Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies on kokoajan whatsappissa..

Vierailija
30.12.2014 |

Niin eli mies jota olen tapaillut käyttää kummallisen paljon whatsappia. Aina kun menen paikalle niin hän on paikalla. Ja kun kirjoitan viestin niin hänellä saattaa mennä vaikka kuinka kauan nähdä se ja vastata vaikka siis olisi jo paikalla. Välillä jopa menee pois paikalta ja vasta monen kymmenen minuutin päästä vastaa.
Olen ehkä vainoharhainen, onhan noilla miehillä niitä äijien ryhmiä siellä mutta hemmetti pelottaa etten ole ainoa nainen jolle juttelee.
Mies vaikuttaa muuten todella omistautuneelta eikä taatusti miltään naistenmieheltä mutta silti..
Helvetti että ihminen voi muuttua epävarmaksi kun on oikeasti ihastunut.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä 21:n kanssa. Vaisto on yleensä oikeassa, joten unohda.

Muutenkin: mies, joka koko ajan nojaa kännyynsä? Rasittava typerys.

Vierailija
22/102 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon seurustellut yhden miehen kanssa joka oli koko ajan whatsappissa.. todellakin kun laitoin viestiä, hän oli ollut melkein aina alle 5min aikaisemmin paikalla.. ajattelin itsekin ensin että oon turhan mustasukkainen, mutta lopulta selvisi että hänellä oli useita naisia samaan aikaan kierroksessa.. yksi mitä voi miettiä on se, piippaako whatsapp viestit jatkuvasti kun hän on Sinun kanssasi.. vai onko silloin hiljaista. Känny voi olla kanssasi ollessa äänettömällä, koska ei viitsi silloin viestittää muiden kanssa. Jos viesteissä ei olisi mitään outoa, niin kyllä sinun läsnäollessakin sitten katsoisi viestejä. Koska tuskinpa mies on aina se aloitteentekijä, eli kyllä sieltä muiltakin niitä viestejä tulisi kun oot paikalla. Joo ei pidä olla turhan harhaluuloinen, mutta toisaalta ei oo järkeä olla turhan sinisilmäinenkään. Tää munkin tapaus oli juuri turhan täydellinen: urheilullinen, mukava, oli lapsiakin.. mutta niin sitä vaan sitten oli vähän narsistin vikaa eikä pystynyt olemaan yksin joten hankki uusia vaikka entinen/entiset oli vielä kierroksessa.. tällaista pk-seudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/102 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsköhän unohtaa sit munki. Oon ihastunu mieheen joka on melkein koko ajan paikalla.

Vierailija
25/102 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mun kokemuksen mukaan myös niin, että ilta/yömyöhään whatsapissa ja mun seurassa puhelin äänettömällä = pelimies, joka pyörittää samaan aikaan montaa eri naista.

Vierailija
26/102 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin ravintolassa, ja näin kaverini ulkopuolella. Laitoin heti whatsappissa viestiä ja statukseksi vaihtui "paikalla", vaikka kaverilla ei ollut puhelinta kädessä vaan jutteli vain toisen kaverinsa kanssa. Eli ei välttämättä ole oikeasti paikalla vaikka wa niin väittääkin :)

Vierailija
27/102 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:00"]Jos se stalkkaa sua ap ja ihmettelee kun olet aina paikalla
[/quote] apua päivän naurut:D

Vierailija
28/102 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Pelimies on aina paikalla. Kerran ihmettelin, miksi tapailemani mies ja hyvä ystäväni olivat koko ajan samaan aikaan paikalla. Arvaatte varmaan. 

Vierailija
29/102 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt taas koko illan seurannut. Se mies on paikalla 5 min välein. Taian unohtaa koko ukon:/ tuskin se tosiaan kavereille kirjottelee!

Vierailija
30/102 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset...

Vierailija
31/102 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä teillä siellä vatsapissassa lukee paikalla? mulla on Nokian puhelin, eikä siinä lue paikalla tai nähty viimeksi... Ootteko muuten hosanneet, että jos ne miehet on aina paikalla, ne näkee, että te olette paikalla kans aina, ja epäilee samaa sitten teistä. Ja kun kierroksessa oleva nainen on kerta aina vatsapissa, niin ovat itsekin ja ottavat uusia naisia kierrokseen.

Vierailija
32/102 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko noin?

Vierailija
33/102 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehetki tollasia että stalkkaa watsappis?

Vierailija
34/102 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:12"]Itse oon seurustellut yhden miehen kanssa joka oli koko ajan whatsappissa.. todellakin kun laitoin viestiä, hän oli ollut melkein aina alle 5min aikaisemmin paikalla.. ajattelin itsekin ensin että oon turhan mustasukkainen, mutta lopulta selvisi että hänellä oli useita naisia samaan aikaan kierroksessa.. yksi mitä voi miettiä on se, piippaako whatsapp viestit jatkuvasti kun hän on Sinun kanssasi.. vai onko silloin hiljaista. Känny voi olla kanssasi ollessa äänettömällä, koska ei viitsi silloin viestittää muiden kanssa. Jos viesteissä ei olisi mitään outoa, niin kyllä sinun läsnäollessakin sitten katsoisi viestejä. Koska tuskinpa mies on aina se aloitteentekijä, eli kyllä sieltä muiltakin niitä viestejä tulisi kun oot paikalla. Joo ei pidä olla turhan harhaluuloinen, mutta toisaalta ei oo järkeä olla turhan sinisilmäinenkään. Tää munkin tapaus oli juuri turhan täydellinen: urheilullinen, mukava, oli lapsiakin.. mutta niin sitä vaan sitten oli vähän narsistin vikaa eikä pystynyt olemaan yksin joten hankki uusia vaikka entinen/entiset oli vielä kierroksessa.. tällaista pk-seudulla.
[/quote]

Ja mitenhän se pk-seutu liittyy tähän?

Vierailija
35/102 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:58"]

Jos miehelläsi on iPhone (en tiedä muista merkeistä), niin jos hänellä on jäänyt se whatsapp auki sinne välilehtiin se näyttää että hän olisi paikalla. Eli ei välttämättä ole siellä kokoajan, ainoastaan whatsapp auki välilehdissä. :-)

[/quote]

tätä olin itsekin tulossa kommentoimaan. Samoin toimii fb. Näyttää että olen läsnä mutta todellisuudessa en ole.

Vierailija
36/102 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 tässä. Lopetin sit krjottelun miehelle koska ajattelin että sillä on muita naisia. Poistin numeron ja en vastannut viesteihin. Nyt sit lisäsin miehen uudestaan ja oons euraillut niin ei enää ookkaa jatkuvasti paikalla. Menee välillä tunteja ettei oo?

Vierailija
37/102 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seuraileeko miehet milloin vosu on paikalla wa?

Vierailija
38/102 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun panokaverimies kyttää milloin olen watsupissa ja alkaa vituttaa kyttäys. Kyttää facebookkiani kavereiden kautta jne Tuommoinen ajaa suhteen loppuun. Naiset lopettakaa kyttäys,samoin miehet. Ite en oo mustasukkainen enkä halua olla kyttäyksen kohde. Harva haluaa..

Vierailija
39/102 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehetki tollasia että stalkkaa watsappis?

On jotkut. Eräs kysy mikä vaivaa,ku en muku yöllä. Kysyin kuin nii en nuku. No ,ku hää katto ,että oon käyny yhen aikaa yöl wa.ssa xD Naurettavaa ja kyseessä viisikymppinen ukko.

Vierailija
40/102 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettimaailmaan kirouksia...seurauksena stalkkaaminen ja luottamuksen menettämisen jopa välirikkoa. Ja vaikka ei olisi suhteesta kyse niin miksi ihminen roikkuu koko ajan netissä? Eihän siinä edes ehdi tehdä mitään muuta.