Bannia ropisee kun vitutustaan purkaa. ANYWAY... ne miehet
kuten sanoin, en koskaan ole tuntenut itseäni pelkäksi pilluksi kenellekään, koska itse olen melkeinpä innokkaampi sänkypuuhiin uuden miehen kanssa, kun haluan nähdä että onko hänessä edes potentiaalia muuksi kuin kaveriksi.
eikä kukaan ole koskaan muuttunut sänkypuuhien jälkeen + ei minulla ole mitään velvollisuutta pihdata siksi, että olen nainen. MINÄ HALUAN SUHTEEN JOKA TOIMII SÄNGYSSÄ JA SEN ULKOPUOLELLA. niin.
olen niin kurkkuani myöten täynnä sitä ainaista "en mä vaan pysty suhteeseen nyt yhyyy yhyyy en mä vaan pysty."
ja kuten sanoin, en tapaile pelimiehiä. he ovat ihan tavallisia miehiä, kaikki ihan erinäköisiä, erikokoisia. ei mitään mikael gabriel kakkosia joiden naamasta loistaa itserakkaus. kuten sanoin.
enkä edelleenkään kaipaa analyysejä. puran vain vitutusta.
on se kumma kun ei tästä maailmasta löydy miestä, joka kykenisi suhteeseen. olen ONGELMAMIESMAGNEETTI.
okei, the thing is that: jos vaikkapa viimeisin eksäni ottaisi nyt yhteyttä, niin voisin tavata hänet, panna ehkä pari kertaa, käydä treffeillä... mutta tuskin haluaisin hänestä enää mitään vakavaa. toisaalta en voi tietää jos vaikka päätyisinkin takaisin yhteen hänen kanssaan (jos tulisi puheeksi) mutta olisin vähän sellaisella kepeämmällä mielellä messissä. samaahan hän teki minulle. mutta TODENNÄKÖISESTI en ryhtyisi enää mihinkään suhteeseen, kunhan vain pitäisin vähän hauskaa.
sitten tämä viimeisin jota tapailin, ottaisi vaikkapa yhteyttä ja haluaisi tavata. no, tietenkin menisin tapaamaan häntä. ja tekisin mitä tekisin, ei sitä voi etukäteen tietää. sitten tulisi vaikka ihan upouusi mies kuvioihin, no toki menisin häntäkin tapaamaan. mutta SIINÄ VAIHEESSA kun olen löytänyt ihanan miehen niin keskityn vain ja ainoastaan häneen. ja niin olisin tehnyt TÄMÄN ERÄÄNKIN KOHDALLA. vaan eipä näyttänyt arvostusta liikenevän.
fuck you, olen vittuuntunut.
enkä edelleenkään kaipaa niitä vitun analyysejänne.
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 03:47"]minua ei kiinnosta tämä keskustelu enää. en alunperinkään halunnut yhtä ainutta analyysiä itsestäni, mutta te idiootit lampaat ette tajua puhetta vaan analysoitte analysoimistanne. katsokaapa huviksenne kauanko oma päänne kestää JATKUVAA paskaa. että oli ihan millainen mies tahansa, niin AINA se loppuu samalla tavalla. katsokaa että kauanko jaksatte hymyillä siinä tilanteessa kun ikinä mikään ei etene. painukaa vittuun, niin minäkin. ap
[/quote]
Miks tuut tänne sit räyhäämään jos et kaipaa analyysiä ?? Vika on sussa, oot hullu ja mielenvikanen ämmä joka tarvii lääkitystä.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 03:50"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 03:45"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 03:38"] Luetko ap ollenkaan viestejäsi ? Vaikutat raivohullulta ja sekopäiseltä ämmältä. Ei ihmekään et miehet kaikkoaa sun ympäriltä!!! Hyi helvetti. Varmaan vielä nirhaat jonkun äijän raivopäissäs [/quote] SIIS HYI KAMAAAAAAAAAALA!!1 se on niin helppoa se elämä jos on ollut aina se sama parisuhde, jossa ei ikinä tapahdu mitään kun kummallakaan ei ole luonnetta eikä tule riitoja eikä mitään uhkaa suhteen loppumiselle. sitten sitä taivastellaan muiden käytöstä, kun nämä muut ovat YRITTÄNEET JA YRITTÄNEET saada sen saatanan parisuhteen mutta kerta toisensa jälkeen AINA SAMA LOPPUTULOS, aina samaa paskaa. ymmärrätkö pointin?? :O ehkä en olisi niin vitun vihainen, jos minullakin onnistuisi asiat joskus. [/quote] Vitun tollo, älä tee päätelmiä muisen elämästä kun et tiiä mistään mitään. Pidä ruma turpasi vaan kiinni ensinnäkin. Jos jokainen mies ketä tapailet lopettaa suhteenne lyhyeen niin eiköhän olis aika katsoa peiliin. Ja mitä kirjoittelet täällä niin saa just kuvan psykobitchistä, sekopäisestä ämmästä joka ei oo ihan tästä maailmasta. Huomaa kyllä että olet vihainen mutta sekopäisyys huokuu susta, hae itsellesi apua. Ei ihmekään kun miehet kaikkoaa ympäriltä :DDD Taitaa huomata että oot ongelmatapaus ja takertuja.
[/quote]
Sori mutta ihan minä itse lopetin viimeisimmän hommelin koska mies alkoi liian rasittavaksi ja hankalaksi :) -ap
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 03:39"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 03:23"]
ja ihan turha kuvitella että minä uskon, että täällä käy moni mies. minä olen jokaisessa ketjussa hokenut, että vitut täällä mitään miehiä käy. tietenkin JOKU mies jostain aina käy välillä täällä, mutta ei varmasti kukaan pyöri säännöllisesti jollain vauvapalstalla. ja varmasti tuo "32 v mies" oli trolli, en epäile hetkeäkään, mutta olisi ollut pieni mahdollisuus että hän on ihan aito ihminen ja mikäs minulla on ihmisiin tutustumista vastaan. kun koskaan ei voi tietää, mitä elämä tuo tullessaan. minä olen sentään avoin ihmisille joten siitä ei voi minua syyttää. -ap
[/quote]
Paitsi, etten ollut ja sen tiedät, koska et uskaltanut tulla juttelemaan privaan. Trollihan sä oot, ja voit avaa uuden ketjun, ku tää koht jumahtaa. m32
[/quote]
ensinnäkin ihmettelen että miksi joku käy jollain livechat-sivustolla, mutta kävin katsomassa uteliaisuuttani eikä siellä ketään ollut. että mene sinäkin vaan muualle aukomaan naamaasi, ei kiinnosta että oletko trolli vai et. ap
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 04:07"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 03:39"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 03:23"]
ja ihan turha kuvitella että minä uskon, että täällä käy moni mies. minä olen jokaisessa ketjussa hokenut, että vitut täällä mitään miehiä käy. tietenkin JOKU mies jostain aina käy välillä täällä, mutta ei varmasti kukaan pyöri säännöllisesti jollain vauvapalstalla. ja varmasti tuo "32 v mies" oli trolli, en epäile hetkeäkään, mutta olisi ollut pieni mahdollisuus että hän on ihan aito ihminen ja mikäs minulla on ihmisiin tutustumista vastaan. kun koskaan ei voi tietää, mitä elämä tuo tullessaan. minä olen sentään avoin ihmisille joten siitä ei voi minua syyttää. -ap
[/quote]
Paitsi, etten ollut ja sen tiedät, koska et uskaltanut tulla juttelemaan privaan. Trollihan sä oot, ja voit avaa uuden ketjun, ku tää koht jumahtaa. m32
[/quote]
ensinnäkin ihmettelen että miksi joku käy jollain livechat-sivustolla, mutta kävin katsomassa uteliaisuuttani eikä siellä ketään ollut. että mene sinäkin vaan muualle aukomaan naamaasi, ei kiinnosta että oletko trolli vai et. ap
[/quote]
ja sori vaan mutta en ole trolli vaan vittuuntunut ihminen. on se jumalauta kumma kun ei saa vitutusta purkaa ilman että kakarat ja vähemmän kakarat ja kaikki saatanan mahdolliset pellet tulevat huutelemaan trollia ja hullua ja sekopäätä. painukaa vittuun, minä halusin PURKAA VITUTUSTANI, saatana.
noniin, vitun trollailijat, voitte nyt yrittää esittää minua mutta tämä on nickini jonka äsken rekisteröin, ja kaikki viestit tämän jälkeen, joissa lukee "ap" ovat trollien paskaa. joten jatkakaa vain, pellet.
Naiset ovat feministisessa viisaudessaan alkaneet käyttäytyä kuin miehet. Pimppiä on tarjolla kanssasisariltasi valtavasti niille sun himoitsimille komeille miehille. He eivät halua sitoutua koska naisen kanssa olemisen ylivoimainen ykkösasia heille olisi seksi. Ja mikä parasta nyt seksiä voi harrastaa eri naisten kanssa joka kerta sillä urokset pitävät vaihtelusta.
Naiset ovat aivan itse mokanneet seksimarkkinat vaikka voisivat kontrolloida niitä jos kerran nauttivat ja arvostavat oikeita suhteita pelkkää seksiä enemmän.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 05:52"]
Naiset ovat feministisessa viisaudessaan alkaneet käyttäytyä kuin miehet. Pimppiä on tarjolla kanssasisariltasi valtavasti niille sun himoitsimille komeille miehille. He eivät halua sitoutua koska naisen kanssa olemisen ylivoimainen ykkösasia heille olisi seksi. Ja mikä parasta nyt seksiä voi harrastaa eri naisten kanssa joka kerta sillä urokset pitävät vaihtelusta.
Naiset ovat aivan itse mokanneet seksimarkkinat vaikka voisivat kontrolloida niitä jos kerran nauttivat ja arvostavat oikeita suhteita pelkkää seksiä enemmän.
[/quote]
vitun idiootti, minä JUURI sanoin, että ne miehet ovat IHAN TAVALLISEN NÄKÖISIÄ, voi luoja kun ei mene mikään jakeluun! julkkisesimerkeistä esim.:
Mads Østberg
Sébastien Ogier
HEIDÄN KALTAISIAAN OVAT MINUN MIEHENI, SIIS AIVAN TAVALLISIA.
ja tässä ei ole muutenkaan, EDELLEENKÄÄN tarkoitus vittu ANALYSOIDA mitään. minä halusin PUR-KAA VI-TU-TUS-TANI, en tiedä kuinka helvetin moneen kertaan se täytyy toistaa että tajuaisitte olla hiljaa jos ei ole muuta kuin ANALYSOITAVAA. kun EI KIINNOSTA. tajutkaa, ääliöt. minä tiedän omasta elämästäni kaiken, te ette mitään.
Onko sinulla ap lapsia? Jos on niin onko niitä useammalle miehelle?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 06:44"]
Onko sinulla ap lapsia? Jos on niin onko niitä useammalle miehelle?
[/quote]
ihan olen kuule lapseton, huoh.
[quote author="namelezz" time="01.01.2015 klo 06:43"]ja tässä ei ole muutenkaan, EDELLEENKÄÄN tarkoitus vittu ANALYSOIDA mitään. minä halusin PUR-KAA VI-TU-TUS-TANI, en tiedä kuinka helvetin moneen kertaan se täytyy toistaa että tajuaisitte olla hiljaa jos ei ole muuta kuin ANALYSOITAVAA. kun EI KIINNOSTA. tajutkaa, ääliöt. minä tiedän omasta elämästäni kaiken, te ette mitään.
[/quote]
Tapa ittes ämmä. Kuole pois, kukaan ei jää kaipaamaan tuollaista vittu sitä vittu tätä-päätä. NO MINÄHÄN VAIN PURKAAN VITUTUSTANI VITUN KDIOOTIT NIIH!
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 10:52"][quote author="namelezz" time="01.01.2015 klo 06:43"]ja tässä ei ole muutenkaan, EDELLEENKÄÄN tarkoitus vittu ANALYSOIDA mitään. minä halusin PUR-KAA VI-TU-TUS-TANI, en tiedä kuinka helvetin moneen kertaan se täytyy toistaa että tajuaisitte olla hiljaa jos ei ole muuta kuin ANALYSOITAVAA. kun EI KIINNOSTA. tajutkaa, ääliöt. minä tiedän omasta elämästäni kaiken, te ette mitään.
[/quote]
Tapa ittes ämmä. Kuole pois, kukaan ei jää kaipaamaan tuollaista vittu sitä vittu tätä-päätä. NO MINÄHÄN VAIN PURKAAN VITUTUSTANI VITUN KDIOOTIT NIIH!
[/quote]
varmasti tappaisin jos olisin tarpeeksi rohkea. elämäni on turhaa paskaa. Ollut jo pitkään.
Mene lääkäriin. Jos takana on pitkä putki aineita niin vielä nopeammin lääkäriin. Et ilmeisesti saa nukuttua?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 11:09"]Mene lääkäriin. Jos takana on pitkä putki aineita niin vielä nopeammin lääkäriin. Et ilmeisesti saa nukuttua?
[/quote]
Mitä vitun aineita? hohhoijaa.
[quote author="namelezz" time="01.01.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 11:09"]Mene lääkäriin. Jos takana on pitkä putki aineita niin vielä nopeammin lääkäriin. Et ilmeisesti saa nukuttua?
[/quote]
[/quote]
Kuulostaa tyypillisesti ihmiseltä jolla on takana putki. Joko riippuvuuden tai kaksisuuntaisen häiriön vuoksi. Et voi hyvin. Hoida ensin itsesi niin löydät rakkauden.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 11:14"][quote author="namelezz" time="01.01.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 11:09"]Mene lääkäriin. Jos takana on pitkä putki aineita niin vielä nopeammin lääkäriin. Et ilmeisesti saa nukuttua?
[/quote]
[/quote]
Kuulostaa tyypillisesti ihmiseltä jolla on takana putki. Joko riippuvuuden tai kaksisuuntaisen häiriön vuoksi. Et voi hyvin. Hoida ensin itsesi niin löydät rakkauden.
[/quote]
huoh. EN VOI HYVIN, KOSKA MIES TOISENSA PERÄÄN "EI PYSTY" SUHTEESEEN VAIKKA ALUSSA LÄPÄLÄPÄLÄSSYTTÄÄ. HEMPEILEE, KEHUU PALJON JA VARMISTAA, ETTÄ OLENHAN _MINÄKIN_ ETSIMÄSSÄ VAKAVAA SUHDETTA ENKÄ SÄÄTÖÄ. ON SE JUMALAUTA KUMMA kun ei ikinä voi yksikään mies olla rehellinen. välitän viimeisimmästä ihan superpaljon, mutta olen julmetun vihainen hänelle enkä halua ehkä enää koskaan nähdä häntä.
Tai HALUAN. toivoisin niin, että hän tekisi asian eteen jotain eikä olisi niin vitun ärsyttävä. NIMENOMAAN kysyi, että kai minäkin etsin vakavaa suhdetta niin kuin hänkin. minä niin luotin taas kerran. tällä kertaa oli syvää kiinnostusta pelissä. "mä en halua mitään säätöä." Niinpä niin! :):):) saatana että suututtaa!! hänellä on joo kamala tapahtuma (tuore sellainen) elämässään, mutta kyllä silti olisi ihan sallittua puhua totta!!! hänen tilanteessaan en edes odota..odottanut siis mitään salamannopeaa etenemistä mutta odotin että hän olisi sanansa mittainen mies!! Ei näköjään ollut, kuten ei kukaan muukaan ikinä.
Vaikutat todelliselta helmeltä naiseksi - a real catch etten sanoisi. Tulisitko ottamaan minulta näin uuden vuoden 2015 kunniaksi oikein kunnolla poskeen? Voidaan katsoa sitten, pystynkö suhteeseen kanssasi.
Ap ei vieläkään tajua muuttaa käytöstään vaikka kaikki näkee et se on sekasin ja hullu
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 03:45"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 03:38"]
Luetko ap ollenkaan viestejäsi ? Vaikutat raivohullulta ja sekopäiseltä ämmältä. Ei ihmekään et miehet kaikkoaa sun ympäriltä!!! Hyi helvetti. Varmaan vielä nirhaat jonkun äijän raivopäissäs
[/quote]
SIIS HYI KAMAAAAAAAAAALA!!1 se on niin helppoa se elämä jos on ollut aina se sama parisuhde, jossa ei ikinä tapahdu mitään kun kummallakaan ei ole luonnetta eikä tule riitoja eikä mitään uhkaa suhteen loppumiselle. sitten sitä taivastellaan muiden käytöstä, kun nämä muut ovat YRITTÄNEET JA YRITTÄNEET saada sen saatanan parisuhteen mutta kerta toisensa jälkeen AINA SAMA LOPPUTULOS, aina samaa paskaa. ymmärrätkö pointin?? :O ehkä en olisi niin vitun vihainen, jos minullakin onnistuisi asiat joskus.
[/quote]
Vitun tollo, älä tee päätelmiä muisen elämästä kun et tiiä mistään mitään. Pidä ruma turpasi vaan kiinni ensinnäkin. Jos jokainen mies ketä tapailet lopettaa suhteenne lyhyeen niin eiköhän olis aika katsoa peiliin. Ja mitä kirjoittelet täällä niin saa just kuvan psykobitchistä, sekopäisestä ämmästä joka ei oo ihan tästä maailmasta. Huomaa kyllä että olet vihainen mutta sekopäisyys huokuu susta, hae itsellesi apua. Ei ihmekään kun miehet kaikkoaa ympäriltä :DDD Taitaa huomata että oot ongelmatapaus ja takertuja.