mies on kokoajan whatsappissa..
Niin eli mies jota olen tapaillut käyttää kummallisen paljon whatsappia. Aina kun menen paikalle niin hän on paikalla. Ja kun kirjoitan viestin niin hänellä saattaa mennä vaikka kuinka kauan nähdä se ja vastata vaikka siis olisi jo paikalla. Välillä jopa menee pois paikalta ja vasta monen kymmenen minuutin päästä vastaa.
Olen ehkä vainoharhainen, onhan noilla miehillä niitä äijien ryhmiä siellä mutta hemmetti pelottaa etten ole ainoa nainen jolle juttelee.
Mies vaikuttaa muuten todella omistautuneelta eikä taatusti miltään naistenmieheltä mutta silti..
Helvetti että ihminen voi muuttua epävarmaksi kun on oikeasti ihastunut.
Kommentit (102)
Jos on joskus tullut petetyksi niin kyllä sitä etsii merkkejä ihan pienistäkin jutuista. Valitettavasti. P
:D :D
"Kyllä Arska on sitten juoppo äijä. Joka kerta kun käyn kantakapakassa, Arska on siellä myös!"
Paikallaolokuittaus pois päältä, niin et näe koska hän on ollut paikalla, tai kukaan muukaan. Tein itse näin kun huomasin miettiväni liikaa muiden WA-paikallaoloa. Yksi elämän parhaista päätöksistä, truly.
Itselläni on kokemusta miehestä, jolla minulle vastaaminen kesti tunteja, mutta kuitenkin oli WA:ssa koko ajan paikalla eikä lukenut viestejäni. Ihmettelin sitä toki vähän, mutta selittelin aina itselleni, että sillä on töissä niin paljon kiireitä, ettei ehdi. Sitten, kun pitkään kestäneen vastaamisen jälkeen alkoi viestit muuttumaan vaisummaksi, niin tajusin, ettei hän minun kanssani ole tosissaan.
Typeräähän se nyt on jonkun WhasAppin perusteella tehdä johtopäätöksiä, mutta kyllä se vaisto yleensä on oikeassa, jos viestiminen kestää ja toinen kuitenkin on koko ajan paikalla.
Miten joku voi olla tuntikausia kokoajan paikalla, ettei se tila vaihdu ollenkaan? Vaikea uskoa että kukaan niin intensiivisesti kirjoittelee?
Voiko whats app bugittaa?
Entäs näkyykö ihminen paikalla jos puhuu whats app puhelua?
Nimim. Ihmettelenpä vain ja stalkkaanpa vain ;)
Jos on selaimessa whatsapilla, vaikuttaako se paikalla oloon niin, että näyttää kuin olisi aina linjoilla? Ihmetyttää kovin yhden äijän toiminta.
Täytyy sanoa, että kun olen joskus juuri tällaisesta toiminnasta epäillyt miestä, niin epäilykseni on ollut oikeassa. Tapailukumppanista kyse siis. Kyllä sitä viestitellään monille naisille.
whatsappi välilehdellä auki, jos se jollekin ahdistusta aiheuttaa niin ei se mun ongelma ole.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Pelimies on aina paikalla. Kerran ihmettelin, miksi tapailemani mies ja hyvä ystäväni olivat koko ajan samaan aikaan paikalla. Arvaatte varmaan.
Tällaisesta itselläkin kokemus ja vaisto oli taas kerran oikeassa! Onneksi kyseinen nainen ei kuitenkaan ollut mikään erityisen hyvä ystävä.
Mutta jos te vasta tapailette ettekä ole sopineet ettei muita tapailla niin mieshän saa viestitellä muille aamusta iltaan jos haluaa?
Voi johtua ryhmistä tai on tyypillinen peluri, itsellä oli sama kokemus joskus erään säädön kanssa ja harmittaa kun ihastuin niin valtavasti että herkkänä itketti ja eihän siitä koskaan tullut mitään, en kiinnostanut tarpeeksi. Vtutti kun yritti ottaa yhteyttä taas vuoden jälkeen sydämien kera ja olin jo onnellisesti avoliitossa toisen kanssa. Ei kannata kovin pitkään miettiä jos syytä ei tule kyllä se osoittaa suhun kiinnostusta jos on oikeasti kiinnostunut.
N31
Vierailija kirjoitti:
Ainakin miehellä oli jotain ryhmiä kun viimeeksi tavatessamme kirosi että miksi tulee kokoajan viestiä jostain joukkueen ryhmästä.
Alkoi ihan tosissaan pelottaa kun sanoitte että kannattaa unohtaa. Mitä jos katsoisin vielä vähän?
Kuinka näkee salaileeko mies?
Onneksi nämä ryhmätkin saa mykistettyä, jos häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Pelimies on aina paikalla. Kerran ihmettelin, miksi tapailemani mies ja hyvä ystäväni olivat koko ajan samaan aikaan paikalla. Arvaatte varmaan.
Tällaisesta itselläkin kokemus ja vaisto oli taas kerran oikeassa! Onneksi kyseinen nainen ei kuitenkaan ollut mikään erityisen hyvä ystävä.
Kyllä tuon vaistoaa. Sanovat täälläkin huutelevat sarjapettäjät mitä tahansa.
Sanon nyt totuuden mitä et välttämättä halua kuulla.
Jos olisit hänen nro1, niin kyllä hän vastaisi heti kun on nähnyt viestisi.
Eli kyllä, et ole ainoa.
Oletteko tavanneet netissä?
Vierailija kirjoitti:
No en ehkä menisi silti niin pitkälle että alkaisin lukea niitä viestejä. Olen vain niin epävarma kun mies on tosiaan niin ihana muuten että oikein etsin sitä vikaa. Ap
Mulla oli sama tilanne. Mies viestitteli muiden naisten kanssa, olin aivan varma siitä.
Itse tarkistan joka viikko miehen puhelut ja viestit sekä mitä katsonut netistä, nuorempana oli jotain sekoiluja hällä, ei enää, mutta tapa jäänyt, ei ole häntä haitannut, enkä kyllä aina kerro, jos katson, hän ei kyllä katso mun puhelinta
Itselleni ongelma olisi tuossa nimenomaan se, että toinen on ns. aina paikalla, mutta ikinä ei lue lähettämääni viestiä heti ja vastaamisessa kestää. Jos minulle tärkeältä henkilöltä tulee viesti ja satun olemaan paikalla, niin kyllä pyrin heti lukemaan ja vastaamaan. Toki on kiireitä, ettei tosiaan ehdi olemaan puhelin kourassa, mutta tällaisesta ei taida olla kyse, kun sillä puhelimella kuitenkin koko ajan ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäsköhän unohtaa sit munki. Oon ihastunu mieheen joka on melkein koko ajan paikalla.
Sama. Tosin on toisenlainen sovellus, mutta samantyylinen kuin whatsapp.
Eli siellä on näitä julkisia ryhmiä, myös uutisryhmiä, joihin pukkaaa uutista kokoajan jne.
Väittää, että lukee niitä muka....hmmmm.......
Ei pidä paikkaansa tämä.