mies on kokoajan whatsappissa..
Niin eli mies jota olen tapaillut käyttää kummallisen paljon whatsappia. Aina kun menen paikalle niin hän on paikalla. Ja kun kirjoitan viestin niin hänellä saattaa mennä vaikka kuinka kauan nähdä se ja vastata vaikka siis olisi jo paikalla. Välillä jopa menee pois paikalta ja vasta monen kymmenen minuutin päästä vastaa.
Olen ehkä vainoharhainen, onhan noilla miehillä niitä äijien ryhmiä siellä mutta hemmetti pelottaa etten ole ainoa nainen jolle juttelee.
Mies vaikuttaa muuten todella omistautuneelta eikä taatusti miltään naistenmieheltä mutta silti..
Helvetti että ihminen voi muuttua epävarmaksi kun on oikeasti ihastunut.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Itse tarkistan joka viikko miehen puhelut ja viestit sekä mitä katsonut netistä, nuorempana oli jotain sekoiluja hällä, ei enää, mutta tapa jäänyt, ei ole häntä haitannut, enkä kyllä aina kerro, jos katson, hän ei kyllä katso mun puhelinta
Oletko ihan tosissasi? Miksi olet tuollaisen miehen kanssa, joka on sekoillut ja johon et luota?
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt taas koko illan seurannut. Se mies on paikalla 5 min välein. Taian unohtaa koko ukon:/ tuskin se tosiaan kavereille kirjottelee!
Mies voi myös kytätä sua, että toi muija on 5 min välein paikalla.
Ihmettelin myös tuota jatkuvaa aktiivisuustilaa Wa: ssa ja mesessä. Kummallisiin aikoihin oltiin paikalla ja ihan jatkuvasti. Viesteihin vastattiin viiveellä tai seuraavana päivänä. Jos oli off vaihe menossa niin mies katosi pitkiksi ajoiksi. Välillä selitteli työkiireillään jne. Outoa oli se myös että öisin oli paljon aktiivitilassa. Ei asuttu yhdessä joten en voinut tietää mitä puuhaili selkäni takana. Lopulta selvisi että pyöritti muitakin naisia siinä sivussa. Todella törkeää! Olisi pitänyt jo alussa luottaa vaistooni että jotain salailee eikä kaikkea kerro. En voinut luottaa häneen. Osoittautui viimein narsistiksi joka tarvitsi huomiota ja ihailua muilta. Tiedän tämän miehen satuttaneen monia monia naisia. Vaihtaa naista lennosta kun epäilykset häntä kohtaan alkavat. Sittenhän siellä on niitä varalla olevia naisia joihin voi ottaa yhteyttä ja liikuttelu alkaa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt taas koko illan seurannut. Se mies on paikalla 5 min välein. Taian unohtaa koko ukon:/ tuskin se tosiaan kavereille kirjottelee!
Mies voi myös kytätä sua, että toi muija on 5 min välein paikalla.
Tämäkin voi olla mahdollista, mutta kokemuksesta tiedän, että aika harva mies harrastaa tuollaista tai edes osaisi ajatella moista 😂 naiselle tämä on paljon luontevampaa ja kyse ns. naisen vaistosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tarkistan joka viikko miehen puhelut ja viestit sekä mitä katsonut netistä, nuorempana oli jotain sekoiluja hällä, ei enää, mutta tapa jäänyt, ei ole häntä haitannut, enkä kyllä aina kerro, jos katson, hän ei kyllä katso mun puhelinta
Oletko ihan tosissasi? Miksi olet tuollaisen miehen kanssa, joka on sekoillut ja johon et luota?
Ei ole tapahtunut vuosiin enään, lähinnä oli kai viestittelyä en varmaksi tiedä, kyllä luotan silti, kolme lasta, isoja tosin eikä omillaan olis varaa mihinkään, mies maksaa kodin ja mökin asumiskulut ja autot, se on aika hiljainen eikä puhu riittävästi, ehkä siksi katson
Millaiset asetukset whatsapissa on?
Telegramissa (joka on whatsapin "kehittyneempi" serkku), on miljoona asetusvaihtoehtoa. Siellä pystyy laittamaan esim. että uudet viestit, jotka saapuu, kun olet siellä sisällä, niin ei tule edes sitä punaista pallukkaa ja numeroa yläkulmaan. Että uudet viestit näkyy vasta kun menet päävalikkoon ja näet kaverisi siellä listana.
Myös voi tietty ottaa äänet pois miten vain, esim. kun olet sovelluksessa sisällä, niin silloin sinne tulevat viestit eivät piippaa eivätkä tule "esille", jos olet toisessa viestiketjussa siellä jne.
Onko whatsapissa mahdollista muuttaa asetuksista näin?
Whatsapp joko on tai ei ole puhelimessa.
En ymmärrä miten siellä jotenkin erikseen ollaan?
Mun mielestä se on idioottia, että on paikalla ja lähtee pois lukematta saapuneita viestejä. Jotenkin tosi alentavaa, tuntuu että vaan tietyt viestit kiinnostaa.
Mutta hei tiedättekö, että siellä wa:ssa voi laittaa paikalla olo tiedon pois ja lukukuittauksenkin. Jos ei halua, että kukaan kyttää millon oot paikalla jne. Tai jos se itseä häiritsee. Mä laitoin ne tiedot pois kun just ihan sikana ärsytti kun lähetti viestin jollekin ja halus pian vastauksen ja näki että tyyppi ollut paikalla useita kertoja, muttei lue omaa viestiäni.
Vierailija kirjoitti:
Pitäsköhän unohtaa sit munki. Oon ihastunu mieheen joka on melkein koko ajan paikalla.
Jos tiedät, että hän on melkein koko ajan paikalla, silloin sinäkin olet siis melkein koko ajan paikalla. Mies voi ajatella samoin, että tekstailet muiden miesten kanssa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehetki tollasia että stalkkaa watsappis?
Lol.
No miksei?
Yleensähän pahimmat stalkkerit on nimenomaan miehissä. Niistä tulee niitä vainoajia suhteen päätyttyä tai vainoavat, kun suhde ei alakaan yms. Harvemmin naisista tulee stalkkereita...tai noh, maksimissaan whatsapp stalkkereita :D
Vierailija kirjoitti:
30 tässä. Lopetin sit krjottelun miehelle koska ajattelin että sillä on muita naisia. Poistin numeron ja en vastannut viesteihin. Nyt sit lisäsin miehen uudestaan ja oons euraillut niin ei enää ookkaa jatkuvasti paikalla. Menee välillä tunteja ettei oo?
Siis poistit miehen. Sitten lisäsit sen uudelleen ja aloitit stalkkauksen uudelleen. Jopa tiedät, että välillä menee tunteja, ettei oo paikalla. :D Ah hah. Taidat olla stalkkeri.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kokemusta miehestä, jolla minulle vastaaminen kesti tunteja, mutta kuitenkin oli WA:ssa koko ajan paikalla eikä lukenut viestejäni. Ihmettelin sitä toki vähän, mutta selittelin aina itselleni, että sillä on töissä niin paljon kiireitä, ettei ehdi. Sitten, kun pitkään kestäneen vastaamisen jälkeen alkoi viestit muuttumaan vaisummaksi, niin tajusin, ettei hän minun kanssani ole tosissaan.
Typeräähän se nyt on jonkun WhasAppin perusteella tehdä johtopäätöksiä, mutta kyllä se vaisto yleensä on oikeassa, jos viestiminen kestää ja toinen kuitenkin on koko ajan paikalla.
Totta tuo!
Mä en luottaisi sellaiseen joka ei vastailisi viesteihin kuin viiveellä tai ei ollenkaan samalla kun näkee että on jatkuvasti aamusta-yöhön siellä Wa:ssa paikalla tai mesessä..Jotain outoa tuollaisessa on. Jotain salailee.
Vierailija kirjoitti:
Jos on selaimessa whatsapilla, vaikuttaako se paikalla oloon niin, että näyttää kuin olisi aina linjoilla? Ihmetyttää kovin yhden äijän toiminta.
Hei, jos teillä on joku luotettava kaveri, niin tehkää joku kerta niin, että ihan istutte alas yhdessä tutkimaan whatsapin ominaisuuksia.
Eli istutte vierekkäin alas, menette whatsappiin yhdessä omilta kännyköiltä.
Sitten toinen jättää whatsapin auki "välilehdelle" ja se toinen katsoo omalta kännyltään, oletko "online" vai et.
Sitten toinen soittaa whatsapp puhelun kolmannelle henkilölle ja kaveri katsoo siinä vieressä, onko kaveri silloin "online" vai ei.
Samat testit läppärillä selaimessa.
Ja kaikki muutkin testit mitä mietitte.
Jos joku tällaisen kattavan "online" testin tekee, voisko myös tulla raportoimaan.
Paljon on tähänkin ketjuun tullu ihmettelyjä aiheesta eikä kukaan tunnu tietävän vastauksia kaikkiin
Vierailija kirjoitti:
Mä en luottaisi sellaiseen joka ei vastailisi viesteihin kuin viiveellä tai ei ollenkaan samalla kun näkee että on jatkuvasti aamusta-yöhön siellä Wa:ssa paikalla tai mesessä..Jotain outoa tuollaisessa on. Jotain salailee.
Näin se on valtaosissa tapauksista.
Katson kellosta watsappiviestit kun tulevat mutten auo puhelinta tai vastaa heti.
En tiedä kuittaako tuo viestiä luetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Katson kellosta watsappiviestit kun tulevat mutten auo puhelinta tai vastaa heti.
En tiedä kuittaako tuo viestiä luetuksi.
Tämänkin joku voi testata kaverinsa kanssa, että istuvat vierekkäin ja katsovat miten lukukuittaukset ja paikallaolot menevät.
Antakaa ihan tarkkoja aikoja. Kun joku sanoo, että mies on whatsapissa jo valmiiksi paikalla ja kun kirjoitan viestin, miehellä menee kauan aikaa lukea se ja vastata.
Mitä aikaa tarkoitatte silloin? 1 min, 5 min, 10 min, puoli tuntia, tunti?
Riippuu miehestä, minun exä oli epäluotettava ja erittäin mustasukkainen niin hän ainakin kyttäsi minua whatsappissa :D Oli aina paikalla. Selvisi minulle kun alko raivoamaan että oon aina samaan aikaan paikalla kuin joku toinen mies ja en tänäkään päivänä tiedä ketä se tarkoitti :D Nyt jo onneksi huvittaa. Kirjoitteli se jossain välissä toiselleki naiselle ettei siinä.
Nykyinen mies on tosi paljon whatsappissa, mutta siihen luotan 100% ja tiedän että juttelee tosi paljon kavereittensa kanssa.
Mutta yleensä omaan vaistoon kannattaa luottaa! Se riittää se tunne takaraivossa.
On jotain outoa, että paikalla, jos ei silti vastaa, jotain muuta meneillään, en tapailisi kyseistä ihmistä, nettiriippuvuus voi olla muutenkin