Onko niitä raketteja PAKKO ampua ennen sallittua aikaa?
Eilenkin iltalenkillä näin ihan lapsiperheen, jotka paukuttelivat raketteja tienvarressa. Samoin teinit ja penskat ampuvat raketteja heti kun niitä tulee saatavile. Osa tähtää/pelottelee noilla tahallaan koiria, meinasi käsi irrota kun iso koira pelästyi jotain perhanan paukkupapattia joka heitettiin ihan viereemme.
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 08:22"]
Minä en uskalla mennä hiihtämään, kun tuo latu on yleinen sala-ammuskeljoiden paikka. Naapuri sanoi ihan samaa. Ei niitä saisi vielä olla, mutta kun on.
[/quote]Meneehän se tuokin tekosyystä kun et vaan laiskuuttasi viitsi lähteä hiihtämään
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 11:05"]
Minä en uskalla mennä hiihtämään, kun tuo latu on yleinen sala-ammuskeljoiden paikka. Naapuri sanoi ihan samaa. Ei niitä saisi vielä olla, mutta kun on.
[/quote]Meneehän se tuokin tekosyystä kun et vaan laiskuuttasi viitsi lähteä hiihtämään
[/quote]Minä en uskalla mennä hiihtämään kun tuo latu on yleinen koiranpaskattajien paikka. Naapuri sanoi ihan samaa. Ei niitä koiranpaskoja saisi siellä ladulla olla, mutta kun on.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 11:05"]
[/quote]Minä en uskalla mennä hiihtämään kun tuo latu on yleinen koiranpaskattajien paikka. Naapuri sanoi ihan samaa. Ei niitä koiranpaskoja saisi siellä ladulla olla, mutta kun on.
[/quote]
Ohis. Onkohan sillä mitään eroa että onko ladulla koiranpaskaa vai lähteekö siellä näkö jonkun taliaivon raketista? Tai emmä tiiä, sulle ne voi tietysti olla se ja sama. JA TÄMÄ KESKUSTELU EI MILLÄÄN TAVALLA KOSKENUT KOIRIA NOIN NIINKU MUUTENKAAN!
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 07:53"]
Me ammutaan kun ehditään. Mies on tänään iltavuorossa niin oli pakko ampua eilen. Kouluta koirasi paremmin niin ei tartte repiä pelihousuja rakettien kanssa.
[/quote]
T: Elämänkoululainen
Omassa lapsuudessani jo pidin paukuttelua junttien touhuja. Isot ilotulitukset -joita monet kaupungit yms järjestää- ovat asia erikseen mutta täytyy olla itsetuhoinen idiootti että pitää jotain roomalaisia kynttilöitä kovin hohdokkaana. Jos välttämättä haluaa käyttää rahansa johonkin säälittäviin papatteihin niin siitä vaan mutta lakia voisi niitä räiskiessä noudattaa. Toivon luonnonvalinnan toimivan ja näiden huonosti kasvatettujen kersojen räjäyttävän lisääntymiselimensä.