Uskaltaako lopettaa liivien käytön?
Kiinnostais kokeilla mitä tapahtuu, jos lopettaa ainakin kaarituettujen ja topattujen rintaliivien käyttämisen :) Onko kokemuksia?
Kommentit (53)
Minulle sopiva aihe. Lopetin liivien käytön. Aloin käyttämään bodeja, sellaisia uimapukumallisia. Niissä ei ole tukevaa liivimäistä yläosaa, mutta estävät näkymästä paidan läpi. Olen imettänyt 7 vuotta, mutta rinnat ovat edelleen terhakat c-kupit, joten miksipä ei? Ikääkin on yli 40 v.
Huomasin, että joku mies huomasi, että minulla ei ole liivejä. Rintojen luonollinen muoto piirtyy väkisinkin paremmin esille ja selkäpuolella ei ole liiveistä tulevia muhkuroita. Olen hoikahko, mutta kyllä silti tuli liiveistä muhkuraa. Kurvit on paremmin kohdallaan, kun luovuin liiveistä:) Käytän liivejä vain kun juoksen.
Näin 42-vuotiaana toteiaisn tähän, ettärintsikat eivät ole kyenneet estämään tissieni valahtamista alas. Että ihan sama olisi ollut elää ilman liivejä. Sama lopputulos.
Eikö liivittömiä nolota nännien näkyminen paidan läpi? Itse en ikikuunapäivän kehtais olla esim töissä niin että nännini piirtyvät paidan läpi. Kotona joskus oon mutta never ever ihmistenilmoilla. Mulla on 70D koon liivit, aika pienet ja kiinteät rinnat mutta nännit on isot ja helposti pystyssä. En halua näytellä niitä kaikille.
Rintaliivit joutaa pois. Mä luulin että puhuit jengiliiveistä! Jos niistä luovut niin joudut luovuttamaan moottoripyöräsi jengille tai maksamaan 10000 €. Muussa tapauksessa pieksävät sinut.
ei muuta kuin 100 päivää ilman liivejä. kerro sitten millainen kokemus oli
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:14"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:29"]Jos haluat että tissit roikkuu navassa niin anna mennä! En lähtis kokeilemaan mitään hullutuksia, rinnat tarvii tukea. [/quote] Itse asiassa jos rinnat tottuvat tuettomuuteen niin ne ryhdistyvät koska omat lihakset joutuvat töihin.
[/quote] no tuossa linkissä sanotaan ettei hyötyä ole jos nyt on ehtinyt jo käyttää vuosikymmeniä.
[/quote]
Juu, mitään lihastahan ei kannata alkaa treenaamaan enää aikuisiällä. Eiku...
Ps. Esim. punnerrukset tekee gutaa rintalihaksille
[/quote] Ei se rintojen riiputtaminen punnerruksia vastaa. Jos näin olisi niin mitään liikuntaa varmaan tarvitsisikaan lihasten kasvattamiseen.
Mutta voihan av-mamma tukeutua siihen että kun heittää rintsikat pois niin on sama kuin salilla kävisi.
Mutta ihan miten vain, nostakaa te tissejänne nyt jättämällä liivit pois, minä en ole koskaan käyttänyt siis.
[/quote]
En mä sitä tarkoittanut. Suosittelin niitä punnerruksia niille, joiden mielestä tissit roikkuu jos ei käytä liivejä,.
VITTUAKO TE ALAPEUKUTATTE MUN KOMMENTTIA!!
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:36"]
Näin 42-vuotiaana toteiaisn tähän, ettärintsikat eivät ole kyenneet estämään tissieni valahtamista alas. Että ihan sama olisi ollut elää ilman liivejä. Sama lopputulos.
[/quote]
En ole kännissä kirjoitusvirheistä huolimatta, väsynyt kuitenkin.
Lisään vielä, että käytän liivejä, koska nyt valahtamisen myötä ne ovat tärkeämmät kuin koskaan. Ja en myöskään tykkää, että nännit töröttää paidan läpi. Mutta valahtamista eivät siis estä.
Voi halooo "omat lihakset joutuu töihin ilman liivejä" ai kannatteletteko koko keskivartaloanne ja ryhtiä rintaliiveillä. Ei sitä rinnan läskiosaa mikään lihas nosta, painovoima vetää alas ajansaatossa. Rintaliivit on varmaan keksitty nimenomaan muotoilemaan rintoja ja piilottamaan nännit, samalls tuki helpottaa suurten rintojen aiheuttamaa taakkaa hartioille jne.
selkä ja rintalihaksia treenaamalla voi vähän vaikuttaa rintojen ja kropan ryhdikkyyteen.
Mikää ei oo niin karmean näköistä kuin pitkät tissit ilman liivejä..
Ei kannata. Kauheen näköstä.