Alkoholi annos laskurin mukaan olen juonut elokuun aikana 63 annosta. Onko se mielestäsi paljon?
Olin lomalla tämän kuun.nyt meinaan pitää syyskuun tipattomana.
Kommentit (16)
Jos lomakuukausi vielä, niin ei todellakaan ole paljon. Tuohan on ihan suositusten mukainen vielä!
On paljon. Eihän kukaan normaali juo ollenkaan.
normaaalisti en shiis juohottelusi noin paljon. peeejantai peeerjantai!! . huusivat lapset ja taputtivat karvaisia käsiään
Jos sä annoksesi lasket, niin olet jo ns. turvallisilla vesillä sen kaikkein pahimman varalta. En tiedä, tai ole kuullut kenestäkään, joka olisi annoksiaan laskenut ja sitten sitä myöten alkoholisoitunut. Sitten kun maistuu, niin siinä ei todellakaan lasketa kuukauden menekkiä. Se että lomalla kuluu enemmän, lienee aika normaalia. Hyvä että lasket. Pidä se, niin olet turvassa lipsumiselta mihinkään. Sillä kuten sanoin, ei siinä kohtaa kun korkki on auki, niin jaotella viinejä 12cl mitalla tai katsota että montako senttilitraa tuossa pullon suusta ryypyssä nyt oli.
Ainakin minuun verrattuna on paljon. Yhtään annosta alkoholia en ole ottanut.
Juo lisää ..ei ole vielä tarpeeksi . Heippa .
Montako alkoholi annosta on 0.7l rommipullo 25%?? Miten tuo lasketaan? Olen juonut yhden joka viikonloppu jo parin vuoden ajan
Vanhana deekuna, entisenä sellaisena! Ei siinä annoksia lasketa. Jos laskee niin se on tilapäistä dokailua ja ei siitä juopoksi tule. Juoppo ei tooooodella laske annoksia, tai puhaltele kiinasta ostettuun alkometriin (ystävä teki tätä). Sitten kun aletaan ottamaan, niin sitä menee pullo toisensa jälkeen.
Mä oon juonu noin 9 annosta, (siis elokuussa) ja nekin saman vuorokauden aikana.
100 annosta viikossa menee minulla eikä mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhana deekuna, entisenä sellaisena! Ei siinä annoksia lasketa. Jos laskee niin se on tilapäistä dokailua ja ei siitä juopoksi tule. Juoppo ei tooooodella laske annoksia, tai puhaltele kiinasta ostettuun alkometriin (ystävä teki tätä). Sitten kun aletaan ottamaan, niin sitä menee pullo toisensa jälkeen.
Minä lasken juuri siksi, ettei kontrolli lähde täysin. Juopoksi en halua, vaikka luultavasti moni minut sellaisena näkee.
Turvallisen käytön rajoissa. Tekee keskimäärin noin 14 annosta viikko.