Bannia ropisee kun vitutustaan purkaa. ANYWAY... ne miehet
kuten sanoin, en koskaan ole tuntenut itseäni pelkäksi pilluksi kenellekään, koska itse olen melkeinpä innokkaampi sänkypuuhiin uuden miehen kanssa, kun haluan nähdä että onko hänessä edes potentiaalia muuksi kuin kaveriksi.
eikä kukaan ole koskaan muuttunut sänkypuuhien jälkeen + ei minulla ole mitään velvollisuutta pihdata siksi, että olen nainen. MINÄ HALUAN SUHTEEN JOKA TOIMII SÄNGYSSÄ JA SEN ULKOPUOLELLA. niin.
olen niin kurkkuani myöten täynnä sitä ainaista "en mä vaan pysty suhteeseen nyt yhyyy yhyyy en mä vaan pysty."
ja kuten sanoin, en tapaile pelimiehiä. he ovat ihan tavallisia miehiä, kaikki ihan erinäköisiä, erikokoisia. ei mitään mikael gabriel kakkosia joiden naamasta loistaa itserakkaus. kuten sanoin.
enkä edelleenkään kaipaa analyysejä. puran vain vitutusta.
on se kumma kun ei tästä maailmasta löydy miestä, joka kykenisi suhteeseen. olen ONGELMAMIESMAGNEETTI.
okei, the thing is that: jos vaikkapa viimeisin eksäni ottaisi nyt yhteyttä, niin voisin tavata hänet, panna ehkä pari kertaa, käydä treffeillä... mutta tuskin haluaisin hänestä enää mitään vakavaa. toisaalta en voi tietää jos vaikka päätyisinkin takaisin yhteen hänen kanssaan (jos tulisi puheeksi) mutta olisin vähän sellaisella kepeämmällä mielellä messissä. samaahan hän teki minulle. mutta TODENNÄKÖISESTI en ryhtyisi enää mihinkään suhteeseen, kunhan vain pitäisin vähän hauskaa.
sitten tämä viimeisin jota tapailin, ottaisi vaikkapa yhteyttä ja haluaisi tavata. no, tietenkin menisin tapaamaan häntä. ja tekisin mitä tekisin, ei sitä voi etukäteen tietää. sitten tulisi vaikka ihan upouusi mies kuvioihin, no toki menisin häntäkin tapaamaan. mutta SIINÄ VAIHEESSA kun olen löytänyt ihanan miehen niin keskityn vain ja ainoastaan häneen. ja niin olisin tehnyt TÄMÄN ERÄÄNKIN KOHDALLA. vaan eipä näyttänyt arvostusta liikenevän.
fuck you, olen vittuuntunut.
enkä edelleenkään kaipaa niitä vitun analyysejänne.
Kommentit (87)
oma kokemukseni on, että joku joka sanoo omaavansa hyvän ihmistuntemuksen, ei siitä mitään tiedä
Pakko kysyä että minkä ikäinen sä olet ja onko sulla ollut koskaan pitkään kestänyttä parisuhdetta?
oon jotain 30 ja 40:n välillä. pisin suhde on ollut 3 vuotta.
Sulle on tuo paneminen tärkeetä. Tärkeintä. Tässä tää vitun analyysi susta.
ja kahden naisen kanssa oon uudelleen lämmitellyt suhdetta vuosien jälkeen. kesti hetken...
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 01:11"]
oon jotain 30 ja 40:n välillä. pisin suhde on ollut 3 vuotta.
[/quote]
sinusta en tiedä mutta minä en ainakaan :) -ap
viimeisimmän miehen elämässä tapahtui surullinen asia, joten TÄSSÄ TAPAUKSESSA YMMÄRRÄN sitä että on vaikeaa keskittyä suhteeseen. muiden kohdalla ei ole ollut mitään kunnon syytä. ap
mutta en kyllä edelleenkään kaipaa niitä analyysejänne.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:40"]
osaatko rakastaa
[/quote]
enköhän, jos joku olisi joskus sen arvoinen. mutta jos kaikki suhteet ja tapailut päättyvät viimeistään kolmen kuukauden tultua täyteen on vaikea rakastaa. mutta sisimmissäni haluaisin vain tuon viimeisimmän. välitän hänestä niin paljon. ja siksi olen niin vitun vihainen.
hän antoi ymmärtää pitävänsä minusta vähintään yhtä paljon kuin minä hänestä. ei KERTAAKAAN puhunut seksistä, en minäkään, ei se ole mikään kahvipöytäaihe itselleni. se on tavallinen asia josta en jauha sängyn ulkopuolella. en tosin sielläkään, vaan siellä keskityn toimintaan.
eli olen helvetin vihainen siksi, että välitän niin vitusti mutta ilmeisesti en ole ansainnut onnea. kuulostakoon kuinka kliseiseltä paskalta tahansa niin totta se näkyy olevan.
[/quote]
Sellaista se on. Luultavasti sellaisia miehiä on ollut, jotka ovat/olisivat sinusta välittäneet, mutta sinä et tuntenut samoin heitä kohtaan. Toisinaan sinä olet se joka välittää ja mies ei. Ei kannata odottaa ansaitsevansa mitään parisuhteissa, koska ne eivät ole koskaan perustuneet siihen mikä on oikein tai reilua.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 01:13"]
Sulle on tuo paneminen tärkeetä. Tärkeintä. Tässä tää vitun analyysi susta.
[/quote]
ei ole totta. - ap
Liikut liian samanlaisten parissa. Heittäydy eri reitille ja jep, ei ole helppoa. Joudut siinä puntaroimaan itsesi ja kyseenalaistamaan omat fiilikset kun olet tottunut tietyn mallin elämään tai ihmisiin. Luovu vanhasta. Valitse sellainen jota viimeisimmäksi ehkä ajattelisit eli anna mahdollisuus ihan uudelle!
Been there, done that.
Jos et kykene, jokin menneessä sitoo sua ja aika katkaista sellaiset narut.
Hei ap, jos sama kuvio toistuu aina, niin sitten SUN pitää tehdä jotain toisin.
Jos miehet sanoo ettei tahdo jatkaa koska olet tyrkky & sinä taas kehut että olet toiminnan nainen etkä puhu niin ehkä ongelma on sinun tyrkky olemus?
Jospa mies kestävään parisuhteeseen ei kaipaa naista jonka olemus selkeästi kertoo muillekin että seksi kelpaa. Ehkä ajattelet että sinun pitää todistaa seksuaalisuuttasi ja se saattaa olla miehestä riski?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 02:06"]
Jos miehet sanoo ettei tahdo jatkaa koska olet tyrkky & sinä taas kehut että olet toiminnan nainen etkä puhu niin ehkä ongelma on sinun tyrkky olemus? Jospa mies kestävään parisuhteeseen ei kaipaa naista jonka olemus selkeästi kertoo muillekin että seksi kelpaa. Ehkä ajattelet että sinun pitää todistaa seksuaalisuuttasi ja se saattaa olla miehestä riski?
[/quote]
huoh, kun ette vittu tajua lukemaanne. VUOSI SITTEN, YKSI MIES, SANOI: SINÄHÄN SE PILLUASI TYRKYTÄT, kun minä sanoin että hän haluaa vain sitä. ja sekin oli minulta sellaista provoamista, koska TIESIN, että olin itse aktiivisempi seksin suhteen kuin hän.
se ei ole mikään YLEINEN ASIA, jota minulle hoettaisi. ei todellakaan. tajutkaa nyt joskus jotain huoh. ja lopettakaa se analysointi kun olen sanonut sata kertaa etten kaipaa niitä analyysejä. puran vain vitutusta. te ette tiedä minusta ja minun elämästäni mitään.
Siisti suus ja rauhotu, ni otan sut ite vaikka vaimoks asti! ;) T: Mies
Ap on tässä ketjussa kirjoittanut monta vastausta itselleen. Kirjoitustyylistä huomaa.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 02:24"]
Ap on tässä ketjussa kirjoittanut monta vastausta itselleen. Kirjoitustyylistä huomaa.
[/quote]
ja en muuten tasan ole. vittu kun vituttaa, kun täällä kaikki rekkaamattomat ovat vain vierailijoita. olisi edes joku numerokoodi, josta näkisi että kuka on kukakin. -ap
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 02:21"]
[/quote]
ai että on ihanaa! -ap
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 02:30"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 02:21"]
[/quote]
ai että on ihanaa! -ap
[/quote]
Niin mustakin. Onks susta kuvaa? Ikäs? Et ainakaan vaikuta juuri yli parikymppiseltä. :) T: Mies
eikä paistanut. tai sitten näit väärin. eihän siitäkään suhteesta tullut mitään muuta kuin sanomista :)