Bannia ropisee kun vitutustaan purkaa. ANYWAY... ne miehet
kuten sanoin, en koskaan ole tuntenut itseäni pelkäksi pilluksi kenellekään, koska itse olen melkeinpä innokkaampi sänkypuuhiin uuden miehen kanssa, kun haluan nähdä että onko hänessä edes potentiaalia muuksi kuin kaveriksi.
eikä kukaan ole koskaan muuttunut sänkypuuhien jälkeen + ei minulla ole mitään velvollisuutta pihdata siksi, että olen nainen. MINÄ HALUAN SUHTEEN JOKA TOIMII SÄNGYSSÄ JA SEN ULKOPUOLELLA. niin.
olen niin kurkkuani myöten täynnä sitä ainaista "en mä vaan pysty suhteeseen nyt yhyyy yhyyy en mä vaan pysty."
ja kuten sanoin, en tapaile pelimiehiä. he ovat ihan tavallisia miehiä, kaikki ihan erinäköisiä, erikokoisia. ei mitään mikael gabriel kakkosia joiden naamasta loistaa itserakkaus. kuten sanoin.
enkä edelleenkään kaipaa analyysejä. puran vain vitutusta.
on se kumma kun ei tästä maailmasta löydy miestä, joka kykenisi suhteeseen. olen ONGELMAMIESMAGNEETTI.
okei, the thing is that: jos vaikkapa viimeisin eksäni ottaisi nyt yhteyttä, niin voisin tavata hänet, panna ehkä pari kertaa, käydä treffeillä... mutta tuskin haluaisin hänestä enää mitään vakavaa. toisaalta en voi tietää jos vaikka päätyisinkin takaisin yhteen hänen kanssaan (jos tulisi puheeksi) mutta olisin vähän sellaisella kepeämmällä mielellä messissä. samaahan hän teki minulle. mutta TODENNÄKÖISESTI en ryhtyisi enää mihinkään suhteeseen, kunhan vain pitäisin vähän hauskaa.
sitten tämä viimeisin jota tapailin, ottaisi vaikkapa yhteyttä ja haluaisi tavata. no, tietenkin menisin tapaamaan häntä. ja tekisin mitä tekisin, ei sitä voi etukäteen tietää. sitten tulisi vaikka ihan upouusi mies kuvioihin, no toki menisin häntäkin tapaamaan. mutta SIINÄ VAIHEESSA kun olen löytänyt ihanan miehen niin keskityn vain ja ainoastaan häneen. ja niin olisin tehnyt TÄMÄN ERÄÄNKIN KOHDALLA. vaan eipä näyttänyt arvostusta liikenevän.
fuck you, olen vittuuntunut.
enkä edelleenkään kaipaa niitä vitun analyysejänne.
Kommentit (87)
ei oo tarpeeks hyvää seksiä sun kanssas. t. mies
tai oot muuten vaan ääliö
Ehkä ne säihkähtää sun kiroilua...
mutta hyvä että tiedät mitä haluat ja mitä et. se on hyvä alku.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:32"]
ei oo tarpeeks hyvää seksiä sun kanssas. t. mies tai oot muuten vaan ääliö
[/quote]
seksi seksi seksi seksi. seksi seksi seksi. minä vedän puoleeni miehiä, jotka painottavat, että seksi ei ole kaikki kaikessa. ja silloin kun sitä on, niin saan kehuja, joten sori, meni väärin.
joskus suutuksissani sanoin eräälle jota tapailin, että "sä haluat musta vaan pillua", ja se vastasi että "sinähän se sitä tyrkytät, en minä mitään seksiä pelkästään halua."
tosin sekin oli vähän sellaista provoamista minun puoleltani. tiedänhän itsekin, että olen seksuaalisesti aktiivinen ja avoin.
silti kaikki ei ole kiinni seksistä ja siitä puhumisesta. mitäköhän ääliö tarkoittaa? no, kuten sanoin niin olen ongelmamiesmagneetti enkä ikinä opi välttämään heitä. eli ilmeisesti olen ääliö, mitä sitä kieltämään.
viimeisimmästä miehestä välitin aidon oikeasti enemmän kuin eksästäni, vaikka me olimme virallisesti pari. kuitenkin yli päästyäni tajusin, kuinka turha jätkä eksä on ja välitin ihan hulluna tuosta uudesta. kunnes sekin meni VITUIKSI koska MÄ EN PYSTY, MÄ EN PYSTY, YHHHHYYYYY :''''''''''''(
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:34"]
joo kiroileva nainen... turn off
[/quote]
no voi kauhiaaaa! minä kiroilen vihaisena, en "huvikseen" tyyliin: OSTIN VITUN SIISTIN LAUKUN, EIKS OO VITTU HIENOOOO.
että vihaisena kiroilen senkin edestä mutta normaalitilassa vain harvoin.
se että epäilet jonkun haluavan vain pillua ja sanot sen ääneen, kertoo aika paljon
ja ootko ajatellut että tosiaan valitset juuri ne miehet jotka ei halua sitoutua? vaikkapa ihan alitajuisesti?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:40"]
osaatko rakastaa
[/quote]
enköhän, jos joku olisi joskus sen arvoinen. mutta jos kaikki suhteet ja tapailut päättyvät viimeistään kolmen kuukauden tultua täyteen on vaikea rakastaa. mutta sisimmissäni haluaisin vain tuon viimeisimmän. välitän hänestä niin paljon. ja siksi olen niin vitun vihainen.
hän antoi ymmärtää pitävänsä minusta vähintään yhtä paljon kuin minä hänestä. ei KERTAAKAAN puhunut seksistä, en minäkään, ei se ole mikään kahvipöytäaihe itselleni. se on tavallinen asia josta en jauha sängyn ulkopuolella. en tosin sielläkään, vaan siellä keskityn toimintaan.
eli olen helvetin vihainen siksi, että välitän niin vitusti mutta ilmeisesti en ole ansainnut onnea. kuulostakoon kuinka kliseiseltä paskalta tahansa niin totta se näkyy olevan.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:42"]
se että epäilet jonkun haluavan vain pillua ja sanot sen ääneen, kertoo aika paljon
[/quote]
se oli joskus öö vuosi sitten :) eli aivan eri henkilö kuin tämä josta nyt kirjoitan. sitä paitsi sisimmissäni tiesin, ettei tämä ollut minulle oikea, mutta halusin hänen vain pitävän minusta ja halusin saada äksöniä elämään ja munaa siinä sivussa. siksi en halunnut jutun loppuvan, siis silloin joskus vuosi sitten. TODELLISUUDESSA en edes ajatellut olevani hänelle pillu, koska ITSE minä pilluani tarjosin senkin jälkeen, kun juttu oli ohi.
joo, toi uhriutuminen ei tee susta yhtään haluttavampaa :) ja kai sä tiedät, että onnellisuuden ei tule olla kiinni siitä onko kumppani vai ei
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:43"]
ja ootko ajatellut että tosiaan valitset juuri ne miehet jotka ei halua sitoutua? vaikkapa ihan alitajuisesti?
[/quote]
no kun en vittu tajua mistä se johtuu. kyllä minua kovasti kehutaan ja sanotaan, kuinka halutaan olla kanssani. ollaan innokkaita, tekstaillaan ja flirttaillaan. sitten yhtäkkiä kaikki muuttuu. ei kuitenkaan sen kuuluisan paneskelun jälkeen. vaan pikku hiljaa. okei, sanoin yhtäkkiä, mutta pikku hiljaa on enemmänkin oikein. en vain tajua että miksi IKINÄ en ole oikeutettu onneen.
toki joukkoon mahtuu muutama yli-innokaskin, joka sitten ahdistaa minut nurkkaan aivan yltiömäisellä tekstailulla, soittelulla, tapailuehdotuksilla ja flirtillä niin, etten ehdi hetkeäkään hengähtää. kyllä minä itsekin tarvitsen PIENEN hengähdyshetken tavattuani upouuden ihmisen. minun täytyy saada kelailla treffejä rauhassa yksin kotona ja tehdä rauhassa päätös jatkosta. ei niin, että treffeistä 5 minuuttia niin ollaan jo pommittelemassa että baby baby, haluun susta tyttöystävän nyt!
mutta tosiaan tarvitsen vain hetken toipuakseni siitä alkuahdistuksesta. sen jälkeen ei ole ongelmia.
no ehkä tää tuleva vuosi on sulle sitten onnellisempi :)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:47"]
joo, toi uhriutuminen ei tee susta yhtään haluttavampaa :) ja kai sä tiedät, että onnellisuuden ei tule olla kiinni siitä onko kumppani vai ei
[/quote]
minä olen jo elänyt parin vuoden yhtämittaisen sinkkuilujakson ja oppinut tuntemaan itseni. kuulostaapa kliseiseltä paskalta taas.
mutta en tarvitse enää mitään itsenitutkiskelujaksoja ja suht sosiaalisena ihmisenä haluan sen parisuhteen. en jaksa aina roikkua kavereiden kanssa ja kuunnella miten vitun ihana se poikkis nyt taas on ku se teki sillein ja tällein ja sit se teki tollein ja ihihihiiii, nyt meen kotiin poikkiksen kainaloon<3
en halua olla "se sinkku", en halua tottua yksinelämiseen, en halua muuttua itsekkääksi, en halua olla kuukaudesta toiseen vain se vitun sinkku sinkku sinkku sinkku sinkku.
JA VIELÄ KUN NÄMÄ MIEHET AINA, AINA, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAINA ANTAVAT OLETTAA JOTAIN IHAN MUUTA KUIN TARKOITTAVAT. "minä en halua mitään säätöä vaan vakavan suhteen... kai sinäkin?"
ja silti kaikki menee vituiksi, koska mies EI PYSTY. öö... hohhoijaa. olen niiiiiiiiiiiiiin kurkkuani myöten täynnä!!!
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:52"]
no ehkä tää tuleva vuosi on sulle sitten onnellisempi :)
[/quote]
kaunis ajatus, mutta ei se onni osu minun kohdalleni ikinä, se on huomattu.
just. oot ehkä sitten vaan tavannut vääriä miehiä. huono tuuri! ja kyllä, me miehet voidaan valehdella että halutaan vakava suhde vaikka mielessä onkin vain seksi.
en tosin minä. enää.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:58"]
just. oot ehkä sitten vaan tavannut vääriä miehiä. huono tuuri! ja kyllä, me miehet voidaan valehdella että halutaan vakava suhde vaikka mielessä onkin vain seksi. en tosin minä. enää.
[/quote]
on minulla sen verran hyvä ihmistuntemus, etten luota ihan keneen tahansa. kyllä se aitous joko paistaa läpi tai ei paista. viimeisimmän kohdalla paistoi. ja on se kumma kun joka ikinen tapaamani mies on väärä :) heitä ei edes yhdistä mikään tietty ulospäin näkyvä asia eli se ei voi olla syynä.
saatana! sitten eron hetkellä ollaan kuitenkin anteeksipyytelevää ja surevaa mutta kun on mahdollisuus minuun niin ei se paljon nappaa.
tai nappaa hetken. vituttaa saatana, minä en ole edes mikään rumilus, en löllyvä laardikasa, en tosikko, en tylsä. on se kumma kun minä en kelpaa tyttöystäväksi. SAATANA. täytynee itkeä jotta olo puhdistuu. ja sitten voin itkeä vähän lisää. ja taas.