Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bannia ropisee kun vitutustaan purkaa. ANYWAY... ne miehet

Vierailija
31.12.2014 |

kuten sanoin, en koskaan ole tuntenut itseäni pelkäksi pilluksi kenellekään, koska itse olen melkeinpä innokkaampi sänkypuuhiin uuden miehen kanssa, kun haluan nähdä että onko hänessä edes potentiaalia muuksi kuin kaveriksi.

eikä kukaan ole koskaan muuttunut sänkypuuhien jälkeen + ei minulla ole mitään velvollisuutta pihdata siksi, että olen nainen. MINÄ HALUAN SUHTEEN JOKA TOIMII SÄNGYSSÄ JA SEN ULKOPUOLELLA. niin.

olen niin kurkkuani myöten täynnä sitä ainaista "en mä vaan pysty suhteeseen nyt yhyyy yhyyy en mä vaan pysty."

ja kuten sanoin, en tapaile pelimiehiä. he ovat ihan tavallisia miehiä, kaikki ihan erinäköisiä, erikokoisia. ei mitään mikael gabriel kakkosia joiden naamasta loistaa itserakkaus. kuten sanoin.

enkä edelleenkään kaipaa analyysejä. puran vain vitutusta.

on se kumma kun ei tästä maailmasta löydy miestä, joka kykenisi suhteeseen. olen ONGELMAMIESMAGNEETTI. 

okei, the thing is that: jos vaikkapa viimeisin eksäni ottaisi nyt yhteyttä, niin voisin tavata hänet, panna ehkä pari kertaa, käydä treffeillä... mutta tuskin haluaisin hänestä enää mitään vakavaa. toisaalta en voi tietää jos vaikka päätyisinkin takaisin yhteen hänen kanssaan (jos tulisi puheeksi) mutta olisin vähän sellaisella kepeämmällä mielellä messissä. samaahan hän teki minulle. mutta TODENNÄKÖISESTI en ryhtyisi enää mihinkään suhteeseen, kunhan vain pitäisin vähän hauskaa.

sitten tämä viimeisin jota tapailin, ottaisi vaikkapa yhteyttä ja haluaisi tavata. no, tietenkin menisin tapaamaan häntä. ja tekisin mitä tekisin, ei sitä voi etukäteen tietää. sitten tulisi vaikka ihan upouusi mies kuvioihin, no toki menisin häntäkin tapaamaan. mutta SIINÄ VAIHEESSA kun olen löytänyt ihanan miehen niin keskityn vain ja ainoastaan häneen. ja niin olisin tehnyt TÄMÄN ERÄÄNKIN KOHDALLA. vaan eipä näyttänyt arvostusta liikenevän.

fuck you, olen vittuuntunut. 

enkä edelleenkään kaipaa niitä vitun analyysejänne.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat eivät ymmärrä, koska ovat jo tunteettomia ja kyynistyneitä. Heille parisuhde on hyötymistä puolin toisin ja statuskysymys. AP, kyllä sä löydät miehen sitten, kun et itse enää kykene tulemaan hulluksi rakkaudesta. On muuten ihan tieteellisesti osoitettu, että rakastuminen on puolipsykoottinen tila. Kun et enää ihastu, jaksat katsella vuoden tai ylikin miestä, joka jopa panee muita naisia ja kertoo sinulle siitä. Se ei hetkauta sinua. Näitä tapauksia on ehkä pari. Sitten tulee se joku, joka unelmoi tyttöytävästä eikä osaa olla yksin, vähän sellainen läheisriippuvainen tapaus, johon vetoaa sinun välinpitämättömyytesi. Sen jälkeen raahataankin jo kamat yhteen, jos sinä tyydyt siihen. Puhutte rakkaudesta, mutta ette tunne sitä. Puhun kokemuksesta.

Vierailija
82/87 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:51"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:43"]

ja ootko ajatellut että tosiaan valitset juuri ne miehet jotka ei halua sitoutua? vaikkapa ihan alitajuisesti?

[/quote]

no kun en vittu tajua mistä se johtuu. kyllä minua kovasti kehutaan ja sanotaan, kuinka halutaan olla kanssani. ollaan innokkaita, tekstaillaan ja flirttaillaan. sitten yhtäkkiä kaikki muuttuu. ei kuitenkaan sen kuuluisan paneskelun jälkeen. vaan pikku hiljaa. okei, sanoin yhtäkkiä, mutta pikku hiljaa on enemmänkin oikein. en vain tajua että miksi IKINÄ en ole oikeutettu onneen.

toki joukkoon mahtuu muutama yli-innokaskin, joka sitten ahdistaa minut nurkkaan aivan yltiömäisellä tekstailulla, soittelulla, tapailuehdotuksilla ja flirtillä niin, etten ehdi hetkeäkään hengähtää. kyllä minä itsekin tarvitsen PIENEN hengähdyshetken tavattuani upouuden ihmisen. minun täytyy saada kelailla treffejä rauhassa yksin kotona ja tehdä rauhassa päätös jatkosta. ei niin, että treffeistä 5 minuuttia niin ollaan jo pommittelemassa että baby baby, haluun susta tyttöystävän nyt!

mutta tosiaan tarvitsen vain hetken toipuakseni siitä alkuahdistuksesta. sen jälkeen ei ole ongelmia.

[/quote]

Juups, mutta torjut siis innokkaimmat ja jatkat vähemmän innostuneiden kanssa. Jos saisit jotenkin tämän tasapainoon, vaikkapa kerrottua innokkaimmille että edetään vähän rauhallisemmin tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh ketjuun kirjoittelijat, jos joku avautuu ja kiroilee netissä ei siitä voi mitään psykoanalyysiä vetää. :-D

Kasvakaa itse aikuisiksi ja oppikaa asettamaan asiat paremmin kontekstiin.

Vierailija
84/87 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:58"]Huoh ketjuun kirjoittelijat, jos joku avautuu ja kiroilee netissä ei siitä voi mitään psykoanalyysiä vetää. :-D

[/quote]

Kyllä vai. Sivukaupalla raivoamista, ei ihan normaalia kuvaa saa naisesta.

Vierailija
85/87 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="namelezz" time="01.01.2015 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 11:14"][quote author="namelezz" time="01.01.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 11:09"]Mene lääkäriin. Jos takana on pitkä putki aineita niin vielä nopeammin lääkäriin. Et ilmeisesti saa nukuttua? [/quote] Mitä vitun aineita? hohhoijaa. [/quote] Kuulostaa tyypillisesti ihmiseltä jolla on takana putki. Joko riippuvuuden tai kaksisuuntaisen häiriön vuoksi. Et voi hyvin. Hoida ensin itsesi niin löydät rakkauden. [/quote] huoh. EN VOI HYVIN, KOSKA MIES TOISENSA PERÄÄN "EI PYSTY" SUHTEESEEN VAIKKA ALUSSA LÄPÄLÄPÄLÄSSYTTÄÄ. HEMPEILEE, KEHUU PALJON JA VARMISTAA, ETTÄ OLENHAN _MINÄKIN_ ETSIMÄSSÄ VAKAVAA SUHDETTA ENKÄ SÄÄTÖÄ. ON SE JUMALAUTA KUMMA kun ei ikinä voi yksikään mies olla rehellinen. välitän viimeisimmästä ihan superpaljon, mutta olen julmetun vihainen hänelle enkä halua ehkä enää koskaan nähdä häntä. Tai HALUAN. toivoisin niin, että hän tekisi asian eteen jotain eikä olisi niin vitun ärsyttävä. NIMENOMAAN kysyi, että kai minäkin etsin vakavaa suhdetta niin kuin hänkin. minä niin luotin taas kerran. tällä kertaa oli syvää kiinnostusta pelissä. "mä en halua mitään säätöä." Niinpä niin! :):):) saatana että suututtaa!! hänellä on joo kamala tapahtuma (tuore sellainen) elämässään, mutta kyllä silti olisi ihan sallittua puhua totta!!! hänen tilanteessaan en edes odota..odottanut siis mitään salamannopeaa etenemistä mutta odotin että hän olisi sanansa mittainen mies!! Ei näköjään ollut, kuten ei kukaan muukaan ikinä.

[/quote]

Hengaatko myos varattujen kanssa? Oliko tuo mies varattu?

Vierailija
86/87 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:58"]Huoh ketjuun kirjoittelijat, jos joku avautuu ja kiroilee netissä ei siitä voi mitään psykoanalyysiä vetää. :-D

[/quote]

Kiitos :) niinpä.

Vierailija
87/87 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:26"][quote author="namelezz" time="01.01.2015 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 11:14"][quote author="namelezz" time="01.01.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 11:09"]Mene lääkäriin. Jos takana on pitkä putki aineita niin vielä nopeammin lääkäriin. Et ilmeisesti saa nukuttua? [/quote] Mitä vitun aineita? hohhoijaa. [/quote] Kuulostaa tyypillisesti ihmiseltä jolla on takana putki. Joko riippuvuuden tai kaksisuuntaisen häiriön vuoksi. Et voi hyvin. Hoida ensin itsesi niin löydät rakkauden. [/quote] huoh. EN VOI HYVIN, KOSKA MIES TOISENSA PERÄÄN "EI PYSTY" SUHTEESEEN VAIKKA ALUSSA LÄPÄLÄPÄLÄSSYTTÄÄ. HEMPEILEE, KEHUU PALJON JA VARMISTAA, ETTÄ OLENHAN _MINÄKIN_ ETSIMÄSSÄ VAKAVAA SUHDETTA ENKÄ SÄÄTÖÄ. ON SE JUMALAUTA KUMMA kun ei ikinä voi yksikään mies olla rehellinen. välitän viimeisimmästä ihan superpaljon, mutta olen julmetun vihainen hänelle enkä halua ehkä enää koskaan nähdä häntä. Tai HALUAN. toivoisin niin, että hän tekisi asian eteen jotain eikä olisi niin vitun ärsyttävä. NIMENOMAAN kysyi, että kai minäkin etsin vakavaa suhdetta niin kuin hänkin. minä niin luotin taas kerran. tällä kertaa oli syvää kiinnostusta pelissä. "mä en halua mitään säätöä." Niinpä niin! :):):) saatana että suututtaa!! hänellä on joo kamala tapahtuma (tuore sellainen) elämässään, mutta kyllä silti olisi ihan sallittua puhua totta!!! hänen tilanteessaan en edes odota..odottanut siis mitään salamannopeaa etenemistä mutta odotin että hän olisi sanansa mittainen mies!! Ei näköjään ollut, kuten ei kukaan muukaan ikinä.

[/quote]

Hengaatko myos varattujen kanssa? Oliko tuo mies varattu?
[/quote]

no ei ole varattu. Ja ei, en alentuisi koskaan toiseksi naiseksi.