Huulet niin kuivat ettei niihin edes mikään voide imeydy!
Karmeeta. Tuntuu että huulivoide jää vaan siihen pinnalle lillumaan ja niiden pinnalla on sellainen kova nahkakuori mihin ei imeydy mikään. Mitä mä teen että saan ne normaaliks?
Kommentit (35)
Apteekista löytyvä aco:n sinisessä putkilossa oleva huulirasva on ainoa, mikä tepsii monella.
Huulirasvat yleensä on sellasia että me jää lilluun ihon päälle eikä oikeasti kosteuta. Laita yöksi pebanthenee tai locobasee. Apteekista ostat. Ainoa hyvä huulirasva on carmex muuten
Vierailija kirjoitti:
Laita joku kosteusvoide alle ja bepanthen päälle niin pysyy kosteus huulissa.
No niihin tulee aamuin illoin laitettua kasvovettä, kosteuttavaa seerumia ja kosteusvoidetta samalla kun muuallekin kasvoille niitä laitan. Bepanthen ja o'keeffe huulirasva käytössä.
No ihan laitat Hydrocortison voidetta ja kenties sitten aamulla jotain hyvin rasvaista perusvoidetta.
Vierailija kirjoitti:
No ihan laitat Hydrocortison voidetta ja kenties sitten aamulla jotain hyvin rasvaista perusvoidetta.
Kortisonivoidetta? Miksi kortisonia?
Kokeile sekoittaa kidesokeria ja kookosöljyä, oliiviöljyä, manteliöljyä tai hunajaa. Tällä kotitekoisella huulikuorinnalla voit varovasti kuoria huulia ja senjälkeen voit vielä levittää jotain hyvää huulirasvaa tai tekhokosteuttavaa voidetta.
Tee sokerista ja kookosöljystä kuorinta ja kuori sillä huulet tai käytä pehmeää lasten hammasharjaa kuorintaan, sen jälkeen laitat Bepanthen huulivoidetta. Älä käytä huuliin muita kuin huulille tarkoitettuja tuotteita, muut tuotteet pahentavat ongelmaa.
Bebanthene ei ole rasva. Siis sellainen mikä kosteuttaisi.
Bebanthenen tehtävä on korjata ihoa. Silloin toki voi käyttää jos huulet pahasti rohtuneet
illalla nukkumaan mennessä voitelet hunajalla, samoin päivällä jos pystyt!
ei huulirasvoille!
Juo enemmån vettä. Huulirasva missä lanoliinia
Ala- ja ylähuulet tulee rasvata päivittäin, samoin kamelinvarpaat.
Silmänympärysvoide on hyvä, samoin O Keefes lip repair. Sitä saa kai joka kaupasta maksaa n.5-6e.
Itse käytän Hth repair voidetta myös kasvoihin.
Siinä on kyllä ureaa, jos huulissa ällöttää.
Hae Normalista Dr. PawPaw Lip Balm.
Ainesosat:
Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Hydroxystearic Acid, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Euphorbia Cerifera Cera (Candelilla Wax), Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Stearic Acid, Carica Papaya (Papaya) Fruit Extract, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Extract, Tocopherol
Osta risiiniöljyä. Päivässä jo parempi tilanne. Ihan ulkoiseen käyttöön
Vierailija kirjoitti:
Silmänympärysvoide on hyvä, samoin O Keefes lip repair. Sitä saa kai joka kaupasta maksaa n.5-6e.
Just tuota o'keeffea mulla on
Vierailija kirjoitti:
Osta risiiniöljyä. Päivässä jo parempi tilanne. Ihan ulkoiseen käyttöön
Olen sille allerginen
Miksi sairaita huulia kuoritaan?
Laita hunajaa tai kylmäpuristettua kookosöljyä, molemmat luonnon antibiootteja ja ravinteita.
Laita joku kosteusvoide alle ja bepanthen päälle niin pysyy kosteus huulissa.