Temptation Island Suomi - TIS 2021 syksy OFFICIAL
Kommentit (1987)
Lapsia juotetaan humalaan. Hädin tuskin aikuisia. Ja pakotetaan pelaamaan typeriä kähmimispelejä. Kurosella ei itsekunnioitusta ja tuotanto on kuvottava. Kielletty puhumasta, sopimussakko yli 200 000e!!
Valtterissa ja Viivissä ei ole yhtään karismaa, eikä muutakaan mielenkiintoista, mitä pitäisi olla, jos influensserin elämää havittelee. Mitä muutakaan syytä niillä on ollut tuonne lähteä, kuin helpon rahan ja tavaran perässä. Sisältö on kuitenkin 0, joten toivon, etten heihin enää törmää tämän kauden jälkeen missään.
Vierailija kirjoitti:
Valtterissa ja Viivissä ei ole yhtään karismaa, eikä muutakaan mielenkiintoista, mitä pitäisi olla, jos influensserin elämää havittelee. Mitä muutakaan syytä niillä on ollut tuonne lähteä, kuin helpon rahan ja tavaran perässä. Sisältö on kuitenkin 0, joten toivon, etten heihin enää törmää tämän kauden jälkeen missään.
Jep. Valtteri on kuitenkin tahattomasti huvittava ja ainesta olisi jonkinlaiseksi Turhapuroksi jos nyt julkisuuteen pitää päästä. Nauroin ihan räkänä kun maisteli viiniä ja siemauksen otettuaan meinasi ykäistä sen takaisin lasiin kun taisi olla liian voimakkaan makuista.
Mattunkuuluisatpelit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohon aiempaan listaan liittyen, Pauliina ja Joonas ovat eronneet. Tää ”vähän panin” Joonas on huhujen mukaan nykyään Mattun kanssa. Pienet on piirit.
Jos olisin Joonas niin juoksisin lujaa.
Yhden asian olen oppinut Mattusta. Mattu puhuu paskaa.
Se oli vaan peliä!
Ei ollu et oltais oltu kahestaan makkarissa ja mä oisin pyytäny et joku jätkä hieroo sen dikkii mun naamaan, SE OLI PELIÄ!
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan, mutta miten tässä ohjelmassa monet osanottajat ovat nykyään niin hirveän LIHAVIA. Siis harrastaako nykynuoriso enää ollenkaan liikuntaa ja järkeviä elämäntapoja vai kuitataanko tälläset asiat nykyään vaan laiskuudella ja kehoposiitivisuuskortilla. Tälläkin kaudella puolet varatuista on sekä miesten että naisten puolella ylipainoisia.
Jani ja Siirikin näyttävät oikeasti jo sen verran pahoinvoivilta, että en ihmettelisi jos olisi viimeistään kolmekymppisenä jotain merkittäviä terveysongelmia. Viime kauden Annakin lopettaa varmaan body positivity-sössötyksen viimestään siinä kohtaa kun sydän pettää ja verisuonet menevät tukkoon.
Tää kommenttihan on selkeä provo mutta vastaan silti..
Mua ei ainakaan kiinnosta jos joku syö itsensä hengiltä? Se ei kuulu mulle eikä mua se kiinnosta..
En ymmärrä miks tätäki asiaa pitää nyt päivästä toiseen täälläkin äimistellä.
Toinen asia on, että sä et voi tietää johtuuko jonkun paino vaikka sairauden tuomista asioista.
Mä oikeesti ihmettelen kaltaisiasi ihmisiä. Mikä homma. Ja ei. Mulla ei ole lihavuuden kanssa mitään tekemistä mutta silti mun mielestä rajansa kaikella.
Oot mitä selkeemmin vanhempaa sukupolvea ja se on ihan fine mutta tässä sullekki ajatuksen siemen. Mitä nämä toisten kilot sinua haittaavat vai joudutko kenties kantamaan niitä heidän puolestaan? Jos joku Anna kuolee sydäriin vastaatko sinä hänen hautajaiskustannuksistaan? Tuskin.
Täällä on muutamia selkeitä "tyyppejä" jotka tahallaan trollaa tätä keskustelua ja haluaa että heille vastataan aiheisiin: Eetu, Julia, lihavuus ja laihuus, Siirin tissit.
Haetaan vaan reaktioita. Kannattaa antaa vaan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
VoiHyväLuojaSentään kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan, mutta miten tässä ohjelmassa monet osanottajat ovat nykyään niin hirveän LIHAVIA. Siis harrastaako nykynuoriso enää ollenkaan liikuntaa ja järkeviä elämäntapoja vai kuitataanko tälläset asiat nykyään vaan laiskuudella ja kehoposiitivisuuskortilla. Tälläkin kaudella puolet varatuista on sekä miesten että naisten puolella ylipainoisia.
Jani ja Siirikin näyttävät oikeasti jo sen verran pahoinvoivilta, että en ihmettelisi jos olisi viimeistään kolmekymppisenä jotain merkittäviä terveysongelmia. Viime kauden Annakin lopettaa varmaan body positivity-sössötyksen viimestään siinä kohtaa kun sydän pettää ja verisuonet menevät tukkoon.
Mua ei ainakaan kiinnosta jos joku syö itsensä hengiltä? Se ei kuulu mulle eikä mua se kiinnosta..
Toinen asia on, että sä et voi tietää johtuuko jonkun paino vaikka sairauden tuomista asioista.
Mä oikeesti ihmettelen kaltaisiasi ihmisiä. Mikä homma. Ja ei. Mulla ei ole lihavuuden kanssa mitään tekemistä mutta silti mun mielestä rajansa kaikella.
Oot mitä selkeemmin vanhempaa sukupolvea ja se on ihan fine mutta tässä sullekki ajatuksen siemen. Mitä nämä toisten kilot sinua haittaavat vai joudutko kenties kantamaan niitä heidän puolestaan? Jos joku Anna kuolee sydäriin vastaatko sinä hänen hautajaiskustannuksistaan? Tuskin.
Jotenkin tuntuu ettei kovin sairas ihminen lähtis kolmen viikon dokausreissulle?
Epäjumalien temppelit kleopatroista Egyptistä.Sen pituinen se.
Julia on aivan liian nössö Eetun kaltaiselle Alfalle. Eetu tarvitsee enemmän ja parempaa.
4 edellistä kommenttia juurikin troll lol lol.
Ja ilmeisesti sama ihminen. Kiva että hänellä aikaa trollailla. Kiva harrastus.
Eetu aiheuttaa mammoissa melkoista itkua. Ei kyllä haittaa Eetua, vaan Eetu panee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot mitä selkeemmin vanhempaa sukupolvea ja se on ihan fine mutta tässä sullekki ajatuksen siemen. Mitä nämä toisten kilot sinua haittaavat vai joudutko kenties kantamaan niitä heidän puolestaan? Jos joku Anna kuolee sydäriin vastaatko sinä hänen hautajaiskustannuksistaan? Tuskin.Jotenkin tuntuu ettei kovin sairas ihminen lähtis kolmen viikon dokausreissulle?
No nyt on helevetin taitavaa oikolukua jos tuo on ainoa asia mikä jäi mieleen.
Osallistujien pitäisi allekirjoittaa sopimus, jossa he lupaavat osallistua talon aktiviteetteihin. V ja V eivät ole sitä tehneet, ei varsinkaan luxusdaddy-V ole. Unon pelaaminen ei riitä!
Muutoin voin roimia itseäni ahterille, kun katson tätä ohjelmaa, vaikka voisin melkein olla näiden osallistujien äiti! No en ihan, mutta melkein. Kai sitä muistelee jotenkin omia yläkouluaikoja. Olin varmaan juuri tuommoinen kuin nuo. Onneksi, kiitos jeesus, omaa teiniyttäni ei kuvattu valtakunnalliseen televisiolähetykseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä? Kysymyshän oli vaan siitä miksei terveyttä enää arvosteta.
Jos mietitään aikuisten oikeesti ja kaikkie läskiaktivistien utopiakuplan ulkopuolelta, niin mikä on todennäkösyys että jollakin parikymppisellä nuorella on lihavuutta aiheuttava sairaus (tai hoitomuoto). Kyllä mä nyt tiedän että esim joku kemoterapia tai kortisonipiikit voi aiheuttaa painon kertymistä, mutta tuskin siinä vaiheessa sairautta lähdetään kolmeksi viikoksi etelään johonkin tositelkkariin läträämään ja paahtumaan auringossa.
ÄläVälitä kirjoitti:
Täällä on muutamia selkeitä "tyyppejä" jotka tahallaan trollaa tätä keskustelua ja haluaa että heille vastataan aiheisiin: Eetu, Julia, lihavuus ja laihuus, Siirin tissit.
Haetaan vaan reaktioita. Kannattaa antaa vaan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
”Haetaan reaktioita”
Sitähän ne just tuotannonkin puolesta haluaa ja siksi laittavat mukaan tuollaisia ”kontenttiläskejä”.
Juulialla oli kyllä aika ilkeitä kommentteja Valtterista. Toivottavasti villalla ei ole avoimesti ja Valtterin kuullen taisteltu siitä kuka joutuu hänen kanssa 24-treffeille. Itse olisin aika musertunut, jos minusta olisi puhuttu tuolla tavalla. Jos Valtteri ei ole ollut reissun aikana tietoinen Juulian puheista haastattelussa, niin toivon mukaan hän saa Viiviltä tukea nähdessään kaiken telkkarista.
Joo, Valtteri ei ole ollut kovin hyvää bileseuraa, mutta hän on kuitenkin ainakin kameroiden edessä käyttäytynyt kauniisti ja kaikkia kunnioittavasti. Hän ei ole tuominnut Eetua panohommista, vaikkei hän itse ikinä olisi toiminut samalla tavalla ja hän on tukenut Jania sekä iltanuotiolla että villalla. Hän ei myöskään ole puhunut rumasti sinkkutytöistä tai haukkunut heitä ainakaan kameran edessä.