Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies on kokoajan whatsappissa..

Vierailija
30.12.2014 |

Niin eli mies jota olen tapaillut käyttää kummallisen paljon whatsappia. Aina kun menen paikalle niin hän on paikalla. Ja kun kirjoitan viestin niin hänellä saattaa mennä vaikka kuinka kauan nähdä se ja vastata vaikka siis olisi jo paikalla. Välillä jopa menee pois paikalta ja vasta monen kymmenen minuutin päästä vastaa.
Olen ehkä vainoharhainen, onhan noilla miehillä niitä äijien ryhmiä siellä mutta hemmetti pelottaa etten ole ainoa nainen jolle juttelee.
Mies vaikuttaa muuten todella omistautuneelta eikä taatusti miltään naistenmieheltä mutta silti..
Helvetti että ihminen voi muuttua epävarmaksi kun on oikeasti ihastunut.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta itse pidän whatsappia aika usein selaimessa auki koko työpäivän ajan. En kuitenkaan muista katsoa, että onko sinne tullut uusia viestejä. Varmaan whatsapp kuitenkin näyttää minut paikalla olevana kokoajan.

Vierailija
82/102 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskusteluketju on erinomaisen hyvä peruste sille, minkä takia Whatsappin paikallaolotieto kannattaa laittaa pois päältä. En halua, että muut näkevät, koska olen Whatsappissa, ja vastaavasti minua ei kiinnosta pätkääkään vakoilla koska joku muu on siellä viimeksi ollut.

Pari kertaa tästä on tullut ihmettelyä. Mm. naisystäväni sanoi aikanaan, että olen ainoa hänen tuntemansa ihminen, jolla statustieto on suljettuna. Arvostan kuitenkin sen verran yksityisyyttäni, ettei minua tarvitse tuttujen vakoilla koko ajan. Suosittelen samaa muillekin. Älkää olko koko ajan saatavilla ja elämänne muuttuu hieman vähemmän ahdistavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kokoaja ehtii kyl kaikkialle. Missä välissä se kokoaa ja mitä?

Vierailija
84/102 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jotain outoa, että paikalla, jos ei silti vastaa, jotain muuta meneillään, en tapailisi kyseistä ihmistä, nettiriippuvuus voi olla muutenkin

Joo, se selaimessa / Franzilla auki oleva Whatsapp-yhteys tietokoneella, jonka äärellä en koko päivänä edes istunut kun olen töissä, on sellainen juttu joka tekisi minustakin varmasti epäilyttävän sinun silmissäsi. Paitsi ettei tekisi, koska olen kääntynyt paikallaololipun pois päältä sovelluksesta; toisaalta yksityisyyteni varjelemiseksi, ja toisaalta juuri tuollaisten typerien virhetulkintojen välttämiseksi.

Vierailija
85/102 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson kellosta watsappiviestit kun tulevat mutten auo puhelinta tai vastaa heti.

En tiedä kuittaako tuo viestiä luetuksi.

Tämänkin joku voi testata kaverinsa kanssa, että istuvat vierekkäin ja katsovat miten lukukuittaukset ja paikallaolot menevät.

Homma kaatuu valitettavasti siihen, että ihan niin kuin sinullakin, kellään muullakaan AV-palstalaisella ei ole kavereita.

Vierailija
86/102 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju, mutta itse pidän whatsappia aika usein selaimessa auki koko työpäivän ajan. En kuitenkaan muista katsoa, että onko sinne tullut uusia viestejä. Varmaan whatsapp kuitenkin näyttää minut paikalla olevana kokoajan.

Työpäiväasian ymmärtää jos läsnäolo paikalla näkyisikin mutta se muu aika kuten, illat, yöt ja viikonloput. Jos noina aikoina ei "ehdi" vastailla toiselle niin jotain outoa on meneillään ja on kyllä syytäkin epäillä.

Vierailija
87/102 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

teijän tuntemat miehet on vaan niin aspergereita että roikkuvat selaimessa wa mutta ei kiinosta vastata mihinkää. olkaa hyvä ilmainen diagnoosi

Vierailija
88/102 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu miehestä. Jos on sosiaalinen tapaus, jolla tiedät olevan paljn kavereita ja whats up ryhmiä, niin voi olla että kirjoittelee paljon myös kavereiden yms tuttavien kanssa ryhmissä. omalla miehellä paljon wa ryhmiä, töistä, harrastuksista yms.

mutta tietysti jos kyse siitä, ettei vastaa sulle vaikka on wa, niin silloin ei ole kovin kiinnostunut.

Vierailija
89/102 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen testannut joskus, että whatsappin pitäminen selaimessa (tietokoneella) ei vaikuta paikallaolo-tietoon.

Paikallaolo- poistuu n. 10sec kuluttua viimeistään kun siellä ei aktiivisesti naputtele.

Sama homma wa-puheluissa, näyttää "ei paikalla" jos puhut whatspp-puhelua.

Eli jos joku on jatkuvasti paikalla niin kyllä se siellä oikeasti jatkuvasti naputtelee.

Vierailija
90/102 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen testannut joskus, että whatsappin pitäminen selaimessa (tietokoneella) ei vaikuta paikallaolo-tietoon.

Paikallaolo- poistuu n. 10sec kuluttua viimeistään kun siellä ei aktiivisesti naputtele.

Sama homma wa-puheluissa, näyttää "ei paikalla" jos puhut whatspp-puhelua.

Eli jos joku on jatkuvasti paikalla niin kyllä se siellä oikeasti jatkuvasti naputtelee.

Joo, whatsappin ruutu himmenee myös kännykässä aina nopeesti, jos sitä ei selaa tai ei näpytä

Vierailija
91/102 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset viitsii ja jaksaa kirjoitella whatsapissa? Itseä kyllästyttää heti jos joku laittaa viestin eikä kiinnostaisi näpytellä viestejä.

Vierailija
92/102 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi olla toinen suunnitteilla. Jotku vaimokkeet tarkastaa joka päiv whats app liikenteen.

Vierailija
93/102 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh no

Vierailija
94/102 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapailemani mies tuntuu aina olevan paikalla tai ollut juuri minuutti tai kaksi sitten paikalla... pitääkö olla huolissaan, vai kyttääkö se minun paikalla oloa samalla tavalla kuin minä kyttään hänen wa-käyttäytymistään :DD 

Vierailija
95/102 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tapailemani mies tuntuu aina olevan paikalla tai ollut juuri minuutti tai kaksi sitten paikalla... pitääkö olla huolissaan, vai kyttääkö se minun paikalla oloa samalla tavalla kuin minä kyttään hänen wa-käyttäytymistään :DD 

Voi hyvä jumala.

Vierailija
96/102 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas nyt miehet, tarkkailetteko naisten wa-paikallaoloja? Niiden kenestä olette kiinnostuneita ;-)

Vierailija
97/102 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas nyt miehet, tarkkailetteko naisten wa-paikallaoloja? Niiden kenestä olette kiinnostuneita ;-)

tämä kiinnostaisi myös. ollaanko me jotkut naiset vaan itseksemme vainoharhaisia vai esiintyykö samaa tarkkailua myös miehiltä naisiin kohdistuen

Vierailija
98/102 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä kiinnostaisi myös. ollaanko me jotkut naiset vaan itseksemme vainoharhaisia vai esiintyykö samaa tarkkailua myös miehiltä naisiin kohdistuen

Vai tajuaako miehet ees tarkkailla näitä paikallaoloja?

En oo koskaan nähnyt miehen tekemää aloitusta aiheesta.

Muutenkin tästä aiheesta on yllättävän vähän kirjoituksia.

Vierailija
99/102 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma. Ollaan kylläkin oltu jo pitkään yhdessä. Stalkkaan miehen puhelimen säännöllisesti.

Tuskinpa, kun siinä on lorttosuojaus.

Vierailija
100/102 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en kuulu yhteenkään wa ryhmään mutta olen käsittänyt että miehet ryhmiä harrastaa paljonkin jotkut