Temptation Island Suomi - TIS 2021 syksy OFFICIAL
Kommentit (1987)
Teoriatmemoriat kirjoitti:
Mitä siel tolpan takana tapahtuu?
salaliittoteorioita koskien koronaa
Vierailija kirjoitti:
Osallistujien pitäisi allekirjoittaa sopimus, jossa he lupaavat osallistua talon aktiviteetteihin. V ja V eivät ole sitä tehneet, ei varsinkaan luxusdaddy-V ole. Unon pelaaminen ei riitä!
Muutoin voin roimia itseäni ahterille, kun katson tätä ohjelmaa, vaikka voisin melkein olla näiden osallistujien äiti! No en ihan, mutta melkein. Kai sitä muistelee jotenkin omia yläkouluaikoja. Olin varmaan juuri tuommoinen kuin nuo. Onneksi, kiitos jeesus, omaa teiniyttäni ei kuvattu valtakunnalliseen televisiolähetykseen.
katso sen tiktok. samaa settiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VoiHyväLuojaSentään kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan, mutta miten tässä ohjelmassa monet osanottajat ovat nykyään niin hirveän LIHAVIA. Siis harrastaako nykynuoriso enää ollenkaan liikuntaa ja järkeviä elämäntapoja vai kuitataanko tälläset asiat nykyään vaan laiskuudella ja kehoposiitivisuuskortilla. Tälläkin kaudella puolet varatuista on sekä miesten että naisten puolella ylipainoisia.
Jani ja Siirikin näyttävät oikeasti jo sen verran pahoinvoivilta, että en ihmettelisi jos olisi viimeistään kolmekymppisenä jotain merkittäviä terveysongelmia. Viime kauden Annakin lopettaa varmaan body positivity-sössötyksen viimestään siinä kohtaa kun sydän pettää ja verisuonet menevät tukkoon.
Tää kommenttihan on selkeä provo mutta vastaan silti..
Mua ei ainakaan kiinnosta jos joku syö itsensä hengiltä? Se ei kuulu mulle eikä mua se kiinnosta..
En ymmärrä miks tätäki asiaa pitää nyt päivästä toiseen täälläkin äimistellä.
Toinen asia on, että sä et voi tietää johtuuko jonkun paino vaikka sairauden tuomista asioista.
Mä oikeesti ihmettelen kaltaisiasi ihmisiä. Mikä homma. Ja ei. Mulla ei ole lihavuuden kanssa mitään tekemistä mutta silti mun mielestä rajansa kaikella.
Oot mitä selkeemmin vanhempaa sukupolvea ja se on ihan fine mutta tässä sullekki ajatuksen siemen. Mitä nämä toisten kilot sinua haittaavat vai joudutko kenties kantamaan niitä heidän puolestaan? Jos joku Anna kuolee sydäriin vastaatko sinä hänen hautajaiskustannuksistaan? Tuskin.Siis mitä ihmettä? Kysymyshän oli vaan siitä miksei terveyttä enää arvosteta.
Jos mietitään aikuisten oikeesti ja kaikkie läskiaktivistien utopiakuplan ulkopuolelta, niin mikä on todennäkösyys että jollakin parikymppisellä nuorella on lihavuutta aiheuttava sairaus (tai hoitomuoto). Kyllä mä nyt tiedän että esim joku kemoterapia tai kortisonipiikit voi aiheuttaa painon kertymistä, mutta tuskin siinä vaiheessa sairautta lähdetään kolmeksi viikoksi etelään johonkin tositelkkariin läträämään ja paahtumaan auringossa.
Jos olisit aiheesta aidosti kiinnostunut, tietäisit ettei paino tai ulkonäkö kerro terveydestä :)
No ei ehkä jos oot lievästi / jonkin verran ylipainonen, mutta ihan turha väittää että voit kutsua itseäsi oikeasti terveeksi jos olet jo syönyt parikymppisenä itsesi siihen kuntoon että tarvisit melkeinpä kolme istumapaikkaa lentokoneessa.
Varmastihan tuon kehofilosofian tyypit esittelevät itsensä somessa terveinä ja onnellisina eivätkä juuri puhu kehostaan kuin henkisestä näkökulmasta, mutta joskus haluaisin nähdä ja kuulla rehellisesti millaisia tuloksia nuo tankit saisivat laajemmassa terveystarkastuksessa.
Totta toinen puoli. Ei se merkittäväkään ylipaino vielä tuossa iässä aiheuta juurikaan ongelmia fyysisellä puolella mutta kun mennään parikymmentä vuotta eteenpäin, niin alkaa nivelet olla kovilla ja ehkä kulumiakin jo löytyy. Sitten viimeistään ymmärtävät että kehon painolla on merkitystä.
Ympäri mennään yhteen tullaan, että jokainen kantaa ne kilonsa kuitenkin itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VoiHyväLuojaSentään kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan, mutta miten tässä ohjelmassa monet osanottajat ovat nykyään niin hirveän LIHAVIA. Siis harrastaako nykynuoriso enää ollenkaan liikuntaa ja järkeviä elämäntapoja vai kuitataanko tälläset asiat nykyään vaan laiskuudella ja kehoposiitivisuuskortilla. Tälläkin kaudella puolet varatuista on sekä miesten että naisten puolella ylipainoisia.
Jani ja Siirikin näyttävät oikeasti jo sen verran pahoinvoivilta, että en ihmettelisi jos olisi viimeistään kolmekymppisenä jotain merkittäviä terveysongelmia. Viime kauden Annakin lopettaa varmaan body positivity-sössötyksen viimestään siinä kohtaa kun sydän pettää ja verisuonet menevät tukkoon.
Tää kommenttihan on selkeä provo mutta vastaan silti..
Mua ei ainakaan kiinnosta jos joku syö itsensä hengiltä? Se ei kuulu mulle eikä mua se kiinnosta..
En ymmärrä miks tätäki asiaa pitää nyt päivästä toiseen täälläkin äimistellä.
Toinen asia on, että sä et voi tietää johtuuko jonkun paino vaikka sairauden tuomista asioista.
Mä oikeesti ihmettelen kaltaisiasi ihmisiä. Mikä homma. Ja ei. Mulla ei ole lihavuuden kanssa mitään tekemistä mutta silti mun mielestä rajansa kaikella.
Oot mitä selkeemmin vanhempaa sukupolvea ja se on ihan fine mutta tässä sullekki ajatuksen siemen. Mitä nämä toisten kilot sinua haittaavat vai joudutko kenties kantamaan niitä heidän puolestaan? Jos joku Anna kuolee sydäriin vastaatko sinä hänen hautajaiskustannuksistaan? Tuskin.Siis mitä ihmettä? Kysymyshän oli vaan siitä miksei terveyttä enää arvosteta.
Jos mietitään aikuisten oikeesti ja kaikkie läskiaktivistien utopiakuplan ulkopuolelta, niin mikä on todennäkösyys että jollakin parikymppisellä nuorella on lihavuutta aiheuttava sairaus (tai hoitomuoto). Kyllä mä nyt tiedän että esim joku kemoterapia tai kortisonipiikit voi aiheuttaa painon kertymistä, mutta tuskin siinä vaiheessa sairautta lähdetään kolmeksi viikoksi etelään johonkin tositelkkariin läträämään ja paahtumaan auringossa.
Jos olisit aiheesta aidosti kiinnostunut, tietäisit ettei paino tai ulkonäkö kerro terveydestä :)
No ei ehkä jos oot lievästi / jonkin verran ylipainonen, mutta ihan turha väittää että voit kutsua itseäsi oikeasti terveeksi jos olet jo syönyt parikymppisenä itsesi siihen kuntoon että tarvisit melkeinpä kolme istumapaikkaa lentokoneessa.
Varmastihan tuon kehofilosofian tyypit esittelevät itsensä somessa terveinä ja onnellisina eivätkä juuri puhu kehostaan kuin henkisestä näkökulmasta, mutta joskus haluaisin nähdä ja kuulla rehellisesti millaisia tuloksia nuo tankit saisivat laajemmassa terveystarkastuksessa.
Ja se raha mikä syömisiin menee. Älyttömiä määriä pitää parikymppisen syödä, että saa noin paljon ylipainoa. Nuorena pystyy syömään "mitä vaan", mutta ei ne kerry samalla tavalla kuin vanhempana.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluisin kans nähä noiden av-mammojen omat "täydelliset vartalot"🤣🤣🤣🤣
Samoin, ihmettelen kuinka he ovat kaikessa niin täydellisiä vartalon ja taitojensa kanssa. :)
Vierailija kirjoitti:
Voin faktana kertoa, että tikissä.
On se nyt harmi katsoa kun ihmiset nuoruuden kukkeudessaan ovat jo selvästi pian lääkäriä vailla. "Vartalo" nyt voi olla monen muotoinen ja silti hyvä, eikä pari kiloa sinne tai tänne tunnu missään, mutta kun osalla näyttää siltä että liikunta ja salaatti ovat ihan vieraita konsepteja. Siihen pariksi viikkoa ilmaiset viinat ja käristystä auringossa nin avot!
Yksi keho on saatu kukin, surullista ettei ole arvostusta sitä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se nyt harmi katsoa kun ihmiset nuoruuden kukkeudessaan ovat jo selvästi pian lääkäriä vailla. "Vartalo" nyt voi olla monen muotoinen ja silti hyvä, eikä pari kiloa sinne tai tänne tunnu missään, mutta kun osalla näyttää siltä että liikunta ja salaatti ovat ihan vieraita konsepteja. Siihen pariksi viikkoa ilmaiset viinat ja käristystä auringossa nin avot!
Turha sun on esittää että sua kenenkään terveys kiinnostaisi. Silkkaa läskifobiaa ja ylemmyydentuntoa ja kiusaamista toisia kohtaan.
Jos oot niin tikissä niin varmaan on aika sitten suunnata voimavaroja siihen henkisen puolen kasvuun seuraavaksi. Ei tartte kiusata enää teinejä netissä, saat tästä uuden harrastuksen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha sun on esittää että sua kenenkään terveys kiinnostaisi. Silkkaa läskifobiaa ja ylemmyydentuntoa ja kiusaamista toisia kohtaan.
Jos oot niin tikissä niin varmaan on aika sitten suunnata voimavaroja siihen henkisen puolen kasvuun seuraavaksi. Ei tartte kiusata enää teinejä netissä, saat tästä uuden harrastuksen :)
No ei +20v ole kyllä mikään teini enää :D
Liittyykö Jani alfakerhoon vielä kauden päätteeksi :0
Vierailija kirjoitti:
Liittyykö Jani alfakerhoon vielä kauden päätteeksi :0
Ei liity Eetun 4H-kerhoihin. Jani on mies.
On saanut kunnon palkkion, mutta rahallisesti mitattuna se on ollut pieni. Tältä pelleltä on nimittäin jäänyt elatusmaksut maksamatta ja niitä haetaan perinnän kautta.
Kurosen palkka määräytyy ammattitaidon ja kiinnostavuuden mukaan, joten kun Kuronen naputtaa taas sen tähden käsivarteensa merkiksi kaudesta, loput palkkarahat menevätkin sitten kiinteisiin kuluihin ja lompakko on tyhjä. Ku
Nyt kun Eetu on päässyt reiän makuun, niin toivottavasti se vetäsee Kurostakin sinivuokkoon. Huhun mukaan Kuronen on tatuoinut yhden tempparikausitähden "sen" ympärille. Mahtaa olla näky!!!
Oh yeah. Mikäli en ole allakkaani tyystin sotkenut, niin tänään ois tarjolla vielä panokoneen komea loppunäytös ja final cumshot kaksnelosilla
EETU ANNA MENNÄ!
Vierailija kirjoitti:
Oh yeah. Mikäli en ole allakkaani tyystin sotkenut, niin tänään ois tarjolla vielä panokoneen komea loppunäytös ja final cumshot kaksnelosilla
EETU ANNA MENNÄ!
POHJAAN ASTI!
Vierailija kirjoitti:
EETU ANNA MENNÄ!
Olispa käänne, jos Eetu ja Essi ei paniskaan.
Omituista että Julian ja Eetu nuotio on viimeisenä, kun tuskin tulee yllätystä, että yhdessä lähdettäis vielä. Janin ja Siirin kohtaaminen ainoa, josta ei voi olla ihan varma. Viivi ja Valtteri oli ihan selkee.
Sinkkutytöt ei halua kaksnelosille.
Eka Valtteri ja nyt Janikin kertoi, että Elisa vasta toinen vaihtoehto.
Huh, huh. Nuori Viivi valitsi seks.rikollisen. Miltähän hänestä tuntuu jälkeenpäin, kun asia valkenee kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EETU ANNA MENNÄ!
Olispa käänne, jos Eetu ja Essi ei paniskaan.
Omituista että Julian ja Eetu nuotio on viimeisenä, kun tuskin tulee yllätystä, että yhdessä lähdettäis vielä. Janin ja Siirin kohtaaminen ainoa, josta ei voi olla ihan varma. Viivi ja Valtteri oli ihan selkee.
Joo mut Eetu ja Essi panivat viimeissillä kaksnelosilla. Peiton alla kahdestaan ja sit aktin aikana kuuluu vain äänet, kun oli peitetty se kamera.
Vierailija kirjoitti:
Huh, huh. Nuori Viivi valitsi seks.rikollisen. Miltähän hänestä tuntuu jälkeenpäin, kun asia valkenee kaikille.
Hyi helvata. Tuli ihan paha olo
olisko juulia se joka tekee only por,noa