi riittävän nopeasti. Ei mies torjunut sinua. Älä nyt luovuta. Noin hitaasti minulla suhteet ovat alkaneet ja lopulta mies tarttuu kiinni kuin takiainen. Sitten kun HÄN ITSE on valmis. Sinä nyt torpedoit ihan itse suhteesi. Pidä kerran viikossa tms yhteyttä mieheen muuten vain. Ole kiinnostunut mitä hänelle kuuluu. Mies kyllä pyytää tapaamista kun on valmis. Voitte tapailla, mutta voit toki sanoa että jos ette seurustele eikä mies lupaa mitään niin silloin ei mitään sopimuksia ettei tavata muita tehdä. Kuulostaa että sulla on aika heikot sosiaaliset taidot eikä ole tarkoitus loukata vaan auttaa.
[/quote]

Maito on jo kaatunut. Hän ei halua vakavaa suhdetta nyt. Tai ei _pysty_, ihan miten vaan, sillä ole mitään väliä. Taas kerran jouduin erikseen pyytää vastauksen viestiini. Eli melkein joka ikistä viestiä kohden yksi lisäviesti, että viittisiks hei vastata. Kaveriksikin olisin kelvannut kaiken tämän jälkeen. Voi kuinka mieltä ylentävää.

Vierailija
124/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai vain siitä kuolemajutusta tekosyyn ottaa etäisyyttä liian tunteelliseksi muuttuneesta fuckbuddystä. Spermarätti sä sille olit.

Vierailija
125/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:20"]

[/quote]

[/quote]

Maito on jo kaatunut. Hän ei halua vakavaa suhdetta nyt. Tai ei _pysty_, ihan miten vaan, sillä ole mitään väliä. Taas kerran jouduin erikseen pyytää vastauksen viestiini. Eli melkein joka ikistä viestiä kohden yksi lisäviesti, että viittisiks hei vastata. Kaveriksikin olisin kelvannut kaiken tämän jälkeen. Voi kuinka mieltä ylentävää.
[/quote]

Kun siis tästä tilanteesta hänelle yritin jotain jutunjuurta vääntää, että saisin tietää kannattaako jatkaa enää. Sitten sanoin, että en taida jaksaa tätä enää. Siihen tuli vastaus, sen jälkeen lähettämääni viestiin jouduin erikseen pyytää vastauksen. Enää en häiriköi, olkoon. Olen niin surullinen ettei mitään rajaa.

Vierailija
126/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:38"]Mies sai vain siitä kuolemajutusta tekosyyn ottaa etäisyyttä liian tunteelliseksi muuttuneesta fuckbuddystä. Spermarätti sä sille olit.
[/quote]

Spermat menivät kondomiin, eivät minun päälleni.

Vierailija
127/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä hyviä puolia sinussa on? Miksi joku kiinnostuisi sinusta? Jos mielestäsi ei mitään, niin siinä syy miksi et kiinnosta. Jos et itsekään pidä itsestäsi vaikka tunnet itsesi lähemmin kuin kukaan muu ihminen maailmassa, niin miksi joku muu kiinnostuisi? Susta heijastuu näin kirjoitusten välityksellä voimakas negatiivisuus, katkeruus, epätoivo, huono itsetunto jne. Et varmaan halua sellaisia ihmisiä elämääsi jotka huokuvat negatiivista energiaa? Niin, eivät ne miehetkään. Sun täytyy löytää itsesi hyvät puolet ja ruokkia niitä. Kaikki ei vaan aina tykkää kaikista, sille ei nyt voi mitään. Vaikka ihminen olisi kuinka hyvä, voi syynä olla esim kateus. Pitää hyväksyä ettei kaikki tykkää, mutta jos olet positiivista energiaa säteilevä niin varmasti suurin osa tykkää.

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:13"] Taidan katkaista kaikki ihmissuhteet ja erakoitua täysin. Kuolema saisi jo korjata minut, en jaksa enää. Olen ihan finaalissa. [/quote] Ihan kaikella ystävyydellä, jos sulla on asperger tai jotain jos koet ettet ymmärrä muita ihmisiä ja muut ihmiset ei ymmärrä sinua? Täällä on nyt lähes jokainen vastaaja sanonut samaa. Onko ihan oikeasti vika kaikissa muissa? Vai olisko sun mahdollisuus oppia jotain siitä mitä sulle koitetaan sanoa ja kärsiä elämässäsi vähemmän? Jos kaikki ei mene sinun sanelusi mukaan ei se tarkoita että maailmassa olisi vika.  [/quote] En ole persepurilainen. Kaikkien mielestä minun pitöisi vain niellä paha olo ja pitää suhteet yksin kasassa, ei kukaan ikinä mieti miten helvetin raskasta se on minulle ja miltä tuntuu, kun AINA sanotaan: Ei sitä kiinnosta. Minä en kiinnosta ihmisenä ketään josta välitän. se tärkein eli sisin on minussa se asia joka on läpimätä eikä saa ketään kiinnostumaan. Miltä sen PITÄISI tuntua?

[/quote]

Vierailija
128/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:47"]Niin mitä hyviä puolia sinussa on? Miksi joku kiinnostuisi sinusta? Jos mielestäsi ei mitään, niin siinä syy miksi et kiinnosta. Jos et itsekään pidä itsestäsi vaikka tunnet itsesi lähemmin kuin kukaan muu ihminen maailmassa, niin miksi joku muu kiinnostuisi? Susta heijastuu näin kirjoitusten välityksellä voimakas negatiivisuus, katkeruus, epätoivo, huono itsetunto jne. Et varmaan halua sellaisia ihmisiä elämääsi jotka huokuvat negatiivista energiaa? Niin, eivät ne miehetkään. Sun täytyy löytää itsesi hyvät puolet ja ruokkia niitä. Kaikki ei vaan aina tykkää kaikista, sille ei nyt voi mitään. Vaikka ihminen olisi kuinka hyvä, voi syynä olla esim kateus. Pitää hyväksyä ettei kaikki tykkää, mutta jos olet positiivista energiaa säteilevä niin varmasti suurin osa tykkää.

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:13"] Taidan katkaista kaikki ihmissuhteet ja erakoitua täysin. Kuolema saisi jo korjata minut, en jaksa enää. Olen ihan finaalissa. [/quote] Ihan kaikella ystävyydellä, jos sulla on asperger tai jotain jos koet ettet ymmärrä muita ihmisiä ja muut ihmiset ei ymmärrä sinua? Täällä on nyt lähes jokainen vastaaja sanonut samaa. Onko ihan oikeasti vika kaikissa muissa? Vai olisko sun mahdollisuus oppia jotain siitä mitä sulle koitetaan sanoa ja kärsiä elämässäsi vähemmän? Jos kaikki ei mene sinun sanelusi mukaan ei se tarkoita että maailmassa olisi vika.  [/quote] En ole persepurilainen. Kaikkien mielestä minun pitöisi vain niellä paha olo ja pitää suhteet yksin kasassa, ei kukaan ikinä mieti miten helvetin raskasta se on minulle ja miltä tuntuu, kun AINA sanotaan: Ei sitä kiinnosta. Minä en kiinnosta ihmisenä ketään josta välitän. se tärkein eli sisin on minussa se asia joka on läpimätä eikä saa ketään kiinnostumaan. Miltä sen PITÄISI tuntua?

[/quote]
[/quote]

^ Et tiedä mistä puhut kun olen minä kyseessä. Vaikka olisin miten iloinem ja joustava tahansa niin ei minusta pidetä ikinä. Tai sitten pidetään ihan vähän ja hetken aikaa. Ei minua kukaan voisi rakastaa.

Vierailija
129/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vain sitä samaa. "En pysty nyt..."
Minun pitäisi sitten jaksaa odotella 6 kk, vuosi, puolitoista vuotta... että toinen EHKÄ pystyykin. ja jos ei pystykään (mikä olisi heti alussa pitÄNyt tajuta), niin saa vihata itseään kun on antautunut tunteiden vietäväksi ja kuvitellut, että VOISI olla toiselle jotakin merkitsevää.

Vierailija
130/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mies ei halunnut vakavaa suhdetta nyt. Mutta olisi ehkä halunnut kun olisi sinuun tutustunut ja rakastunut. Niin siinä usein käy. Minä en halunnut seurustella lainkaan. Erosin kun halusin olla sinkku. Ja niin hupsista vaan olinkin lennosta elämäni rakkauden kanssa vaikka ensin koitin vastustaa tunteitani. Ehkä mies on pelästynyt sun hyökkäävyyttä. Eikai kukaan kuukauden tapailun jälkeen tiedä haluavansa vakavaa suhdetta? Mutta sitten kun äkkiä rakastuu niin se on menoa. 

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:20"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:18"]107 esitti hyvän kysymyksen. Ap, mikäli jatkuvasti saat muilta tietynlaisia kommentteja, kannattanee pohtia sitäkin, että heitä kannattaisikin kuunnella. [/quote] En kuuntele. kukaan ei ikinä välitä. olen aina se jolle sanotaan että "ei sitä kiinnosta." Ihan aina. [/quote] No nyt alkaa jo säälittää. Siis mieshän olisi halunnut olla yhteydessä kanssasi,  itsehän pistit poikki kun ei suhde edennyt sinun mielestäsi riittävän nopeasti. Ei mies torjunut sinua. Älä nyt luovuta. Noin hitaasti minulla suhteet ovat alkaneet ja lopulta mies tarttuu kiinni kuin takiainen. Sitten kun HÄN ITSE on valmis. Sinä nyt torpedoit ihan itse suhteesi. Pidä kerran viikossa tms yhteyttä mieheen muuten vain. Ole kiinnostunut mitä hänelle kuuluu. Mies kyllä pyytää tapaamista kun on valmis. Voitte tapailla, mutta voit toki sanoa että jos ette seurustele eikä mies lupaa mitään niin silloin ei mitään sopimuksia ettei tavata muita tehdä. Kuulostaa että sulla on aika heikot sosiaaliset taidot eikä ole tarkoitus loukata vaan auttaa. [/quote] Maito on jo kaatunut. Hän ei halua vakavaa suhdetta nyt. Tai ei _pysty_, ihan miten vaan, sillä ole mitään väliä. Taas kerran jouduin erikseen pyytää vastauksen viestiini. Eli melkein joka ikistä viestiä kohden yksi lisäviesti, että viittisiks hei vastata. Kaveriksikin olisin kelvannut kaiken tämän jälkeen. Voi kuinka mieltä ylentävää.

[/quote]

Vierailija
131/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:56"]Niin, mies ei halunnut vakavaa suhdetta nyt. Mutta olisi ehkä halunnut kun olisi sinuun tutustunut ja rakastunut. Niin siinä usein käy. Minä en halunnut seurustella lainkaan. Erosin kun halusin olla sinkku. Ja niin hupsista vaan olinkin lennosta elämäni rakkauden kanssa vaikka ensin koitin vastustaa tunteitani. Ehkä mies on pelästynyt sun hyökkäävyyttä. Eikai kukaan kuukauden tapailun jälkeen tiedä haluavansa vakavaa suhdetta? Mutta sitten kun äkkiä rakastuu niin se on menoa. 

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:20"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:18"]107 esitti hyvän kysymyksen. Ap, mikäli jatkuvasti saat muilta tietynlaisia kommentteja, kannattanee pohtia sitäkin, että heitä kannattaisikin kuunnella. [/quote] En kuuntele. kukaan ei ikinä välitä. olen aina se jolle sanotaan että "ei sitä kiinnosta." Ihan aina. [/quote] No nyt alkaa jo säälittää. Siis mieshän olisi halunnut olla yhteydessä kanssasi,  itsehän pistit poikki kun ei suhde edennyt sinun mielestäsi riittävän nopeasti. Ei mies torjunut sinua. Älä nyt luovuta. Noin hitaasti minulla suhteet ovat alkaneet ja lopulta mies tarttuu kiinni kuin takiainen. Sitten kun HÄN ITSE on valmis. Sinä nyt torpedoit ihan itse suhteesi. Pidä kerran viikossa tms yhteyttä mieheen muuten vain. Ole kiinnostunut mitä hänelle kuuluu. Mies kyllä pyytää tapaamista kun on valmis. Voitte tapailla, mutta voit toki sanoa että jos ette seurustele eikä mies lupaa mitään niin silloin ei mitään sopimuksia ettei tavata muita tehdä. Kuulostaa että sulla on aika heikot sosiaaliset taidot eikä ole tarkoitus loukata vaan auttaa. [/quote] Maito on jo kaatunut. Hän ei halua vakavaa suhdetta nyt. Tai ei _pysty_, ihan miten vaan, sillä ole mitään väliä. Taas kerran jouduin erikseen pyytää vastauksen viestiini. Eli melkein joka ikistä viestiä kohden yksi lisäviesti, että viittisiks hei vastata. Kaveriksikin olisin kelvannut kaiken tämän jälkeen. Voi kuinka mieltä ylentävää.

[/quote]
[/quote]

Niin, ja alussa painotti etsivänsä vakavaa. Aika helkkarin epäreilua mielestäni johdattaa harhaan noin.

Vierailija
132/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhä edelleen on erittäin mieltä ylentävääkuulla kelpaavansa kaveriksikin, kaiken pussailun ja hempeilyn jälkeen. Ja sitten kun on vielä painotettu, että VAKAVAA minä tässä etsin.

Vierailija
133/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:49"]

Harvoin lyön narsistikorttia tiskiin, mutta ap:n kohdalla on kyllä pakko. Ihan kammottavan kylmä ihminen, minäminäminä ja minun mielipaha kun ei toinen pidä yhteyttä sanelemassani tahdissa ja suree ihan väärin eikä niin kuten minä haluan. Ja vastauksista huomaa ettei sille mitenkään vaan valkene, vaikka kuinka koitetaan avata. 

Me tapailtiin elämäni rakkauden kanssa puoli vuotta ennenkuin alettiin kutsua sitä seurusteluksi. Ja me tiedettiin kyllä ensi hetkestä lähtien että kuulutaan toisillemme, mutta mies on hidasta ja harkitsevaa tyyppiä joten annoin aikaa. Alussa saatettiin soitella kerran viikossa tai jopa kahdessa, nähdä samoin koska minulla lapsia enkä halunnut heti uutta miestä heille esitellä. Kuitenkin suhde syveni kun annoin miehelle tarvitsemansa ajan. Nyt ollaan 1,5v oltu yhdessä ja yli puoli vuotta mies on ollut jo aivan umpirakastunut. Soitellaan ainakin kerran päivässä, kun lapset minulla niin nähdään kerran pari viikossa. Odotan yhteistä lasta ja välillä menee hermo miehen hitauteen koska meidän kuuluisi jo asua yhdessä mielestäni, miehelle taas kynnys on iso koska ei ole asunut samassa osoitteessa naisen (tai lasten) kanssa aiemmin ja vaatii kypsyttelyä.  

Pointtini on: et voi päättää mitä toisen kuuluu tuntea ja miten hänen tulee reagoida viesteihisi ja missä ajassa. Oletko ollenkaan valmis ihmissuhteeseen toisen ihmisen kanssa jolla on sinusta erillinen persoona ja tunne-elämä? Tuskin sinulla tunteita oli miestä kohtaan kun olet noin kylmä. Suret ilmeisesti itsesi takia, menettämääsi lämpöä ja huomiota?

[/quote]

Sä oikeasti odotat lasta miehelle, joka ei edes pysty asumaan sun kanssa? Miten te sitä lasta hoidatte? Miten mies tukee raskauden aikana? Sä oot varmaan niitä naisia, jotka ihmettelee, kun on jo jonkin aikaan oltu yhdessä ja mies yhtäkkiä toteaakin, että ei edes halua naimisiin. Tuo ei edes halua asua samassa osoitteessa. Uskomatonta.

Vierailija
134/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:00"]

Ja yhä edelleen on erittäin mieltä ylentävääkuulla kelpaavansa kaveriksikin, kaiken pussailun ja hempeilyn jälkeen. Ja sitten kun on vielä painotettu, että VAKAVAA minä tässä etsin.

[/quote]

Voidaanko olla kavereita = Tää meidän juttu ei tunnu toimivan ainakaan nyt, mutta olet minulle tärkeä ja haluan pitää sinut elämässäni.

Ap, ei kaveriksi pyytämisessä ole mitään loukkaavaa, varsinkin kun itse olit se joka halusi jutun lopettaa kokonaan.

Vierailija
135/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:00"]

[/quote]

Voidaanko olla kavereita = Tää meidän juttu ei tunnu toimivan ainakaan nyt, mutta olet minulle tärkeä ja haluan pitää sinut elämässäni.

Ap, ei kaveriksi pyytämisessä ole mitään loukkaavaa, varsinkin kun itse olit se joka halusi jutun lopettaa kokonaan.
[/quote]

On loukkaavaa, jos minun sisimpäni ei ikinä kelpaa. mutta sitähän kukaan ei ymmärrä. Ihan sama keneen tykästyn, sisimpäni ei IKINÄ riitä.

Vierailija
136/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:01"]Anteeksi vahingossa alapeukutin!

Kuinka kauan tapailitte? Todella kurja tilanne :( Eikö mitään ole tehtävissä?
[/quote]

Vain vaivaisen kuukauden :( ei mies edes heti kertonut mitä käy läpi elämässään vaan vasta kun kysyin pariin kertaan, että miksi hän on muuttunut jotenkin etäiseksi. Asia oli olemassa jo ennen minun tapaamistani, ja koen että minulle on tavallaan valehdeltu. Mieshän tiesi tilanteensa, kun taas minä olin aivan totaalisen tietämätön ja kuvittelin (taas) löytäneeni jotain mahtavaa, joka pysyy. Niin vilpitön hän oli :(

Enpä tiedä onko tässä mitään tehtävissä :( ainoa on se että mies ottaa yhteyttä sitten kun on käsitellyt asiansa loppuun. Tuleeko se tapahtumaan? En usko.
Mies ehdotti kaveruutta. Minusta se oli tosi tylyä. Ensin treffaillaan, pussaillaan, ollaan sängyssä ja puhutaan kauniisti - ja yhtäkkiä ehdotetaan platonista kaveruutta. Hieman suutahdin asiasta ja päätin, etten siedä tuollaista. Mutta kun tuntuu niin pahalta :( Hirveä ikävä :( TIEDÄN että kuukausi on vaivaiset 4 viikkoa... kyse onkin tunteista...
[/quote]

Voi nyt vittu :D

Vierailija
137/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:47"]Niin mitä hyviä puolia sinussa on? Miksi joku kiinnostuisi sinusta? Jos mielestäsi ei mitään, niin siinä syy miksi et kiinnosta. Jos et itsekään pidä itsestäsi vaikka tunnet itsesi lähemmin kuin kukaan muu ihminen maailmassa, niin miksi joku muu kiinnostuisi? Susta heijastuu näin kirjoitusten välityksellä voimakas negatiivisuus, katkeruus, epätoivo, huono itsetunto jne. Et varmaan halua sellaisia ihmisiä elämääsi jotka huokuvat negatiivista energiaa? Niin, eivät ne miehetkään. Sun täytyy löytää itsesi hyvät puolet ja ruokkia niitä. Kaikki ei vaan aina tykkää kaikista, sille ei nyt voi mitään. Vaikka ihminen olisi kuinka hyvä, voi syynä olla esim kateus. Pitää hyväksyä ettei kaikki tykkää, mutta jos olet positiivista energiaa säteilevä niin varmasti suurin osa tykkää.

[/quote]
[/quote]

^ Et tiedä mistä puhut kun olen minä kyseessä. Vaikka olisin miten iloinem ja joustava tahansa niin ei minusta pidetä ikinä. Tai sitten pidetään ihan vähän ja hetken aikaa. Ei minua kukaan voisi rakastaa.
[/quote]

Ei helvetti, nyt vittu loppuu tuo "siisq kukaanhh ei ragasta muaahh!!!!11"

Vierailija
138/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet selvästi tosi nuori. Otat ihan hirveän vakavasti asiat. Ja veikkaisin jonkin sortin läheisriippuvuuttakin. Jos sisimpäsi ei kelpaa kellekään, niin kehitä sitä siten että kelpaat itsellesi ja sulla on hyvä olla ITSESI kanssa. Sitten ehkä mukaan tarttuu joku mieskin muttei se ole pääasia elämässä.

Vierailija
139/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:00"]

[/quote]

[/quote]

Enkä HALUNNUT vaan jouduin suojella tunteitani.

Vierailija
140/161 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:01"]Anteeksi vahingossa alapeukutin!

Kuinka kauan tapailitte? Todella kurja tilanne :( Eikö mitään ole tehtävissä?
[/quote]

Vain vaivaisen kuukauden :( ei mies edes heti kertonut mitä käy läpi elämässään vaan vasta kun kysyin pariin kertaan, että miksi hän on muuttunut jotenkin etäiseksi. Asia oli olemassa jo ennen minun tapaamistani, ja koen että minulle on tavallaan valehdeltu. Mieshän tiesi tilanteensa, kun taas minä olin aivan totaalisen tietämätön ja kuvittelin (taas) löytäneeni jotain mahtavaa, joka pysyy. Niin vilpitön hän oli :(

Enpä tiedä onko tässä mitään tehtävissä :( ainoa on se että mies ottaa yhteyttä sitten kun on käsitellyt asiansa loppuun. Tuleeko se tapahtumaan? En usko.
Mies ehdotti kaveruutta. Minusta se oli tosi tylyä. Ensin treffaillaan, pussaillaan, ollaan sängyssä ja puhutaan kauniisti - ja yhtäkkiä ehdotetaan platonista kaveruutta. Hieman suutahdin asiasta ja päätin, etten siedä tuollaista. Mutta kun tuntuu niin pahalta :( Hirveä ikävä :( TIEDÄN että kuukausi on vaivaiset 4 viikkoa... kyse onkin tunteista...
[/quote]

Voi nyt vittu :D
[/quote]

Niin, toiset tykästyvät nopeasti. Kun ei tässö ole mitäön kahvittelua ollut vaan läheisyyttä ja muuta mukavaa. Että on se niin ":D:D:D" että kaipaan sitä mikä teki minut iloiseksi.