Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
mies on kokoajan whatsappissa..
30.12.2014 |
Niin eli mies jota olen tapaillut käyttää kummallisen paljon whatsappia. Aina kun menen paikalle niin hän on paikalla. Ja kun kirjoitan viestin niin hänellä saattaa mennä vaikka kuinka kauan nähdä se ja vastata vaikka siis olisi jo paikalla. Välillä jopa menee pois paikalta ja vasta monen kymmenen minuutin päästä vastaa.
Olen ehkä vainoharhainen, onhan noilla miehillä niitä äijien ryhmiä siellä mutta hemmetti pelottaa etten ole ainoa nainen jolle juttelee.
Mies vaikuttaa muuten todella omistautuneelta eikä taatusti miltään naistenmieheltä mutta silti..
Helvetti että ihminen voi muuttua epävarmaksi kun on oikeasti ihastunut.
Kommentit (102)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kyllä miehetki sitä seurantaa tekee, varsinkin kun ollaan vasta kiinnostuneita tai ihan tapailu vaiheessa. Sillä halutaan osoittaa mielenkiintoa virtuaalisesti vrt. oikeassa elämässä katseet yms.Tehän olette myös siellä paikalla samalla tavalla ja mies voi ajatella samoin kun sinä; miks tuo on täällä. Siitä kehkeytyy eräänlainen vakoiluleikki. Tai sit sillä tosiaan on muita naisia keskustelussa.
Erään miehen kans seurattiin toisiamme wa, mutta kyllästyin siihen kun kirjoittelut oli tosi vähäisiä ja yllättäen minun aloitteesta. Vähensin wa käytön minimiin ja aloin käyttää muita somealustoja. Noh sitten huomasin et hän olikin siirtynyt mesengeriin seuraan paikallaolojani (olin siis itse myös mesessä alkanut oleen ton wa vähennyttyä)! Aiemmin (wa aikana) hän oli mesessä 0-2 kertaa päivässä, sitten muuttui tosi aktiiviseksi. Selkeä yhteys.
Vaikutti olevan kiinnostunut, mutta huonoitsetunto ja hiillosti somessa mua, kun halusi et minä otan yhteyttä. Tai sit hänelle riitti tämä virtuaaliseurustelu eikä edes halunnut tosielämässä.
Mutta näihin ei kannata jäädä roikkuun. Jos on ihastunut ja haluaa tutustua niin kyllä ujollakin miehellä ajanmyötä pitää pokkaa löytyä oma-aloitteisuuteen ja uskaltaa nähdä!! Joillekin voi riittää tämmöinen hauskanpito.