Lopetin tapailun ja olen niiiiin surullinen :(
En voinut alentua siihen enää. Periaatteessa mies ei tehnyt mitään ilkeää, mutta käy läpi prosessia johon minä en mahdu :( Tiedän etten löydä yhtä ihanaa (nettideitit on niin nähtyjä ja baareissa en käy kuin hyvon harvoin) mutta en voinut datuttaa itseäni enää enempää. Tosin lopputulos on sama nytkin: sattuu niin vietävästi ja itkettää kaikki ihanat muistot :`(
Kommentit (161)
Hymyilimme aina kun katsoimme toisiamme ja purskahdimme herkästi nauruun. Seksi oli hyvää. Hän oli niin suloinen ja komea ja ihanan kiltti :(
Anteeksi vahingossa alapeukutin!
Kuinka kauan tapailitte? Todella kurja tilanne :( Eikö mitään ole tehtävissä?
Mihin "prosessiin" sinä et mahdu? Käytä selkokieltä. Oliko varattu jo?
Kyllä sä vielä tapaat jonkun ihanan. Olet varmaan nuorikin vielä. Uusi vuosi, uudet kujeet.
Mikä mahtaa olla jätkän elämässä sellainen "prosessi" johon et muka mahtunut? Miksi tuollaista paskaa itsellesi yrität valehdelle. Se "prosessi" oli vain se ettei jätkä ollut kiinnostunut sinusta vakavemmin.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:01"]Anteeksi vahingossa alapeukutin!
Kuinka kauan tapailitte? Todella kurja tilanne :( Eikö mitään ole tehtävissä?
[/quote]
Vain vaivaisen kuukauden :( ei mies edes heti kertonut mitä käy läpi elämässään vaan vasta kun kysyin pariin kertaan, että miksi hän on muuttunut jotenkin etäiseksi. Asia oli olemassa jo ennen minun tapaamistani, ja koen että minulle on tavallaan valehdeltu. Mieshän tiesi tilanteensa, kun taas minä olin aivan totaalisen tietämätön ja kuvittelin (taas) löytäneeni jotain mahtavaa, joka pysyy. Niin vilpitön hän oli :(
Enpä tiedä onko tässä mitään tehtävissä :( ainoa on se että mies ottaa yhteyttä sitten kun on käsitellyt asiansa loppuun. Tuleeko se tapahtumaan? En usko.
Mies ehdotti kaveruutta. Minusta se oli tosi tylyä. Ensin treffaillaan, pussaillaan, ollaan sängyssä ja puhutaan kauniisti - ja yhtäkkiä ehdotetaan platonista kaveruutta. Hieman suutahdin asiasta ja päätin, etten siedä tuollaista. Mutta kun tuntuu niin pahalta :( Hirveä ikävä :( TIEDÄN että kuukausi on vaivaiset 4 viikkoa... kyse onkin tunteista...
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:04"]Mihin "prosessiin" sinä et mahdu? Käytä selkokieltä. Oliko varattu jo?
[/quote]
En halua että kaikki tunnistavat :( ei mitään sellaista, ei siihen mitään toista naista liity. Okei, kuolema. En sen enempää halua kertoa...
Erostako on kyse? Mies ei ole vielä eronnut?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:07"]Mikä mahtaa olla jätkän elämässä sellainen "prosessi" johon et muka mahtunut? Miksi tuollaista paskaa itsellesi yrität valehdelle. Se "prosessi" oli vain se ettei jätkä ollut kiinnostunut sinusta vakavemmin.
[/quote]
Viesti 10
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:12"]Erostako on kyse? Mies ei ole vielä eronnut?
[/quote]
Viesti 10
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:06"]Kyllä sä vielä tapaat jonkun ihanan. Olet varmaan nuorikin vielä. Uusi vuosi, uudet kujeet.
[/quote]
En ketään yhtä ihanaa :(
Ens kerralla pidät jalat ristissä ainakin ekan kuukauden, jookos?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:04"]Mihin "prosessiin" sinä et mahdu? Käytä selkokieltä. Oliko varattu jo? [/quote] En halua että kaikki tunnistavat :( ei mitään sellaista, ei siihen mitään toista naista liity. Okei, kuolema. En sen enempää halua kertoa...
[/quote]
Noh eiköhän edellisen/kenen vain kuolemasta ole yli päässyt jos kykenee sinua jo paneskelemaan.
Se vain hyväksikäytti sinua helppona panona.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:06"]Kyllä sä vielä tapaat jonkun ihanan. Olet varmaan nuorikin vielä. Uusi vuosi, uudet kujeet. [/quote] En ketään yhtä ihanaa :(
[/quote]
Höpö höpö.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:04"]Mihin "prosessiin" sinä et mahdu? Käytä selkokieltä. Oliko varattu jo? [/quote] En halua että kaikki tunnistavat :( ei mitään sellaista, ei siihen mitään toista naista liity. Okei, kuolema. En sen enempää halua kertoa...
[/quote]
Noh eiköhän edellisen/kenen vain kuolemasta ole yli päässyt jos kykenee sinua jo paneskelemaan.
Se vain hyväksikäytti sinua helppona panona.
[/quote]
Mitenköhän paneminen liittyy kuolemasta yli pääsemiseen?? Eikä se ollut mikään ex joka kuoli.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:14"]Ens kerralla pidät jalat ristissä ainakin ekan kuukauden, jookos?
[/quote]
En sure sitä että olimme sängyssä. Suren sitä etten pääse enää sen ihmisen kainaloon :(
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:12"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:04"]Mihin "prosessiin" sinä et mahdu? Käytä selkokieltä. Oliko varattu jo? [/quote] En halua että kaikki tunnistavat :( ei mitään sellaista, ei siihen mitään toista naista liity. Okei, kuolema. En sen enempää halua kertoa... [/quote] Noh eiköhän edellisen/kenen vain kuolemasta ole yli päässyt jos kykenee sinua jo paneskelemaan. Se vain hyväksikäytti sinua helppona panona. [/quote] Mitenköhän paneminen liittyy kuolemasta yli pääsemiseen?? Eikä se ollut mikään ex joka kuoli.
[/quote]
Oli sitten vaikka lemmikki marsu. Jos pystyy paneskelemaan ja seurustelemaan kanssasi, niin eipä kuoleman prosessit normaalistikaan pariskuntia erota.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:01"]Anteeksi vahingossa alapeukutin! Kuinka kauan tapailitte? Todella kurja tilanne :( Eikö mitään ole tehtävissä? [/quote] Vain vaivaisen kuukauden :( ei mies edes heti kertonut mitä käy läpi elämässään vaan vasta kun kysyin pariin kertaan, että miksi hän on muuttunut jotenkin etäiseksi. Asia oli olemassa jo ennen minun tapaamistani, ja koen että minulle on tavallaan valehdeltu. Mieshän tiesi tilanteensa, kun taas minä olin aivan totaalisen tietämätön ja kuvittelin (taas) löytäneeni jotain mahtavaa, joka pysyy. Niin vilpitön hän oli :( Enpä tiedä onko tässä mitään tehtävissä :( ainoa on se että mies ottaa yhteyttä sitten kun on käsitellyt asiansa loppuun. Tuleeko se tapahtumaan? En usko. Mies ehdotti kaveruutta. Minusta se oli tosi tylyä. Ensin treffaillaan, pussaillaan, ollaan sängyssä ja puhutaan kauniisti - ja yhtäkkiä ehdotetaan platonista kaveruutta. Hieman suutahdin asiasta ja päätin, etten siedä tuollaista. Mutta kun tuntuu niin pahalta :( Hirveä ikävä :( TIEDÄN että kuukausi on vaivaiset 4 viikkoa... kyse onkin tunteista...
[/quote]
Unohda se. Kusetti sua jättämällä kertomatta jotain olennaista. Leikki. Miten sä voit edes kuvitella enää jatkavasi sen kanssa? Ja tuollaista "ystävää" et tarvitse.
*satuttaa