Uskaltaako lopettaa liivien käytön?
Kiinnostais kokeilla mitä tapahtuu, jos lopettaa ainakin kaarituettujen ja topattujen rintaliivien käyttämisen :) Onko kokemuksia?
Kommentit (53)
Miehet tykkää liivittömistä. Polttakaa rintsikkanne.
Topattuja en oo käyttänyt koskaan, ei kai niissä ole mitään muuta funktiota kuin optinen harha. Ite en olisi ilman, koska raskaat rinnat (85e), jotka ovat esim. mammografian ottajankin mukaan poikkeuksellisen tiiviit = painavat.
En ole kovinkaan usein käyttänyt kaarituettuja, enkä ensinkään topattuja liivejä.
Miksi en ymmärrä kysymystä? Onko tässä joku sama idea kuin "uskallanko jättää meikkaamatta kun menen viemään roskapussin"? Jos kuppikoko on jotain D+, voi maan vetovoima vaikuttaa yllättävän paljon.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:29"]Jos haluat että tissit roikkuu navassa niin anna mennä! En lähtis kokeilemaan mitään hullutuksia, rinnat tarvii tukea.
[/quote]
Itse asiassa jos rinnat tottuvat tuettomuuteen niin ne ryhdistyvät koska omat lihakset joutuvat töihin.
Minulla on pienet, joten en enää viitsi. Muutenkin tubulaariset ym. joten voin mielelläni olla koekaniini että mitä käy.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:29"]Jos haluat että tissit roikkuu navassa niin anna mennä! En lähtis kokeilemaan mitään hullutuksia, rinnat tarvii tukea. [/quote] Itse asiassa jos rinnat tottuvat tuettomuuteen niin ne ryhdistyvät koska omat lihakset joutuvat töihin.
[/quote] no tuossa linkissä sanotaan ettei hyötyä ole jos nyt on ehtinyt jo käyttää vuosikymmeniä.
Mitä väliä minkä näköisiä ja kokoisia rinnat, perseet ja kyrvät ovat? Rakasta itseäsi sellaisena kuin olet ja käännä selkäsi turhamaisille pintaliihottelijoille. Fuck yeah!
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:27"]Kiinnostais kokeilla mitä tapahtuu, jos lopettaa ainakin kaarituettujen ja topattujen rintaliivien käyttämisen :) Onko kokemuksia? [/quote] Vuoden verran olen ollut ilman. Alussa rinnat kipeyty aika paljon, kun olivat tottuneet jatkuvaan liivien käyttöön. Nykyään käytän toppimallisia liivejä tai lindexin kaarituettomia vuorattuja. Epäilen että noi on jopa vähän ryhdistyneet, kynä ei todellakaan pysy alla ;) T. 70C ja kolme lasta imetetty
[/quote] Minä en oikein usko näihin hehtotisseihin, ja ettei kynä pysy. Vaan kaikillahan av:llä on sellaiset, samoin kuin miehillä 20 senttiä taskussa.
Mutta täytyy sanoa etten haluaisi sellaisia painovoimaa uhmaavia isoja pötkylöitä tuohon eteen, ei se voi hyvältä sekään näyttää.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:29"]Jos haluat että tissit roikkuu navassa niin anna mennä! En lähtis kokeilemaan mitään hullutuksia, rinnat tarvii tukea. [/quote] Itse asiassa jos rinnat tottuvat tuettomuuteen niin ne ryhdistyvät koska omat lihakset joutuvat töihin.
[/quote] no tuossa linkissä sanotaan ettei hyötyä ole jos nyt on ehtinyt jo käyttää vuosikymmeniä.
[/quote]
Joo se on vaan yhden lääkärin mielipide. Se totuttelu pitää tehdä hitaasti niin lihakset kasvaa. Vai meinaatko ettei esim jalkalihas kasva jos se pannaan töihin eli mikä sen tehtäväki on.
Anna palaa vaan, kyllä ne tissit menossa mukana pysyy ilmankin. Jotenkin hullu ajatus, että naisen vartalo olisi luonnostaan jotenkin niin 'huono', että tietyt ruumiinosat tarvitsisivat ulkoista tukea. Mikseivät miehet käytä palliliivejä?
t. 75D, joka voi kevyesti juosta ilman rintsikoita
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:14"]
[/quote]
Juu, mitään lihastahan ei kannata alkaa treenaamaan enää aikuisiällä. Eiku...
Ps. Esim. punnerrukset tekee gutaa rintalihaksille
Itse en kestäis sitä että nännit paistaa paidan läpi. Ilman rintsikoita nännit myös hankautuu paitaa vasten ja tulee kipeiksi. Lisäksi jos vähänkin hölkkää tai liikehtii kovemmin niin rinnat pomppii ja se tuntuu inhottavalta. Mä vaan tykkään rintsikoista, ne paketoi tissit ja pitää ne kuosissa.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:08"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:29"]Jos haluat että tissit roikkuu navassa niin anna mennä! En lähtis kokeilemaan mitään hullutuksia, rinnat tarvii tukea. [/quote] Itse asiassa jos rinnat tottuvat tuettomuuteen niin ne ryhdistyvät koska omat lihakset joutuvat töihin. [/quote] no tuossa linkissä sanotaan ettei hyötyä ole jos nyt on ehtinyt jo käyttää vuosikymmeniä. [/quote] Joo se on vaan yhden lääkärin mielipide. Se totuttelu pitää tehdä hitaasti niin lihakset kasvaa. Vai meinaatko ettei esim jalkalihas kasva jos se pannaan töihin eli mikä sen tehtäväki on.
[/quote] Siinä itse tississä ei lihaksia ole, tietty treenatut rintalihakset saattavat saada rinnankin näyttämään paremmalta, mutta ei taida ihan vain liivien pitämättä jättämisestä ne lihakset kasvaa.
Roikkuminen johtuu sidekudoksen veltostumisesta, ja sen ei luulisi niinkään palautuvan kun kerran on venynyt.
mulla on niin pienet rinnat että haluan kohottaa niitä liiveillä. ilman liivejä olen tasainen pötkö. En lihava mutta lautapoika. Ei vaan jotenkin iske. Lisäksi mulla myös arat nännit. Rintsikat painaa nännit piiloon. Tosi tiukka paitakin vois toimia mutta miltä se sitten näyttäis. Ihana lättärinta. :P
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:14"]
[/quote]
Juu, mitään lihastahan ei kannata alkaa treenaamaan enää aikuisiällä. Eiku...
Ps. Esim. punnerrukset tekee gutaa rintalihaksille
[/quote] Ei se rintojen riiputtaminen punnerruksia vastaa. Jos näin olisi niin mitään liikuntaa varmaan tarvitsisikaan lihasten kasvattamiseen.
Mutta voihan av-mamma tukeutua siihen että kun heittää rintsikat pois niin on sama kuin salilla kävisi.
Mutta ihan miten vain, nostakaa te tissejänne nyt jättämällä liivit pois, minä en ole koskaan käyttänyt siis.
Pienet rinnat katoaa ilman liivejä, isot roikkuu vyötäröllä. Ei kiitos kumpaakaan. Rintsikat on hyvä keksintö. Täytyy vaan satsata laatuun ja oikeaan kokoon.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:27"]Kiinnostais kokeilla mitä tapahtuu, jos lopettaa ainakin kaarituettujen ja topattujen rintaliivien käyttämisen :) Onko kokemuksia? [/quote] Vuoden verran olen ollut ilman. Alussa rinnat kipeyty aika paljon, kun olivat tottuneet jatkuvaan liivien käyttöön. Nykyään käytän toppimallisia liivejä tai lindexin kaarituettomia vuorattuja. Epäilen että noi on jopa vähän ryhdistyneet, kynä ei todellakaan pysy alla ;) T. 70C ja kolme lasta imetetty
[/quote] Minä en oikein usko näihin hehtotisseihin, ja ettei kynä pysy. Vaan kaikillahan av:llä on sellaiset, samoin kuin miehillä 20 senttiä taskussa.
Mutta täytyy sanoa etten haluaisi sellaisia painovoimaa uhmaavia isoja pötkylöitä tuohon eteen, ei se voi hyvältä sekään näyttää.
[/quote] Nauraisit jos näkisit mun "hehtotissit" kokoa 70C. Pienet ne on ku mitkä eikä oo mitenkään erikoista kai ettei se kynä pysy.
Mikä tuo kynäjuttu on? Siis miten päin sen kynän tulisi olla ja tissin allako? En oo ikinä tuota ymmärtänyt :D
kesäksi viimeistään lopettakaa liivien käyttö ja toivottavasti tulisi lämmin kesä,kevyet ohuet vaatteet.
tv.pakastealtailla kyttäävä mies.